Ocutain

Zrak je jedním z nejdůležitějších smyslů, kterými disponujeme. Každý den jej podrobujeme těžkým zkouškám v prašném prostředí, při práci na počítači, dlouhé jízdě v autě nebo pobytu na ostrém slunci a považujeme za samozřejmé, že výborně funguje. Naše oči se však opotřebovávají a kvalita vidění, jednoho z  nejdůležitějších smyslů, se může výrazně zhoršit.  A to mnohem dřív, než ve středním nebo starším věku.

Bývají vaše oči často podrážděné? Nepříjemně svědí a pálí? Není divu, ani ty nejzdravější oči totiž nemají nekonečnou výdrž a časem se na nich může podepsat únava a zátěž. Začnou vysychat a pálit, bělmo zčervená a může se objevit i rozmazání vnímaného obrazu. Viníkem je často lidská schopnost soustředit se na daný úkol. Při tomto procesu se totiž zpomalí frekvence mrkání, a z oka se tak vypařuje slzný film, který jej chrání proti vysychání. Když si navíc začnete oči třít, protože cítíte, že jsou podrážděné, zaděláváte si na pořádný problém.

Se syndromem suchého oka, kterému dali lékaři příhodný název syndrom kancelářského oka, se potýkají hlavně lidé pracující celé hodiny u obrazovky počítače.  Nulové pauzy během pracovní doby a suchý vzduch z klimatizace anebo radiátorů tomu jen nahrává. Tento syndrom ale není jen doménou kanceláří, může se objevit na různých pracovištích a třeba i u vás doma, když si dlouho čtete, sledujete TV nebo něco dlouhodobě a soustředěně vyrábíte. Také jízda v autě je pro zrak v dnešní době stále náročnější. Jezdíme totiž rychle a často déle, než je bez přestávky vhodné. Množství aut na silnicích a s tím související náročné dopravní situace únavu našich očí ještě prohlubují. Prevencí proti tomu je například časté či dlouhé mrkání nebo takzvaná oční jóga. Je potřeba dopřát očím během cestování alespoň krátké pauzy pro odpočinek od urputného soustředění.

Varující je fakt, že případů výskytu syndromu suchého oka přibývá. „Trpí jím dokonce každý pátý pacient přicházející k očnímu lékaři,“ upozorňují odborníci. Navíc podle nich oči hodně trpí také nedostatečnou ochranou před UV zářením, kdy jsou poškozovány volnými radikály.

Naštěstí existuje účinná prevence založená na působení antioxidačních látek. Výborné antioxidační schopnosti má lutein. „Užívat přípravky obsahující lutein je určitě vhodné. Lutein totiž chrání oči,“ uvedla MUDr. Pavlína Hrabčíková, lékařka Oční kliniky Fakultní nemocnice Olomouc. Lutein, který je zřejmě nejznámějším ochráncem zraku, patří do skupiny sloučenin s názvem karotenoidy. Nachází se v některých potravinách, například ve žlutočervené a zelené zelenině, žlutočerveném ovoci a ve vajíčkách. Náš obvyklý jídelníček ale potřebné množství luteinu neobsahuje. Museli bychom totiž denně sníst až několik kilogramů zeleniny a ovoce, přičemž jejich vitaminová hodnota samozřejmě tepelným upravováním klesá. Je proto vhodné dodat jej tělu prostřednictvím doplňku stravy.

Účinnou novinkou je doplněk stravy Ocutein® Brillant Lutein 25mg s extra velkým množstvím luteinu pro maximální a dlouhodobější ochranu zraku. Je to zároveň jediná oční výživa s obsahem fosfatidylcholinu, který vyživuje oční nerv a zajišťuje zvlhčení oka.

Proč byste měli Ocutein® Brillant Lutein 25mg Da Vinci Academia užívat pravidelně? Díky tomu, že obsahuje 25 mg luteinu, nastupuje ochranný účinek mnohem rychleji. Přípravek pro své unikátní složení poskytuje opravdu vysokou ochranu očím a zajišťuje jejich regeneraci, zostřuje a zkvalitňuje zrak a zamezuje praskání žilek v oku, což je často důsledkem přetížení a únavy. Pomáhá při makulární degeneraci ve stáří a chrání cévy oka diabetiků. Spolehněte se na Ocutein® Brillant Lutein 25 mg – je to skutečně brilantní péče o váš zrak!

Ocutein

Nyní v bonusovém balení zvlhčující oční kapky OCUTEIN® SENSITIVE zdarma!

kapky

Více informací na www.ocutein.cz nebo bezplatné infolince 800 555 568.

Tipy na uvolnění očí:

  • PRO PRACUJÍCÍ NA PC

Když pracujete na počítači, mrkáte asi pětkrát méně často než normálně, což způsobuje osychání rohovky. Lékaři proto doporučují každých dvacet minut oči pořádně „promrkat“ a  procvičit oči opakovaným  střídáním pohledu na vzdálený a blízký objekt.

  • PRO ŘIDIČE

Při dlouhé jízdě autem jsou oči unavené. Zkuste je uvolnit jednoduchým cvičením: Pohodlně se posaďte, přiložte k sobě dlaně a třete je o sebe tak dlouho, až se zahřejí. Pak zavřete oči, složte ruce jako misky a položte je lehce na své oči. Po dvou až třech minutách sundejte dlaně z očí a položte je volně do klína. Oči zůstávají zavřené a poté, co jste oddálil dlaně, jsou oči příjemně osvěžené. Dýchejte klidně a představujte si, že se nadechujete a vydechujete očima. Váš zrak se osvěží a zrelaxuje.

Více informací najdete ZDE

Reklama