nohyChůze je nejpřirozenějším pohybem člověka. Zajímalo vás někdy, kolik ujdete kroků? Protože jsme vám představili v minulých článcích krokoměr , zajímalo mne, jak funguje a co všechno změří. Také, kolik ujdu na jakou vzdálenost kroků.

Pokud chcete zdravě žít, pak pohyb je nedílnou součástí života. Proč nezačít zrovna chůzí? Vyrazit na procházky, které budete časem prodlužovat. I když se to nezdá, je to pohyb, který vám přinese hezký výdej energie a díky chůzi se budete cítit lépe.

Abyste si mohli svou chůzi sledovat, pak si můžete pořídit třeba takovou vychytanou věcičku, jako je krokoměr. My vám můžeme doporučit krokoměr značky Tanita. Pokud si ho pořídíte, pročtěte si pečlivě návod a zaregistrujte se dle návodu na stránkách. Díky tomu budete mít vytvořený účet a vždy svá měření do něj nahrát. Na svém počítači pak můžete sledovat, jaké máte úspěchy, kolik jste ušli kroků za jaký čas a v jaké vzdálenosti. Také, což vás bude jistě zajímat, kolik jste spálili kalorií.

Co krokoměr Tanita AM 180 všechno nabízí? Co můžete využít?

  • měří bazální metabolismus (BMR)
  • měří vzdálenost a počet kroků – zvlášť nachozené a uběhnuté
  • hlásí počet kalorií, které jste spálili
  • analyzuje intenzitu fyzické aktivity k dosažení co nejpřesnějšího
  • měření spálených kalorií METS metoda (Metabolic Equivalent of Task)
  • možnost připojení pomocí USB k PC
  • (prohlížení a ukládání až 1 rok starých údajů)
  • bezplatný online software z my.tanita.eu pomáhá analyzovat data
  • pomocí lehce čitelných hlášení

Více najdete na http://www.mojekroky.cz/

nohy

My jsme v redakci krokoměr vyzkoušely – obsluha je velmi jednoduchá, pokud se zaregistrujete a propojíte krokoměr s počítačem, je pěkné vidět, co vám chůze přinesla. Pokud běháte, můžete si měřit výkon i při běhu, dá se to jednoduše přepnout.  Jestli tedy máte rádi tyto moderní měřící věcičky s řadou vychytávek s chytrou nabídkou, pak si krokoměr pořiďte.

Klára: byla jsem na dlouhé procházce, ušla jsem asi 7,8 km takže jsem při této vzdálenosti  dosáhla limitu 10 000 kroků. Pokud jdete jen pěšky z domu na MHD, pak kousek do práce a to samé večer na zastávku, nákup, váš počet kroků bude kolem 3500. Testovala jsem i běh, při vzdálenosti 10 km byl počet kroků kolem 13 000.

Věra: byla jsem na procházce s dcerou, udělaly jsme si hezký pěší výlet. Můj počet kroků byl 6 300, šly jsme s Lucinkou asi 5 km. Když jezdím do práce autem, je můj počet kroků minimální – kolem 2000!!! Což je dost málo, takže se snažím vynahrazovat si pohyb o víkendu.

Víte, že denně bychom měli ujít asi 10 000 kroků? Pak sami uvidíte, jestli to za den zvládnete. Jestli nesedíte

stále na židli a v autě a půjdete například z práce pěšky, dejte si zpočátku cíl aspoň dosáhnout denního limitu 10 000 kroků. Uvidíte, jak sami budete chtít toto číslo překonat. Chůzi zdar vám přeje redakce.

Čtěte naše články:

Více najdete na http://www.mojekroky.cz/

POZOR! Skvělá šance pro čtenářky www.zena-in.cz

Po registraci na stránkách www.osobni-vahy.cz získáte slevu 10% na všechny produkty. Na krokoměr Tanita AM 180 je pro vás připravena exkluzivní sleva 20%. Stačí napsat jen heslo zenain.

Reklama