věřím, že jste strávily krásný víkend nebo dovolenou a nemusely jste nic reklamovat. Nebo přece? Nebyly jste snad spokojené se službami? I ty se o dovolených stávají často předmětem reklamací. Mít z pokoje výhled do špinavého dvora místo slibovaného mořského pobřeží určitě naštve, a rozhodně za reklamaci stojí. Penzion poblíž hlučné autoopravny, když na fotkách vypadal tak lákavě? To se mi také jednou stalo. Nebo netekla voda, lezli tam podivní brouci, měli jste hlučné sousedy? I to je k vzteku.

Nechci vám rozhodně připomínat to špatné, ale dnes máte jedinečnou možnost si postěžovat. Dnešní téma bude o reklamacích všeho druhu. Pokud jste si někde v cizině koupila nějaký levný „šunt“ na sebe, s reklamací to bude asi horší, ale možná si vzpomenete na nějakou reklamaci v našich obchodech a doufám, že si své zážitky s jejím vyřizováním nenecháte pro sebe.

Řídíte se heslem „Líná huba, holé neštěstí“, nebo si necháte všechno líbit? Někdo reklamuje kde co, jiný mávne rukou, protože to považuje za předem prohraný boj. K jakému typu patříte vy?

Napište nám své příspěvky na téma REKLAMACE na:

redakce@zena-in.cz

A můžete získat tento kosmetický balíček, který se vám v létě může hodit.

výhra

Reklama