Cestování

Koupila jsem si tu nejojetější ojetinu

Před pár desítkami let si člověk našetřil na automobil, poté na něj přišla řada v pořadníku, a když si ho konečně koupil, vydrželo mu téměř po celý jeho život. Dnes se auta střídají jako ponožky. Koupíte je za babku a za tu babku častokrát i stojí.

Paní, to auto vám vydrží do konce života

Tak tuto přehnanou větu jsem slyšela od mladého horlivého prodejce v jednom z nejznámějších českých autobazarů, začínajících prvním písmenkem v abecedě.

Právě jsme se přistěhovali do Prahy, naše stará škodovka byla po havárce na vrakovišti a my jsme si chtěli koupit něco, v čem se naučím pořádně jezdit ulicemi velkoměsta a co nás nebude tak bolet, když to otřískám na prvním rohu Václaváku. (manžel od havárky nejezdí)
Moc peněz jsme investovat nechtěli, poněvadž jsme počítali s tím, že za čas si koupíme jiné, kterým už rohy odírat nebudu.

Při návštěvě již zmiňovaného bazaru jsem udělala první velkou chybu, a to že jsem sebou nevzala žádného odborníka, nebo alespoň manžela. Chtěla jsem si prostě vybrat sama.

Jako „správná žena“ jsem šla v prvé řadě po barvě. Mojí oblíbenou je zelená, takže po zelené. Pak jsem také musela brát v potaz finanční hotovost. Víc než 45 000 jsem dát nehodlala. To je na naučení až až. Hlavně, že bude auto jezdit.

V této barvě i hodnotě odpovídalo jedno jediné auto. Fiat Punto, kterému jsem hned po vyjetí z autobazaru začala láskyplně říkat Punťa.

punta

Ale Punťa zlobil. Už po čtrnácti dnech začal ukazovat svoje první zkažené zuby. Napřed se pod nánosem laku pomalu vylupovala jeho silná koroze, poté se začala zasekávat spojka a téměř úplně přestala fungovat ruční brzda. Na to jsem se dozvěděla, že mám v pytli převodovku a kape mi olej.
Známý v servisu mi řekl, že jsem pěkně naletěla, že to auto má hodnotu nejvýš 10 000 korun. A když viděl můj nešťastný obličej, byl milosrdný také v ceně za opravu, v bazaru se se mnou totiž vůbec nebavili, prý mi „auto prodali úplně v pořádku“.

Korunu tomu všemu nasadilo to, když mi asi po dvou měsících jízdy uprostřed centra upadl výfuk. Odtáhla jsem auto znovu ke svému známému, a ten mi radil, ať se ho hledím co nejdříve zbavit, nebo se v něm zabiju, a že mi za něj může dát nanejvýš 5 000.
Padala jsem do mdlob. Puňtu za 45 000 Kč jsem ani ne po půl roce jízdy nakonec prodala na náhradní díly za 5 000.

Ale jsem ponaučená.

Při další koupi automobilu jsem s sebou vzala odborníka a ještě i manžela. Rozhodně jsem nevybírala podle barvy a ani ne podle nejnižší ceny, poněvadž čím méně peněz dáte za koupi, tím více pak dáte do oprav.
A také se vyhýbám onomu autobazaru, kde se mnou nejednali na rovinu, a poté ještě byli sprostí, že mi auto prodali úplně v pořádku. Dám raději na doporučení známých.
Řízena těmito radami jsem si koupila druhé auto. To už bylo dražší, vydrželo podstatně déle, ale také už začíná zlobit. S povzdechem si vzpomenu na naši starou škodovku, kdyby nedošlo k oné nešťastné havárii, kdo ví, možná jedině ona by byla tím autem na celý život. :)

Čtěte také:

   
09.08.2012 - Auto moto - autor: Alexandra Stušková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [75] michalka44 [*]

    Autobazar AAA Auto dnes patří k těm nejlepším.

    superkarma: 0 01.05.2013, 21:46:04
  2. [74] sdrawa [*]

    Fiat bych si nekoupila nikdy, když už nějaké pěkné a a spolehlivé auto, tak si vybrat třeba ford nebo hyundai

    superkarma: 0 24.04.2013, 21:29:12
  3. [73] sdrawa [*]

    SEO optimalizace

    superkarma: 0 21.03.2013, 20:16:04
  4. [72] sdrawa [*]

    Pro tyto případy bych se na tvém místě obrátila spíše na kvalitní autobazar nebo dobré autocentrum

    superkarma: 0 21.03.2013, 20:14:55
  5. [71] jasnenkam [*]

    A kde kupuješ? Já jedině AAA Auto, které založil Tony Denny. Tento autobazar si nemůžu vynachválit.

    superkarma: 0 03.12.2012, 06:37:20
  6. [70] machos [*]

    Měl jsem škodu felicii, ale chtěl jsem něco lepšího, tak jsem jej nabídl zde, kde nabízejí výkup vozidel a utržel jsem celkem slušné penízky a tak jsem si mohl koupit sice ojetého, ale pěkného Fiata Punto Sml22

    superkarma: 0 30.09.2012, 13:33:31
  7. [69] Lydia001 [*]

    Já mám favorita, půjčuje mi ho babička a s tím se taky hodně naběhám, i když jsem ho jednou nabourala a některé věci jsou někdy i moje chyba, protože jsem začátečník, ale už se těším až si jednou koupím krásné nové auto!

    superkarma: 0 17.09.2012, 20:49:18
  8. [68] e.l.e.o.n.o.r.a [*]

    Syn zase dotáhl motorku. Nejezdí, ale až prý s ní bude hotový, tak jezdit bude. No, raději bych byla, kdyby ji neopravil, moc se mi ta představa on a motorka nelíbí. Zato manželovi ano, koupil mu i boty na motorku a už pro něj má vyhlédlou i brašnu. Podle mě by to chtělo spíše přilbu.

    superkarma: 0 06.09.2012, 11:21:36
  9. [67] Gabčus [*]

    To má jako zelená barva

    zaručit bezproblémový chod? Rozhodně bych se, ani jako „správná žena“, podle

    barvy auta nerozhodovala. Sama, aniž by se mnou šel někdo, kdo autům rozumí,

    bych si ani auto vybrat netroufla ani s mnoha kilometry předváděcí jízdy a

    i kdyby mělo být auto jen na „naučení“. Pak se není čemu divit, že se na autě

    mohly objevit nějaké závady, když si paní auto zřejmě prohlédla jen „jako

    správná žena“ tedy hlavně podle barvy. 

    superkarma: 0 20.08.2012, 19:54:45
  10. [66] malickost001 [*]

    Miloš+ — #60

    Tak tedy v tomto souhlasím celkem, v ESA, ač si hrajou na bůhví co je situace asi nejhorší. Po tom arogantním chování jsem už ani neměla chuť vybírat dál.netvrdím že ten největší autobazar je nejlepší ale přidávám se ke spokojené většině, holt dobrý výběr. Nicméně článek působí tak trochu naivně. Dobré diskuze o koupi auta jsou na různých forech-klubech. ale to už mám já za sebou Sml24

    Hezký den. M.Sml16

    superkarma: 0 18.08.2012, 12:06:42
  11. avatar
    [65] v.poho [*]

    Miloš+ — #64 Popravdě mě AAA "přesvědčila" už když začínala. To  ještě v médiích nebyla jinak než s reklamou s Ivetou Bartošovou apod.

    Zněla asi takhle:

    My vám prodáme auto za nejlepší cenu.

    A druhá takhle:

    U nás nakoupíte za nejvýhodnější cenu.

    Přišlo mi, že si ta dvě tvrzení celkem odporují.

    Jinak s nabídkou a poptávkou máte v teorii pravdu. Ale  budou vždycky lidi, které zaujme třeba reklama výše a nic jim na ní vadit nebude. Bylo to přece v televizi....Sml57

    To máte pravdu, média jsou mocná.

    superkarma: 0 16.08.2012, 06:59:59
  12. [64] Miloš+ [*]

    za to může moje manželka, která mi ten článek dala přečíst. blbost národa mě fascinuje, takže si dost často nedokážu pomoct a musím reagovat. zkuste na chvíli zapomenout na konspirační teorie a vzít si z toho komentáře to dobré. stejně tak já bych mohl tvrdit, že si konkurence zaplatila autora článku, že si někdo zaplatil Novu a bůhví co ještě. já na NWO a podobné hovadiny nejsem, zavání to paranoí. 

    zajímal by mě váš názor na tento fakt: vzhledem k tomu, kolikrát již v uplynulých letech bylo téma AAA bulvárem (Nova apod.) recyklováno a démonizováno, jak je možné, že jejich prodej meziročně neustále roste? to je pro mě měřítkem spokojenosti lidí, ne pár ubulenců na internetu, kteří se nebojí odkrýt to, že se v tomhle světě absolutně neorientují. jedinou mou nadějí je víra, že lidi začnou přemýšlet a podobné latry prostě nekoupí. když nebude poptávka, nebude ani nabídka a kvalita půjde nahoru. jednoduché, ale v praxi těžko představitelné, viďte. nadávat je totiž snažší než se posunout dál. proto si zas příští léto přečteme, jak jsou na nás všichni zlí ;)

    1. na komentář reaguje v.poho — #65
    superkarma: 0 15.08.2012, 15:52:09
  13. [63] cilani [*]

    Miloš+ — #60 Před nákupem v AAA nás varovali už na střední, kdy mělo několik učitelů velmi špatné zkušenosti. Vzhledem k tomu, že jsem na vlastní oči viděla, jak AAA prodávali šéfovo auto a jak si o něm vymýšleli, vystavili i servisní knížku - tu jim šéf nedal, auto uváděli ve výborném stavu (šéf se ho zbavoval, protože mělo spoustu vad a musel by do toho vrazit hodně peněz) nikdy bych k nim nešla. Mám ale tu výhodu, že znám člověka, který mi škodovku prověří přímo na centrále v MB, udělá diagnostiku a zhodnotí technický stav, takže jeho služeb využíváme, když potřebujeme prověřit auto a kupujeme hlavně škodovky. Pro sebe i mým rodičům jsme auto kupovali v malém bazárku v OV u Avionu a můžu říct, že jejich auta měla uváděnou kvalitu, nelhali o tom, zda byla auta bouraná, údaje v servisních knížkách odpovídaly skutečnosti. Osobně mám lepší zkušenost s menšími bazary než s těmi proslavenými v reklamách..

    superkarma: 0 15.08.2012, 15:40:39
  14. avatar
    [62] v.poho [*]

    Miloš+ — #60 ...i když s tím, že píšete rozumně, jsem se asi celkem unáhlila, co? Ty urážky na začátku jste si mohl fakt odpustit. To je trapný.Sml68

    superkarma: 0 15.08.2012, 15:18:46
  15. avatar
    [61] v.poho [*]

    Miloš+ — #60 A to jste se tu takhle hezky zaregistroval jenom kvůli tomuhle jednomu příspěvku? To je od vás moc hezké.Sml79

    Pozdravujte v aaačkách.Sml58

    Dobře si vybrala, píšete rozumně, ale tu reputaci jim stejně nezlepšíte. Mně je třeba to, co píšou nebo vysílají média, tak nějak fuk. Znám jsem někoho,  kdo tam pracoval a znám pár lidí, kteří tam koupili.Sml31

    A taky znám lidi, kteří koupili v menším bazaru.

    Třeba nás.Sml24

    superkarma: 0 15.08.2012, 15:13:30

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [60] Miloš+ [*]

    Děvčata, děvčata, děvčata... zkuste dát stranou emoce a chvilku přemýšlet. Sml57 V první řadě bych se vás chtěl zeptat, kde že je to ten ráj ojetin, kde vám do škodovky dají nový motor z ferrari, vnitřek auta hodí do kůže a z výfuku půjdou obláčky v barvě duhy? Já bohužel zaručenej bazar (nejen s auty) neznám. Sml80 AAA jsou největší (prodaly už víc jak 1 200 000 aut), tak se o nich nejvíc píše (média potřebují čtenost a českej národ si rád zanadává - bohužel to k ničemu nevede), ale to proboha neznamená, že by nákup ojetiny nebyl rizikový kdekoli jinde. To podstatné, o čemž už se nepíše, je fakt, že si je potřeba auto před koupí pořádně prohlídnout, jelikož nákup jakékoli opotřebené věci bude vždycky rizikový! Správnej chlap nemusí být mechanik, aby poznal, jestli auto bylo bourané nebo jestli do něj má smysl investovat. Pokud takového nemáte, tak dejte 500,- mechanikovi, kterej s váma do bazaru zajede. Sestra se vydala koupit auto v ESA na vlastní pěst, s reklamací se ji vysmáli (v malých bazarech se s váma nebudou bavit vůbec, protože se ani v případě prušvihu o ně média nebudou zajímat) a teď to její auto stojí u mě na dvorku, aby si z něj děcka udělaly bunkr. Nezapomínejte, že obchodníci tu nejsou (a ani v historii nikdy nebyli) proto, aby dělali dobré skutky. Je spíš na nás, abysme se naučili nakupovat. Já do AAA jezdím proto, že tam mají největší výběr a ta auta jsou aspoň vyčištěná a umytá. Nemám už čas jezdit po celé republice, abych se dokola přesvědčoval, že je to jen ztráta času.

    1. na komentář reaguje v.poho — #61
    2. na komentář reaguje v.poho — #62
    3. na komentář reaguje cilani — #63
    4. na komentář reaguje malickost001 — #66
    superkarma: 0 15.08.2012, 14:55:21
  2. [59] malickost001 [*]

    To je smůla, zrovna teda zelená se mi líbí ale Fiata za tyhle peníze bych nechtěla. celkově prý auta do 100tisíc prý nestojí za koupi. manžel má autodílnu a říkal že toto by ani nevzal do opravy. Asi jsi naletěla. musíš si s sebou vzít někoho kdo autům rozumí! Prodejce chce vydělat. Já ještě nedávno chtěla koupit našim nový auto a zrovna v áčkách jsme našli staršího Golfíčka. Nesmí se to uspěchat. Pořádně si to rozmyslet abys ani podruhé nenaleťela. Držím palce. M.Sml79

    superkarma: 0 14.08.2012, 17:51:23
  3. [58] Renate [*]

    No jo italský auto a ještě k tomu vrak zřejmě, špatnej kus dělanej v pondělí a nebo pátek... to se pak není čemu divit, nicméně s takovíhlema špínama se setkáme snad ve všech autobazarech...Já třeba v aaa úspěšně reklamovala, ale slyšela jsem už dost příhod a možná proto reaguji- známí koupil v auto Esa japonce a odešlo mu turbo či co po 30km a hned na to spojka a už to jelo a sypal pěkný penízky a nikdo se s ním taky nebavil a to bylo auto za pěkný prachy... a ještě asi dvě negativní zkušenosti o  právě i neznámích autobazarech... je to asi špatnýma zákonama??? nebo nevím, rozhodně e to špatné- přetáčí se kilometry, prodávají havarované auta fušersky opravené- nebezpečné atd. atd... jakto že si ti prodejci ojetin můžou dělat co chtějí???Sml68

    superkarma: 0 13.08.2012, 19:40:05
  4. [57] IVECO [*]

    Bébina — #54 ano,to je stoprocentně pravda,však to už je celkem jedno jestli 90 nebo 100 Sml22 ale jasné je,že čím je auto starší,tím je poruchovější a tak jsem to i myslela,že se pak víc opravuje,než jezdí. Ale vidím,že tady se nedá napsat svůj názor,protože si spousta lidí plete hrušky s jablky Sml30Sml30Sml30Sml30 určitě budu mít jiné požadavky na auto se kterým jezdím dálkové a na takové se kterým převážím ovce....a o tom to je,nedá se to paušalizovat....na ovce je opravdu auto za 45000 drahé Sml30Sml30Sml30Sml30

    A na inzerci bych také nedala,už jsem pár takových aut vidělaSml30Sml30Sml30

    superkarma: 0 10.08.2012, 07:14:58
  5. avatar
    [56] denkas [*]

    Sašo já kdysi vybrala podle potahůSml30Koukali sme po autech a já řikám todle vemem.No já to řekla ze srandy ,ale pak sme ho i vzali a byla to dobrá škodovka a dlouho sme ji měli.Už nevim za kolik ,ale vím,že nám to každej chválil.Protože byla nějak "ošetřená",no prostě byla za ty prachy fakt dobrá.Sml80Takže i ženská může vybrat dobřeSml30Sml30Sml30

    superkarma: 0 09.08.2012, 23:29:52
  6. avatar
    [55] denkas [*]

    Tady je sranda! Se hádáte o ničem! Já si myslím,že by si každej rád koupil pěkný nový auto.Ale prostě si každej koupí takový na jaký má!Takže je blbost řikat,já bych si auto pod 100tisíc nekoupila,jak může někdo udělat takovou blbost! Tak rovnou řikej ,já na to mám koupit si auto za 100 tisíc.já klidně řeknu ,já na to nemám!Sml80Tak prostě musím udělat tu "blbost" a koupit si levnější.

    superkarma: 0 09.08.2012, 23:25:58
  7. [54] Bébina [*]

    IVECO — #22 Auto pod 100 000 nemusí být vrak. Stačí se podívat, co se nabízí v inzerci. Za 100 000 už člověk sežene velmi slušné auto. My máme auto za necelých 90tis. a naprostá spokojenost. Ale ono to chce se v tom vyznat. Máme VW Passat a naprostá spokojenost. Je to šunka stará už 16let, co nás nikdy nikde nenechal, ani na dálkových cestých přes 1000km. A taky nebyla potřeba žádná větší oprava, jen brzdy a část výfuku. Já říkám, že karoserie tomu dávno odrezne, ale motor bude pořád šlapat.

    1. na komentář reaguje IVECO — #57
    superkarma: 0 09.08.2012, 22:03:02
  8. avatar
    [53] daska59 [*]

    I my jsme naletěli v tom stále reklamovaném autobazaru. Auto "skoro zánovní, po prvním majiteli"  podle našeho zjištění procestovalo skoro celou Evropu s různými lidmi a zřejmě ještě někdy skončilo na střeše. Když jsme ho po roce ježdění chtěli prodat do toho samého autobazaru, nabízená cena byla o 100 000,- Kč nižší Sml16. Takhle se vydělává, a ne prací........Sml57

    superkarma: 0 09.08.2012, 18:11:48
  9. avatar
    [52] v.poho [*]

    heligona — #50 Sml67

    superkarma: 0 09.08.2012, 17:53:47
  10. [51] dudikovam [*]

    raděj budu chodit pěškySml59Sml79

    superkarma: 0 09.08.2012, 17:40:11
  11. avatar
    [50] heligona [*]

    IVECO — #48 není problém, nacouvám tam svojí starou rachotinou Sml54

    1. na komentář reaguje v.poho — #52
    superkarma: 3 09.08.2012, 16:49:45
  12. avatar
    [49] pajda [*]

    heligona — #47 Sml67Sml30Sml30Sml30

    superkarma: 0 09.08.2012, 16:43:11
  13. [48] IVECO [*]

    heligona — #47 vrať se ke sporáku  Sml30Sml30Sml30Sml30

    1. na komentář reaguje heligona — #50
    superkarma: 0 09.08.2012, 16:42:23
  14. avatar
    [47] heligona [*]

    IVECO — #41 A už ho máš zapsané v občance? Sml30

    To už mi trošku zavání hysterií, jakože auto na hrad a kdo nesouhlasí, nebo dokonce auto neuctívá, plíseň nohou a ječné zrno na něj Sml30

    1. na komentář reaguje IVECO — #48
    2. na komentář reaguje pajda — #49
    superkarma: 3 09.08.2012, 16:07:35
  15. [46] olinka55555 [*]

    Co se týká ceny - měla jsem auto za 40 tis. (Opel Vectra) a jezdilo spolehlivě 2 roky a pak jsem ho prodala za 30, další stálo 75 (Opel Astra) a měla jsem ho 3 roky a pak ho měl syn další 3. Téměř bez investic, pouze běžné opravy.

    Pak jsme koupili za 200 - opel Zafira - Během roku jsme museli investovat 40 tis., ale mám ho už 6 let a doufám, že ještě vydrží. Poničené je z parkoviště apod.

    No a to, že pisatelku podvedli? Je to hnus a nechápu, že to neustále prochází - o to víc, že věděli, že tomu paní autům nerozumí, přece to, že jde kupovat auto sama by rozhodně nemělo znamenat, že jí někdo podvede. je to to samé, kal když pošlete dítě pro chleba a prodavačka mu prodá starý a plesnivý. Ovšem v případě chleba se s tím dá něco jednoduše udělat.

    superkarma: 1 09.08.2012, 15:24:24
  16. [45] magic11 [*]

    my jsme ve zmiňovaném autobazaru prodávali - nabízela jsem doklady od zcela nové vyměněné převodovky, byla na ni ještě záruka, na novou spojku... nebyl zájem, dokonce ani manuál k rádiu s PIN kódem nechtěli.... Když se po 2 dnech auto objevilo na jejich stránkách, záhadně mělo prodlouženou STK o dalšího 2,5 roku, přidali k němu originální servisní knížku (kterou jsem měla doma, protože ji odmítli, že od 150 000km jsme neservisovali v originálním servisu). Auto ale bylo ok a peníze na ruku, i když prodej se také protáhl na celé odpoledne, jak mi stále sráželi výkupní cenu. Až když jsem je požádala o doklady od auta, že jim ho neprodám, potom ustoupili, ale i tak jsem dostala o 20000 méně, než jsem počítala Sml68

    superkarma: 0 09.08.2012, 15:12:16
  17. avatar
    [44] Jindriska8 [*]

    Koupi auta přenechávám manželovi,mě by určitě napálili.Sml22

    superkarma: 0 09.08.2012, 14:56:34
  18. avatar
    [43] delfi.na [*]

    Sml30 úplně stejného "Puňtu" máme i my a v autobazaru naštěstí byli solidní ... klepu na dřevo, dosud jezdíme vcelku bez problémů. Jo a výfuk mi upadl taky.

    Jen předtím jsem rohy okřápavala ve Fiatu Panda ... takové malé autíčko ještě na sitič, pouze 4 převody, manžel mi ho koupil za celých 4.000,- Kč Sml30

    superkarma: 0 09.08.2012, 14:56:12
  19. [42] IVECO [*]

    step1 — #39 auto je bohužel jen stroj,takže se občas něco porouchá,když ho člověk používá denně a musí se to opravit...nemyslím,že by to byl módní doplněk,ale nutnost.

    superkarma: 0 09.08.2012, 14:53:37
  20. [41] IVECO [*]

    pajda — #38 to je čistě věc názoru,byla jsem vychována k úctě k věcem a všemu,co někdo vyrobil.

    Auto je můj miláček,který mě zatím vždy bezpečně dovezl z bodu A do bodu B a tak k němu tak přistupuji. Je to člen rodiny...pokud je to pro tebe věc denní spotřeby,tak to je tvůj problém...ani já nechodím oškubaná,tudíž ani moje auto není poškrábané.

    Nedělá mi problém ho každý den zaparkovat do garáže.

    1. na komentář reaguje heligona — #47
    superkarma: 0 09.08.2012, 14:45:14
  21. [40] Trefa [*]

    Trefa:auto nemam a nikdy nemela.vubec autu nerozim,jen v televizi jsem slysela jak lide si stezuji na autobazary.

    superkarma: 0 09.08.2012, 14:10:32
  22. [39] step1 [*]

    IVECO — #25 Stav auta nezáleží na řidiči. Já jezdím už dlouho, zatím bez nehod (mnou zaviněných). Přesto má auto škrábance od dveří aut parkujících vedle mne. Má ohnutý nárazník od auta, které do nás nacouvalo na parkovišti před obchodem. Ale protože auto nemám jako módní doplněk, ale jako věc, která mi musí sloužit, tak tyto "drobnosti" neřeším.

    1. na komentář reaguje IVECO — #42
    superkarma: 3 09.08.2012, 13:51:30
  23. avatar
    [38] pajda [*]

    IVECO — #35 auto je bohužel předmět denní potřeby a ne celoživotní majeteček, do kterého se vyplatí neustále investovat, a to je zapotřebí si uvědomit především. Kdybych si měla koupit drahé auto a pak se neustále děsit, co by se mu případně mohlo stát, pak bych si měla taky koupit garáž a vůbec s autem nevyjíždět. Nepsala jsem, kde nebo jak s autem jezdím - taky třeba převážíme ovce nebo jezdíme po polních a lesních cestách, protože to potřebujeme. A ne, opravdu se mi na to drahé auto nevyplatí.

    1. na komentář reaguje IVECO — #41
    superkarma: 4 09.08.2012, 13:32:25
  24. [37] cilani [*]

    IVECO — #36 řekla bych, že to trochu přeháníš. Běžně v místech, kde parkujeme přesahují větve křoví a to auto se do nich prostě musí opřít, pokud chci zaparkovat poblíž domu. Tak samo v místech, kde mám na zahradě psa je křoví a stromů hafo a když se potřebují vyhnout dvě auta, tak jedno prostě ty větve trochu schytá...

    superkarma: 1 09.08.2012, 13:22:17
  25. [36] IVECO [*]

    pajda — #32 auto je zbraň a tak je k němu potřeba přistupovat...pokud někdo ometá větve,neví zřejmě vůbec,kde je na silnici.....pak tam nemá co dělat....

    1. na komentář reaguje cilani — #37
    superkarma: 0 09.08.2012, 13:07:13
  26. [35] IVECO [*]

    pajda — #32 nevím,tvoje auto jsem neviděla, a lepokud ho kupuješ už s tím,že ho někde opřeš o strom,tak potěš všechny řidiče....

    1. na komentář reaguje pajda — #38
    superkarma: 0 09.08.2012, 13:04:51
  27. avatar
    [34] pajda [*]

    IVECO — #29 jen ještě k tomu, co píšeš dál: auto jsem koupila od známého, znám jak jeho, tak auto léta a věděla jsem, jak bylo garážované, kolik má najeto a podobně. Pře dkoupí ho ještě prohlédli dva mí kamarádi, kteří dělají jako automechanici a nezávisle na sobě se shodli, že koupit. Takže stočený tachometr a podobně jsem vyloučila předem. Odhad nákladů na další STK za dva roky je asi seřízení spojky a každopádně myčka těsně před odvozemSml57Sml57Sml57Sml57

    superkarma: 0 09.08.2012, 12:35:20
  28. [33] cilani [*]

    Lukáš Čejka — #31 známý takhle na fiata místo výfuku přivařil lešeňovku a jezdil dále

    superkarma: 0 09.08.2012, 12:25:10
  29. avatar
    [32] pajda [*]

    IVECO — #27 problém je v tom, že si předatvuješ, že se koupí auto, do kterého se budou ty peníze cpát. Já ale nemám auto na to, abych do něj strkala peníze, já ho mám na to, abych, pokud ho opřu někde o strom, tak ho prostě sbalila hráběma a došla domů pěšky. Nebo ho tam nechala, dokud ho někdo za stovku neodtáhne do šrotu. A nečekám od auta, že mě bude vozit celý zbytek života. Jinými slovy: dokud auto za pár šupů jezdí, tak se s ním bude jezdit. Až přestane, tak ho prostě bez jakýchkoliv problémů odstavím a koupím jiné. Na dálkové cesty a na dělání parády máme auto, které opravdu vydrží, ato samozřejmě stálo mnohokrát víc.

    1. na komentář reaguje IVECO — #35
    2. na komentář reaguje IVECO — #36
    superkarma: 0 09.08.2012, 11:46:02
  30. avatar
    [31] Lukáš Čejka [*]

    vyfuk pridratujes a misto rucni brzdy staci vozit v kufru cihlu a v pripade potreby ji dat pod kolo Sml32Sml54

    1. na komentář reaguje cilani — #33
    superkarma: 0 09.08.2012, 11:44:39

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme