Bulvár

Komplex svobodných maminek aneb zpověď hodného blbečka

Mám pocit, že píšu o věci, která je všem ženám známá, povídáte si o tom na toaletách, když víte, že Vás žádný muž neslyší, sledujete ji ve všech telenovelách a čtete v zamilovaných románech... Ale asi nebude na škodu, když se na to jednou podíváte očima normálního chlapa.

Do svých 29 let jsem si myslel, že svobodná maminka je osoba, kterou život přivedl do těžké situace, s tou situací se musí rvát všemi silami, potřebuje a je ráda za každou pomoc. Dokonce se pamatuji na rozhovor s jedním kamarádem, který je dlouhodobě v Austrálii, a když přišla řeč na to, co bude dělat, až se sem vrátí, řekl, že klidně může chodit s nějakou svobodnou mamčou, s těmi dětmi tak nějak dožene, co v Austrálii zameškal, a já na to, že taková svobodná mamča už dostala od života proliskáno, bude si normálního chlapa o to víc vážit, bude na něj hodná a nebude vymýšlet kraviny.

manTo určitě. Opak je pravdou. Ze svobodných maminek se na pomyslném „trhu lásky“ stávají  dravci. Místo toho, aby zatnuly zuby, snažily se postarat samy o sebe a o prcka a tím životem se protlouct, tak investují veškerou svoji energii do toho, aby sbalily náhradního tatínka. Hodného blbečka. Možná při tom sleví ze svých dřívějších požadavků na chlapa, možná se i v posteli trochu víc snaží, možná jejich city nejsou tak silné, jako byly tenkrát k otci od dítěte, ale hlavně, že se o ně má kdo postarat. Hrají, taktizují a bezohledně používají veškeré zbraně, které mají k dispozici, aby dosáhly svého.

A protože jsem naprosto nepoučitelný, tak jsem měl vztahy se svobodnými maminkami hned dva po sobě. Stejné podmínky - holky utekly s mrňousem od chlapa zpátky k rodičům, obě těsně pod třicet, obě atraktivní, obě měly tříletého kluka. První čalounice, druhá prodavačka. 

Té první budu říkat Romana. Vztah s ní popíšu na dvou typických situacích: Vracíme se třeba z dovolené v Chorvatsku, kde má moje rodina domek u moře, řídím celou noc zpátky, aby to prcek mohl prospat, a nad ránem na českých hranicích si řeknu o vystřídání za volantem. Romana nejdřív dělá, že spí, a čeká, že ji nebudu budit. Pak už to nevydrží, ale řekne mi, že nemůže řídit, protože malý to tak nechce, že je zvyklý, že řídím já (a ona se věnuje jemu) a že bude řvát. Tak to jsem musel zařvat já po ní, že tohle není věc, o které by měl rozhodovat tříletý kluk, a že teda zastavuju na benzince a jdu se na hodinku vyspat. Ještě se urazila...
Nebo se dohodneme, že jako dárek malému k narozkám je oba vezmu na výlet. Lanovka, menší výšlap, zmrzka, nějaká hračka ve stánku, jídlo... Výlet OK, ale doma, když klouček dostával dárky od tetiček a babičky, tak se mě hezky nahlas před celou rodinou (abych musel odpovědět a nemohl se vzteknout) zeptala: „A cos koupil malému k narozeninám ty?“  No to zklamání v očích těch tetiček a babiček, že jen blbé omalovánky a autíčko...

Té druhé budu říkat Simona. Upozornil jsem ji, že to bejvalka trochu s těmi manipulacemi přeháněla a že mi to dost vadí. OK, po půl roce jsme si pronajali byt, ale Simona  po pár měsících přišla o práci. Po prvním měsíci na pracáku jí povídám, že to tak nejde, že z toho mála, co dostane, jí po zaplacení školky a splátek všech dluhů, které si nasekala ještě před tím, než jsme byli spolu, jí nezbude vůbec nic. A já nemůžu platit všechny složenky a výdaje od auta počínaje jídlem a oblečením konče. Po druhém měsíci na pracáku mi povídá, že  žádnou práci najít nemůže, že žádná práce nevyhovuje. „To bys musel hlídat prcka každé odpoledne sám, protože ty práce jsou na směnný provoz.“  (Přiznávám, že na tohle teda nemám buňky, jedno, dvě odpoledne budiž, ale pořád to nejde.) Tak jsem sednul k počítači, našel jí po hodině 10 inzerátů a povídám, ať si vezme telefon do ruky a volá. Byly to práce i na poloviční úvazek, DPČ, které by se daly eventuálně napsat i na mě, taky ruční práce z domova atd.  Vztekla se, že nikam volat nebude. A ještě mi povídá, že já přece peníze na účtě mám. Mám, ale nejsem pitomec. Dál bojuje sama.

Až si budu vybírat další ženskou, už nejsem ochotný chodit se svobodnou maminou. Chci mladou, hezkou, chytrou a samostatnou. Bezdětnou.

Divite se mi, milé dámy?

Čtěte také články z našeho šovinistického koutku:

   
21.05.2014 - Společnost - autor: Peca79

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [59] TrinitriS [*]

    Milý pane Peco79, ale už si neuvědomujete, že Vám ta dotyčná svobodná mamina říkala, že si to máte rozmyslet hned na začátku... než jste si s ní vůbec začal????

    superkarma: 0 22.07.2014, 18:20:03
  2. [58] TrinitriS [*]

    No, rozhodně zajímavé čtení....

    superkarma: 0 22.07.2014, 14:03:42
  3. [57] klemsik [*]

    Úsměvné :) Chápu, že svobodná, krásná a chytrá, co kolem vás bude lítat 24hodin denně a sloužit jako otrokáři je lepší než mamina, která má také své povinnosti kolem dítka a méně času na vás, ale musel jste vědět, co čeho jdete. Sama mám 6leté dítě, poměrně náročné a dost rozmazlené, nicméně si z něj na zadek nesedám, příliš neřeším a už vůbec není dítě středobodem mého světa, ikdyž jí miluju nadevše. Jinak žiju s přítelem-otcem dcery, takže těžko soudit, jak bych se chovala, kdybych měla přítele jiného. Co se týká pěněz, tak některé ženy opravdu nechápu, jsou to zlatokopky, ale ne všechny!!! Já jsem finančně nezávislá a jsem na to hrdá! Nikdy jsem si chlapovi neřekla o peníze, to bych radši jedla jen suché rohlíky. Dárky a úplatky mi také nic neříkají, samozřejmě je to milé, když něco dostanu, ale příliš to neřeším. Po mateřské jsem měla také problém sehnat práci, obzvláště jako zdravotní sestra - dělají 12ti hodinnové směny, přítel ranní, noční, odpolední, dcera nechodila do školky, babičky nehlídací, takže jsem v podstatě musela vzít práci jako uklízečka na zkrácený úvazek. A jak k tomu přijde chlap? Toho se neptají, jestli má nebo nemá dítě! Vezmou ho všude. Když já řeknu, že mám 6leté dítě, tak už koukají skrz prsty a raději si vezmou bezdětnou. Je to snad zločin mít dítě?!

    superkarma: 0 21.07.2014, 11:50:31
  4. [56] Peca79 [*]

    Francaise — #55 No jo, ale jak k tomu příjde ten chlap?

    superkarma: 0 25.06.2014, 20:33:34
  5. avatar
    [55] Francaise [*]

    Peca79 — #42 Já tedy nevím co je špatného na prohlášení, že "Chce chlapa k dítěti, ne pro sebe." Tak by to přece měla mít každá zodpovědná máma! Když slyším nebo čtu, jak některé ženské kvůli chlapa odstrčí dítě na druhé místo, v krajním případě děcko nechají i týrat, jen aby si chapa udržely, tak to je tragédie. Podle mě je to spíš výraz zodpovědnosti a upřednostnění zájmů dítěte před vlastními požitky.

    1. na komentář reaguje Peca79 — #56
    superkarma: 0 29.05.2014, 15:52:26
  6. avatar
    [54] monkee [*]

    Peca79 — #53 Petr svůj díl viny přiznává (selhal jako tatínek), navíc jeho žena (jestli chápu dobře) do vztahu nešla jako svobodná matka. Nemůžeš srovnávat nesrovnatelné.Sml23

    A jinak velká pravda je v písničce: "...v lásce totiž prohrává ten, kdo má rád víc..." Ať muž nebo žena.

    superkarma: 1 27.05.2014, 21:39:45
  7. [53] Peca79 [*]

    Petr74 — #52 Souhlas. Ty sis vyžral až do konce něco, co já utnul v začátku. V tom případě je můj článek fak vo hovnu. Čím více a déle ze sebe děláš hodného, tím hůř.

    1. na komentář reaguje monkee — #54
    superkarma: 0 27.05.2014, 15:35:57
  8. [52] Petr74 [*]

    Někdy to prostě nestačí,  nemám sice nabrnktuou svobodnou matku, ale zatím stále ženu se kterou žiju 14 let, vždycky jsem si myslel, že zabezpečit finannčně rodinu bude stačit a tomuto názoru jsem bohužel podlehl, tak jsem nám postavil barák, za první peníze co byly navíc jsem ženě koupil auto, pak následoval bazén, garáž, prostě všechno aby se měli dobře, moje narozeniny slavíme tak, že koupím dětem dárky a ty připravím v noci pod stůl.... jejich radost je asi ten nejhezčí dárek kterej bych mohl dostat. A tak jsem si žil v poněkud klidném manželství, než moje žena nastoupila zpět do práce a tam nám poněkud rozkvetla. Její firemní akce přes výkend, jsem v klidu toleroval, jelikož jsem věřil. Pak stačil jeden neodhlášenej účet na facebooku a zhroutil se mi dosvadní svět. Asi mi i nepomohlo, že to bylo den před vánocema na druhou stranu uznávám, že jsem se nechoval jako správnej tatínek a kus tý viny si ponesu dokonce života ..... Tak nesuďte svobodný matky, každá je jiná a paušalizovat prostě nejde, nikdy nevíte na koho narazíte, tenhle článek je vo hov.....

    1. na komentář reaguje Peca79 — #53
    superkarma: 0 23.05.2014, 10:04:55
  9. [51] Peca79 [*]

    Eldridge — #45 Tak ještě k tomu hlídání. Když ženskou pošlou na služební cestu, na školení, musí do nemocnice, to musí chlap zvládnout jinak je opravdu k ničemu.

    Když ženská prostě chce vypadnout za sestrou víkend na chalupu a odpočinout si, tak se můžou domluvit, na to by chlap přistoupit měl. (Otázka je, jestli je to průchodné po 3 měsících společného bydlení)

    Ale když se ženská DOBROVOLNĚ přihlásí na jazykový kurz-pobyt, protáhne to s kámoškama u vínka a příjde až v noci atd. a počítá s tím, že ten náhradní tatínek už je dostatečně ochočený, je to blbý. Pro náhradního tatínka.

    Tohle se mi ale nestávalo, to jsme jen odbočili. Zmínka v článku tam byla protože to byla výmluva, proč si nemůže najít práci. "to bys ale musel hlídat každé odpoledne, protože všechny práce jsou na šichty"...

    Ty společné peníze raději ani nekomentuju s jejím přístupem a průserama.

    superkarma: 0 21.05.2014, 19:08:29
  10. [50] Karo Líná [*]

    Bébina — #48 Přesně moje řeč. Když je chlapovi 34 (v době seznámení s těmi ženami tedy míň), není neschopný, nemá nějakou tělesnou vadu (např. mimořádnou ohyzdnost Sml30), má kde bydlet, nemá IQ houpacího koně atd., může se seznámit s kýmkoliv a svobodným matkám se může s klidem obloukem vyhnout. A tím se i vyhnout pravděpodobným problémům kvůli dětem. Tak se prostě zeptám hned při seznámení, jak je druhý na tom. Taky jsem nikdy nechtěla rozvedeného s dětmi, tak jsem se na to ptala hned, než se stačily vytvořit nějaké city a vztahy.

    superkarma: 0 21.05.2014, 18:46:39
  11. [49] Rikina [*]

    Pentlička — #44 ovšem jak vidíš, ta pravděpodobnost vytvoření nové funkční rodiny s novým tatínkem, který se bude starat o cizí dítě jako o vlastní, je dost malá, zatímco to střídání různých strýčků je běžná praxe. Co ten pán v článku píše jiného než to, že dámy moc tlačily na pilu. Sml57 Myslím, že má pravdu - ony chtěly moc, nemají nic, on je poučen a na závěrečnou otázku "divíte se mi" za sebe odpovídám "vůbec ne". Taky bych ve výše popsaných případech zdrhala.

    superkarma: 1 21.05.2014, 17:19:47
  12. [48] Bébina [*]

    Peca79 — #42 A proč si tedy, jako jinak "nehendikepovaný" mladý chlap hledáte maminy s dítětem? Já sice jsem v dlouholetém vztahu a máme dítě, ale být mladá a svobodná a nic mě netlačit, což Vám jako muži bilogické hodiny nebudou tikat dalších minimálně 10let, tak si o člověka s dítětem neopřu ani kolo. Jestli na to nejste, hlídat cizí děti, tak si prostě nepořizujte partnerky s dítětem. A ptejte se na to ihned při seznámení. Prostě děti jednou chci, ale vlastní (da-li Bůh a budou) a nechci se teď starat o dítě cizí. Ale víte co se říká. Člověk nejdřív musí změnit vlastní myšlení, aby našel jiného partnera, jinak bude hledat pořád toho stejného. Takže možná podvědomě ty osamělé matky s dětmi hledáte, ani o tom nevíte. Třeba prostě v sobě máte touhu po tom, se o někoho starat, akorát se tomu bráníte.

    1. na komentář reaguje Karo Líná — #50
    superkarma: 1 21.05.2014, 15:49:31
  13. avatar
    [47] OlgaMarie [*]

    Peca79 — #42 A to vás máma nenaučila vyžehlit, uvařit, zaštupovbat ponožku, přišít knoflík, roztřídit prádlo do pračky? Sml57

    superkarma: 0 21.05.2014, 15:46:09
  14. [46] grafkova [*]

    Sml31Proboha a to má být jako co? Výkřik ukřivděného trubce, který prostě narazil na dvě blbý ženský. Proč se ale tak hnusně opírá do svobodných matek?

    superkarma: 0 21.05.2014, 15:39:38
  15. avatar
    [45] Eldridge [*]

    Peca79 — #42 trouba pohlídá a ona se může přihlásit na školení?  Kdepak trouba - partner. Od toho partneři jsou - mimo jiné. A promiň, ale chlap, který není schopen a ochoten pohlídat dítě, když je  partnerka na školení  - ne na flámu, ne s  kámoškama na kafi, ale na ŠKOLENÍ, to není partner.....:( Já mám tak nějak pocit, že  ty  máš  hlavně strach, abys "u něčeho nebyl za blba"...  Na jedné straně tomu rozumím a chápu to, ale pokud by to dítě bylo tvoje, taky bys to cítil tak, že když hlídáš,  jsi trouba? Pokud ano, tak taky trouba jsi, ale z jiného důvodu. A pokud by to s vlastním bylo jinak, je problém v tvé schopnosti přijetí  toho dítěte. Není jednoduché přijmout  cizí dítě bez pocitu "být za blbce" a pokud toho nejsi schopen, není to špatně... ale fakt  pro tebe bude asi rozumnější se vyhnout  ženám s dětmi....

    1. na komentář reaguje Peca79 — #51
    superkarma: 4 21.05.2014, 14:22:55
  16. avatar
    [44] Pentlička [*]

    Rikina — #31 Jenže každý to nemá jako ty, nechce si užívat svobody a různých chlapů, chce jen jednoho a s ním vytvořit funkční rodinu. Taková žena potom hledá pro svoje dítě nového tatínka a pro sebe nového manžela. No, a to samozřejmě předpokládá "dotáhnout" toho nového chlapa domů. Jiná věc je, že si hodně žen vybírá na tuto roli novhodné muže a pak dochází k tomu střídání různých strýčků.

    1. na komentář reaguje Rikina — #49
    superkarma: 3 21.05.2014, 13:54:50
  17. avatar
    [43] kobližka [*]

    Saturninka — #41 Ale to,jak o tom píšeš,to možná bylo dřív.Dnešní mladí chtějí mít každý svůj účet,každý si hospodaří se svými financemi,jak uzná za vhodné.Tady už tolikrát zaznělo,že lidi mají být zodpovědni sami za sebe a nemají očekávat,že je duhý bude finančně podporovat.

    U nás ale taky máme jeden účet společně a vyhovuje nám to.

    superkarma: 0 21.05.2014, 13:24:12
  18. [42] Peca79 [*]

    Mám jen přestávku na oběd, takže to zkrátím. Je mi 34. Ty holky si byly podobné v tom, že mě potřebovaly dostat do určité role. Romana peníze měla, ale potřebovala chůvu a "chlapa do baráku". Dokonce před tím, než jsme spolu začali chodit, prohlašovala po městě, že "Chce chlapa k dítěti, ne pro sebe." To jsem se samozřejmě dozvěděl až v praxi. Simona ale byla zvyklá, že jí celý život někdo tahá z finančních průserů a brala tyhle věci na hodně hodně lehkou váhu. Takže Simona potřebovala sponzora. Jinak bych zvládnul pohlídat prcka, když by partnerka byla v nemocnici nebo na pracovní cestě ale nesmí to ta ženská dělat z vypočítavosti. (Však ten trouba doma pohlídá a já se můžu přihlásit na školení). Napsal jsem, že na to nemám buňky protože čtyřletý kluk vyžaduje veškerou mojí pozornost a už nezvládnu dělat další práci. Já to fakt nemám jako vy žehlit, vařit, telefonovat skamarádkou sledovat telenovelu a hlídat 3 děti. Když ho mám hlídat, tak ho musím sledovat, protože za něj nesu zodpovědnost a prostě čekám, kdy vrazí ten šroubovák do zásuvky...

    1. na komentář reaguje Eldridge — #45
    2. na komentář reaguje OlgaMarie — #47
    3. na komentář reaguje Bébina — #48
    4. na komentář reaguje Francaise — #55
    superkarma: 5 21.05.2014, 13:06:43
  19. avatar
    [41] Saturninka [*]

    louskacek2 — #35 podepisuju se pod Váš příspěvek. Máme jeden účet a neřešíme, co a kdo z čích peněz utratil, uhradil, rozházel.... A když byl můj muž rok v nechopnosti po infarktu a pak několik měsíců bez práce, bylo normální, že já byla ten, kdo nosil domů výplatu pro všechny zúčastněné a ani by mne nenapadlo vidět to jinak. Dnešní moderní mladé hospodaření se mi nelíbí...

    1. na komentář reaguje kobližka — #43
    superkarma: 0 21.05.2014, 12:52:58
  20. avatar
    [40] evelyn [*]

    No ja myslim, ze mu je vic, ze to cislo v jeho nicku je rok narozeni, ale od tech 29 mel pak ty dve znamosti o kterych se zminuje. Ja nevim, ale mezi radky ctu neco, proc bych ho nechtela, je to takovej malej sobecek, z komara dela vola (viz cesta z dovolene). Zajimave by byly postrehy opustenych partnerek.

    superkarma: 2 21.05.2014, 12:43:33
  21. avatar
    [39] kobližka [*]

    gerda — #37 Jojo,přesně tak Sml16

    superkarma: 0 21.05.2014, 12:36:21
  22. avatar
    [38] v.poho [*]

    louskacek2 — #35 ... no, je mu 29, píše o dvou vztazích, dokonce ani ne o tom, že by spolu bydleli, kdyby měl v přesvědčení, že jeho peníze jsou beze zbytku i každé nové partnerky (jak dlouho s nimi asi tak mohl být), pokaždé vyprázdnit i úspory, tak má v padesáti holý zadek.

    Ono máš sice pravdu, že když miluješ, měl bys dávat podporu vč. té finanční, ale pokud začneš mít pocit, že jsi akorát tak oslíčku otřes se, tak je něco špatně. A chtít třást co to jde po pár měsících vztahu, no, to by se u mě taky milá paní dlouho neohřála.

    superkarma: 2 21.05.2014, 12:28:15
  23. avatar
    [37] gerda [*]

    kobližka — #34 je to jako se svatbou, když se to neudělá z blbosti, tak z rozumu se to už neudělá!

    1. na komentář reaguje kobližka — #39
    superkarma: 0 21.05.2014, 12:13:25
  24. avatar
    [36] louskacek2 [*]

    Je ted koukam pardon 29 letSml67

    superkarma: 0 21.05.2014, 11:30:13
  25. avatar
    [35] louskacek2 [*]

    Tak dva spatne zazitky s popisem by mozna odradili od dalsiho podobneho vztahu, ale nepopisuji vse...

    U me by jste narazil uz jen s myslenkou moje a jeji penize takovy vztah nebo muze bych nechtela. Obecne tipuji Vas vek cca 30-35 let. A uprimne zas to znam z druhe strany kdy i bezdetne kamaradky hledaji a pokazde kdyz najdou ma muz v tomto veku zcela zjevne minusy. Cituji kamaradky: ,,Ty lepší už jsou vybraný...,,.

    V druhém případě samozřejmě chápu, že jste se snažil hledat východisko v podobě sehnání zamestnání a ona nechtěla, tak v tomto případě se Vám nedivím.

    Akorát pokud někoho ,,milujete,, nemůžete obecně pohlížet na to kdo koho žíví. Jednou to budete vy jednou to může být Vaše přítelkyně/manželka nikdy nevíte co Vás v životě potká.

    Nicméně přeji brzké nalezení toho co hledáte, vlastní založení rodiny a pak možná poznáte, že i když budou děti Vaše je období kdy je žena na RD z hlediska financí prostě horší, ale je to v případě dvou dětí 4-6 let a vše se nechá řešit. Taky to pro nás bylo krizovější období z hlediska financí, ale to může být i když jen ztratíte práci...

    1. na komentář reaguje v.poho — #38
    2. na komentář reaguje Saturninka — #41
    superkarma: 0 21.05.2014, 11:29:30
  26. avatar
    [34] kobližka [*]

    Já pána docela chápu.Ona vůbec ta doba ja taková nějaká divná,nebo se lidi změnili,nevím...ale je fakt,že se mnoho jedinců snažit toho druhého "lapit",ať už z jakéhokoliv důvodu.Tím,jak se posunul věk pro zakládání rodiny,lidi už nejdou do toho tak slepě zamilovaně,jako v mládí a dívají se na soužití úplně z jiného úhlu a víc rozumem,než srdcem.Jestli je to dobře,nebo nebo ne,to nedokážu posoudit,ale vždycky asi budou případy,kdy si muž myslí,že žena je zlatokopka a žena zase o muži,že hledá kompletní servis Sml80

    1. na komentář reaguje gerda — #37
    superkarma: 0 21.05.2014, 11:08:32
  27. avatar
    [33] streamline [*]

    Peca79 — #19 no, nevím....ne každá hezká holka je i potvora...obecně se to možná tvrdí, ale to podobné se přeci říká o chlapech, že když jsou hezcí a ví o tom, tak jsou to "dě.kaři" - nelze všechny házet do jednoho pytle...chápu, že vzhled je to první, co člověka zaujme, ale nesmí hned i nasadit "růžové brýle" a pak přehlížet charakter člověk, protože o tom to právě je...na charakteru záleží nejvíc a každému vyhovuje jiný charakter - stěžujete si tady na své "ex", ale v podstatě byli obě úplně charakterově stejné (nebo to alespoň tak vyplunulo z článku) anebo velmi podobné...proto je nutné vnímat více člověka/partnera jako celek a né jen jako skořápku či obal...:-) Jinak další článek na téma "popelkovský komplex" bude určitě také zajímavý, ale myslíte si, že takový článek dokáže změnit charakter? Sml80 Možná si z toho někdo něco vezme, ale zásadně to povahu nezmění...zkrátka někde již na začátku při výběru partnerek děláte chyby... Lidé jsou různí a každému sedne někdo jiný - někomu zase taková hezká skořápka, která umí manipulovat s lidmi může vyhovovat ve vztahu...vám ne, tak musíte hledat jinak anebo nehledat vůbec...však ono to přijde samo:-)

    superkarma: 0 21.05.2014, 10:42:43
  28. avatar
    [32] gerda [*]

    Rikina — #31 Máš pravdu, když už rodina nefunguje, tak si to ještě nezhoršit.

    superkarma: 0 21.05.2014, 10:40:12
  29. [31] Rikina [*]

    Dočetla jsem diskuzi, a jak tak koukám, jsem celkem ráda, že jsem si podobné trable ušetřila. Sml57 Mí synci byli poměrně velcí, když jsme se s chotěm rozešli, a protože ve škole slyšeli od spolužáků dost všelijakých historek o "náhradních" otcích i matkách, důrazně mě žádali, abych jim žádného nového tatínka domů nevodila. To jsem jim splnila, ono se ani mně samotné nechtělo do řešení všech možných situací, co by mohly vzniknout. A vzato obráceně, muže s dětmi bych taky asi nechtěla. Takové to moje děti, tvoje děti, naše děti... to je strašně náročné na všechny zúčastněné, i na logistiku, aby všechny děti měly všeho stejně, nezáviděly si, nepraly se, a všichni spolu vycházeli... to se podle mě podaří málokomu. Sml80 Jsem si počkala, až budou mí potomci dospělí, a teď si už můžu vybírat pány bez ohledu na možné komplikace ohledně dětí. Sml57

    1. na komentář reaguje gerda — #32
    2. na komentář reaguje Pentlička — #44
    superkarma: 1 21.05.2014, 10:30:31

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] gerda [*]

    elly — #29 je to případ od případu, někdo se na děti vyloženě těší, někdo se jich bojí, někdo je nechce. Dcera má děti tři, syn žádné. A asi už mít nebude, naštěstí si našel protějšek, který ho do toho netlačí.Sml80 

    superkarma: 0 21.05.2014, 10:09:48
  2. avatar
    [29] elly [*]

    gerda — #28 Je to asi o povaze toho chlapa. Můj chlap k nám přišel když Toničce byl necelý rok a Pepínovi čtyři. Dnes, o sedm let později mu říkají tati, milují ho a on je úplně stejně jako by byly jeho vlastní. Když jsem pracovně v Praze, stará se o ně. Když jsem nemocná, stará se o ně. Nemá s tím problém. Ani když je to každý den :-)

    1. na komentář reaguje gerda — #30
    superkarma: 2 21.05.2014, 09:57:24
  3. avatar
    [28] gerda [*]

    Saturninka — #25 on to dítě nemá jako vlastní, tam chybí doba, kdy ho vidí vyrůstat odmalinka. Je to opravdu těžké.Sml80

    1. na komentář reaguje elly — #29
    superkarma: 0 21.05.2014, 09:41:59
  4. avatar
    [27] Saturninka [*]

    Klára Křížová — #22 j áse naopak s dítětem seznamovala skvěle a bez problému :-), chodila jsem všude s ním, takže pánové věděli, do čeho jdouSml54...

    superkarma: 0 21.05.2014, 09:33:49
  5. avatar
    [26] ohnivazenaMagdalena [*]

    gerda — #1 Máš pravdu že na tyto učební obory šla většinou děvčata která měla jiné zájmy než vzdělávání. Ale byla také doba, kdy na tyto obory byly "nuceny" jít i dívky které měly špatný kádrový profil. Bylo soudruhům úplně jedno že mají velký potenciál vědomostí oproti jiným. I takové prodavačky a čalounice ještě dnes jsou. Jenomže to už je bohužel jiná generace a další bohužel je fakt-že v současné době je prioritou místo mozku krása. Nevylučuje se v partnerském vztahu VŠ vzdělaný člověk & partner s učebním oborem, když je porozumění, tolerance a mozek který přemýšlí.Sml16

    superkarma: 0 21.05.2014, 09:33:29
  6. avatar
    [25] Saturninka [*]

    Peca79 — #16 No, když jsem četla reakci na hlídání dítěte každé odpoledne: "Přiznávám, že na tohle teda nemám buňky, jedno, dvě odpoledne budiž, ale pořád to nejde." , tak mne to docela nadzvedlo. Věnovat se dítěti je jedna věc, ale postarat se o něj se vším všudy, když bude mamina v práci, druhá. A to, pokud jste pár, prostě musí fungovat bez ohledu na to, zda je to dítě Tvoje, její, vaše nebo adoptivní.... protože ona ho prostě nemůže zavřít do skříně při odchodu do práce a po návratu prostě vyndat, jako plyšáka. 

    Můj muž, když mne "lapal", věděl od začátku, že mám syna a od začátku to tak bral. Se vším všudy. Jeho rodičře zrovna tak. A když nastal problé ma já skončila na 3 týdny ve špitále, věděla jsem, že s o něj postará, že se k tomu nepostaví stylem: tvoje děcko, zařiď si to.... Důvěra a jistota, popdora, to je to, co dělá vztah, ať už s dětma či bez.

    1. na komentář reaguje gerda — #28
    superkarma: 3 21.05.2014, 09:30:05
  7. avatar
    [24] gerda [*]

    a ještě mi napadlo...svobodná matka často dostala za vyučenou od otce dítěte. To ji může zdeformovat při vnímání dalšího partnera, už do vztahu nejde s celým srdcem a naplno, poučila se, že se nevyplácí tolik důvěřovat. Bohužel to má vliv na její chování, je to zlé pro ni i pro toho chlapa. Už je to prostě jiné, než když spolu začínají dva svobodní a můžou hezky (a nerušeně!) prožívat začátky spolubydlení, těšení na společného potomka a tak. Mají na všecko dost času. S dítětem, ne tak se dvěma, se muž připraví o pár let.

    superkarma: 0 21.05.2014, 09:23:33
  8. avatar
    [23] gerda [*]

    doba se asi posunula, hodnoty taky. Je to blbé. Já koukala především na charakter a bylo mi jedno, že jsme jeli vlakem do kempu a jedli konzervu. Dnes se žije víc konzumně a to je ten průšvih.Sml15

    superkarma: 1 21.05.2014, 09:07:32
  9. [22] Klára Křížová [*]

    Peca79 — #19 Sml67 Já jsem si vždycky myslela, že dítě je pro seznamování překážka...

    1. na komentář reaguje Saturninka — #27
    superkarma: 0 21.05.2014, 09:05:58
  10. [21] bohuška [*]

    Peca79 — #11  Ty holky co já znám nic jiného než výhody nehledaly. Tedy - nárok na placenou dovolenou, nárok na placenou návštěvu lékaře, nárok na ošetření dítěte, nárok na pružnou pracovní dobu, nárok na přestávku, nárok na pracovní oděvy...... Bohužel holky už neviděly že s nároky a právy souvisí taky povinnosti. A dělat "pod svou úroveň uklízečku nebo prodavačku" se žádné nechtělo. Vždyť co by tomu řekly kamarádky z centra? A tak místo co by si holky přivydělaly pár korun, tak hledají sponzora a ten je musí uživit. Případně "mají nárok na sociální dávky". Jako personální se setkávám i s nářky kluků, kteří mají doma takovou "matku živitelku". Často  je mi líto obou.

    superkarma: 0 21.05.2014, 09:04:10
  11. avatar
    [20] v.poho [*]

    Mládenec by si měl především uvědomit, jakou chce, aby měla jeho partnerka povahu a přístup k životu. Jestli chce ženu ráznější, chytřejší, hloupější, samostatnější nebo naopak submisivnější, se kterou si bude připadat jako větší chlapák apod. Až si ujasní, co vlastně chce, možná si i najde tu správnou partnerku. Ona totiž samostatná žena nebo naopak žena "liána" se bude v zásadě chovat stejně ať má dítě nebo ne.Sml24

    superkarma: 3 21.05.2014, 09:04:03
  12. [19] Peca79 [*]

    streamline — #17 Souhlasím, pokud si budu vybírat čičiny, tak musím počítat s tím, že to jsou trochu potvory. Asi napíšu další článek Popelkovský komplex... Zatím čau. Jdu makat.

    1. na komentář reaguje Klára Křížová — #22
    2. na komentář reaguje streamline — #33
    superkarma: 0 21.05.2014, 09:00:03
  13. avatar
    [18] Pentlička [*]

    Nojo, když má nějaká žena dítě a nemá peníze, tak je jasné, že v prvé řadě hledá náhradního tatínka, který by ji i její dítě zabezpečil. Chce vytvořit novou rodinu se vším všudy a nechápe, že pro pána je její dítě prostě cizí a nebude do něj investovat (čas ani peníze) jako do svého. Chtít dívku bezdětnou je regulérní požadavek, proč ne? nic špatného na tom nevidím, málokdo má na to vychovávat cizí dítě a hned od počátku vztahu řešit rodinné a finanční záležitosti. Stejně tak je spousta dívek, které nechtějí rozvedného partnera s dětmi a já se jim také nedivím. Ať si každý najde toho, kdo mu vyhovuje, ne?

    superkarma: 3 21.05.2014, 08:57:03
  14. avatar
    [17] streamline [*]

    problém je asi hlavně v tom, že tento muž si vybírá podobné typy žen a myslím, že je jedno, jestli to bude svobodná žena nebo žena se závazky...takové chování, které popisuje nemá nic společného s tím, že je to máma od dítěte...to je prostě taková povaha... Znám ve svém okolí hodně svobodných maminek a některé jsou vděčné za to, že našli pro sebe vhodného partnera a "náhradního" tatínka, ale znám jich i dost, které si neváží nového partnera stejně jako si nevážili toho předchozího, pak jsou svobodné maminky, které jsou v mužích zklamané a nechtějí vůbec nikoho...jenže o tomhle to vůbec není - vždycky jde o povahu obou partnerů a o to, jak spolu dokáží komunikovat a řešit problémy, jak se dokáží sami sobě přizpůsobit a tolerovat se navzájem...tento muž nemá hledat mladou, hezkou, chytrou, samostatnou a bezdětnou...má hledat hlavně charakterové vlastnosti, které by mu vyhovovali a z tohoto omezeného výčtu kritérií pro budoucí partnerku najde "něco" podobného jako dříve...

    1. na komentář reaguje Peca79 — #19
    superkarma: 0 21.05.2014, 08:50:37
  15. [16] Peca79 [*]

    Saturninka — #9 Hm, snažil jsem se říct, že jsem dělal co bylo v mých silách. Tady prostě byla hranice mojeho hodného blbečkování. Snad si to přečtou i jiné svobodné mamči a trochu zabrzdí, aby dítka nemusely střídat každý rok "náhradní tatínky". Že bych se nevěnoval malému mi ani jedna vyčíst nemůže.

    1. na komentář reaguje Saturninka — #25
    superkarma: 1 21.05.2014, 08:49:44
  16. avatar
    [15] Altamora [*]

    Žádný hodný blbeček, ale docela vyčůraný: mladý pán si chtěl najít ženu, která bude vděčná, že se jí a jejího dítěte ujal.  A ouha, vděčnost se nekonala. Je tedy zklamaný. Je třeba změnit kritéria výběru. Nebo raději počkat, až se objeví ta, u které se nebude rozhodovat rozumem.

    superkarma: 1 21.05.2014, 08:47:46
  17. [14] Peca79 [*]

    vladka321 — #8 ;-) To nebylo plánované, že chci zrovna svobodnou maminu. Když se s tou ženskou seznamuješ, tak u sebe dítě nemá a taky ti to hned neřekne. Pak je to takové opatrné: A nevadí ti, že mám makého kloučka?

    superkarma: 0 21.05.2014, 08:44:59
  18. avatar
    [13] Eldridge [*]

    ...že taková svobodná mamča už dostala od života proliskáno, bude si normálního chlapa o to víc vážit, bude na něj hodná a nebude vymýšlet kraviny.... 

    Celé mi to přijde tak nějak  svůj k svému. Pokud si  mladý muž myslí, že  ženská s dítětem má brát co se nabídne  a být ráda, že se nabídlo aspoň něco, je to špatně. Na druhou stranu  je pravda, že  rozhodujícím kritériem  pro výběr muže je pro hodně  žen materiální stránka věci- očekávají od chlapa nadprůměrný příjem a tak nějak celkově žijí v tom, že  se o ně někdo   postará (chlap, rodiče,  stát...)

    superkarma: 3 21.05.2014, 08:44:23
  19. [12] Peca79 [*]

    gerda — #7 Souhlasím, taky píšu - "podívejte se na to očima chlapa"!

    superkarma: 0 21.05.2014, 08:42:12
  20. [11] Peca79 [*]

    bohuška — #3 Co se týká pracovitosti - Romana si na mateřské vydělala a koupila nové (opravdu nové) auto. Já tím článkem narážel spíš na to, jak se mě obě snažily někam dostrkat do nějaké role, která bude pro ně sakra výhodná.

    1. na komentář reaguje bohuška — #21
    superkarma: 0 21.05.2014, 08:38:57
  21. [10] Peca79 [*]

    gerda — #1 Ahoj, to mě docela překvapilo, že to přisuzujete inteligenci a vzdělání bejvalek. Asi to musím trochu upřesnit. Romana má oděvní průmyslovku s maturitou a v té čalounické dílně dělá něco jako mistrovou. Simona nedodělala soukromou školu cestovního ruchu, asi opravdu z rodinných důvodů. Blbé nebyly.

    superkarma: 0 21.05.2014, 08:35:00
  22. avatar
    [9] Saturninka [*]

    No páááni! Tak jak jsou mezi ženskýma zlatokopky (a to nejen mezi svobodnýma matkama), tak koukám jsou mezi pánama pěkní trubci. Když si sakra nabalím ženskou s dětma, musím počítat, že si nebudu "brát" jen ji, ale i ty děti. Protože mít děti - ať vlastní, nebo nevlastní -  to není jako koupit si kolo a až mne omrzí ježdění, pověsit ho do sklepa... Děti jsou úvazek na celej život a pokud si to takovej pán neuvědomuje, případně to nechce vzít v potaz, pak ať si najde tu "mladou, hezkou, chytrou a samostatnou. Bezdětnou." Akurát nevím, jak se bude stavět k tomu, až mu ta mladá, hezká, chytrá a samostatná porodí potomka. To pak asi zůstane s pusou dokořán, že i on bude muset přiložit ruku k dílu.

    Mladej pán si prostě vybíral špatně, protože ze svého okolí znám několik mladých, hezkých, chytrých a samostatných. Bezdětných, které si po ulovení vhodného pána daly nohy na konferenční stolek a starej se, muží! Takže to nebude svobodnýma matakama, ale prostě ženskou kus od kusu.

    A abych tedy nahlídla i pod jinou pokličku, znám i několik ženských, které mají 2 a více zaměstnání, dřou jak koně, zatímco jejich muž doma leští ovladač ujž několik let, protože ON nepůjde dělat podřadnou práci - např. dělníka do zdejší rakouské firmy.... A přitom ON doma drží kasu a hospodaří s penězma, co vydře ona a kdyý chce jít ke kadeřnici, musí si počkat, až jí milostivě odkrojí z jejího vydřeného krajíce.

    1. na komentář reaguje Peca79 — #16
    superkarma: 1 21.05.2014, 08:16:41
  23. avatar
    [8] vladka321 [*]

    Tak bych řekla, že pán si

    vybírá stejné, či podobné typy přítelkyň. Osobně jsem se nikdy nesetkala s tím,

    že by někdo ausgerechnet

    chtěl svobodnou maminu. Láska snad přichází spontánně, je to chemie a tím

    nemyslím tu navenek. Takže jistě předpokládám, že hezkou dívku, či ženu začne

    pro příště raději volit dle ducha, nikoli jen obalu a odřekne se samaritánských

    pudů.

    1. na komentář reaguje Peca79 — #14
    superkarma: 0 21.05.2014, 08:14:04
  24. avatar
    [7] gerda [*]

    Elis19 — #6 byla jsem prodavačka, domácká dělnice,  byla jsem knihovnice na VŠ, dělala jsem všechno možné. Je ale pravda, že jsem se za kolegyně prodavačky styděla, když se mezi sebou začly před zákazníky bavit, jaká byla jejich duševní úroveň. Nevytahuju se, je to tak.Sml80 Ve svém věku už si můžu dovolit srovnávání a vzdělání je bohužel poznat. Sociální cítění se sice nastudovat nedá, ale v dělnických povoláních se víc hrubne. Všecko je jednodušší. Na akademické půdě jsou samozřejmě taky podrazy, netvrdím že jsou tam lidé andělé, ale dá se předvídat, s kým máš tu čest. Vím, že v krátkosti těžko vysvětlím, jak to myslím, nikomu nechci ublížit. Možná je to v článku tak, že "jaký šel, takovou potkal" - chtělo by to vyslechnout i jeho partnerky. 

    1. na komentář reaguje Peca79 — #12
    superkarma: 3 21.05.2014, 07:57:30
  25. [6] Elis19 [*]

    gerda — #1 A ty si myslíš, že ty jak ty říkáš vzdělané jsou lepší?Sml80a je úplně jedno jaké mají povolání, když je někdo mrcha tak od přírody a ne podle povolání.

    Mimochodem mezi prodavačkami jsem strávila několik let když jiná práce nebyla a nikdy bych si nedovolila o nich smýšlet natož vyslovit, že jsou slabého ducha a myšlení!!!!!!!Naopak je mezi nimi spousta fajn ženských.

    Moc ráda bych věděla jakého povolání jsi ty když takto píšešSml31Sml31Sml31

    1. na komentář reaguje gerda — #7
    superkarma: 2 21.05.2014, 07:29:32
  26. [5] vladka60 [*]

    Článek jsem přečetla a pána chápu.

    superkarma: 0 21.05.2014, 07:04:33
  27. [4] Rikina [*]

    Sml80 Šovinistické okénko bývala větší legrace. Sml80

    superkarma: 2 21.05.2014, 06:55:57
  28. [3] bohuška [*]

    Já se nedivím. Během posledních let jsem zjistila, že nejhlavnější a největší zásluhou mladých holek je to, že jsou MATKY. A před tímto faktem bychom my ostatní měli sednout na p..el a žasnout. Vůbec je nezajímá jaké jsou jejich pracovní povinnosti a že jsou nějaké obyčejné normy slušného chování a jednání. Ony pořád křičí jen jaká mají práva a nároky...... Sehnat maminku na občasný úklid provozovny je nemožné, protože ona přece neklesne na úroveň uklízečky, chtít po nich aby zavolaly že nepřijdou kvůli mrněti dnes vůbec do práce = nemožné..... A pak zase křičí že jim práci berou důchodkyně. Svými právy a nároky se umí ohánět velice dobře, ale není na ně spolehnutí. Právem nás ostatních je jen žasnout jakého geniálního tvorečka ona porodila, chlap je opravdu postaven na úroveň dárce semene a pokladničky. Proto ač sama mám 3 děti, bych nad synovou přítelkyní s dítětem nejásala. Možná jsou mezi nimi chudinky, ale já jsem se zatím setkala s těmi vych..nými.

    1. na komentář reaguje Peca79 — #11
    superkarma: 4 21.05.2014, 06:34:09
  29. [2] prababka [*]

    A ženy-intelektuálky coby svobodné matky to taky umějí hezky.Můj mladší kamarád = blbeček, být hodný je teď pasé, dal své přítelkyni zahraniční zájezd, aby si chudinka odpočinula, on se zatím doma staral o její dítě.Ona v cizině čile konverzovala ,je jazyková lektorka , seznámila se tam se sličným a solventním cizincem, tak kamaráda opustila.Předtím jí vysekal z dluhů , které stihla nadělat s otcem svého děcka.

    superkarma: 0 21.05.2014, 06:28:20
  30. avatar
    [1] gerda [*]

    Milý chlapče, pokud vybíráš mezi čalounicemi a prodavačkami, nemůžeš čekat velkého ducha a naopak musíš počítat s takovým chováním (omlouvám se vzdělaným čalounicím i prodavačkám). Já jen vím, že jsou to profese, kam se chodilo, když se učení a vůbec myšlení na základce moc nedalo a byla spousta jiných zájmůSml24

    1. na komentář reaguje Elis19 — #6
    2. na komentář reaguje Peca79 — #10
    3. na komentář reaguje ohnivazenaMagdalena — #26
    superkarma: 4 21.05.2014, 05:46:43

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme