Bulvár

Kouřím a moc mi to chutná


Milá redakce a ženy-in,
tak jsem si přečetla dnešní příběhy a všechny do jednoho kouření odsuzují. Tak já hodlám být první, která s vámi nepotáhne za jeden provaz. A vůbec mě to nežere.
A jak to u mne začalo?

Poprvé jsem ochutnala cigaretu se sousedkou, když nám bylo 13 let. Nechutnalo mi to. Špatně mi nebylo, ale nemohla jsem pochopit, co na těch cigaretách všem tak chutná. Cigarety značky CLEA tedy nic moc.
Podruhé jsem je ochutnala v 17 letech, když jsme byli se školou na horách. A tentokrát jsem to zkusila s mentolovou Marlborkou. Hmmm, to byla ňamka. Pak následovala ligotka, a ta mi také chutnala. Jo jo, ten týden byl fajn.
Přijela jsem z hor a prvních 14 dnů se snažila tajit před rodiči, že kouřím. Hlavně před taťkou. Ten totiž už 6 let nekouřil. Přestal po 35 letech. Máma s tím přestat nehodlala.
Pak to našim došlo a zeptali se mě, jestlipak náhodou nekouřím. Co myslíte, že jsem řekla? Samozřejmě že pravdu, protože jak je známo: „S pravdou nejdál dojdeš." A jelikož byli mí rodiče tuze prozíraví a já pravdomluvná, tak mi tatínek řekl, že než abych se promenádovala s cigaretou v ruce venku (což mu dodnes vadí, když vidí jít někoho po městě s cigaretou), tak můžu chodit kouřit s mamkou k půdě, kde měli naši udělaný kuřácký koutek.
A tak jsem se tedy nepromenádovala venku, ale když jsem dostala chuť na cigaretu, byla hezky v teple a závětří.
A k cigaretce samozřejmě patří kafíčko a dobrá knížka. Jinak to není ono.

Dvakrát jsem kouřit přestala, když jsem zjistila, že čekám miminko. Tak jsem u obou dětí v těhotenství a v době kojení nekouřila.
Ale pokaždé jsem se k tomu velmi ráda vrátila.
V naší rodině jsme sice zatíženi na rakovinu, ale je úplně jedno, jestli budu kouřit nebo ne. Babička z otcovy strany nikdy nekouřila, a přesto na rakovinu zemřela. Druhá babička (z matčiny strany) i moje maminka kouřily cigarety a potkalo je totéž. Oba dědové byli pouze svátečními kuřáky a do úst nedali nic jiného, jen fajfku, a skončili stejně. A nikdo z nich neměl rakovinu plic.
„Všichni tam jednou musíme." Zdá se vám to hloupé a cynické? Ne, je to pouhá realita. Někomu se to nelíbí? To ale není můj problém.

A teď zajisté většina z vás začne argumentovat. A co tvoje děti? To chceš, aby také kouřily?
Samozřejmě že nechci. Ale vůbec to nezáleží jen na rodičích, jestli jejich děti budou kouřit. Oba mí rodiče byli kuřáci. Táta sice přestal, máma nikoliv. Mám starší sourozence, bratra a sestru, a oba jsou zapřísáhlí nekuřáci. Samozřejmě, oba to zkusili, ale bylo jim tak zle, že už to nikdy nezopakovali.
A tak to bude záležet jen a pouze na mých dětech, aby se, až vyrostou, samy rozhodly, zdali kouřit budou či ne. A do té doby je od toho budu odrazovat. Rozumným přístupem k danému problému.

Tohle je můj názor, a pokud se někomu nelíbí, já se s ním dohadovat nehodlám, protože to je zase jeho názor.

A ještě něco. Agitací proti škodlivosti kouření je v této republice více než dost. A nám kuřákům to leckdy může připadat jako diskriminace. Já nikoho nenutím kouřit, ani čichat kouř, a tak ať nikdo zase nenutí mě, abych s tím přestala.
A protože se právě vrátil můj miláček z lesa, tak si jdu udělat kafe a vychutnat cigárko. A také na mě už čeká moc pěkná knížka.
Tak se mějte a všem kuřákům přeji dobré pokouřeníčko a nekuřákům pěkný den.
Polgara


Milá Polgaro,
ano, každý má právo na vlastní rozhodnutí i názor a já vám za něj děkuji.

   
23.02.2007 - Společnost - autor: Dana Svobodová

Komentáře:

  1. avatar
    [32] IMI [*]

    Ťapina: ano, vím, že to znamená, že prakticky žádná svoboda neexistuje. Ona taky neexistuje. Nikdo nežije na světě jen sám za sebe a pořád je něco, co nás usměrňuje, na co je třeba myslet a brát ohledy; i když se někdo tváří, jak je nezávislý a na všechno prdí a na nikoho ohledy brát nebude.

    Nemůžu jít a vyhodit květináč z okna, když se mi zachce ho vyhodit, protože tam jde pani, na kterou by to mohlo spadnout. Pokud to udělám a spadne to na ni, bude následovat sankce. Pro mne by bylo fajn, kdyby se to dalo časem aplikovat i na cigaretový kouř.

    Nyotaimori: je to sice trapná hláška, to s těma dětma, ale je to prostě tak - maj to tak všechna zvířátka, že si brání svoje mladé víc než sebe

    superkarma: 0 25.02.2007, 22:49:25
  2. avatar
    [30] Ťapina [*]

    IMI: Pracovala jsem v těch kravínech jako veterinářka, ve třech Je neuvěřitelné, co všechno jsou někteří lidi schopní považovat za "obtěžující zápach" S tou tezí o svobodě plně souhlasím s Nyotaimori. Víš vůbec, že ta věta prakticky znamená, že žádná svoboda neexistuje?

    superkarma: 0 25.02.2007, 18:38:17
  3. avatar
    [27] IMI [*]

    Ťapina: souhlasím, že je to o jednotlivých lidech a o jejich individuální ohleduplnosti. ohleduplné kuřáky bych bohužel spočítala na prstech jedné ruky.

    Nekuřák tím, že nekouří nikoho neobtěžuje. Obtěžuje až tím, že si dovoluje vyžadovat, že si nepřeje dýchat cizí splodiny. Kuřák svým kouřením vytváří kouř, a musí počítat s tím, že to někoho může obtěžovat a ne se tvářit, že je diskriminován a že vyfukovat kouř do cizího bytu je naprosto v pořádku. Svoboda jednoho člověka končí tam, kde začíná svoboda toho druhého. Není to o tom, že chci žít v bílé krychli, překrucuješ to. Je to o tom, že já se snažím neobtěžovat lidi okolo sebe ani nepřiměřeným hlukem, zápachem, vytvářením odpadu ani ničím jiným - je to všechno z jednoho soudku. Pokud musím například vrtat nebo budu něco natírat a bude se od nás z bytu linout šílený smrad ředidla, tak na to sousedy upozorním, že se tak bude dít a po jak dlouhou dobu, takže se nemůže stát, že budou překvapeni, že zrovna měli naplánováno praní lůžkovin a místo aviváží jim budou cítit naším ředidlem, nebo že budou chtít uspávat dítě a nebudou moct, protože je vyruším naším vrtáním. Kuřáci v mém okolí naprosto suverénně a bez ohledu na nás vyhulují pysky a omezují mne tím. Akceptovala bych i to, kdyby sousedka než si stoupne pod naše okna cinkla a řekla mi-vidím, že máte otevřená okna, půjdu si zakouřit, tak ať vám to tam nenatáhne. Tím by mi dala možnost učinit nějaké protiopatření, abych ten byt zasmraděný neměla.NEbo kdyby byla soudná, tak by se s ní šlo dohodnout, že děti uspávám kolem osmé, tak že od sedmi do osmi jsou otevřená okna a ona pod ně nebude chodit kouřit. Ale když s tím za ní přijdu, tak po mně vyjíždí se stejnou razancí, jako zastánci kuřáků tady na té diskusi. DOhoda je prostě nemožná, protože se NENECHÁ DISKRIMINOVAT.

    MMCH byly v tom nesmrdícím kravíně krávy? a z jaké vzdálenosti jsi ho viděla? nezapomněla sis stáhnout okýnko?

    Jsem z vesnice a tam bylo normální, že když například někdo ze sousedů šel pálit listí nebo grilovat, tak obešel ostatní, aby je upozornil, že si například mají odložit praní a věšení prádla na jindy, protože nebude moct schnout venku. V paneláku nikdo žádné takovéhle ohledy nebere. Chci si zahulit z okna? Nebo si na balkoně ugrilovat obídek? Že mají sousedi otevřená okna a ve svém bytě nebudou kvůli mně moct vydržet? NO A CO! Je to moje právo!

    P.S. chtěla bych se s tebou potkat až budeš mít děti. Jestli ti zápach z cigaret v dětském pokoji nebo táhnoucí do kočárku bude připadat stejně bezvýznamný a budeš k nemu stejně tolerantní jako dnes.

    superkarma: 0 25.02.2007, 17:47:26
  4. avatar
    [25] Ťapina [*]

    IMI: S tím kravínem to je taky ukázkový příměr. Kravín ve své blízkosti nikdo nechce (přestože jsem v životě nebyla v žádném, který by byl jakkoliv cítit), ale mlíko by lemtali. Holt máme na světě barvy, tvary a pachy. Komu se to nelíbí, má možnost se zavřít do bílé krychle a nevycházet

    superkarma: 0 24.02.2007, 21:02:56
  5. avatar
    [24] Ťapina [*]

    IMI: Jasně, takový průměrný kuřák prostrkuje vajgly dírama okolo stoupaček. Boha jeho Nechceš se odstěhovat na Antarktidu? Tam nejsou ani kuřáci ani pejskaři a je tam furt vyvětráno

    superkarma: 0 24.02.2007, 21:01:06
  6. avatar
    [21] Stonožka1 [*]

    ad.astra: Myslím si, že IMI psala o tom, že avie tam stojí chvilku, nebo prostě jen míň často, než kolikrát si kuřák jde zapálit cigaretu. U nás v paneláku je to stejné, soused si doma nekouří a tak jde na společný balkon. Tudíž je smrad po celé chodbě. Soused pod námi kouří pro změnu u okna. Jde to všechno k nám do obýváku. Cítím se diskriminovaná kuřáky!! Když jdu do hospody, tak počítám s tím, že tam zakouřeno bude. Je to moje volba. Ale to že mně pravidelně ob hodinu do obýváku jde kouř od souseda, to už moje volba není.

    superkarma: 0 24.02.2007, 18:42:37
  7. avatar
    [20] ad.astra [*]

    IMI: nezlob se na mě, ale mícháš hrušky s jablkama Máš to nějak změřené, že si troufáš tvrdit, že 10 minut kouření cigarety pod oknem je srovnatelné s 10-ti minutovým tůrováním avie? U té avie by byla na místě tvá obava o rakovinu a kupodivu, obava nikde.

    superkarma: 0 24.02.2007, 17:24:49
  8. avatar
    [19] IMI [*]

    Ťapina: Nerozumím tomu, proč je pro kuřáky tak těžké pochopit, že to co produkují za výfukové plyny je pro nekuřáka srovnatelné s tím, jako by mu pod oknem do ložnice, kde si chtěl před spaním vyvětrat, deset minut tůrovala avie - jednou to člověk překousne. Podruhé se půjde zeptat, ejstli je skutečně nutné parkovat tu avii tak blízko domu, kde jsou otevřená okna a jestli by tam nemohla stát s vypnutým motorem. Popadesáté už jak ucítí první závan - co závan, první zvuk, signalizující, že soused jde UŽ ZAS tůrovat avii pod okno, tak má člověk chuť ho zavraždit. Nesouvisí to s tím, že bych se bála, že kvůli sousedovi dostanu rakovinu - jen nechápu, proč bych kvůli jeho zlozvyku měla usínat místo v čisté voňavé ložnici v ložnici zabedněné a nevyvětrané, v horším případě zasmraděné. Obtěžuje mne to. Před výfuk náklaďáku si taky nejdu dobrovolně zainhalovat a můžu-li to nějak ovlivnit, tak se tomu vyhnu. Pokud není zbytí, tak na veřejném prostranství např. na křižovatce tu avii nějak vydržím a nepořádám proti ní hlasité demonstrace, ale jsem ráda, když odjede a že když přijdu domu, tak tam na mne žádný výfuk nebafá a mám tam hezky čisto a voňavo. A ono houby, soused mi nacouvá s avií pod okno a mám to nanovo. Kdyby byl alkoholik, tak nabízenou skleničku odmítnu a je to vyřízeno. JAk mám zařídit, abych nemusela dýchat cigaretový kouř ve svém soukromí, když ho NECHCI dýchat?
    Na veřejnosti to mám možnost většinou řešit tak, že např. jdu do nekuřácké hospody. Kuřákům se při troše snahy úplně vyhnu. Ale že za mnou lezou až domu mne fakt štve.

    A Ťapino, zahrnuje tvoje obhajoba kuřáků taky ten popel na čerstvě vypraném prádle a všudypřtomné vajgly? Můžu ti říct, bývala jsem tolerantní, dokud naši sousedi nad náma nevymysleli, že chodit s vajglama ke koši je moc daleko a začali je prostrkovat dírama okolo stoupaček, takže od nich padaly k nám do dětských pokojů! JE to fakt bezva, hledat mezi věcmi několikaměsíčního miminka, kde se dnes válí nedopalek...
    Kuřáků jako POlgara, kteří to mají srovnané v hlavě a snaží se je absolutní minimum.

    P.S. dítě mé nejlepší kamarádky má z toho, jak ty říkáš, že se "akorát pozná, že si soused zapálil cigaretu" v okně sousedícím s dětským pokojem a "hned je to zas pryč" pravidelné astmatické záchvaty. Se sousedem není řeč, protože si kouří ve svém bytě.

    Stejně jako bezohlední kuřáci mne štvou všudypřítomná hovna od pejskařů, to je druhý takový poklad života na sídlišti.

    Do puberťáka, který si pustí hudbu trochu nahlas se obuje kdekdo a každému je hned přesně jasné, že je to jednoznačně omezující a rušivé pro jeho okolí.Vedou se soudní spory o to, že lidi nechtějí ve své blízkosti třeba kravín a taky je to každému hned jasné, že je to smrad, který obtěžuje a všichni to chápou. Jen ten smrad z cigaret je nějaký zvláštní případ. Kuřáci jsou překvapení, že to snad ani není možné, že by to snad někoho obtěžovalo a jestli, tak je to přece jeho problém, tak ať si to nějak pořeší

    superkarma: 0 24.02.2007, 16:50:02
  9. avatar
    [18] ad.astra [*]

    oalison: polgara tě určitě nenutí čichat kouř , pokud nemůžeš do poloviny hospod, neboť je tam zahuleno, choď do té druhé poloviny , s kámošem NEMUSÍŠ do zakouřené hospody, prostě tam nejdi, nebo si najdi nekuřácké kámoše. pokud někdo kouří na zastavce, neboj se zvednout mobil a zavolej městský strážníky, urveš si místo v suchu uvnitř zastávky a ještě třeba chudákovi kuřákovi necháš policajtama sebrat poslední koruny na cigárka. 5km pěšky není tak moc a co bys pro své zdraví neudělala, než super procházka v městkém provozu. Ten čistý vzdoušek plný výfukových zplodin ti přeci neublíží. Polgara je tolerantní kuřák, přesto ses na ni vrhla, jako kdyby to bylo právě ona, co ti propálila prádlo na šňůře . Já chápu, že plno kuřáků je netolerantních a ještě se ti vysmějí, ale tím, že všechny naházíš do jednoho pytle k žádné vzájemné toleranci nedojdeš.

    superkarma: 0 24.02.2007, 14:31:40
  10. avatar
    [17] Ťapina [*]

    IMI: Vyrůstala jsem v prostředí militantního nekuřáctví, moji rodiče často podobně jako ty nadávali na sousedy, kteří si zapálili z okna a k nám to ó hrůzo bylo cítit. Ne že by to obtěžovalo nebo bylo nepříjemné, prostě jsme věděli, že si zapálili, a za chvíli to bylo pryč. Vyrostla jsem tím v militantního obhájce kuřáků, ač sama nekouřím

    superkarma: 0 23.02.2007, 22:06:53
  11. avatar
    [16] IMI [*]

    sun: napadlo tě někdy, že babičce mohlo k rakovině pomoct pasivní kouření dědových cigaret? nebo taky chodil s každou cigaretkou ven?

    polgaro, jsi vyjímečný případ ohleduplného kuřáka - mým cílem v mém protikuřáckém tažení je docílit toho, aby všichni kuřáci byli jako ty - nekouřili na veřejnosti v restauracích ani jinde, neobtěžovali kouřem a vychutnávali si svoji cigaretku někde v soukromí a klidu. MMCH nekuřák cítí cigaretový kouř i když věci vyuzené např. v hospodě visí tři dny na balkoně, aby se vyvětraly. Auto, ve kterém se kouří, je srovnatelné s použitými teniskami. Kuřák, který si taktně odskočil zakouřit si někam pryč, aby neobtěžoval nekuřáky kouřem, prostě bohužel pořád hrozně smrdí a nekuřák to ihned pozná, že a kdy byl kouřit. Je pro mne zajímavé, kolik žen si potrpí na drahé parfémy a zároveň jim nevadí, jak smrdí po cigaretě. A přitom tabák jako takový skutečně krásně voní.

    moje zkušenosti s kuřáky jsou spíš negativní - bydlím v paneláku a je to katastrofa - kuřáci, co si nechtějí smradit ve svém bytě jdou "ven"= 3 kroky před vchod = zahulená celá naše kuchyně a dětské pokoje. sousedi nad námi kouří jen na balkoně = v létě nemůžeme otevřít do obýváku, abychom neměli tak 3x do hodiny vyhulený byt + nemůžu nechat dětem hračky na balkoně, protože je v nich soustavně buď popel, nebo vajgly. O znečištěném čerstvě vypraném prádle a o tom, jaké smetiště je před výše zmíněným kuřáckým stanovištěm před vchodem ani nemluvím. Nemluvím o těch, co si svoji cigaretku musí nutně zapálit už ve výtahu, případně o mládeži, hřadující na chodbách, která dokáže vyhulit všech 8 pater.

    Nepřeji si, aby moje 8 měsíční dítě muselo dýchat kouř z cigaret. Co je mi platné, že si kuřák nezapálí v jedné místnosti s ním, když si ten samý člověk bez výčitek svědomí zapálí sice na chodníku, ale pod otevřeným oknem do dětského pokoje, takže moje dítě ten kouř musí dýchat stejně, protože prostě není úniku - a ještě se se mnou kuřák bude hádat, že ho omezuji a diskriminuji a podnikám hon na čarodějnice.

    vrcholem kuřácké netaktnosti bylo pro mne moje těhotenství a můj nadřízený, pro kterého "dostat těhotnou z dosahu cigarety" představovalo schovat ruku s cigaretou pod stůl

    superkarma: 0 23.02.2007, 20:57:24
  12. avatar
    [15] polgara [*]

    Oprava: ...To my kuřáci.....

    superkarma: 0 23.02.2007, 20:04:45
  13. avatar
    [14] polgara [*]

    isis: Čistý vzduch v dnešní době? Ty jsi mi ale humoristka. Chceš čistý vzduch? Kup si pozemek uprostřed lesa, bydli ve srubu bez elektřiny, vykopej si studnu, abys měla vodu a vše dělej pouze za denního světla. To víš, dnešní ovzduší znečišťují nejen kuřáci, ale veškerá civilizace, tak jak leží a běží. Každý na nás kuřáky nadává, ale ani si neuvědomuje, že ovzduší kolem sebe on sám znečišťuje daleko víc. Třeba jen tím, že místo aby chodil pěšky nebo jezdil na kole, musí jezdit všude autem. I když se jedná třeba jen o 200 metrů.
    To mi kuřáci jsme šetrnější. Protože nám neustále zdražují cigarety, tak v důsledku toho nemáme na benzín a do trafiky musíme po svých.

    superkarma: 0 23.02.2007, 20:03:42
  14. [13] Samík97 [*]

    sun: Kvůli čímu kouři-ASI ?

    superkarma: 0 23.02.2007, 18:21:30
  15. avatar
    [12] isis [*]

    polgara: Diskriminace že nekuřáci chtějí dýchat čistý vzduch?

    superkarma: 0 23.02.2007, 17:59:42
  16. avatar
    [11] polgara [*]

    Takže to uvedu na pravou míru. Vzhledem k tomu, že venku nekouřím, do hospody nechodím a v přítomnosti nekuřáků a dětí nekouřím, tak skutečně nikoho svým kouřením neobtěžuji. "Vypaluju si zobák" pouze v našem kuřáckém salónku. Společně s miláčkovo maminkou, miláčkem a se známými, kteří nás přijdou navštívit a jsou též kuřáci.
    MIK: Ani omylem jsem nenaznačila, že kouření není škodlivé. A proč nechci, aby mé děti kouřili? Leze to do peněz a člověk je svým způsobem otrokem cigaret.
    AJENKA: Vůbec to nebyl problém. Místo cigaret jsem se opájela myšlenkami na miminko, které ve mně rostlo. Hlavně jsem si na žádnou cigaretu ani nevzpomněla. Ani v době kojení. Ale jakmile jsem přestala kojit, tak jsem tu chuť zase měla.
    xjannickax: Chápu tě. Ale jak jsem napsala výše, já svým kouřením nikoho neohrožuji (pouze a jen sama sebe) ani neobtěžuji a tak mi občas ty šílené hony na kuřáky skutečně připadají jako diskriminace.

    superkarma: 0 23.02.2007, 17:38:40
  17. [10] sun [*]

    Já tě naprosto chápu....taky kouřím, ale nikoho tím neotravuju. Na zastávkách se nevyskytuju, protože jezdím autíčkem a tam kouřím jen když jedu sama nebo s dalším kuřákem. Doma by mě ani nenapadlo si zapálit.... nebudu přece hulit pod nos pubertálnímu synovi a příteli. Chodím kouřit ven...v zimě se mi ale moc nechce Myslím, že opravdu oni terorujou mě, když mi pořád nadávaj! Můj děda taky hulil jak fabrika-startky bez filtru a dožil se 72let...14 dní před tím než umřel byl na plicním, kde mu doktor řek, že má plíce naprosto v pořádku!!!! Babička nekouřila vůbec a umřela v 65-ti na rakovinu

    superkarma: 0 23.02.2007, 16:00:22
  18. avatar
    [9] MIK [*]

    Vypadly mi děti.

    superkarma: 0 23.02.2007, 15:31:45
  19. avatar
    [8] MIK [*]

    Proč nechceš, aby tvoje kouřily? Když to podle tvojí sáhodlouhé obhajoby není škodlivé.

    superkarma: 0 23.02.2007, 15:31:00
  20. [7] Bellana [*]

    LadyZa: Typický příklad tolerantního kuřáka - manžel má zdravotní potíže, a tak hulíš v kuchyni. Ó, to je ohleduplné

    superkarma: 0 23.02.2007, 14:03:11
  21. avatar
    [6] oalison [*]

    Nikdo nás nenutí čichat kouř??? Do poloviny hospod nemůžu protože jsou zahulený a když holt někdo z kámošů vybere zahulenou musím to vydržet. Na ulici třeba na zastávkách hulí lidi pořád a nezajímá je že ti kouř jde do obličeje a to mám radši stát 10 metrů od zastávky když to nechci čichat? A když prší mám radši moknout, jen aby kuřáček byl v suchu? A co teprv když vleze kuřák do autobusu, to je teprv čichový zážitek a tomu se taky nemůžu vyhnout, teda pokud nechci jít do práce 5 km pěšky a nebo pořád přeskakovat do autobusu ve kterém nikdo nesmrdí a to bych se uskákala. Mimochodem sousedi nad námi hulí na bakoně a pak vajgly hází dolů a už několikrát nám propálii prádlo na šňůře. Takže já bojuju proti kouření. Je z toho akorát smrad.

    superkarma: 0 23.02.2007, 13:54:21
  22. avatar
    [5] Zdendula [*]

    čichat kouř z cigaret opravdu nutit nikoho nemusíš, ono mu totiž nic jiného nezbývá - dýchat prostě musí

    superkarma: 0 23.02.2007, 13:49:58
  23. avatar
    [3] LadyZa [*]

    Když byla moje dcera v pubertě a manželovi doktor zakázal kouření, tak mě oba svorně vyhrazovali kouřit na schody v baráku. Nedala jsem se a tak jsem kouřila jen v kuchyni. Manžel dodnes nekouří, ale dcera hulí jak fabrika. Když ji připomenu, jak mě s tátou terorizovali a proč ji to nezůstalo, tak mě pošle do háje a je to.

    superkarma: 0 23.02.2007, 13:17:51
  24. avatar
    [2] AJENKA [*]

    Je to tvoje cesta, tvoje volba a nikdo jiný do toho nemá co mluvit. Já jsem psala ve svém článku, že neodsuzuji kuřáky, pokud mi to vyloženě někdo nefouká do obličeje. Spíš tě obdivuji, že jsi byla schopná přestat v těhotenství a v době kojení TO KLOBOUK DOLŮ, TO JE HODNĚ TĚŽKÉ.

    superkarma: 0 23.02.2007, 13:15:33
  25. avatar
    [1] xjannickax [*]

    tvoje rozhodnutí ano,ale diskriminace kuřáků?a co my nekuřáci,kteří to musíme nedobrovolně vdechovat..dokonce i na těch zastávkách,kde je to zakázáno,ale všichni na to kašlou?

    superkarma: 0 23.02.2007, 13:02:08

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme