Reklama

No, tuhle plamennou výzvu neberte zas tak doslova, abych neměla na svědomí váš rodinný rozpočet na tři měsíce dopředu :-))) Faktem ale je, že podle chytrých psychologických knížek ženy utrácejí sice rády a často, přesto ale poměrně rozumně. Dokážou si udělat radost maličkostí; to, že často obcházejí obchody, jim (nám) taky dává šanci natrefit právě na slevy a nakoupit výhodně. Naproti tomu pro mužského je nakupování takový děs, že vletí do prvního krámu a koupí to první, co uvidí, ať to stojí co to stojí.

Výprodejní téma máme pomalu za sebou. Jak se zdá, využívání povánočních slev vám rozhodně není cizí... Tak vám v tom novém roce přeji (protože letos se „čteme" poprvé) spoustu úžasně výhodných nákupů, příjemných prodavaček a ochotně vyřízených reklamací. A taky to, ať ve výprodeji naopak neskončí chytré nápady, moudré myšlenky a dobrá vůle si pomáhat.
Taky bych přála nám všem, aby šli do akce" naši vrcholní politici a místo nich abychom si mohli objednat nějaké nové, lepší...

Dárek - DVD s aerobikem v latinskoamerických a orientálních rytmech - tentokrát poputuje za Lucií B. Její vyjádření radosti z dobrého nákupu prostě nemůže nechat chladným nikoho :-)

Přeji vám pěkné odpoledne i večer a příští týden se těším na další horké téma - těšte se taky!