Bulvár

Krátce: Natálčini trýznitelé jdou do chládku!

Velice medializovaný případ popálené romské dívenky Natálky se dnes opět připomněl. U soudu stanuli čtyři žháři, kteří vzali útokem dům, ve kterém bydlela. Dostali výjimečné tresty!

Před Ostravským krajským soudem dnes stanuli čtyři žháři z Vítkova. Při jejich útoku byli zraněni tři lidé Romské národnosti, nejvážněji tehdy ještě ani ne dvouletá Natálka. Případ byl médii bedlivě sledován. Dnes došlo k rozhodnutí a padaly výjimečné tresty.

Kdo si kolik odsedí?

David Vaculík, Jaromír Lukeš a Ivo Müller výjimečné tresty 22 let. Václav Cojocaru bude ve vězení 20 let.

Více informací a podrobný popis procesu najdete zde na serveru Novinky.cz...

Sledovaly jste tento případ? (Prosím, diskutujte korektne, nevhodné příspěvky budou mazány).

   
20.10.2010 - Společnost - autor: Jakub D. Kočí

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [56] gerda [*]

    Gloria — #55 nesouhlasím s názorem, že šlo o klukovinu. Klukovina je okamžitý, zbrklý nápad. Tady ale šlo o promyšlený, chladnokrevný čin nácků, pro které se tohle stalo životním programem. Trest si zasluhují za přípravu a hlavně za to, že se vůbec opovážili sáhnout na život jiného člověka. Dobře věděli, že ten barák je obydlený. Zákeřnost a zbabělost. Na straně druhé plně chápu tohle - http://www.chcemestejnymetr.cz/

    superkarma: 0 21.10.2010, 05:41:58
  2. avatar
    [55] Gloria [*]

    Bylo by zajimave vedet zda si rodice Natalky vycitaji ze ilegalne obsadili barak kde nemeli co delat. Verim, ze to byla od mladiku klukovina, jiste nepocitali s tim jake to bude mit nasledky a vymerene tresty povazuji za velmi vysoke!

    1. na komentář reaguje gerda — #56
    superkarma: 1 21.10.2010, 04:06:31
  3. avatar
    [54] idiska [*]

    Radek Kříž — #36 ano, taky mi příjde 22 let (i když "jen" za pokus o vraždu) málo...osobně mi vadí to, že kdyby to bylo naopak, tak by se o tom ani tak nemluvilo a tresty by byly poloviční pro všechny dohromady...má snad něčí život menší hodnotu?...a tento dvojí metr právě způsobuje rozmach extrémismu...protože tohle je podle mne typický přiklad rasizmu...mi je celkem šum a fuk, jestli jsou to rasisti nebo jehovisti nebo co...jde o to, že spáchali trestný čin a za něj mají být potrestáni...naše soudnictví je mírné, to je fakt...tresty by mělz být vyšší...ale pro všechny, ne jen když se to probírá v médiích

    superkarma: 2 20.10.2010, 20:45:32
  4. avatar
    [53] idiska [*]

    vladka006 — #19 u nás málem cigáni lynčovali policajty a myslím, že o tom krom místních nikdo neví...a to když si do rvačky vezmu mačetu, tak asi nejdu někomu dát pár facek, že...a kde ni, tu nic...jen jeden strohý článek v místních novinách, že se cosi takového seběhlo Sml24

    superkarma: 0 20.10.2010, 20:35:42
  5. avatar
    [52] idiska [*]

    no dovolím si napsat svůj názor (snad mě za to nezavřouSml24)...rozhodně nesouhlasím s tím, co ti kluci udělali, to hned na začátek...je správné, že byli dopadeni, souzeni a odsouzeni...ale...prostě mi to příjde jako lynčování, ne jako spravedlivý proces...denně vídám v TV novinách o vrazích, kteří zabili své obětti třeba jen pro 100,- a dostali nějakých 5 let (to kyž svou obět brutálně mučili, jinak i méně)...a když tohle porovnám, není to spravedlivé...porovnát to můžu s případem, který se mihnul (opravdu jen mihnul, asi to nebylo tak závažné, jelikož se jednalo jen o bílé občany), kdy partička napadla, tuším, na zastávce muže, kterého zkopali...ten má dodnes trvalé následky (těžké poškození mozku)...ti týpci dostali něco okolo 5-6 let (přesně si to nepamatuju)...tak ted je jeden z rozsudků neadekvátní...prostě se měří dvojím metrem...a to je špatné...sakra špatné

    superkarma: 2 20.10.2010, 20:24:51
  6. [51] Clementine [*]

    Trest je dle mého názoru naprosto v pořádku, to co se místy řeší v této diskuzi je tak trochu mimo mísu. Ta holčička ani její rodiče nezodpovídají za to, jakým metrem se komu měří. Ten trest má být odstrašující a podíl na tom má celá společnost, neboť jsme rasismus a xenofobii v této zemi nechali zajít tak daleko, že se něco takového muselo stát. Byla to jen otázka času. Legálně necháme pochodovat v ulicích českých a moravských měst hajlující tupce, kteří ani nemají ponětí o tom co páchali za druhé svět. války ti, jež opěvují. Od malička slyšíme od našich rodičů, jak jsou ti tmavší špatní, aniž by měli třeba jen jedinnou špatnou osobní zkušenost. Zákony v naší zemi umožňují zneužívání soc. dávek a tím podněcují né nenávist ke konkrétním lidem, ale k celé skupině. A že je rodina té holčičky špatná? To nám také nepřísluší soudit. Nějak v tom všem zapomínáme, za co byli pachatelé odsouzeni především - za zmrzačení, za doživotní trauma, za zohavení, za nesnesitelnou bolest, za zničené dětství a za to, že se tato holčička mimo to, že se liší barvou pleti bude celý život potýkat ještě s tím, že tu pleť bude mít samou jizvu a žádný trest, byť třeba doživotní už nevrátí tu chvíli, kdy se skupina idiotů rozhodla hrát si na žalobce, soudce a nakonec i kata! Rasismus je zde zcela zřejmý. Žalovali, soudili a trestali za to, že se jejich oběti liší a patří k určité skupině obyvatel. Já mám na všechny lidi stejný metr. Pokud se ke mně člověk chová slušně, beru ho jako slušného člověka, pokud mi ubližuje je pro mě s prominutím svině. A je úplně jedno, zda je bílý, černý, snědý, žlutý nebo třeba modrý s proužkama. Rozlišovat, lze jen na dobré a špatné. Je směšné v případě, kde jde o život, nebo zdraví, ještě k tomu když se to týká bezbranného dítěte řešit soc. dávky.

    superkarma: 0 20.10.2010, 18:45:21
  7. avatar
    [50] paníliška [*]

    vladka006 — #33 Jo, a zavřou nás taky. Sml30

    superkarma: 0 20.10.2010, 16:12:24
  8. avatar
    [49] paníliška [*]

    átéčko — #7 Velmi výstižné. Souhlasím s Tebou. Sml22

    superkarma: 0 20.10.2010, 16:07:20
  9. avatar
    [48] Lukáš Čejka [*]

    OlgaMarie — #46 to asi nikdo neudela, to by ho spolescnost "rozcupovala", navic by ji asi kazdy odmit, takovou zalobu

    superkarma: 0 20.10.2010, 16:02:56
  10. avatar
    [47] gerda [*]

    Radek Kříž — #36 co je zlého na tom, že chceme stejná práva pro všecky? Kdyby tomu tak bylo, určitě by to pod povrchem nebublalo. Podle mě je situace těžko udržitelná a tím, že se bloknou diskuse, se nevyřeší nic - tím nemyslím tento servr, ale třeba diskusi na Idnesu. Lidi si to stejně bokem všecko řeknou a bude to o to horší, že se budou cítit umlčováni. Už ses díval na ty stránky? Já vůbec neagituju, ale myslím, že kluci mají ZATÍM nepokřivený pohled na spravedlnost a nic než spravedlnost nechtějí.http://www.chcemestejnymetr.cz/

    superkarma: 0 20.10.2010, 15:25:00
  11. avatar
    [46] OlgaMarie [*]

    Vzhledem k tomu, že byli souzeni za těžké ublížení na životě a zdraví bezbrannému děcku, pokládám trest za přiměřený. Zda někdo na rodiče podá žalobu za opuštění dítěte (zachraňovali nejprve sebe) a žití v cizím objektu, je jiný případ. 

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #48
    superkarma: 0 20.10.2010, 15:20:20
  12. avatar
    [45] átéčko [*]

    gerda — #35 Sml67

    superkarma: 0 20.10.2010, 14:53:43
  13. avatar
    [44] syrrit [*]

    Radek Kříž — #39 vždyť nikoho nezabili! Ale byli souzeni za pokus o vraždu, k tomu nedovolené spolčování, protože ti kokoti byli tři a navrch rasismus.

    Úmyslné ublížení na zdraví se trestá maximálně 5 lety.

    Navíc, pokud kluci dostali vyjímečný trest, na žádné propuštění po půlce se  nehraje. Odsedí si to celé. Pokud nepřijde milost, amnestie nebo tak něco

    superkarma: 1 20.10.2010, 14:48:05
  14. avatar
    [43] maje [*]

    delfi.na — #42 já takySml58Sml22Sml22

    superkarma: 0 20.10.2010, 14:46:42
  15. avatar
    [42] delfi.na [*]

    gerda — #35 koukla jsem na stránky a už jsem tam podepsaná.

    1. na komentář reaguje maje — #43
    superkarma: 0 20.10.2010, 14:45:35
  16. avatar
    [41] átéčko [*]

    Radek Kříž — #36 Píšeme své názory

    superkarma: 0 20.10.2010, 14:37:40
  17. avatar
    [40] RenataP [*]

    Radek Kříž — #39 soudy to tak ale berou... já vím, že to nelze paušalizovat, pokusy řeší nižší soudní instance, dokonané vraždy už ty o úroveň vyšší.... podstatný je samozřejmě úmysl, to, že někdo na někoho šel s tím, že ho zabije....

    Myslím, že by si vážení soudci měli zodpovědět otázku, kterou jsem nadhodila v komentáři č. 34.

    TA JE TOTIŽ PODSTATNÁ. A není rasistická, fakt ne. Jsme si snad rovni, nebo ne?

    superkarma: 0 20.10.2010, 14:36:22
  18. avatar
    [39] Radek Kříž [*]

    maje — #37  Můj názor je v tomto trochu jedno. na každý případ se musí člověk dívat odděleně.

    Znám i případy kdy skini spáchali ohavný věci a soud je potrestal směšně.

    Ale o to v tomto případě nejde.

    Jsem proto aby se všechny soudy stavěly ke všem případům stejně.

    V tomhle případě mi přijde trest směšný, stejně jako naše zákony.

    RenataP — #38 Pokus o vraždu je stejně závažný jako vražda sama. To že nevyšla, není polehčující okolnost.

    1. na komentář reaguje RenataP — #40
    2. na komentář reaguje syrrit — #44
    superkarma: 2 20.10.2010, 14:30:32
  19. avatar
    [38] RenataP [*]

    Radek Kříž — #36 Sml15 ano, 22 let se může zdát málo, ale pozor, od nynějška se tímto mění české soudnictví a dokonaná vražda NIKDY nebude potrestána nižším trestem. Nebo se mýlímSml24?

    Já nevidím, že by tady někdo provolával rasistická hesla...Sml80

    1. na komentář reaguje Radek Kříž — #39
    superkarma: 0 20.10.2010, 14:10:59
  20. avatar
    [37] maje [*]

    Radek Kříž — #36 a ty máš, radku, pocit, že se všem měří stejně? nebo že se nad nikým nepřivírá oko jen proto, že by to byla ta diskriminace?Sml80Sml80

    1. na komentář reaguje Radek Kříž — #39
    superkarma: 0 20.10.2010, 13:56:34
  21. avatar
    [36] Radek Kříž [*]

    Věřím, že se tato diskuse nezvrhne v rasistické výkřiky! V tom případě ji budu muset jako zodpovědný vydavatel smazat.

    A po přečtení vašich reakcí je mi smutno.

    Za všechny nedostatečně potrestané zločiny.

    Jak ze strany Romů, tak ze strany extrémistů.

    Spravedlivost je slepá!

    Za vícenásobný pokus vraždy mi přijde 22 let málo!

    1. na komentář reaguje maje — #37
    2. na komentář reaguje RenataP — #38
    3. na komentář reaguje átéčko — #41
    4. na komentář reaguje gerda — #47
    5. na komentář reaguje idiska — #54
    superkarma: 0 20.10.2010, 13:54:53
  22. avatar
    [35] gerda [*]

    delfi.na — #22 tady máte možnost - http://www.chcemestejnymetr.cz/

    1. na komentář reaguje delfi.na — #42
    2. na komentář reaguje átéčko — #45
    superkarma: 0 20.10.2010, 13:53:35
  23. avatar
    [34] RenataP [*]

    Mě by čistě teoreticky zajímalo, jaký výsledek by měla kauza naprosto stejná, jen by takhle vypálili cikáni bílou rodinu v paneláku....Sml80

    Pokud by to bylo stejné, je vše v pořádku...Sml80

    superkarma: 1 20.10.2010, 13:52:27
  24. avatar
    [33] vladka006 [*]

    Tak sepíšem nějakej otevřenej dopis Vašíkovi, ne?

    1. na komentář reaguje paníliška — #50
    superkarma: 0 20.10.2010, 13:45:40
  25. avatar
    [32] átéčko [*]

    Je mi jich fakt líto, těch kluků!!!!!!!!!

    superkarma: 0 20.10.2010, 13:39:49
  26. avatar
    [31] wich [*]

    Přehnaně medializovaná kauza, která jenom prohlubuje nenávist slušných lidí k našim spoluobčanům Sml80

    Kdybych nevěděla od tety, která má ve Vítkově chalupu, co je ta rodina zač, i by mi jich bylo líto. Btw. chytnou pár obyvatel Vítkova a překecat je k tomu, aby mi na kameru řekli, jak to byli skvělí sousedé, svede každý pisálek. Lituju jen to děcko za to, jakou šílenou bolest si muselo vytrpět a rodičům je holčička u Sml64ele Sml22

    Tresty mi v kontextu s jinými případy přijdou přehnané.

    superkarma: 4 20.10.2010, 13:37:45

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [30] dispecerka [*]

    Tento čin odsuzuji, ale moc bych si přála, aby naše soudy měřily všem stejně.

    superkarma: 0 20.10.2010, 13:37:05
  2. avatar
    [29] átéčko [*]

    maje — #27 Oni nemají rádi, když je dítě postižené, už jsem jich hodně takových poznala. Oni berou příspěvky i tak, proč myslíš, že se každý z rodičů jmenuje jinak?

    Ona je "svobodná semoživitelka" takže co?

    superkarma: 2 20.10.2010, 13:35:18
  3. avatar
    [28] gerda [*]

    Ano, máš pravdu, VELICE MEDIALIZOVANÝ. Ti neřádi dostali, o co si koledovali, jen se divím, že se neměří stejným metrem všem pachatelům?  Podle tohoto soudu by mladý "tatínek" nemohl vyváznout s polovičním trestem za to, že ubil svou dvouměsíční dcerku, chci vidět, jak se takový může napravit, takže je to rozdíl do očí bijící - a proč? Na to si každý odpověz sám. Vítkovský případ je případ exemplární a má asi sloužit jako výstraha. Až se bude soudit takhle přísně všude a každý odejde s trestem jak náleží, může nastat pořádek.

    superkarma: 3 20.10.2010, 13:29:29
  4. avatar
    [27] maje [*]

    átéčko — #23 ale ano, přišli by si pro ní. nezapomeň, že na ní berou dávkySml57

    1. na komentář reaguje átéčko — #29
    superkarma: 0 20.10.2010, 13:29:08
  5. avatar
    [26] maje [*]

    átéčko — #23 ale ano, přišli by si pro ní. nezapomeň, že na ní berou dávkySml57

    superkarma: 0 20.10.2010, 13:29:08
  6. avatar
    [25] femme [*]

    vladka006 — #19 maje — #8 átéčko — #7 delfi.na — #5  nemůžu nic než souhlasit Sml67 

    superkarma: 0 20.10.2010, 13:25:21
  7. avatar
    [24] átéčko [*]

    ToraToraTora — #20 Kdyby nebyl tenhle čin který odsuzuji, ale nesouhlasím s výší trestu, medializovaný, tak si pro holčičku do nemocnice ani nepřijdou.

    superkarma: 0 20.10.2010, 13:24:45
  8. avatar
    [23] átéčko [*]

    ToraToraTora — #20 Kdyby nebyl tenhle čin který odsuzuji, ale nesouhlasím s výší trestu, medializovaný, tak si pro holčičku do nemocnice ani nepřijdou.

    1. na komentář reaguje maje — #26
    2. na komentář reaguje maje — #27
    superkarma: 0 20.10.2010, 13:24:45
  9. avatar
    [22] delfi.na [*]

    vladka006 — #19 Sml59Sml59 jak říkám, až bude všude stejný metr, pak budu souhlasit.

    1. na komentář reaguje gerda — #35
    superkarma: 0 20.10.2010, 13:21:44
  10. avatar
    [21] maje [*]

    vladka006 — #19 když oni to mají těžké, všude je jen rasismus, někdo po nich pořád chce, aby pracovali, dávky nic moc,..Sml57

    superkarma: 0 20.10.2010, 13:21:03
  11. avatar
    [20] ToraToraTora [*]

    átéčko — #18 Ne nebyli a hodně mě zvedla ze židle ta milost prezidenta...nebyla na místě. Nedokázali si vážit ani té sbírky od lidí....chtěli by nejraději vilu místo ilegálně obývané kůlny

    1. na komentář reaguje átéčko — #23
    2. na komentář reaguje átéčko — #24
    superkarma: 0 20.10.2010, 13:19:26
  12. avatar
    [19] vladka006 [*]

    Redakce - vyšťourejte kolik dostali pachatelé - cikáni - za případ  - vypíchni tý bílý svini oči. Namočen do toho byl i polda - cikán. Ten trest není ani poloviční, je to necelá 1/4 trestu. A tu bílou svini chtěli úmyslně zabít. To rasismus ale nebyl... Bylo to "obyčejné" napadení. Soudce rasismus v případu neviděl, stejně jako neviděl těžké ublížení na zdraví.

    Stejně tak - kolik dostali cikánštví výrostci, jež napadli mladého chlapce na Teplicku z dětského domova, který jel navštívit svou maminku do Ústí nad Labem.

    http://jablonecky.denik.cz/zpravy_region/styskalo-se-mu-malem-kvuli-tomu-prisel-o-zivot.html

    ten jeden je převychováván v ústavu a druhému hrozilo až 12 let. Ale nebojte, tolik nedostal. Kolik dostal se nesmí říkat, bylo by to rasistické.

    1. na komentář reaguje maje — #21
    2. na komentář reaguje delfi.na — #22
    3. na komentář reaguje femme — #25
    4. na komentář reaguje idiska — #53
    superkarma: 1 20.10.2010, 13:18:21
  13. avatar
    [18] átéčko [*]

    A taky bych hodnotila i to, zda pracovali a byli prospěšní společnosti. Protože ti romové určitě nebyli prospěšní.Sml23

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #20
    superkarma: 0 20.10.2010, 13:16:00
  14. avatar
    [17] maje [*]

    ToraToraTora — #13 holka, ať si berou klidně soudci mustr, ale ať ho použijou U VŠECH. ne jen u někoho, jak tomu bylo, je a bude

    superkarma: 0 20.10.2010, 13:14:33
  15. avatar
    [16] delfi.na [*]

    átéčko — #11 souhlasím a navíc, proč tam byli? Barák jim nepatří, nemají tam co dělat. Bych chtěla vidět sebe, jak se nacpu k někomu do jeho baráku, jak bude šťastný

    superkarma: 0 20.10.2010, 13:07:29
  16. avatar
    [15] átéčko [*]

    Jakub D. Kočí: jak to vidíš ty?

    superkarma: 0 20.10.2010, 13:04:58
  17. avatar
    [14] delfi.na [*]

    ToraToraTora — #13 obhájci to vidí jinak Sml16

    superkarma: 0 20.10.2010, 13:04:07
  18. avatar
    [13] ToraToraTora [*]

    delfi.na — #10 Tak ten pokus o vraždu byl prokázán. Dopředu se domlouvali a od počátku jim šlo o smrt celé rodiny. To je nezpochybnitelné. Stejným metrem se neměří. Ale jak jsem již řekla, trest je exemplární a třeba si jiní soudci vezmou mustr právě z tohoto případu.

    1. na komentář reaguje delfi.na — #14
    2. na komentář reaguje maje — #17
    superkarma: 0 20.10.2010, 13:02:39
  19. avatar
    [12] átéčko [*]

    delfi.na — #10 Ano, každému stejným metrem o nic jiného nám nejde!!!!!

    superkarma: 0 20.10.2010, 13:00:08
  20. avatar
    [11] átéčko [*]

    To jse sice pravda, ale žádný žhář nedostane 20 let natvrdo!

    A To, že malá je tak popálená je vina i rodičů, že ji nezachránili hned!!!!!

    1. na komentář reaguje delfi.na — #16
    superkarma: 3 20.10.2010, 12:59:34
  21. avatar
    [10] delfi.na [*]

    ToraToraTora — #9 ano žháři ... souhlasím, že si trest zaslouží, ale šlo vůbec o pokus o vraždu? a zaslouží si takový trest, jaký jim byl vyměřen?

    V tomto souhlasím s maje ... až bude každému měřeno stejným metrem, pak Sml59

    1. na komentář reaguje átéčko — #12
    2. na komentář reaguje ToraToraTora — #13
    superkarma: 1 20.10.2010, 12:59:16
  22. avatar
    [9] ToraToraTora [*]

    delfi.na — #5 Myslím, že narážíš na toho, jak o Silvestru napadl své dítě po hádce s partnerkou a ta dvouměsíční holčička zemřela. Trestní  právo rozlišuje vraždu v afektu a promyšlený kolektivní čin, dopředu připravený. Zda rodiče pochybyli nebo zanedbali péči, by mohla vyřešit jen případná žaloba podaná na rodiče v této věci. Podle toho, co jsem četla, asi neudělali vše tak, jak se nakonec tvářili, ale zůstává to, že na lavici obžalovaných seděli žháři.

    1. na komentář reaguje delfi.na — #10
    superkarma: 0 20.10.2010, 12:54:36
  23. avatar
    [8] maje [*]

    nechci se nikoho dotknout. ALE: rodiče se chtěli zachránit sami, pak se tedy vrátili pro natálku. bydleli v domě, kde něměli bydlet. otce zachránilo z vězení to, že chtěl být u dcery, tak dostal milost. a teď se podívejte na případy, kdy cikáni utloukli bílé. taky dostal někdo z nich takové tresty? znám holku, kterou 3 cikáni znásilnili (bylo jí asi 16 let), jen tak ji pořezali v obličeji, prokopli čelist, přelámali žebra a nechali ji ležet. jeden se na ní ještě vymočil. a jak to dopadlo? párkrát navštívili dívčinu rodinu, aby jim osvěžili paměť, jak můžou dopadnout, když je udají. přestěhovali se a dům, ve kterém bydleli, chtěli prodat. čirou náhodou ho někdo zapálil. tak se rodina rozhodla, že si změní jména a udají je. každý odešel s podmínkou. a jako bonus ztloukli dívčina otce. a nevěřím, že je to jediný případ, kdy se právo měří dvojím metrem. až budou práva a povinnosti pro všechny stejná, pak zatleskám. do té doby si o tom myslím svoje.Sml24

    1. na komentář reaguje femme — #25
    superkarma: 7 20.10.2010, 12:53:30
  24. avatar
    [7] átéčko [*]

    Já s tresty nesouhlasím!!!!!!!!! Je mi jasné, že byli souzeni za rasistický čin, ale tohle je fakt moc. Cikán dostal milost, bydleli nakvartýrovaní v cizím domě načerno a zachraňovali nejdřive sebe a až pak díte, což je trestuhodné!

    Neouhlasím, nesouhlasím, nesouhlasím!

    žiju v zemi, kde se mnohdy za zločiny ani netrestá, kde pouštíme ty, kteří mají na drhé advokáty a tohle se mi opravdu nelíbí!

    U nás v domě ubodal cikám 18 letého kluka a za dva roky byl venku....

    1. na komentář reaguje femme — #25
    2. na komentář reaguje paníliška — #49
    superkarma: 5 20.10.2010, 12:52:00
  25. avatar
    [6] RenataP [*]

    delfi.na — #5 kolik dostane vrah za brutální vraždu, ubodání, týrání, trápení k smrti....? Takže pokud je české soudnictví co k čemu, ode dneška by tito měli dostávat též výjimečné tresty...

    Nevím ale, nakolik znalec usoudil, že žháři jsou nebezpeční pro okolí a zda-li budou znovu zapalovat cikánské domy, jako jestli mají nějakou obcesi k tomu či co, ale to jsme zase u sexuálních deviantů, ti taky budou vzhledem ke své nepřevychovatelnosti dostávat výjimečné tresty?

    Ode dneška bude ve věznicích horko... a plno.

    Doporučovala bych, v rámci spravedlnosti, aby odvolací soud tresty snížil, to je fraška.

    superkarma: 3 20.10.2010, 12:45:41
  26. avatar
    [5] delfi.na [*]

    s trestem nesouhlasím, zdá se mi vysoký, zbytečně medializované a nafouknuté. Kde je to, že v tom domě neměli co dělat, že prvně rodiče zachraňovali sebe a poté se vrátili zpět pro dítě. A navíc v jiné věci za vraždu novorozeněte dostal obviněný 14 let a tady za pokus o vraždu 22 let?

    1. na komentář reaguje RenataP — #6
    2. na komentář reaguje ToraToraTora — #9
    3. na komentář reaguje femme — #25
    superkarma: 3 20.10.2010, 12:43:10
  27. avatar
    [4] RenataP [*]

    ToraToraTora — #2 ano, tak přesně takhle si to taky myslím...

    Trest byl exemplární, kdyby to proběhlo na regionální úrovni, byl by jistě nižší...

    superkarma: 0 20.10.2010, 12:28:24
  28. avatar
    [3] Lukáš Čejka [*]

    se na miste odvolali, ne? tak se teprve uvidi jak to dopadne Sml16

    superkarma: 0 20.10.2010, 12:28:22
  29. avatar
    [2] ToraToraTora [*]

    Vzhledem k vzmáhajícímu se rasismu ve společnosti byl trest z části  přiměřený zločinu a zčásti exemplární. Śouhlasím s jeho výší, ačkoliv mi mé pesimistické já říká, že za dobré chování jsou chlapci za polovic venku...

    1. na komentář reaguje RenataP — #4
    superkarma: 0 20.10.2010, 12:21:31
  30. avatar
    [1] 13042000 [*]

    Sledovala, a s trestem souhlasím

    superkarma: 0 20.10.2010, 12:07:18

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme