Až do poloviny ledna mohou Pražané vidět neobvyklou kampaň Sdružení Linka bezpečí na 365 citilightových plochách. Na plakátech zpěvák, moderátor a herec Richard Krajčo sedí u záchodu. Není jasné, jestli přebral svoji dávku kokainu, zoufá si po rozchodu s Martinou Poulíčkovou nebo si jen vybral podivné místo na hluboké zamyšlení severomoravského intelektuála…

O co jde? Krajčo je patronem reklamní kampaň Linky bezpečí a podpořil její kampaň.

A její hlavní myšlenka zní: Jak by mohl dopadnout Richard Krajčo, kdyby neměl v dětství zázemí v harmonické rodině…

„Doufáme, že kampaň bude natolik výrazná, aby přispěla k zamyšlení dospívajících nad budoucím směřováním jejich životní cesty,“ říká vedoucí oddělení Dárcovství a vnějších vztahů Vendula Kodetová.

Kampaň bude ve spolupráci s Krajčem a jeho skupinou Kryštof v různých obměnách pokračovat během celého letošního roku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Už jste plakáty viděla? Jak na vás působí?

Reklama