Vztahy

Koho sis to proboha vzal?

Ondru znám už od základní školy, býval to takový nesmělý, zakřiknutý kluk. Bydleli jsme navíc i v jednom domě, rodiče se kamarádili a on mi tak trochu nahrazoval bráchu, kterého jsem nikdy neměla.

Já jsem šla na gympl, Ondra na průmyslovku, ale naše přátelství to přežilo. Přežilo i to, když se do mě nešťastně (a ryze platonicky) asi ve dvaceti zamiloval. A kamarády jsme zůstali, i když jsem se vdala a mám teď malé děti.

Na holky měl Ondra vždycky trošku smůlu. Taková ta klasika - když se zamiloval, nechtěla ho, a když se do něj nějaká zamilovala, tak o ni nestál. Pak se mu přiblížila třicítka a začal docela vážně toužit po nějaké, jak se říká, vážné známosti. Možná ho trochu povzbudilo i to, že viděl, že moje manželství docela pěkně klape. Navíc mu zemřela na těžkou nemoc maminka a to, myslím, umocnilo jeho přání mít vlastní rodinu.

Když se mu pořád nedařilo, obrátil se na jednu seznamovací agenturu. Tam musel zadat všechny možné parametry, koníčky atd. Počítač mu vyplivl celý seznam potenciálních nevěst a Ondra začal chodit na jednu schůzku za druhou. Nakonec mi po pár měsících vítězoslavně hlásil, že našel skvělou ženskou - kosmetičku Alenku. A hned se s ní přišel pochlubit na oslavu kamarádových narozenin.

Alenka byla velmi upravená, velmi tichá a dlouhými zkoumavými pohledy si prohlížela naši partičku. Moc nemluvila, ale přikládali jsme to tomu, že je mezi námi poprvé. Pak jsme Ondru asi tři měsíce vůbec neviděli - ale přišlo nám to jasné, jsou zamilovaní a chtějí být spolu.

Pak nás pozvali na grilování na Ondrovu chalupu. Ondra nás uvítal v saténovém pánském županu za hudebního doprovodu skupiny Holki. Mysleli jsme, že je to nějaký vtip (Ondra je příznivcem skupiny Clash a saténový župan se k němu hodí asi jako pěst na oko). Nebyl to žert, prostě si ho Alenka přizpůsobila. Ona s nikým z nás během víkendu téměř nepromluvila, s Ondrou neustále mluvila šeptem. Bylo tam docela dusno a byli jsme rádi, že jedeme domů. A pak jsme o Ondrovi zas neslyšeli.

Jednou jsem ve schránce našla svatební oznámení - Alenka a Ondra se budou brát! Hned jsem mu volala, říkal, že Alena je těhotná, tak mají naspěch. Pak nastalo ticho a Ondra mi řekl, ať nechodíme ani na obřad. Prý se Alenka mezi námi necítí dobře a na mě vyloženě žárlí. To mě docela zamrzelo, ale přikládala jsem to tomu, že je třeba trošku přecitlivělá, koneckonců jako těhule na to má nárok.

Jenže z Ondry se stal její vězeň. Nikam nesměl, ani na pivo, z práce rovnou za Alenkou domů. Jen když se narodila malá Gábina, dostal povoleno to s námi oslavit. Ale po pár pivech byl docela skleslý, z miminka nadšený, jen říkal, že aby byl doma klid, ustupuje Alence skoro ve všem. Ona mu prý neustále volá do práce, kontroluje mu všechny věci i e-maily.Uklidnovali jsme ho, že se to teď zlepší.

Nezlepšilo. Když se Alena vrátila s malou z porodnice, řekla, že se potřebuje v noci vyspat a vždycky večer odstříkala mléko. Ondra musel k malé vstávat a dávat jí napít. Po pár měsících šel jeho výkon v práci dolů a Ondra na kobereček k šéfovi. Pohrozil mu vypovědí. Navíc Alena prý nemá žádné kamarádky, takže na Ondrovi skutečně visí.

Celé dny je i s malou doma, nechodí nikam a čeká, až se vrátí z práce. Když by chtěl jít někam bez ní, uspořádá mu brekavou scénu. Mám takový pocit, že je Ondra těsně před zhroucením, ale nechci se do toho plést. Nevím, jestli se mu dá vůbec nějak pomoct?

 

   
08.08.2005 - Láska a vztahy - autor: Eva Rajlichová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [88] MartinaC [*]

    hezky napsany

    superkarma: 0 13.08.2006, 13:03:28
  2. avatar
    [84] Dudlajlama [*]

    Clanek mi pripomina jednu moji davnou kamaradku, ta mela cela leta okolo sebe asi tri kousky typu Ondry, vedela, ze jsou do ni zamilovani, jenze ona je nechtela, vyhovovali ji jako jeji obdivovatele a ze priklusali, kdykoliv ona louskla prsty. Kdyz se pak postupne ozenili, mela z toho snad az jakesi depky, ze nad nimi ztratila tu urcitou moc a ze uz nebehaji . Nerikam, ze je Janina stejna, jen mi to jeji clanek hodne ozivil. Holt se z Ondry stal satenak, kdyby mu to vadilo, tak si ten mundur nenavlece zrovna na vitacku davnych "drsnych" kamaradu, takze bych radila, nechat je na pokoji.

    superkarma: 0 08.08.2005, 22:16:56
  3. avatar
    [83] Julča [*]

    a to má jako chodit z práce do hospody,když má doma manželku a dítě? To snad nemyslíš vážně .Sice se mi nezdá normální,jestli je pravda,že odstříkává mléko a on v noci vstává,ale vím,že to vstávání několikrát za noc není zrovna to po čem toužíme.Ale musí se vydržet

    superkarma: 0 08.08.2005, 21:31:00
  4. avatar
    [82] danae [*]

    breberka:

    superkarma: 0 08.08.2005, 21:13:07
  5. avatar
    [81] breberka [*]

    A ještě něco: Když jsem já s mým manželem začala chodit, tak jsme taky přestali chodit tak často s jeho kamarády na akce? Proč? Protože jeho kamarádi jsou pěkní sobci.Chovají se jako uražené nanynky, každému čumí do talíře, doma se nechají do třiceti živit zazobanými rodiči a jediná jejich starost je chlast a pomluvy.RAději jsme si půjčili nějaký film, nebo zašli do kina, než každý pátek trávit v nějaké hospodě a poslouchat jejich tlachy a tak začly pomluvy na náš účet, že je manžel pod pantoflem atd.Samozřejmě jsem ho doma nedržela a nedržím, ale mu se prostě nikam chodit nechtělo.A kdyby se nějaká nanynka motala do našeho vztahu, ať už jakéhokoliv, tak bych jí dala do huby.

    superkarma: 0 08.08.2005, 19:54:51
  6. avatar
    [80] breberka [*]

    Ježišmarjááááááááá, co se do toho pleteš? Má svojí rodinu, tak si svoje problémy musí řešit sami.a když tě osobně o nic nepožádal, tak se do toho nemíchej, akorád bys mu mohla ještě více zavařit.

    superkarma: 0 08.08.2005, 19:48:00
  7. avatar
    [75] sevenofnine [*]

    Nechapu proč by Alena měla obhajovat své chování před cizí ženskou. Trochu to připomíná moji drahou tchýni: Ty jsi ho změnila a co se narodila tak už sem tak často nechodí a vaříš mu? Když on chudák nemá maminku a tak zaskakuješ, co? Někdo té Aleně přece musí říct a ukázat jak má rád nažehlené košile a co rád papá aby náhodou nezhynul. A jemu konečně otevřít oči jakou si vzal megeru.

    superkarma: 0 08.08.2005, 16:21:38
  8. [74] rozina [*]

    Holky, moje rada, NIKDO SE DO TOHO NEPLETE, když neví Ondra kudy kam, ať zajde k psychologovi a Alenku vezme ssebou. Asi to OBA potřebují , jako prase drbání. On ten jejich život PŘED maželstvím, asi nebyl kách. Nechte to na nich a hotovo !!potřebují oba PORADIT !!!!

    superkarma: 0 08.08.2005, 16:06:00
  9. avatar
    [71] catcat [*]

    Kdyby ten můj chodil plakat na rameno dávné kámošce, tak mu tu kámošku omlátím o hlavu, že se nestačí divit. Zvlášť, jestli budu vědět, že ta kámoška ho popouzí proti mě. Takže, milá Janino, Tvá iniciativa je značně nežádoucí!

    superkarma: 0 08.08.2005, 15:10:09
  10. avatar
    [70] sevenofnine [*]

    Kdo někdy nějaké problémy v práci neměl, nechť hodí kamenem

    superkarma: 0 08.08.2005, 13:58:45
  11. [68] bejby [*]

    Možná že je mu to vyhovuje

    superkarma: 0 08.08.2005, 13:32:25
  12. avatar
    [67] Markýza [*]

    Karol: spíš Janu

    superkarma: 0 08.08.2005, 13:28:18
  13. avatar
    [64] Nikusa [*]

    Psychický teror!

    superkarma: 0 08.08.2005, 13:11:17
  14. avatar
    [63] Lotka [*]

    pohodarka: no mám dojem, že tady se dá poradit jen to, ať nechá kamaráda žít, jak mu to vyhovuje a jak si to udělal. Nebo mu snad chce pomoct tím, že mu bude dělat milenku nebo snad psát anonymní dopisy jeho manželce?

    superkarma: 0 08.08.2005, 12:59:30
  15. avatar
    [62] pohodarka [*]

    proboha, a proc to tady vsechny tak sahodlouze lec nezajimave resite chcete poradit, nechete, tak napiste, ze radit stejne nelze, ale neodsuzujte pisatelku, ze se nam tady sverila.
    ja to fakt nekdy nedavam

    superkarma: 0 08.08.2005, 12:46:45
  16. avatar
    [60] Léthé [*]

    pajda:(57) souhlasím s tebou

    superkarma: 0 08.08.2005, 12:10:56
  17. avatar
    [59] Gabi [*]

    Já si myslím, že by se každej měl starat nejdřív o sebe Koho si Ondra našel a vzal, toho má. A za pomoc s péčí o mimi ho chválím - dámy, už si žádná nepamatuje, co je to spánková deprivace? Že mu žena volá do práce, je snad OK, jak může někdo někomu "lézt do mailů" mi není moc jasné a možná, že je to všechno trochu zkreslené a jednostranné. Jak si to Ondra představoval, že "si založí rodinu"?
    radek.kriz: aspoň někdo tady má rozum .

    superkarma: 0 08.08.2005, 11:51:20
  18. avatar
    [57] pajda [*]

    Já bych děsně chtěla vidět, jak Alenka leze Ondrovi do firemních mailů možná by stálo za to se zamyslet, co je ještě reálné a co už ne - a asi by pak hodně věcí vypadalo jinak. A to, že když je Alenka jako kosmetička zvyklá si celý den povídat s lidmi (neznám kosmetičku, která by při ošetření mlčela) a nemá zájem být neustále sama doma s děckem, to je snad normální, ne? Taky si nemám co říct s partičkou, se kterou jsme chodívali na pivo před deseti lety - prostě mám dneska jiné zájmy a záliby a nevidím důvod, proč s nimi trávit moře času. A podotýkám, že jsme chodili oba, jak já, tak manžel. Dneska už chodíme zcela jinam, se zcela jinými lidmi - a je nám s nimi dobře. Možná bych doporučila pisatelce, aby se nenavážela do jiných jen na základě svých pocitů.

    superkarma: 0 08.08.2005, 11:17:22
  19. [56] Radka JS [*]

    Je několik věcí, které nejsou v pořádku. Např. že mu čte poštu, že ho pořád kontroluje a nikam ho "nepouští". Jenže to nám nepřísluší řešit.
    Napíšu jen jeden příběh, který jsem zažila a vlastně zažívám:
    Do kanceláře nastoupila nová dívka, přítelkyně u nás poměrně vysoce postaveného manažera. Začaly jsme se kamarádit, chodit na obědy, sport, kávičku, navštěvovat se. Sport pravidelně, ostatní dle nálady, ale nepřeháněly jsme to. Myslela jsem si, že jsme výborné kamarádky. Ona byla vždy takový živel. Pak se něco stalo, já jsem to trochu pokazila. Vysvětlily jsme si to, omluvila jsem se a opravdu mě to mrzelo.Trochu se to srovnalo, ale po pravdě mě hodně zklamala.Po tom incidentu mě naprosto smetla a i když jsem se omluvila, dva měsíce mě hrdě přehlížela. To nebylo fér, protože takový prohřešek to nebyl. Nevyzradila jsem žádné tajemství. Byl to v podstatě prohřešek na mě samé. Vdala se a otěhotněla. Byla jsem za ní v porodnici, tak nějak mi to přišlo normální. Pak jsem jí ještě volala, když jí to vyjde, že bych se s ní ráda potkala. Je to cca 5 měsíců, a já ji ani její miminko neviděla, nikdy mi nevolala ani nic nevzkázala. Pak jsem se dozvěděla, že o mě šířila naše soukromé informace, které věděla jen ona. Že mě pomlouvala a dokonce za mými zády se mi vysmívala!!
    Takže můžu říct. Ženský umějí být mrchy a moje zkušenost mi opět říká, abych jim nevěřila. Mrzí mě to, ale je to tak! Ještě se mi prostě nestalo, že by kamarádka byla opravdická a stoprocentní!!
    Takže, jestli to Ondrovi vyhovuje nebo nevyhovuje musí to řešit sám.

    superkarma: 0 08.08.2005, 11:12:29
  20. [54] Rikina [*]

    Manx: souhlas Nakonec Ondra "býval takový nesmělý, zakřiknutý kluk" a Alenka je "velmi tichá" - tak co se proboha od nich očekává za bouřlivej společenskej život ? Prostě jim to takhle může vyhovovat, každej jsme jinej. Taky nemusím vysedávat v zakouřených putykách s lidma, co si myslej, že když jsou to mí kamarádi, musím já dělat to, co oni si představujou, že je pro mě vhodný a správný...

    superkarma: 0 08.08.2005, 10:58:59
  21. [51] vasenka [*]

    pŘESNĚ TAK, ONO TOTIŽ OBVYKLE PLATÍ ZA DOBROTU NA ŽEBROTU. TYHLE VĚCI SI KAŽDÝ MUSÍ VYŘEŠIT SÁM, PLÉST SE KOMUKOLI DO VZTAHU JE PŘINEJMENŠÍM OŠIDNÉ A OBVYKLE SE TO VYMSTÍ. ONDRA SI TO VYŘEŠÍ, ALE DOUFEJME, ŽE ZAVČAS, DOKUD NEPŘIBUDOU DALŠÍ DĚTI, KTERÉ TO VŠE OPBVYKLE ODNESOU A TO JE UŽ OPRAVDU VELKÝ MALÉR.

    superkarma: 0 08.08.2005, 10:39:11
  22. avatar
    [48] Mici [*]

    sarume: ted jsem ale taky přivázaná doma s půlročním , protože kojím, takže asi tak

    superkarma: 0 08.08.2005, 10:24:49
  23. avatar
    [47] Mici [*]

    sarume: jinak to je názor spíš mého manžela, že nikoho nepotřebuje ...ale potřebuje, i když to nepřizná, jen si to "potřebování" jinak pojmenuje

    superkarma: 0 08.08.2005, 10:20:29
  24. avatar
    [46] Mici [*]

    sarume: my se podle mě rádi máme, zájmy společné sice teda nemáme, ale netroufla bych si za sebe říct, že nikoho jiného nepotřebujeme. Prostě si myslím, že přátele nevymažu ze svého života jen proto, že jsem se vdala a ráda se s nimi čas od času zajdu na nějakou tu slezinu

    superkarma: 0 08.08.2005, 10:17:50
  25. [44] louže [*]

    Musím říct, že se mi také nelíbí manželé kamarádek a manželky kamarádů, ale časem si člověk tak nějak zvykne, že patří k sobě a že to mají doma tak a tak, když jim to vyhovuje je to prostě jejich věc a není dobré se do toho montovat. I na všech kamarádech, kteří mají relativně normální manželství je po letech znát jak jsou partnerkou (jejím stylem života ovlivněni) a je to normální vývoj člověka. Takže vlastně ani není co řešit.

    superkarma: 0 08.08.2005, 09:59:41

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [43] Zdenka04 [*]

    Holky já si myslím ,že se vše samo ukáže jak a co je ?? mimčo odroste a bude líp můj taky nikam nechodí a né proto ,že mu to zakazuji ,ale opravdu nechce jak tu bylo psáno chodil si za svobodna dost a už nechce a jsem ráda opravdu taky si jeho kámoši mysleli ,že mu to zakazuji ,ale opak byl pravdou prostě nechce a já jsem ráda ,že mu stačíme já a dvě děti a tě´d už i vnoučata zajdeme si spolu kam chceme a s kým chceme je to už dost dlouho a trvá to stále

    superkarma: 0 08.08.2005, 09:58:36
  2. avatar
    [42] Mici [*]

    radek.kriz: na tom není samozřejmě nic špatného, právě naopak, ale myslím, že karanténní domácnost pouze s Alenkou a taky není úplně nejlepší, protože tento stav je proto, že to chce Alenka, ale ne Ondra (z článku jsem tak usoudila). Mylsím , že kdyby Ondra "mohl" např. 1x za měsíc na 2-3 hodinky na pokec mezi kámoše, Alence by to nic neudělalo a on by byl rád. Možná se mu ale třeba za stávající situace ani mezi kámoše nechce, aby nemusel vysvětlovat, že nikam nemůže třeba častěji než jednou za měsíc . Taky by se mi nelíbilo, kdyby byl manža furt někde po hospodách nebo s kamarády, ale podle mě je to občas třeba, pokecat se svými přáteli. Já osobně bych v takové karanténě žít nemohla . Zdá se mi taky docela divné, že Alenka nemá snad žádnou kamarádku, že tak visí na Ondrovi...

    superkarma: 0 08.08.2005, 09:52:17
  3. avatar
    [40] Channah [*]

    Já teda nevím, ale mám pocit, že proti tomu, aby Ondra Aleně pomáhal, nikdo nic nenamítá Mně tam spíš zaujalo to hlídání, scény a lezení do pošty Jasně, že má chlap doma pomáhat s děckem i jinak, ale ženská z něj nemá dělat nesvéprávného otroka Jasně, že Janina by se do toho neměla plést (stejmě by to bylo na nic), ale zase se mi nelíbí tvrzení, že je všechno v pořádku Je fakt, že ve skutečnosti to může u Ondry doma vypadat jinak, ale to asi těžko zjistíme

    superkarma: 0 08.08.2005, 09:46:50
  4. [37] xenie [*]

    Janina: v poslední větě píšeš:"ale nechci se do toho plést" - tak se taky do toho nepleť, Ondra je dospělý svéprávný a jak to mají doma, nemůžeš vědět

    superkarma: 0 08.08.2005, 09:36:12
  5. avatar
    [35] Radek Kříž [*]

    Ja fakt nechci rypat, ale nektere vase nazory jsou fakt divne. Co je podle vas spatneho na tom, ze kdyz chlap prijde z prace a zenska co je na matersky si lehne a odpocine a zacne kmitat chlap. Najdu nespocet clanku , ve kterych nadavate, ze to ty chlapi nedelaji....

    superkarma: 0 08.08.2005, 09:30:58
  6. avatar
    [34] Odemětobě [*]

    Jestli je lidem v "pivní partě" všem kolem čtařicítky,tak žijí v manželství několik let,mají děti,které jim někdo rád pohlídá a jim se do hospody snadněji chodí.Když byl Ondra tolik let svobodný,tak na změnu si hůř zvyká.Sice se mi nelíbí kontrola pošty,ale to si musí Ondra vyřešit sám.Nepletla bych se do nich,jestli bude chtít Ondra pomoct,ví kde kamarády najde a přijde požádat sám.

    superkarma: 0 08.08.2005, 09:27:42
  7. avatar
    [33] Beruška1 [*]

    Tady je každá rada drahá. Ale něco přeci, uplakaná Alenka, to by třeba pro mého chlapa nic nebylo, nesnáší uřvaný ženský,máš problém, promluvíme si o něm, vyřešíme ho, ale řvát, to dělají malé holky a také by jí jako malé holce hned jednu ubalil, a já s ním v tomto souhlasím. Kontrolovat e-maily a všechno ostatní, tak bych možná zavedla kontrolu jí, omezené finance a pěkně do posledního haléře vyčíslit, za co jsi utratila přidělené peníze. Nepíše se nic o její rodině, ale když mužskému zakáže kamarády, možná zakázat styk s rodiči či sourozenci. Samozřejmě nemusí dělat všechno z tohoto, ale něco udělat by měl. Jinak bude bačkora pro všechny k smíchu stejně jako kolega mého chlapa v práci, ten má taky ženskou na mateřské, ale musí být v určitou hodinu doma v pozoru, neexistuje jít si s někým sednout, když jdou z práce na pokec u pivka, v noci také vstává k mimču, aby se jeho polovička vyspala, ale ve dne jeho drahá nedělá nic, protože přeci při péči o malou nic nestíhá. Má jednu výhodu, jeho tchyně to vidí, nic s tím nenadělá, ale je na něho jako na syna, uvaří mu, vyžehlí a vypere. Jinak by i to musel dělat sám. Jsme tu na ženských stránkách, ale fakt je, že jsem poznala hodně ženských, o kterých se dá říci "mrcha, svině, kurva, hajzl a ještě horší věci".

    superkarma: 0 08.08.2005, 09:24:41
  8. avatar
    [30] Channah [*]

    Jo jo, ALenka je šikovná "Ona mu prý neustále volá do práce, kontroluje mu všechny věci i e-maily." "Když by chtěl jít někam bez ní, uspořádá mu brekavou scénu." To si asi Janina nevymyslela, to má asi přímo od zdroje, ne? Nicméně souhlasím s tím, že Janina s tím nic neudělá, leda až bude Ondra definitivně na dně a přijde za kamarádama sám

    superkarma: 0 08.08.2005, 09:03:26
  9. avatar
    [29] Kekka [*]

    Ale chlap, který si nechá navléct saténový župan a poslouchá Holki

    superkarma: 0 08.08.2005, 08:59:36
  10. avatar
    [27] Markýza [*]

    Léthé:

    sevenofnine: souhlas naprostý

    superkarma: 0 08.08.2005, 08:33:20
  11. avatar
    [26] Jupíí [*]

    Léthé: , má Alenka pravdu.....

    superkarma: 0 08.08.2005, 08:31:58
  12. avatar
    [25] lightblue [*]

    Lotka: bohužel mám zkušenost, že fakt Tihle chlapi existujou, je to hrůza - snad mám svou hrdost ne

    superkarma: 0 08.08.2005, 08:27:35
  13. avatar
    [24] sevenofnine [*]

    ááá fuj chyba jasně , že je dospělý

    superkarma: 0 08.08.2005, 08:26:46
  14. avatar
    [23] sevenofnine [*]

    Můj strýc (mamčin bratr) je taky skvělý společník a úžasný "kluk" jenže jen venku. Doma je to morous. Zajímal by mě pohled Alenky.
    Mě taky manžel pomáhá s mimčem a nikdo ho nelituje. Nechápu proč bych měla být na 24 hod. sama a ještě se kompletně starat o domácnost. Je to snad i jeho dítě a každý se občas potřebuje vyspat. Onehdy jste všechny radily jak si maminy mají občas zajít na nebo ke kadeřnici či do fitka a pak odsuzujete holku o které prakticky nic nevíte. A to pouze na základě článku nějaké "dobré" kamarádky jejího manžela. A jen tak mimochodem, která by nebyla naštvaná, kdyby se její zákonitý vracel z tahu s dobrými radami od kamarádů, kterak uspořádat vztah podle jejích představ. Myslím, že je Onřej dospělí a prostě si žije po svém. Tak a teď se do mě pusťte.

    superkarma: 0 08.08.2005, 08:25:34
  15. avatar
    [22] Lotka [*]

    Spíš mi připadá, že Janina žárlí na Alenu

    superkarma: 0 08.08.2005, 08:13:11
  16. avatar
    [21] Lotka [*]

    Janina dělá z Ondry pěknou máčku, je to chlap, ne? Neboj, on se s tím vypořádá, dříve, či později mu to dojde a jestli se mu to nelíbí, tak se zachová chlapsky

    superkarma: 0 08.08.2005, 08:12:37
  17. avatar
    [20] Luciš [*]

    A já řikám, kdo chce kam... Ondra je svéprávný, dospělý chlap, ne?

    superkarma: 0 08.08.2005, 07:37:23
  18. avatar
    [19] Léthé [*]

    Šikovná Alenka . Ono to fakt chce tomu chlapovi, hned od začátku přistřihnout křídla a drápky a uvázat na řetěz .
    Proč litujete Ondru, proč neobdivujete Alenku? Jsme přece ženský server .

    Alenko…já ti fandím .A zjisti si, proč se ta Janina do vás se*e a zavař jí to .

    superkarma: 0 08.08.2005, 07:23:03
  19. avatar
    [18] LenkaT. [*]

    Ono totiž něco jiného je když si dva sami vystačí a nevyhledávají party a hospůdky a něco jiného když manžel po přijití z práce kmitá kolem mrněte a ona si spokojeně chrní. Je to rozmazlená sobecká potvora, to si on musí vyřešit sám, postavit se jí i přes její brek a výčitky. To za něj ty nevyřešíš. Kdybys jí šla domlouvat, mohlo by se to obrátit proti němu, že si stěžuje cizím. Pokud máš čas a chuť zkusit mu pomoci, jen tak se u ní třeba zastavit, a poptat se jestli nepotřebuje s něčím pomoct, popovídat si, když je doma sama. Pokud nebude mít Alenka zájem, nenaděláš nic.

    superkarma: 0 08.08.2005, 07:10:24
  20. avatar
    [17] RenataP [*]

    Nevím, ale jestli se milý Ondra chce dožít ve zdraví aspoň čtyřicítky, měl by se rychle rozvést, a tuhle maminčinu mazanici přenechat nějakému jinému ochránci, jenž ji snese modré z nebe a svoje srdce jakož i tělo jí nechá doma pod zámkem...
    Další dvojka, která se k sobě absolutně nehodí....

    superkarma: 0 08.08.2005, 06:44:48
  21. avatar
    [15] murena [*]

    můžeš mu poradit,ale rozhodnutí stejně musí udělat on sám ...

    superkarma: 0 08.08.2005, 05:03:47
  22. avatar
    [14] Eva_CZ [*]

    Suzanne: Ja jsem starej samotar a VON je nemlich to samy a fakt si tak nejak stacime a nejaky tlachani u kafe me neba a vysedavani po hodpodach se tady jednak nenosi, druhak jsem si ho uzila az az. Ztracenej cas. Fakt nevim, prov furt nekdo nekoho resi.

    superkarma: 0 08.08.2005, 02:51:22
  23. avatar
    [12] Suzanne [*]

    Alenka je koza róza. Jestli je ale chlapec nespokojený, tak s tím musí něco dělat sám.

    Btw: já jsem taky pro lidi z okolí divná, manžel jakbysmet. Nechodíme s partičkama ven ani jeden. Za sebe říkám - nebaví mě to. Sedět někde na kafi je pro mě ztráta času (každou chvíli sedím na kafi pracovně, popř. pracovně-přátelsky). Nepiju, takže sedět v zahulené hospodě a poslouchat řečičky mě taky nebaví. Takže vyrazím jen když si to prostě sedne, a to je jednou dvakrát do roka. Sport provozujeme spolu, víkend trávíme nejradši spolu doma nebo na chalupě (když zrovna nepracujeme). A okolí se taky může zdát, že já nepustím jeho, on mě, že jsme vlastně chudáci

    superkarma: 0 08.08.2005, 02:33:56
  24. avatar
    [11] Mici [*]

    median: nechci být přílišný pesimista, ale tipla bych to tak, že milý Ondra se na tu telku doma v klidu nepodívá ...

    superkarma: 0 08.08.2005, 00:57:05
  25. avatar
    [9] Mici [*]

    radek.kriz: a ještě k tomu přetvařování - když už by se chtěl přetvařovat, tak by podle mého hrál divaldo, jak je strašně spokojený a problémy by se snažil zakrýt, ne? Moc nechápu, proč by se chtěl před kamarády pasovat do role trápeného chudáka... I když jeden nikdy neví...

    superkarma: 0 08.08.2005, 00:50:10
  26. avatar
    [7] Mici [*]

    radek.kriz: ttřeba musí být spokojený, protože mu nic jiného ani nezbude, jinak dostane doma sodu

    superkarma: 0 08.08.2005, 00:39:55
  27. avatar
    [6] Radek Kříž [*]

    Znam par "panu" ktery to maji po zkusenostech proste trosku jinak

    superkarma: 0 08.08.2005, 00:33:26
  28. avatar
    [4] Radek Kříž [*]

    A napadlo vas, ze by mohl byt spokojeny?
    A pred kamaradkou se jen pretvarovat?

    superkarma: 0 08.08.2005, 00:32:49
  29. avatar
    [3] Mici [*]

    ... jako bych tady četla o mém bratránkovi. Bývyl to super kluk, veselý, taky na holky nějaký "smůlovatý", ženil se ve 38 s jednou takovou ... , která s ním otěhotněla. Od té doby šmytec - přestali pro něj existovat kamarádi, rodina atd... Nesmí nikam, pro jistotu ani nikoho nezdraví (ta jeho hvězda ho šmíruje z okna a když vidí, že s děkým dá řeč, nechá mu to vyžrat), vyloženě je vidět, že by raději lezl příkopou, než by někoho potkal. A takový to byl skvělý syneček... No kdo chce kam... Podle mě pomoci není, musel by chtít v prvé řadě sám - a to jak Ondra, tak můj bratránek

    superkarma: 0 08.08.2005, 00:30:19
  30. avatar
    [2] dadamac [*]

    A co takhle až bude Ondra v práci zajít za jeho Alenkou, dát si s ní - pokud tam Ondra nebude, nebude žárlit a třeba si padnete do očka

    superkarma: 0 08.08.2005, 00:26:45

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme