Bulvár

Kreditka fuč? I banka vám provětrá konto


Jana se rozhodla svěřit se zkušeností, kterou asi kdekdo zná. Přišla o peněženku, kterou předtím odložila na střechu auta při tankování na benzínce. Hloupost, za kterou by si nafackovala. Ještě větší vrásky a průvan na kontě jí však nadělala banka, když si nechala zablokovat platební kartu…

 

„Tak jsem si zase jednou vyrazila na výlet. V týdnu se u nás doma zastavil můj táta a všichni tři – tedy já, má dcera Adéla a děda jsme vyrazili na výlet do pár kilometrů vzdálené restaurace. Docela jsem se těšila mezi lidi, asi jako každá máma na mateřské uvítám sebemenší zpestření.

Vyrazili jsme kolem poledne a před opuštěním bran našeho města jsem zastavila u benzínky natankovat trochu nafty. A jako při každém tankování, už po několik let, jsem vykonala svůj stejný rituál, vystoupila z auta, otevřela nádrž, položila si peněženku před sebe na střechu a začala tankovat. Jenže po chvilce jsem zjistila, že nic neteče, pistole nereagovala a nafta netekla. Zkusila jsem opakovat celý proces ještě jednou, ale nic.

 

Mezitím už samozřejmě začalo nervóznět osazenstvo auta, Adéla se vzpínala v dětské autosedačce a děda s hlavou v dlaních přemýšlel, proč jeho dcera, která je už matka, neumí ani natankovat. Ale jelikož jsem ten den měla dobrou náladu a nechtěla si ji kazit maličkostmi, s úsměvem jsem přestala mučit stojan, hupsla zpátky do auta a popojela k jinému stojanu. Ostatní jsem uklidnila, že teď už to všechno bude „odsejpat“, a začala tankovat.

 

A opravdu to „odsejpalo“. Nafta s cvrkotem plnila nádrž a já se spokojeně opřela o stojan. V tu chvíli mě ale zarazil malý detail, a sice prázdná střecha auta. Peněženka. Před chvilkou byla na střeše. Teď tam není. Musela spadnout, když jsem přejížděla mezi stojany. Trochu mě píchlo v žaludku a okamžitě jsem ji začala hledat. Byla jsem přesvědčená, že tam někde leží, protože od doby, kdy spadla, mohlo uplynout maximálně pár minut.

 

Popoběhla jsem dopředu, dozadu, koukla pod auto. Nic. Děda mě chvíli pozoroval s výrazem rodiče, co se bojí o duševní zdraví svého dítěte, pak stáhl okýnko a s nechápavým výrazem se optal, co se proboha zase děje. „Nemůžu najít peněženku,“ odpověděla jsem udýchaně a běhala dál. No a tak jsme běhali oba, kolem auta, kolem stojanů,  kolem záhonků…

 

Běhali a hledali. Jenomže marně. Peněženka byla pryč a s ní veškeré doklady. Pryč byla i moje dobrá nálada, a při představě, co mě teď čeká za vyřizování, mě v mžiku rozbolela hlava.

 

Nějak jsem se ani nemohla srovnat s představou, že během pár minut musel někdo MOJI peněženku sebrat a před MÝMA očima si ji nechat. Možná se ještě chvíli bavil tím, že mě pozoroval, jak ji hledám…

 

K bolesti hlavy se mi sevřel žaludek, tak jsem zahnala představy a vrátila se do skutečnosti, že peněženka je prostě pryč. V tom přišel děda, pro změnu se svojí peněženkou, že jde zaplatit natankovanou naftu. Poděkovala jsem mu a sedla si za volant.

 

V souvislosti se slovem platit mě ale zaskočil další problém. Platební karta. Taky byla v peněžence a taky je pryč. Musím ji hned zablokovat. Popojela jsem stranou od stojanu a s bolavou hlavou a sevřeným žaludkem začala vyřizovat blokaci platební karty. Na účtu sice nebylo nějak extra moc peněz, něco málo přes dva tisíce, ale v poměru k mateřské to byla stále dost velká částka na to, abych přišla ještě o ni.

 

Vysvobodila jsem rychle malou, ale už velmi rozčílenou Adélku ze sedačky. S mládětem na jedné ruce a s mobilem v druhé ruce jsem čekala na přepojení na operátora. Po chvíli poslouchání údajně uklidňující hudby ke mně promluvila slečna operátorka, a já jí sdělila, že mi byly odcizeny veškeré doklady a platební karta, kterou potřebuji zablokovat. Slečna se optala, jestli má provést blokaci na všechny druhy transakce, a já samozřejmě souhlasila. Tím se celá záležitost vyřešila a já v klidu zavěsila.

 

Alespoň že to dopadlo takhle, doklady jsou sice fuč, ale přijít ještě o zbytek peněz, to by bylo opravdu nepříjemné. A tak jsme se znovu usadili všichni do auta, ten den už asi po desáté, a jak se chystám nastartovat, zapípal mi mobil. Klasickým tónem bankovní sms zprávy. Asi píše banka o zablokování karty, blesklo mi hlavou. Pro jistotu jsem ještě vyndala mobil a vidím info o pohybu peněz: „Převod z vašeho účtu… 2000 Kč, zůstatek 165 Kč.“

 

Nestíhám pobírat myšlenky. Co je zase tohle? Přece někdo nemohl stihnout vybrat peníze před blokací? Volám okamžitě znovu do banky a čekám na přepojení operátora. Ruka s mobilem se mi potí. Poslouchám uklidňující hudbu a po chvíli se ozve veselá slečna: „Dobrý den, jak vám mohu pomoci?“

 

Vysvětluji nervózně, co se stalo, a slečna se dívá na můj účet. Všechno zkontroluje a informuje mě, že účet je v naprostém pořádku. Přemýšlím, jestli jsem normální, a po chvilce se zeptám: „A co se stalo s těmi dvěmi tisíci“? Na druhé straně je ticho a pak se ozve strohé: „Dva tisíce vám byly odečteny jako poplatek za zablokování vaší platební karty.“

 

Mám zatmění. Zavěšuji mobil. Nervy mi praskly a po tváři se řinou slzy. Připadám si hloupě a méněcenně. Doklady a vzpomínky v peněžence jsou pryč díky zlým lidem, peníze díky zlé bance. Happy end jako v pohádce se bohužel nekoná. Otřu si slzy a pomalu nastartuji. Z výletu se vracíme dřív, než jsme plánovali."

 

Z příběhu plynou dvě velká ponaučení:

1) Nedávat si na střechu auta jakékoliv předměty, a už vůbec ne peněženku. Protože pokud by vám náhodou spadla jako mně, nikdy nevíte, kdo bude zrovna nablízku. Může to být třeba někdo poctivý, ale také někdo, kdo vám ji bez mrknutí oka sebere a ještě se bude šklebit za rohem.

 

2) Pořádně si prostudovat ceník, protože když nastane krizová situace, nikdy nevíte, jak se lidé zachovají. Mohou vám s úsměvem pomoci, uklidnit vás a nabídnout nejoptimálnější a nejlevnější řešení problému. Ale taky vás mohou ještě víc vystresovat a s velkou suverenitou provést bez optání nejdražší transakci vedoucí údajně k vyřešení vašeho problému. Vlastně si teď říkám,  třeba se i banky umí šklebit? :-)

Jaké poplatky v bankách platíte při ztrátě kreditky?

 

 

poplatek za dočasnou blokaci (kartu lze později znovu aktivovat)

poplatek za úplné zrušení karty (stoplistaci) - případ Jany

od kdy za transakce ručí banka

 

Citibank

zdarma

zdarma

po blokaci


Česká spořitelna

200 Kč

500 Kč

48 hodin před blokací, a to nad částku 4 500 Kč


ČSOB

200 Kč

2000 Kč

po blokaci


GE Money Bank

250 Kč

2000 Kč

od půlnoci dne blokace


Komerční banka

150 Kč

2000 Kč

od půlnoci dne blokace


mBank

zdarma

zdarma
po blokaci


Poštovní spořitelna

200 Kč

2000 Kč

po blokaci


Raiffeisenbank

200 Kč

2000 Kč

po blokaci


UniCredit Bank

200 Kč

500 Kč

48 hodin před blokací, a to nad částku 4 500 Kč

 

 

Už jste si něco podobného prožila? Znáte výši poplatků, které v takové situaci musíte platit?

   
16.09.2008 - Společnost - autor: Jan Exner

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [38] VladkaZabka [*]

    Co se týče poplatků jsem na tom nejlépe s nebankovní institucí. Když někdo potřebuje peníze ihned, tak je to rychlé řešení.

    superkarma: 0 02.02.2015, 15:27:25
  2. avatar
    [37] Losarim [*]

    Koukám, jak si tu holky pěkně přehazují míček:-) . K tématu jsem chtěla jen říci, že i mě překvapilo jakou částku si banky účtují.... Blokovala jsem kartu před cca šesti lety a myslím, že tehdy takové poplatky nebyly..... že nás banky berou na hůl, vím dávno, ale že se přiživí (a ne málo) na neštěstí druhého, to mi zůstává rozum stát

    superkarma: 0 19.09.2008, 14:19:37
  3. avatar
    [36] Solei [*]

    petrunelaa: ano dávám si pozor a jsem opatrná, okrást se mě pokusili jen jednou, zloděje jsem si chytila a peněženku z něj dostala.
    Mně poplatky při sepisování smlouvy (a to jsem byla ještě studentka) řekli, takže jsem věděla co mně čeká když si budu chtít zablokovat kartu.
    S tím, že české banky se chovají nehorázně naprosto souhlasím.
    Já článek pochopila jako upozornění na to, že pokud se něco stane může to mít ještě další následky. To ty ses domě navezla, že vše řeším způsobně.
    Ano vše řeším, já bych na té benzince požádala obsluhu o ukázku záznamu z kamery. Ale nevíme jak to přesně bylo, například než natankovala u druhého stojanu mohlo přijet a odjet auto jehož řidič neviděl nic jiného než peněženku na zemi. Mohl s ní udělat několik věcí (a copak my víme jestli jí ta šrajtofle nepříjde za dva dny poštou?), ale to je už o člověku a ti jsou stejní všude a pochybuju že něco podobného se třeba nestane i v takové americe, nebo mi chceš tvrdit že ten pocit svobody v USA je pro všechny tak intenzivní, že tam není člověka který by si nechal naleznou peněženku?

    superkarma: 0 18.09.2008, 11:31:43
  4. [35] petrunelaa [*]

    Solei: Mám pocit, že jsi nečetla pozorně ty, mám pocit, že pisatelka nechtěla rozebírat, jak je správně si dávat pozor na své věci, protože to samozřejmě správné je a rozhodně je to pro ní ponaučení a určitě nechtěla tímto článkem říct, jak je ale blbá, že si nedávala pozor na peněženku, Myslím, že tím chtěla říct, na co si máme dát pozor, když už se nám stane, že nám někdo ukradne osobní doklady a kreditky. To co je podle mě na tom článku alarmující jsou dvě věci a to , že na pumpě běžně asi nestojí zloději, co čekají, kde by co lidem ukradli a nedělá jim to problém, ale většinou tam tankují normální lidé a tudíž tu peněženku jí během té minuty musel ukrást normální člověk, který musel vidět, jak jí padá ze střechy zřejmě a nevrátil jí, ale ukradl a to mi přijde šílené, protože slušnost je, jít tu peněženku vrátit. A druhá věc, která pro mě z toho článku plynu, když už se mi něco takového stane nebo mě někdo normálně okrade třeba v MHD, že člověk v našem státě musí být naprosto vzdělaný co se týká všech účtovaných cen bankou, protože operátorka vám neřekne, že vás blokace vyjde na dva litry. Ani já si nepamatuju, že by mi při podpisu smlouvu na kartu někdo říkal, že když budu chtít kartu zablokovat, bude mě to stát dva litry. Ale hlavně chtěj peníze na pojištění proti krádeži. A to je druhá věc pro mě důležitá, že naše zlodějské banky, které si účtujou peníze i za to, že jim tam ty prachy dáváte na účet a oni si z toho ztrhávají neskutečný částky za to, že s nima pak obchodujou a vydělávaj na tom, vás okradou i v tak tísnivé chvíli, jako je vaše okradení.
    Takže to je to, co pro mě z článku plyne. Ty sis z toho zřejmě vzala to, jak se šíleně způsobně chovat, což je taky fajn, zřejmě se ti nikdy nestane, aby tě někdo okradl, budeš na tom lépe, tak držím palce.

    superkarma: 0 18.09.2008, 10:25:25
  5. avatar
    [34] Solei [*]

    petrunelaa: proč by tě to mělo fascinovat?
    můj otec nosil peněženku v kapse a matka se pro tu kabelku vždycky vracela do auta a to i přesto, že měla na zadním sedadle dvě rozjívené holky a navíc nepřikurtované v sedaččce takže bylo i riziko zdrhání, rvaček a dalších roztomilostí, ne jen obyčejného křiku.
    A co se týká zlodějiny, budu ti odporovat, ani zdaleka to tady není tak strašné ja mají češi ve zvyku prohlašovat. Český národ je jediný, který se přímo vyžívá v pomlouvání sám sebe. A moje zcestovalejší sestra se v čechách cítí mnohem bezpečněji než v austrálii nebo belgii (do pěti minut co vyšla v bezpečné čtvrti Bruselu na ulici neměla mobil, než ho stihla zablokovat někdo provolal 60 euro). Je mi jedno jestli si myslíš, že jsem způsobná, ale klidně nechám děcko v autě řvát a fakt si neodložím peněženku na střechu auta (už jenom proto, že nestojím o to se ušpinit).
    Navíc jsi nečetla příspěvek dost pozorně - v autě byli dva dospělí a jedno dítě tudíž - pokud jeden hlídá, má ten druhý víc prostoru.

    superkarma: 0 18.09.2008, 10:09:19
  6. [33] petrunelaa [*]

    Celkem mě fascinuje, jak tady všechny děláte vše správně, nikdo nikdy nepustí peněženku z ruky, vše způsobně a s rozmyslem a řešíte hlavně, co udělala Jana špatně. Já mám malý dítě a kolikrát, když řeším šest věcí najednou, třeba i při tankování, kdy tankuju, dítě na mě z auta křičí, že něco chce a podobně, tak nedělám rozhodně vše způsobně třeba jako Solei. Pak mě taky šíleně štve, že v naší zemi člověk musí neustále řešit, jestli má zapnutou kabelku, aby náhodou třeba nezapomněl kabelku v košíku, když si jde pro regálu pro něco a podobně, prostě ten všudyořítomný strach z krádeže mě šíleně pudí. Trávím poměrně dost času v cizině, popravdě převážně evropa nebo USA a tam je ten pocit bezpečí tak osvobozující, že mě pak šíleně frustruje to neustálé hlídání si osobních věci u nás v naší zlodějské zemi. Dokonce se mi v USA stalo, že jsem v krámě vytrousila mobil a když jsem se tam po týdnu vrátila, jestli ho někdo nenašel, tak mi ho s úsměvem vrátili, že jim ho tam někdo vrátil. U nás nemyslitelné.
    A druhá věc, která mě na situaci Jany fascinuje je, že bance posíláte neustále peníze, oni si ztrhávají nehorázné částky za každý prd a ještě vás nutí si kartu pojišťovat proti krádeži místo toho, aby tuto ochranu svýk klientů dělali automaticky. A když se vám stane průser, že vás někdo okrade, tak banka toho ještě nechutně využije a prakticky vás okrade znovu, protože dva litry za jedno kliknutí v počítači, které zablokuje kartu, mi přijde jako NEHORÁZNOST!

    superkarma: 0 17.09.2008, 14:56:52
  7. avatar
    [32] Solei [*]

    peněženku z ruky nepouštím, i v případě výběru se snažím najít si bankomat který je za dveřmi. Na ulici ji nevytahuju (takže žebráci mají utrum) a v životě by mně nenapadlo mít ji v případě že vylejzám z auta abych natankovala v ruce - hezky natankovat a pak se sehnout do auta zapsat si tankování do bločku a jít s celou kabelkou platit, a navíc, když je auto plné lidí nechápu proč by mi tu peněženku nemohli podat případně aby šel na pokladnu někdo z nich zatímco já poodjedu od stojanu. Pominu-li nekřesťanský poplatek za stornování, jde hlavně o školné za blbost.

    superkarma: 0 17.09.2008, 08:28:55

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [31] MEK [*]

    ano,stalo se to mému příteli,a jak mu řekli částu za blokaci,tak šel do baru

    superkarma: 0 16.09.2008, 22:34:53
  2. avatar
    [30] Dante Alighieri [*]

    Vivian: Souhlasím, že za takovouhle ztrátu může lidská blbost, ale mně šlo spíš o to, že mě třeba někdo přepadne nebo mi v noci vleze do bytu apod. Sama svojí peněženku křečovitě střežím a to až tak, že se mi přítel jednou vysmál, když jsem na louce, kde široko daleko nikdo nebyl, nechtěla na chvíli opustit svoje kolo (na jehož nosiči jsem měla taštičku uvnitř s peněženkou), vzdálit se od něj na 6 metrů a podívat se na rybník. Taštička musela se mnou a to jsem se ještě celou dobu ohlížela na kolo. Holt mediální masáž se všemi možnými zloději a přepadníky mě pěkně vycvičila.

    superkarma: 0 16.09.2008, 16:08:52
  3. avatar
    [29] Vivian [*]

    Dante Alighieri: položit peněženku s doklady na střechu auta a pustit ji z očí, tomu já neříkám neštěstí, pro to existuje daleko trefnější výraz

    superkarma: 0 16.09.2008, 15:58:10
  4. [28] Rikina [*]

    Znám výši poplatků, neb umím číst. Ale ještě jsem to nepotřebovala, tedy blokaci karty, a nosit veškeré doklady v peněžence pokládám za hloupý nápad. Nějak mi té dotyčné není líto... zavinila si to sama, a teď brečí, jak je ten svět zlý.

    superkarma: 0 16.09.2008, 15:05:54
  5. avatar
    [27] Dante Alighieri [*]

    Solei: Pravda, mBank je bezkonkurenční, neplatí se tam snad skoro nic, hlavně ty běžné operace jako výběry, platby, vedení účtu, karta atd. Mám pocit, že Česká spořitelna si za vedení bere 50 Kč a za internet banking podobně, ne? K tomu zpoplatňuje snad každou položku. Já mám účet u ČS zatím taky, ale jako student platím nižší částky. Ale až mi přijde karta od mBank (účet už tam mám), ČS u mě končí.

    superkarma: 0 16.09.2008, 14:50:12
  6. avatar
    [26] Dante Alighieri [*]

    Šmarjá, ještěže odcházím k mBank! Ostatní jsou normální vydřiduši, co dokážou zpeněžit i lidské neštěstí (= ztrátu peněženky). S těmi dvěma tisíci si snad dělají srandu, ne?!

    superkarma: 0 16.09.2008, 14:43:16
  7. avatar
    [25] Mipe [*]

    Zatím se mi to nestalo,ale příjde mi to pěkně zlodějské taková výše poplatku

    superkarma: 0 16.09.2008, 14:24:54
  8. avatar
    [24] Vivian [*]

    Mám kouzelnou peněženku, za těch asi 15 let, co ji mám, jsem ji ještě nikdy neztratila ani mi nebyla ukradena Poplatky za blokaci karty znám a mám v mobilu i číslo, na kterém lze o blokaci požádat, ale nikdy jsem to nepotřebovala...
    Ty 2000 bych brala jako malou daň za nepozornost nebo jako školné za lekci od života

    superkarma: 0 16.09.2008, 12:28:34
  9. avatar
    [23] sanvean [*]

    To jsme takhle jednou na dovolené ztratili pouzdro na foťák. Pak si prohlížíme fotky, a ejhle, co se to válí na střeše auta

    superkarma: 0 16.09.2008, 12:20:34
  10. avatar
    [22] ToraToraTora [*]

    Známý nechal na střeše auta hard disk. Projel s ním celé město a v okamžiku, kdy zabrzdil, ho předběhl a dopadl na chodník
    Jinak peněženku nenosím nikdy v ruce a nikde jí nepokládám. pokud jdu někam s dětmi třeba v předvánočním mumraji, nenosím ani kabelku a vše nacpu do vnitřních kapes

    superkarma: 0 16.09.2008, 12:12:23
  11. avatar
    [21] Tulinka [*]

    Takhle jednou nechal mangel kreditku v bankomatu,no nechápu to Byl tam se synáčkem,který do něj věčně hučel,že chce ,,ten papírek"co vyjel z bankomatu.Taky ho zablokování stálo 2tis.po prokázání,že měl kartu pojištěnou mu je vrátily.Naštěstí nikdo nestihl nic vybrat.

    superkarma: 0 16.09.2008, 12:03:12
  12. avatar
    [20] Meander [*]

    jiti: Jsou i jiná kritéria pro výběr banky

    Já zapomněla na střeše auta ateliérový blesk. V krabici. Takže se jenom překulil v zatáčce a já ho stihla zachránit. Kua ale byly to nervy

    superkarma: 0 16.09.2008, 11:46:17
  13. avatar
    [19] Evikus [*]

    Mánička: Já vím, že se za blbost platí, ale 2000,- Kč za to, že paní zadá do PC blokaci karty a nestojí jí to ani 2 minuty času, mi prostě připadá přehnané
    Ale co bysme chtěli po bankách, když v poplatcích patříme mezi země s těmi nejdražšími.

    superkarma: 0 16.09.2008, 11:24:51
  14. avatar
    [18] paníliška [*]

    Solei: Není zač.

    superkarma: 0 16.09.2008, 10:45:21
  15. avatar
    [17] Lilinka [*]

    Solei: Nebo mBank. Na spořícím účtu je úrok 3,3%, na běžném se poplatky za vedení účtu, výpisy, výběry a příchozí a odchozí platby neplatí.

    superkarma: 0 16.09.2008, 10:41:01
  16. avatar
    [16] Solei [*]

    paníliška: děkuju

    superkarma: 0 16.09.2008, 10:40:28
  17. avatar
    [15] paníliška [*]

    Solei: Poštovní spořitelna má docela nízké poplatky a červené konto s úrokem 3,5%, Volksbank je bez poplatků, zpoplatněny jsou odchozí platby a spořicí účet úročený 2%.

    superkarma: 0 16.09.2008, 10:19:12
  18. avatar
    [14] jiti [*]

    Vidím že nejšitovnější jsou komerčka Ge money a čsobka. Až si jednou zařídím účet, asi ne u těchto bank. Momentálně nevlastním ani účet tedy ani kartu.

    superkarma: 0 16.09.2008, 09:46:03
  19. avatar
    [13] Solei [*]

    prima, takže teď vím poplatky za blokaci karty. Nechcete tady ještě někdo rozepsat, která banka mi umožní kromě levného vedení účtu a internetového bankovnictví také nejvyšší zhodnocení na spoření?
    Končím s českou spořitelnou a potřebuju někam přejít, jenže nemám čas to studovat.

    superkarma: 0 16.09.2008, 09:35:43
  20. [12] Lyoness [*]

    Jedine, co vidim v pribehu jako chybu banky bylo to, ze neinformovala o poplatku, pripadne o jine moznosti.. To uz je operator od operatora...

    superkarma: 0 16.09.2008, 09:34:54
  21. [11] Lyoness [*]

    Tak tak - taky mam pojisteno...
    nedovedu si predstavit, jak bych to asi nosila... jinde penize, jinde kartu, jinde doklady... Kolikrat vybehnu jen s penezenkou a protoze se podepisuju jako chachar, chteji po me kolikrat i obcanku... uz vidim, jak se vracim, protoze nemam kartu na zaplaceni a pak znovu, protoze potrebuju obcanku.
    To to radsi nosim dohromady s tim rizikem, ze pokud to ztratim, budu si muset vybehat vsechno... a davam si sakra bacha na sve veci...
    a v pojisteni karty mam i doklady, klice a co ja vim, co jeste...

    superkarma: 0 16.09.2008, 09:32:38
  22. avatar
    [10] oalison [*]

    2000 Kč je opravdu hodně a od banky mi to přijde nefér, takže jsem u té u které za blokaci nic neplatím:-)

    superkarma: 0 16.09.2008, 09:26:16
  23. avatar
    [9] cicinka [*]

    No fakt,Jana je prostě trdlo.Že jo?A co se všici diví?Vždyť dneska se platí za všechno a je to O.K.Tak to má být,hezky si všechno zaplatit a pak si toho bude člověk víc vážit.

    superkarma: 0 16.09.2008, 08:59:09
  24. avatar
    [8] Mánička [*]

    Evikus: no jo, ale jak píše Kotě, když se Ti zdá 2000 přehnané, tak jdi do banky, kde to je zadara. Ale žít s pocitem, že to stojí 200 a pak nadávat, že je to víc? Za blbost se odjakživa platí a je jenom na Tobě, aby to bylo co nejmíň.

    superkarma: 0 16.09.2008, 08:37:54
  25. avatar
    [7] pajda [*]

    Já teda marně přemýšlím, proč někdo nosí platební kartu v peněžence? Nosím hotovost v peněžence a kartu jinde, oddělenou i od dokladů...takže i pokud zapomenu peněženku, nemám většinou problém zaplatit a hlavně mi nikdy nikdo neukradl všechno zaráz.

    superkarma: 0 16.09.2008, 08:35:04
  26. avatar
    [5] OlgaMarie [*]

    Už v žádosti se vyplňuje, zda chcete kartu pojistit a v obchodních podmínkách jsou odkazy na ceník.
    Jinak neznám banku, která by poskytovala služby zdarma. Něco ano, ale zas si to připočítá jinde. Stačí si kompletní ceníky vytisknout a porovnat jednotlivé položky.

    superkarma: 0 16.09.2008, 07:57:08
  27. [4] počítačka [*]

    Takže ať koukám jak koukám, strožoky to jistí. Ti neberou ani poplatky, ani se jim nemusí volat. Ohni zabráníme mít úspory v padesátikorách.

    superkarma: 0 16.09.2008, 07:24:40
  28. avatar
    [3] Evikus [*]

    *Kotě*: No nezlob se na mě, ale 2000,- za blokaci karty je teda dost přehnané, doteď jsem si myslela, že to stojí 200,- Kč. Zajímavé je, že některé banky to mají zdarma, takže to asi není zase tak náročné a nákladné
    Zklamala mě ČSOB když vidím ten přehled.

    superkarma: 0 16.09.2008, 06:45:03
  29. avatar
    [2] kosmokosmo [*]

    Chvala Bohu jsem prisla o penezenku dvakrat....jednou jsem ji, zcela vlastni blbosti zapomnela v pekarne, podruhe jsem odkracela z cukrarny bez cele kabelky, ve ktere jsem mela uplne vsechno p vcetne vsech karet, identifikace, mobilu...a spol. Holt rane stadium alzheimera .......v obou pripadech mi vsecko vratili dobri lide....uplne v poradku a nedotcene

    superkarma: 0 16.09.2008, 01:40:41
  30. avatar
    [1] *Kotě* [*]

    No jo, zlá banka a proč ne blbá Jana, která se neobtěžovala před vydáním platební karty zjistit si podmínky? Nebo třeba proč se neobtěžovala za mizerných pár desítek korun ročně si tu kartu pojistit, takže by jí poplatek za blokaci byl promptně vrácen? Za ignoranci se holt platí

    Mně ukradli peněženku před několika měsíci, v ní celkem tři platební karty, všechny jsem hned zablokovala s plným vědomím, že je to za dva tácy za každou, ale o měsíc poté jsem měla díky pojištění peníze zpět.

    superkarma: 0 16.09.2008, 00:51:14

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme