Styl

Křivky přesně na těch správných místech

Nové dámské hodinky Tissot Femini-T našly inspiraci při svém zrodu ve tvaru přesýpacích hodin. Hladké linie jemně podtrhují moderní design hodinek. Perfektně sedí k širokému spektru oblečení a příležitostí, v každém ročením období. Brilianty dodávají tomuto modelu atraktivní půvab.

Elegantnímu přizpůsobení svědčí také možnost výběru barevného provedení číselníku, varianty s/bez briliantů, a tak si každý může najít zalíbení v tom, co mu nejlépe vyhovuje.

Ženskost v detailu


Tissot hodinky vždy představují mnohem víc než módní rozmar. Každý model Tissot Femini-T je vyroben z high-tech materialů, s precizní povrchovou úpravou a spolehlivým švýcarským strojkem. Stříbrná barva leštěné nerez oceli s lakovaným číselníkem získává moderní přízvuk přes zvednutý kov kapky jako by stékající po obou stranách číselníku. Tissot Femini-T jsou vyjádřením nekompromisního důrazu na detail a ducha individuality.

Ženský šarm má zřejmě mnoho tváří.
tissot
vlastnosti:

  • swiss made, quartz (EOL)
  • safírové sklo, odolné proti poškrábání, 14 briliantů Top Wesselton
  • 316L nerez ocel
  • vodotěsnost 3 bar (30 mm / 100 ft)

CENA: 28 130,- Kč

Prodej a distribuce – Minuta CZ – www.minutacz.cz

TISSOT: Ve spojení s časem

Švýcarská hodinářská značka Tissot, se svým podpisem „zlepšovatele tradice“, je průkopníkem řemeslného zpracování a inovace od svého založení v roce 1853. Dnesje členem Swatch Group, největšího světového výrobce a distributora hodinek.
Inovace značky Tissot spočívá ve vývojí high-tech výrobků, speciálních materiálů a pokročilým funkcím. Jednou z nejznámějších modelových řad značky je dotyková řada T-Touch a T-Touch Expert s mnoha funkcemi, které jednoduše ovládáte pomocí dotykového displeje. Najdete mezi nimi také třeba výškoměr, počasí i kompas. 

Jako oficiální časomíra a partner FIBA, AFL, CBA, MotoGP a Mistrovství světa v cyklistice, šermu a ledním hokeji se Tissot zavazuje respektovat tradici, což zvýrazňuje jeho základní hodnoty výkonu, preciznosti a nové standardy.

Tissotpředstavil novou, revoluční celosvětovou reklamní kampaň – „ve spojení s časem“. Módní fotograf Jeff Burton nafotil řadu zajímavých černobílých fotografií, jenž poskytují viditelný důkaz podpisu Tissot jako „zlepšovatele tradice“.

Od roku 1853 až k dnešním dnům Tissot neustále překvapuje a snaží se potěšit své příznivce inovací produktu. Od jeho prvních kapesních hodinek se dvěmi ciferníky až po revoluční technologii dotykové obrazovky T-Touch hodinek představil Tissot řadu prvenství, pokud jde o technologie materiálů a design – dokonce se objevily hodinky z kamene, dřeva a perly.
 
V průběhu let se mnoho klíčových postav celosvětové scény může pochlubit vlastními hodinkami Tissot, včetně Sarah Bernhardt, Carmen Mirandy, Elvise Presleyho, Grace Kelly a Nelsona Mandely.

K dnešním ambasadorům značky patří například Tony Parker, profesionální basketbalový hráč, Nicky Hayden, mistr světa MotoGP, Michael Owen, mezinárodní fotbalista, Deepika Padukone, herečka a modelka, nebo také automobilová závodkyně Danica Patrick.

   
01.08.2013 - Móda - autor: Komerční článek

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?
Anketa pro maminky

Náš tip

Doporučujeme