.

Kometa: Znám jednu zlatokopku a je to moje nejlepší kamarádka

Vztahy

Kometa: Znám jednu zlatokopku a je to moje nejlepší kamarádka

Příběh o své kamarádce nám poslala čtenářka s nickem Kometa. I když titulek napovídá, že se jedná o zlatokopku, není to zas až tak zcela jisté. A jasno v tom nemá ani Kometa. Sdělíte jí po přečtení příběhu své názory?

Dobrý den

Znám jednu zlatokopku a je to moje nejlepší kamarádka. Já bych ji zlatokopkou nenazvala, ale dnešní téma tomu strašně nahrává. Rozhodla jsem se, že vám napíšu její příběh.

Byla jednou jedna holka a ta z nevědomosti otěhotněla v 16 letech. Narodila se jí krásná dcera. Vdala se, ale štěstí jí nepřálo a ona se po několika letech rozvedla. Po nějaké době si našla přítele a byla to obrovská láska. Vzali se a narodil se jim chlapeček. Byl to nejšťastnější pár na světě.  Netrvalo dlouho a narodila se jim holčička.  Je to jako z pohádky. Zlom nastal v době, kdy ho povýšili v práci. Spousta peněz jako by mu ubrala na rozumu. Začal se chovat jak šílený. Trvalo to velmi dlouho. Několik let až její láska vyprchala. Zkoušeli to několikrát slepovat, ale nešlo to. Moje kamarádka se rozhodovala mezi svým štěstím a mezi finanční jistotou svých dětí.  Rozhodla se pro svoje děti. Sama se třemi dětmi by to jen těžko zvládla. Nevěřila jsem, že by to mohlo fungovat a moje překvapení je obrovské, ono to funguje. Už dva roky spolu žijí jako dva cizí lidé a přitom jako rodina. Nehádají se, vychovávají spolu svoje děti. Ona se netají tím, že s ním je jenom kvůli dětem a penězům, on to akceptoval. Myslíte, že je zlatokopka?  

Kometa

Pozn. red. Text nebyl redakčně upraven

_______________

Rozhodla se správně. Přece nenechá své děti strádat, když nemusí. A kdoví, možná se časem ta láska znovu objeví.

Děkuji, že jste napsala, pozdravujte kamarádku a oběma přeji pěkný víkend.

Saša

Téma dnešního dne 7. října 2011 zní: Zlatokopky

(stejně by mě zajímalo, kdo jako první toto označení vyslovil. Jack London to asi nebyl. :))

  • Znáte nějakou zlatokopku ve svém okolí?
  • Myslíte, že jsou šťastné?
  • Byla jste někdy sama zlatokopkou?
  • Závidíte jim?
  • Chápete je?
  • Kterou z celebrit, ať už českých nebo zahraničních, považujete za největší zlatokopku?
  • Proč?
  • Dokázala byste jako mladá žít s mužem třeba i o dvě generaci starším, jen kvůli majetku?
  • Myslíte, že v těchto vztazích funguje i láska?
  • Pokud ano, proč nevydrží?
  • Co říkáte na skandální rozvody těchto lidí?

Atd. atd. Dnes máme takovou drbárnu, ale to je u žen normální, ne?

Tak pište, pište, ať už jste zlatokopka, nebo nejste, na vaše názory a příspěvky se moc těším.

redakční email: redakce@zena-in.cz

Jednu z pisatelek odměním malým dárečkem: Pěkným diářem z prodejny Manufaktura (kam si můžete značit stav svého konta)) a k tomu takový malý (bohužel ne pravý) náhrdelník.

darecekk

   
07.10.2011 - Příběhy - autor: Alexandra Stušková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [40] kometa [*]

    Barbucháč — #39 já už bych byla asi v blázinci, nebo měla milence, já potřebuji lásku a obětí chlapa. Něhu a sex Sml57

    superkarma: 0 09.10.2011, 11:23:27
  2. avatar
    [39] Barbucháč [*]

    kometa — #38 ona tohle všechno dělá rádoby pro děti, ale neuvědomuje si, že i ony tu situaci moc dobře vnímají a neřekla bych, že je to ovlivňuje pozitivně.

    Ve skutečnosti takhle žije, protože nemá odvahu udělat ten krok a manželství ukončit.

    Opravdu v ní žádnou zlatokopku nevidím, je to v podstatě nešťastná ženská, která neví kudy kam a zřejmě má i problém se sebevědomím. Neumí si představit, že ještě někdy někoho najde, proto zůstává kde je.

    Psala jsem, že uznávám rozumně jednající ženské. Asi teda vlastně ty zlatokopky. Ty by uměly téhle situace maximálně využít ve svůj prospěch a být spokojené. A jak víme, spokojená matka, spokojená celá rodina. Tady je to jinak.

    Byla se se někde poradit u odborníka? Existují poradny pro mezilidské vztahy. Třeba by jí tam pomohli kouknout na celou situaci z jiné perspektivy.

    1. na komentář reaguje kometa — #40
    superkarma: 1 09.10.2011, 08:06:22
  3. avatar
    [38] kometa [*]

    Barbucháč — #37 prý nemá, ale ona by uvítala kdyby si nějakou našel. Víš že jí z toho někdy hrabe? Někdy je to v pohodě, někdy je smutná, ale teď co začala chodit po mateřské do práce je to už o hodně lepší a na víc má výhodu, že on jede do práce na 10 dní přijede na 4 a pak zase třeba na 14 dní odjede pak je týden doma. Taky mě říkala, že kdyby byl pořád doma asi by to nedala

    1. na komentář reaguje Barbucháč — #39
    superkarma: 0 08.10.2011, 21:38:17
  4. avatar
    [37] Barbucháč [*]

    kometa — #36 hele a nehrabe jí z toho tak trochu? Celkem si neumím představit, že dva roky uléhám do manželské postele, ve které se žádné manželství neodehráváSml80 

    Že se dohodnou žít spolu, a přesto každej po svým, to jo, ale zároveň s tím oddělené ložnice. Tohle co popisuješ mi přijde hodně zvláštní.

    On má milenku/y?

    1. na komentář reaguje kometa — #38
    superkarma: 0 08.10.2011, 20:31:06
  5. avatar
    [36] kometa [*]

    Barbucháč — #35 asi tak nějak chová se jako by bylo všechno ok

    xenie — #34 proč s ní je to nevím.

    Rikina — #33 zažili spolu časy bez peněz a byli spolu pořád. Ona mu na rovinu řekla, jak to je a on to akceptoval a psala jsem, že spolu nespí. Ona nemá milence

    1. na komentář reaguje Barbucháč — #37
    superkarma: 0 08.10.2011, 18:57:08
  6. avatar
    [35] Barbucháč [*]

    xenie — #34 on si zatím nevšiml, že jim to neklapeSml24

    1. na komentář reaguje kometa — #36
    superkarma: 0 08.10.2011, 13:11:27
  7. [34] xenie [*]

    Zajímal by mne názor partnera uvedené zlatokopky...ok, ona je  s ním proto, že nemusí řešit peníze pro sebe a své 3 děti... a on je  s ní proč ? kvůli dětem ? tomu u chlapů jaksi nevěřím...Sml80

    1. na komentář reaguje Barbucháč — #35
    2. na komentář reaguje kometa — #36
    superkarma: 0 08.10.2011, 11:21:26
  8. [33] Rikina [*]

    Takže kdyby ten pán z nějakého důvodu přišel o současné postavení v zaměstnání, a s tím i o tu spoustu peněz, tak by s ním nebyla, jestli tomu správně rozumím. Čili nejde o to, aby děti měly otce, ale aby měly zdroj financí, co zaplatí studia a jiné záležitosti. Je to zlatokopka. Sml80 Rozdíl je jen v tom, že jiné to otevřeně nepřiznají. Trochu se divím tomu pánovi, že na tohle přistoupí, mně by to hodně vadilo, kdybych věděla, že žiju s člověkem, kterému jsem fuk a zajímá ho jen moje peněženka. Sml80 

    1. na komentář reaguje kometa — #36
    superkarma: 0 07.10.2011, 23:05:48
  9. avatar
    [32] átéčko [*]

    kobližka — #31 Sml22

    superkarma: 0 07.10.2011, 18:19:28
  10. avatar
    [31] kobližka [*]

    átéčko — #29 No,myslím,pokud se oba dohodli na takovém soužití,on se k nim chová slušně....Sml80.Takových párů,co jsou spolu jen kvůli dětem,nebo jeden nemá kam jít,či nechtějí dělit majetek,je moc.

    1. na komentář reaguje átéčko — #32
    superkarma: 0 07.10.2011, 16:16:53

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] Suzanne [*]

    A pak by se ještě dalo diskutovat, co takové mámino obětování (nejen v tomto případě) udělá s dětmi citově a morálněSml15 Ale jak říká Tora, budu ráda, že nejsem v její kůži.

    superkarma: 0 07.10.2011, 16:12:51
  2. avatar
    [29] átéčko [*]

    kobližka — #27 enka1 — #28 nedovedu správně posouditSml23

    1. na komentář reaguje kobližka — #31
    superkarma: 0 07.10.2011, 14:35:51
  3. avatar
    [28] enka1 [*]

    ToraToraTora — #25 Sml22

    Možná trochu pohodlnost pramenící z určité jistoty, zlatokpectví neSml80

    1. na komentář reaguje átéčko — #29
    superkarma: 0 07.10.2011, 14:30:13
  4. avatar
    [27] kobližka [*]

    Tohle asi nebude ten správný případ zlatokopky,je to jenom asi zodpovědná máma...

    1. na komentář reaguje átéčko — #29
    superkarma: 0 07.10.2011, 14:29:33
  5. avatar
    [26] átéčko [*]

    ToraToraTora — #25 Přesně tak!Sml67

    superkarma: 0 07.10.2011, 14:19:47
  6. avatar
    [25] ToraToraTora [*]

    Manželství se třemi dětmi, kdy jeden nebo oba podnikají bych si netroufla posoudit natož odsoudit. Důležité je, zda se na tom dohodli, zda jim to vyhovuje. Mateřství dělá se ženou divy. A tím největším je, že blaho dětí nadřadí nad blaho vlastní. Mateřský pud přebije pud sebezáchovy. Těžko soudit. Buďme rády, pokud nejmse v její kůži.

    1. na komentář reaguje átéčko — #26
    2. na komentář reaguje enka1 — #28
    superkarma: 0 07.10.2011, 14:18:01
  7. avatar
    [24] kometa [*]

    átéčko — #23 ona to ví.

    superkarma: 0 07.10.2011, 14:01:40
  8. avatar
    [23] átéčko [*]

    kometa — #21 možná už to ví i ona a je to jediný způsob, jak teď může žít. Ono se dobře posuzije, když člověk není v její kůži, v jejích botách...Já jí fandím

    1. na komentář reaguje kometa — #24
    superkarma: 0 07.10.2011, 13:48:26
  9. avatar
    [22] Barbucháč [*]

    kometa — #21 ona je pak otázka, co tohle racionální rozhodnutí dělá s její psychikouSml80 

    Nejspíš je jen otázkou času, než potká další lásku. Pak jí držím palce, aby to taky uměla ustát a vyřešit s nadhledem a co nejcitlivěji pro všechny zúčastněné.Sml72

    superkarma: 0 07.10.2011, 13:44:38
  10. avatar
    [21] kometa [*]

    átéčko — #20 podle mě je to ubožák a já bych s ním nebyla. Obdivuji ju

    1. na komentář reaguje Barbucháč — #22
    2. na komentář reaguje átéčko — #23
    superkarma: 0 07.10.2011, 13:38:47
  11. avatar
    [20] átéčko [*]

    kometa — #19 dobře mu takSml54

    1. na komentář reaguje kometa — #21
    superkarma: 0 07.10.2011, 13:35:59
  12. avatar
    [19] kometa [*]

    jednapani — #17 Mají společnou ložnic, ale intimně spolu nic nemají už dva roky

    1. na komentář reaguje átéčko — #20
    superkarma: 0 07.10.2011, 13:32:01
  13. avatar
    [18] jednapani [*]

    Eh, to ptařilo Kometě, omlouvám se.

    superkarma: 0 07.10.2011, 13:27:35
  14. avatar
    [17] jednapani [*]

    átéčko — #15 Otázka je, co takové soužití rodičů udělá s dětma. Taky asi není moc fajn, že berou jako standard, že rodiče nejsou kamarádi. Tohle je strašně těžká situace a neodvážila bych se posuzovat a odsuzovat.

    1. na komentář reaguje kometa — #19
    superkarma: 2 07.10.2011, 13:26:42
  15. avatar
    [16] Barbucháč [*]

    Není zlatokopka. Má všech pět pohromadě a chová se racionálně. Ženy používající mozek oceňuju.

    superkarma: 0 07.10.2011, 13:25:40
  16. avatar
    [15] átéčko [*]

    Není to zlatokopka, to fakt ne. Zlatokopka by ho odřela z peněz i kůže a šla jinam, a dotyčný by platil na děti i na ni.

    Sml22My jsme taky b manželství neměli jen procházky růžovým sadem...bylo zle a ještě hůř. Pak to zase šlo.

    1. na komentář reaguje jednapani — #17
    superkarma: 0 07.10.2011, 13:23:39
  17. avatar
    [14] kometa [*]

    jednapani — #13 Ona mě to řekla, že kdyby neměla s ním děti už s ním není. Hodně dlouho ji psychicky týral, ale zvládla i toto

    superkarma: 0 07.10.2011, 13:10:11
  18. avatar
    [13] jednapani [*]

    Tohle si myslím, že je trochu jiný případ. Paní vydržela s manželem horší časy, byla s ním kvůli němu a ne kvůli penězům. Teď dělá něco, co jí není příjemné, spíš kvůli dětem. Kdyby se rozhodovala sama za sebe, možná by odešla.

    Ono je vůbec asi dost těžké určit tu hranici. Jak už jsem psala jinde, každý do toho "zlatokopeckého" vztahu dává něco. Ten chlap, který platí za to, že má vedle sebe hezkou mladou ženu, která ho ale nemá v podstatě ráda, taky asi nebude úplně OK? Ale hezky to zaznělo ve filmu vějíř lady Windermerové: "Vždyť vás chce jen pro peníze! Všimla by si vás vůbec, kdybyste byl chudý?" "A všiml bych si já jí, kdyby byla ošklivá?"

    1. na komentář reaguje kometa — #14
    superkarma: 1 07.10.2011, 13:07:16
  19. avatar
    [12] kometa [*]

    kometa — #10 pardon platí jenom výživné jsem chtěla napsat Sml30Sml30Sml30Sml30

    superkarma: 0 07.10.2011, 13:06:39
  20. avatar
    [11] Lukáš Čejka [*]

    malinke-kote — #6 i to co popisujes se da shrnout jedinym zpusobem - je s nim kvuli penezum - to na co je pouzije je vec jina Sml80

    s tim vyzivnym je to jasne dane a pokud ten muz nema problem se o deti starat ted, prestoze nemaji s tou pani zadny intimni vztah, tak proc by s tim mel mit problem bez spolecneho souziti Sml80

    podle me je to ucebnicovy priklad zlatokopky - kdy urcite hmotne pohodli prevazi nad jinymi hodnotami, ale neber to prosim, jako ze ji nejak odsuzuji - ja jako KRKV na zlatokopkach nevidim nic spatneho, jejich jednani je dane racionalni uvahou a to je pro budoucnost prospesnejsi nez nejake citove blouzneni Sml57Sml54

    superkarma: 1 07.10.2011, 13:06:16
  21. avatar
    [10] kometa [*]

    Lukáš Čejka — #4 sice peníze mají, ale k tomu ještě hypotéku a ta by šla na půl. Myslela jsem spíše, že by neměly děti za co studovat třeba vyskou. Otcové opravdu neplatí výživné. Zlatokopka asi je, ale kvůli dětem

    1. na komentář reaguje kometa — #12
    superkarma: 0 07.10.2011, 13:05:50
  22. avatar
    [9] Suzanne [*]

    malinke-kote — #6 Na druhou stranu co to je za zlatokopku, když to zlato kope taky pro JEHO děti.

    superkarma: 2 07.10.2011, 13:02:11
  23. avatar
    [8] Suzanne [*]

    To je jenom slovíčkaření. Každej zkrátka dělá to, co považuje v danou chvíli za nejlepší řešení. Svým způsobem obdivuju ženskou, která se pro svoje děti takhle obětuje.Sml80

    superkarma: 3 07.10.2011, 13:00:46
  24. avatar
    [7] malinke-kote [*]

    malinke-kote — #6 omlouvám se, malá oprava  nazívat - nazývat ...

    superkarma: 0 07.10.2011, 12:57:52
  25. avatar
    [6] malinke-kote [*]

    Lukáš Čejka — #4 ono je to docela složité dostávat na dítě výživné .. znán to ze své zkušenosti ohledně svého strejdy. Za výživné by toho moc neměla ... já bych se možná zachovala stejně ... jak jsem zmiňovala ve svém článku, tak jsem teprve dnes zjistila že existuje nějaké takové slovo a co vlastně znamená. Podle mě ale ZLATOKOPKA je ta co chlapa využívá a má ho kvůli penězům, ale když chce zabezpečit své děti tak není důvod jí takto nazívat. Ono být sama s dětmi, to není žádná sranda a ještě ke všemu se třemi.

    Přeci jen jsem psala svůj názor, každý má nato jiný pohled a každý si to představí úplně jinak Sml16 Já to pochopila takhle Sml80

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #7
    2. na komentář reaguje Suzanne — #9
    3. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #11
    superkarma: 0 07.10.2011, 12:56:11
  26. avatar
    [5] átéčko [*]

    Lukáš Čejka — #4 máš pravduSml22Sml67

    superkarma: 0 07.10.2011, 12:54:36
  27. avatar
    [4] Lukáš Čejka [*]

    malinke-kote — #3 proc vzdat deti? ty deti snad maji otce, takze by od nich mela dostavat vyzivne a pokud je on bohaty, jak je naznaceno v clanku, tak by zrejme nestradala, jen by se asi nemela tak dobre jako ted Sml80 tak co jineho by mela byt ta "zlatokopka" ?

    1. na komentář reaguje átéčko — #5
    2. na komentář reaguje malinke-kote — #6
    3. na komentář reaguje kometa — #10
    superkarma: 2 07.10.2011, 12:50:42
  28. avatar
    [3] malinke-kote [*]

    Lukáš Čejka — #2 tak sice zůstala u něj kvůli penězům ale co mohla dělat ... to se měla vzdát dětí? Sml80

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #4
    superkarma: 0 07.10.2011, 12:46:58
  29. avatar
    [2] Lukáš Čejka [*]

    malinke-kote — #1 a proc neni zlatokopka?Sml80

    1. na komentář reaguje malinke-kote — #3
    superkarma: 0 07.10.2011, 12:43:07
  30. avatar
    [1] malinke-kote [*]

    podle mě to ZLATOKOPKA není ... V jejím případě by to možná udělalo hodně lidí. Stímhle naprosto souhlasím "Přece nenechá své děti strádat, když nemusí." 

    Je pěkné, že ty děti spolu vychovávají i když jsou pro sebe jako cizí lidé :-) Co by asi dělala sama se třemi dětmi a s penězi. Je jasné, že by to asi nezvládla. Podle mě udělala dobře. Hlavní je, že jim to takhle vyhovuje a že to funguje tak jak má :-)

     

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #2
    superkarma: 0 07.10.2011, 12:38:27

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme