Zdraví

Krása na prodej! Chcete si koupit také?

Plastická chirurgie je pro jednoho zbytečnost, pro druhého výnosný obchod a pro dalšího jediná možná pomoc při zdravotních (nejen psychických) problémech. O tom, že se pod rukou šikovného odborníka mohou dít úplné zázraky, se můžete přesvědčit i vy.

 

„Obor plastické, respektive estetické chirurgie u nás v posledních letech zažívá nebývalý rozmach,“ tvrdí jeden z našich špičkových odborníků Kamil Urban. Podle něho za tím stojí zvyšující se životní úroveň i lepší informovanost obyvatel. „Naše plastika má celosvětově dobrý zvuk a určitě i to přispívá k vzniku a prosperitě řady prvotřídních pracovišť, kde může klient očekávat maximálně profesionální přístup.“

 

Plastický chirurg se nevěnuje pouze kosmetickým úpravám, ale také odstranění problémů spojených s následky těžkých úrazů a nemocí. Přesto je pro mnoho lidí termín „plastika“ jakýmsi synonymem k aplikované kosmetické a estetické chirurgii. Obdiv krásy lidského těla je dnes možná ještě větší než v antice a není se čemu divit, že nejedna žena, ale i muž se nechají pomocí moderní medicíny „vylepšit“.

 

„Není lehké jednoznačně říct, jaké zákroky jsou vykonávané nejčastěji,“ pokračuje doktor Urban v odpovědi na otázku, které zákroky patří k těm nejfrekventovanějším. Z vlastní praxe mohu uvést abdominoplastiku, tedy operaci břišních partií, různé druhy liposukce, augmentaci (zvětšování např. prsou nebo rtů, pozn. red.), úpravy nosu nebo laserovou depilaci.“

 

Zákroků, které plastická chirurgie nabízí, je skutečně celá řada. Odstraňování nadměrného pocení, chrápání, léčba chronické rýmy, transplantace vlasů, permanentní make-up, zavádění obličejových implantátů, korekce jizev, odstraňování tuku, celulitidy, znamének a kožních výrůstků, vrásek a kruhů pod očima, povislých očních víček, operace hýždí a lýtek nebo třeba rekonstrukce panenské blány, to všechno je pouze pár příkladů uplatnění tohoto medicínského odvětví.

Ceník zákroků:

Operace břicha (abdominoplastika): 7.000–46.800,-

Face-lift: 12.000–59.500,-

Korekce jizev: 50–8.000,-

Laserové odstranění chloupků: 200–18.000,-

Laserová léčba akné: 50–40.000,-

Odstranění kožních výrůstků laserem: 300–10.000,-

Klasická liposukce: 2.500–13.900,-

Liposukce laserová: 30.000,-

Modelace prsou: 15.000–39.400,-

Obřízka: 6.000–14.000,-

Operace nosu: 6.000–35.200,-

Operace očních víček: 5.000–22.000,-

Operace rtů: 4.000–25.000,-

Permanentní make-up: 1.000–6.900,-

Transplantace vlasů: 40–100.000,-

Zmenšení prsou: 18.000–35.100,-

Zvětšení prsou: 14.000–70.000,-

Zdroj: www.plasticka-chirurgie.info


Nicméně platí, že za krásu se platí, a není to zrovna málo. Jako by nestačilo, že se pro ni musí vytrpět i nějaká ta bolest. Zjišťovali jsme orientačně ceny, za které je možné podstoupit jednotlivé vybrané úkony. Pravdou zůstává, že se jednotlivá zařízení v cenách liší i v řádech desítek tisíc a často se platí za zkušenosti a věhlas daného operatéra. Navíc je třeba vzít na vědomí, že ceny nemusí vždy zahrnovat předoperační vyšetření, pobyt na lůžku, narkózu či samotné ocenění lékaře.

 

Jak si vybrat toho správného chirurga, potažmo zařízení? Na to doktor Kamil Urban odpovídá: „Je to jako se vším, takže nejlepší je asi osobní doporučení. Navíc je tu řada uznávaných odborníků, kteří svou zkušeností a odbornou akreditací mohou ručit za výkon lékařů na svých pracovištích. Určitě bych doporučoval při rozhodování navštívit více klinik, pravidlem bývá možnost nahlédnout do obrazových portfolií lékařů. A samozřejmě jde i o to, jaký přístup ze strany lékaře vyhovuje klientovi nejvíce, což se projeví již při předběžných osobních pohovorech.“








 

Máte zkušenosti s plastickou nebo estetickou chirurgií? Uvažujete o podstoupení nějakého zákroku? Jak se vám líbí úpravy dam na obrázcích?

   
06.05.2008 - Zdraví - autor: Michal Chalupa

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [74] páca [*]

    nebylo by na škodu něco ubrat,vyžehlit muselo by to být na počkání a hlavně bez pobytu v zařízení nemám s tím dobré skušenosti

    superkarma: 0 05.06.2008, 19:06:55
  2. avatar
    [73] mi-ki [*]

    Mialau: prave proto, ze na esthe to trva tak dlouho, tak k nemu jezdim na Bulovku, kde normalne operuje. A kdyz jsem u nej byla, tak mu opravdu porad vyzvanel telefon a diky tomu se muj pobyt v ordinaci protahnul tak na dvojnasobek, takze verim, ze je tezke ho zastihnout. Zvlast kdyz se s nim potrebuju domluvit na dalsi schuzce spolecne s mym byvalym doktorem.

    OlgaMarie: byla bych moc rada, kdyby stacila vizazistka, bohuzel jsem ten pripad, kdy "trocha make-upu" nepomuze :) Ale to neznamena, ze o sebe nedbam. Snazim se vypadat podle vlastnich moznosti co nejlip.

    superkarma: 0 06.05.2008, 22:27:25
  3. avatar
    [72] Jardine [*]

    Asi všeho s mírou a nejdřív vyzkoušet přirozenější varianty. To hezké v obličeji podtrhnout make-upem, na postavě zkusit zapracovat cvičením a zdravou životosprávou, prsa po kojení (taky jsem jejich majitelka) docela hezky vyšponuje podprsenka "pušapka" a ty méně lichotivé partie těla prostě rafinovaně schovat. Samozřejmě obří bradavice na nose a zuby jak noty na buben si žádají odborný zákrok, tam žádné mantry o vnitřní krásenepomůžou (momentálně mám rovnátka a přes vizáž ošklivky Katy jsem za ně ráda). Ale nechat do sebe řezat jen proto, že nevypadám úplně předpisově .... brrrrr.

    superkarma: 0 06.05.2008, 20:02:52
  4. [71] impeona [*]

    nestacim se divit koukam jak puk!Sla bych do toho taky byla bych zvedava co by semnou fasadni doktori udelali.jen na to mit tak si tu dokonalou plastickou krasu koupim.

    superkarma: 0 06.05.2008, 18:08:26
  5. avatar
    [70] lenagirl [*]

    ani se nechce věřit že to není podfuk ????????!!!!!!!!!!!!

    superkarma: 0 06.05.2008, 16:14:37
  6. avatar
    [69] Solei [*]

    já bych šla akorát tak do povislých víček, mojí babičce víčka zasahovaly až do půlky řas a zavíraly jí oči.
    Jinak, kdo si myslí že to potřebuje tak není důvod mu to vymlouvat.

    superkarma: 0 06.05.2008, 16:13:22
  7. avatar
    [68] Dante Alighieri [*]

    Když je to opravdu potřeba, proč do toho nejít. Slečny na obrázcích to evidentně potřebovaly a nešlo o nějaký rozmar, jako třeba v případě Victorie Beckham nebo Cher. Já sama se úpravám nebráním, ale musí jít jen o drobnosti. Např. až budu mít vrásky, možná půjdu do botoxu, ale liftingu bych se asi bála.

    superkarma: 0 06.05.2008, 15:58:31
  8. avatar
    [67] átéčko [*]

    tornado-lou: Přesně tak, některým stačilo jen vyžehlit vlasy. A ta první, když naleze zpět do toho trika, nebude si udržovat, co získala, ta bude vypadat furt jako opice, i po drahé operaci

    superkarma: 0 06.05.2008, 14:35:01
  9. avatar
    [66] gwen [*]

    Moje drahá máti si před pár dny nechala zoperovat oční víčka. Zatím teda vypadá děsně, jak po deseti kolech v boxerském ringu.

    superkarma: 0 06.05.2008, 13:44:26

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [65] Sizie [*]

    Kdo hleda vice info, najde zde: www.omlazeni.cz

    superkarma: 0 06.05.2008, 13:43:33
  2. [64] tornado-lou [*]

    myslim, ze vetsinu rozdilu dela spis dobry fotograf, zubar a kadernik, nez plasticky chirurg.

    superkarma: 0 06.05.2008, 13:42:55
  3. avatar
    [63] OlgaMarie [*]

    mi-ki: Nestačila by ti šikovná vizážistka?

    superkarma: 0 06.05.2008, 13:06:46
  4. avatar
    [62] Meander [*]

    Nemám. Uvažuju. Hustý!

    superkarma: 0 06.05.2008, 13:00:52
  5. [61] xenie [*]

    když se dá příroda opravit, a tyto dám yto opravdu potřebovaly, hl tu předposlední bych podlu pův.vzhledu považovala za postiženou , tak proč to nevyužít... když na to člověk má prachy a odvahu ...

    superkarma: 0 06.05.2008, 12:53:13
  6. [60] maajaa65 [*]

    Zásahy byly opravdu potřebné, děvčatům to fakt pomohlo...Podobným úpravám fandím, chlap si pro vylepšení svého ega koupí krásné auto, tak proč by žena nemohla investovat do sebe...koupím prasátko a začnu šetřit na horší časy až mi bude ouvej

    superkarma: 0 06.05.2008, 12:36:20
  7. [59] Sizie [*]

    Ano, mam nekolik zkusenosti, zvlaste jedna je velice cerstva.. Krome penez je treba najit odvahu a to je sakra tezky.. Ja nakonec nasla dost odvahy a citim se naprosto skvele!
    Jinak k esteticke chirurgii bych priradila i fixni rovnatka, ktery nosim. Nechat si kvuli tomu vytrhnout dve ctyrky mne taky stalo dlouhe vahani a pak tyden tlumeni bolesti..
    Ale opet uz je videt vysledek a ten pocit je vybornej, i kdyz ty draty bude jeste dalsi rok nosit..

    superkarma: 0 06.05.2008, 12:30:48
  8. [58] Mialau [*]

    mi-ki: To je divný, že máš s Měšťákem takový problém. Normálně stačí zavolat na tu recepti Esthé a oni ti domluví termín. Jediný problém je, že termín konzultace je tak za pět měsíců a dalších prý tak pět měsíců čekání na termín operace. Takže jestli na to pospícháš, tak je to blbý... Byla jsem kdesi na zdravotní operaci, kde mi nejenom nepomohli, ale ještě nadělali paseku, takže jsem k Měšťákovi objednaná na alespoň kosmetickou opravu. Šla jsem rovnou k němu, nikoho jiného nezkoušela, protože o něm mám od blízkých známých dobré reference. A musím říct, že je opravdu strašně milej a příjemnej člověk (ukáže fotky, popíše problém a ještě mi řekl jak se na tu operaci hrozně těší :)). Jeho ceny jsou jedny z nejvyšších, ale věřím, že to bude za kvalitu.

    superkarma: 0 06.05.2008, 12:10:36
  9. avatar
    [57] SENSITIVESKIN [*]

    já mít zbytečný prachy, tak na nějakej zákrok z fleku jdu....a myslím, že by to udělala v případě možnosti každá ....

    superkarma: 0 06.05.2008, 12:08:48
  10. avatar
    [56] Eva_CZ [*]

    Ty zensky na 6 tydnu zavrou. Do luxusu, nasadej jim dietu a cvicej s nimi. Zajimavy, jak uz jen tohle umi udelat s telem zazrak. Myslim, ze pribehy a fotky se daji nekde najit. Porad se jmenuje extreme makeover.

    superkarma: 0 06.05.2008, 12:07:42
  11. avatar
    [55] gerda [*]

    mi-ki: ono taky záleží, v jakém oboru a mezi jakými lidmi pracuješ. Domnívám se, že u povolání, kde se vyžaduje vyšší vzdělání, je i vyšší úroveň uvažování a nějaké tělesné nebo kosmetické postižení nehraje roli. Samozřejmě, člověk s handicapem těžko uspěje jako modelka nebo pracovník na prezentačních akcích, ale takoví u mě v podstatě žádnou prestiž nemají. Hledej tam, kde oceňují IQ a EQ.

    superkarma: 0 06.05.2008, 12:07:22
  12. avatar
    [54] Eva_CZ [*]

    Jo, az bude hur, jdu na face lifting. Na malej, bez rezani.

    superkarma: 0 06.05.2008, 12:04:56
  13. avatar
    [53] Ch.Z. Kochanská [*]

    kareta: Drahá polovička teď o mém pozadí hovoří stále nadšeněji, takže jí dolíčky mé drahé nechybí

    superkarma: 0 06.05.2008, 11:43:42
  14. avatar
    [52] kareta [*]

    Ch.Z. Kochanská: bude se ti po nich stýskat . Nebo drahé polovičce

    superkarma: 0 06.05.2008, 11:15:38
  15. avatar
    [51] mi-ki [*]

    xenie: u nej jsem byla jako snad u prvniho. Jeho pristup byl takovy nejvstricnejsi, jenze od te doby ho proste nemuzu sehnat... a to mu volam fakt kazdy tyden. Bud tam zrovna neni, nebo nema cas, nebo operuje, nebo mam zavolat pristi tyden. Ale zkousim to porad - jednou se to musi povest :)

    gerda: driv mi to ani moc nevadilo... o kluky jsem (kupodivu) nikdy nouzi nemela, kdyz jsem bydlela na malem meste, tam me kazdy znal, nebo jsem to tak nevnimala. Az co jsem v cizim prostredi, tak jsem si toho zacala vic vsimat, taky jsem se poprve vic setkala s lidskou falsi (jako do oci velky kamos a pred ostatnimi o mne mluvi hnusne, nebo me borec balil jen proto, ze "na lepsi nemel"). No a driv jsem taky nemusela hledat tu praci, ze :) Vetsinou dostanu takovou praci, kde se moc nemusim stykat se zakaznikama, i kdyz vim, ze komunikacni schopnosti mam vyborne a mam predpoklady to lepsi misto dostat. Jenze vzdycky ho dostane nekdo vyssi, blondatejsi a hezci (naposledy holcina, ktera ma polovicni praxi co ja, a kdyz nastoupila do firmy, tak jsem ji zaucovala, takze vim, ze chapavosti taky zrovna neoplyva) :)

    superkarma: 0 06.05.2008, 11:04:37
  16. avatar
    [50] ToraToraTora [*]

    1: Ne
    2: Ne
    3: týýýý wole

    superkarma: 0 06.05.2008, 11:02:24
  17. [49] xenie [*]

    mi-ki: stránky MUDr Měšťáka : www.esthe.cz - ruku do ohně za něj taky nedám, ale zatím si ho těch pár známých, co u něj bylo, chválilo...

    superkarma: 0 06.05.2008, 10:56:51
  18. avatar
    [48] Ch.Z. Kochanská [*]

    kareta: Se mnou se má drahé dolíčky pomalu loučí

    superkarma: 0 06.05.2008, 10:53:22
  19. [47] xenie [*]

    mi-ki : slyšela jsme dobré reference na Měšťáka, funduje v Praze někde Na příkopech, co myslíš ?

    superkarma: 0 06.05.2008, 10:49:55
  20. avatar
    [46] gerda [*]

    mi-ki: tak tohle jsou opravdové problémy, moc bych ti přála, abys byla úspěšná.

    superkarma: 0 06.05.2008, 10:49:29
  21. avatar
    [45] mi-ki [*]

    Z vetsiny tech dam udelali uplne jinou osobu. Nevim, jestli by se mi libilo, kdybych se rano podivala do zrcadla a tam uvidela nekoho ciziho, byt takhle "dokonaleho".
    Jinak ja momentalne litam po konzultacich s plastickyma chirurgama po cele republice, protoze po uraze mam deformovanou a zjizvenou cast obliceje a jak tu nekdo rekl, tak uz nechci "obtezovat lidi svym neestetickym vzhledem"... no a hlavne uz me nebavi 20x denne poslouchat ty radoby nenapadne vykriky za zady typu "hnus", "no ty vole" a podobne. Cloveku to na sebevedomi moc neprida. No a pak jsou tu takove ty veci, jako ze nemuzu sehnat slusnejsi praci podle svych predstav. Jenze problem je v tom, ze hned po uraze uz me jeden plasticky chirurg operoval, jenze... no vysledek se mi proste nelibi. Fakt nevim, co mezi sebou ti chirurgove maji, ale nejdriv je vsechno v pohode, kazdy ochotny, malem domlouva termin operace, jakmile ale reknu jeho jmeno, tak vsichni davaji ruce pryc, a "ze si to musi rozmyslet". Stalo se mi to uz nekolikrat a asi si umite predstavit, jak me to stve. Trva to uz rok a jeste jsem nenasla nikoho ochotneho. A zase chci, aby operoval nekdo, na koho jsou kladne reference. Zadneho "no name" chirurga nechci riskovat.

    superkarma: 0 06.05.2008, 10:46:35
  22. [44] xenie [*]

    no v těchto případech díky bohu že existuje plastika...hodně to všem na fotkách prospělo...tady by pouhý makeup nestačil

    superkarma: 0 06.05.2008, 10:35:57
  23. [43] gentiana [*]

    Nyotaimori: V podstatě jde o to, že mezi provázkama kolagenu je kůže méně pevná a může dělat ty důlky. Když je víc tuku, tak jsou ty kolagenové provázky dál od sebe a je tedy víc prostoru na dolíky. Chlapi mají vazivo v kůži rozložené jinak, takže se jim dolíky nedělají.
    A propos, v čehůnštině by slovo celulitida, podle logiky počešťování, mělo znamenat totéž, co anglické/latinské cellulitis, tedy zánět povrchových cév a důvod pro rychlý přesun na pohotovost. Celulitida jako fujky fujky odporný zdravotní defekt je špatně dopizděné cellulite (odlehčené buňky? Cojávim, co se tím jako myslelo) a jak už jsem tu psala, vymyslely to nějaké novynářky z Vogue.

    superkarma: 0 06.05.2008, 10:25:29
  24. avatar
    [42] Mylady [*]

    Nyotaimori: rozhodně to hodně můžeš ovlivnit. Já ji taky nemám, ale nepřežírám se a cvičím.

    superkarma: 0 06.05.2008, 10:18:03
  25. avatar
    [40] Mylady [*]

    Nyotaimori: neříkej hop, dokud jsi nepřeskočila. Nikdy nevíš, kdy tato vlastnost vstoupí do tvého života.

    superkarma: 0 06.05.2008, 10:11:31
  26. avatar
    [38] kareta [*]

    Ch.Z. Kochanská: jako majitelka 5ti dolíčků ji BUDU BRÁNIT!!!

    superkarma: 0 06.05.2008, 10:01:03
  27. avatar
    [36] Ch.Z. Kochanská [*]

    kareta: Nebo se jí taky říkalo ženský maso.

    superkarma: 0 06.05.2008, 09:55:50
  28. avatar
    [35] Mylady [*]

    a....: radši ne.

    superkarma: 0 06.05.2008, 09:49:53
  29. avatar
    [34] kareta [*]

    gentiana: celulitidě se říkávalo roztomilé dolíčky

    superkarma: 0 06.05.2008, 09:49:05
  30. [33] gentiana [*]

    Suzanne: Většina lidí není hnusných. Můžou být hnusně učesaní nebo nosit nepadnoucí oblečení. Když někdo v bledě zelené vypadá jako utopená Ofélie, tak není potřeba supervymakaný kosmetický zákrok na zčervenění tváří a nafouknutí rtů - stačí vyměnit tričko. Když někomu leze špek z džín, tak není nutné to ořezat, možná stačí pořídit model, který padne.
    Já nejsem zarytý odpůrce plastické chirurgie. Opravdu ne - a naprosto beru, když má někdo, cojávim, prsa desítky, že si je nechá zmenšit. Ale odstraňování celulitidy? Celulitida je vlastnost kůže, proboha. Nebo permanentní makeup - jesti ten není barbiefikace, tak je moje máma pavouk.

    superkarma: 0 06.05.2008, 09:47:53

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme