Novinky

Koho budete volit?

Dnes vedu diskuse na více frontách a dohaduji se se svými přáteli o tom, koho budeme volit v blížících se parlamentních volbách a proč.

Je to hádka převeliká, a tak jsem si říkal, že se zeptám dnes i vás.

Mé konzervativní myšlení dnes nevidí žádnou alternativu.

A jak to máte vy?

Koho budete volit?

Možnost%
ČSSD7,1
ODS3,5
TOP09 a Starostové8,2
Úsvit5,9
Hnutí ANO8,2
SPO- Zemanovci1,2
KSČM23,5
KDU-ČSL4,7
Žádnou - dnes bych nešla volit22,4
Jinou15,3

A můžete říct i důvod, proč tak hlasujete?

   
12.09.2013 - Redakční novinky - autor: Radek Kříž

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [84] PBD [*]

    Dokud se nezmění systém tak je naprosto jedno v jakém množství tam budou ty stranické dresy..

    superkarma: 0 19.09.2013, 14:10:46
  2. avatar
    [83] Alenka0010 [*]

    gerda — #74 Vůbec to neberu tragicky, jen konstatuji.

    superkarma: 0 13.09.2013, 10:07:05
  3. [82] MaVy [*]

    vždy jsem volila pravici,co budu ted nevím,asi se rozhodnu na poslední chvíliSml15

    superkarma: 0 13.09.2013, 05:33:17
  4. [81] Aesinka [*]

    Třešně jedině čerstvě utržené ze stromu. A bez červíků. :)

    superkarma: 1 12.09.2013, 22:23:19
  5. avatar
    [80] denkas [*]

    daska59 — #79 Sakra a já letos třešně vůbec nemělaSml80

    superkarma: 0 12.09.2013, 22:00:45
  6. avatar
    [79] daska59 [*]

    Jejda, celá čtvrtina má ráda třešničky. Kam jsme se to dopracovali? Sml80

    1. na komentář reaguje denkas — #80
    superkarma: 1 12.09.2013, 19:54:31
  7. [78] Rikina [*]

    Inu, vedoucí úloha strany je, zdá se, opět na scéně. Sml57 Ale pozitivně vidím, že Zemanovci mají nulu. Zatím. Sml80

    superkarma: 2 12.09.2013, 19:00:12
  8. avatar
    [77] gerda [*]

    Lukáš Čejka — #71 to je výborná slovní hříčka, už jsem to poslala po rodiněSml35

    superkarma: 0 12.09.2013, 18:20:36
  9. avatar
    [76] gerda [*]

    Lukáš Čejka — #75 naštěstí už je na penzi a odstěhovaná přes celou republikuSml57, setkání nehrozí.Sml16

    superkarma: 0 12.09.2013, 18:19:45
  10. avatar
    [75] Lukáš Čejka [*]

    gerda — #73 ber to pozitivne, takove lidi je lepe mit na ocich, protoze od takovych se muzes nadat cehokoli Sml16

    1. na komentář reaguje gerda — #76
    superkarma: 0 12.09.2013, 18:17:23
  11. avatar
    [74] gerda [*]

    Alenka0010 — #62 neberu to vůbec tragicky, protože něco tady zakliknout, je naprosto nezávazné a u voleb to může být docela jinak.

    1. na komentář reaguje Alenka0010 — #83
    superkarma: 0 12.09.2013, 18:13:53
  12. avatar
    [73] gerda [*]

    Lukáš Čejka — #60 ano, máš správné analytické myšlení a musím uznat, žes to napsal přesně. Já to beru moc citově, neb tu babu znám a nikdy jsem ji ráda neměla.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #75
    superkarma: 0 12.09.2013, 18:12:37
  13. avatar
    [72] Lukáš Čejka [*]

    peetrax — #69 ja si to  radeji i poslech, jestli se neco neztratilo v prepisu, a je to doslovny prepis, tak opravdu nevim, co na tom řinku tak pobourilo Sml80

    superkarma: 0 12.09.2013, 17:46:27
  14. avatar
    [71] Lukáš Čejka [*]

    peetrax — #69 nevim proc, ale vzpomnel jsem si na vtip, ktery jsem videl nekde nedavno:

    nanosekunda neni zensky pohlavni organ na nose !  Sml54

    1. na komentář reaguje gerda — #77
    superkarma: 1 12.09.2013, 17:30:43
  15. avatar
    [70] Lukáš Čejka [*]

    peetrax — #69 Sml22

    superkarma: 0 12.09.2013, 17:23:03
  16. avatar
    [69] peetrax [*]

    Lukáš Čejka — #68 myslím, že se tam píše to, co bychom chtěli všichni - nebo aspoň většina. Prostě se nám nelíbí vulgarita v politice, nesmyslné bojůvky, neochota vyjednávat atd. A myslím, že si Duka bere na paškál strany napříč celým politickým spektrem. Četla jsem to dvakrát a nevím, co je tam špatně. Taky mám pocit, že se tu papouškuje odněkud převzatý názor a vlastně se neví proč, když přijde na přímý dotaz. Sml58 Kdyby to napsal Zdenda Škromachů nebo jiný rádoby lidový týpek, bylo by to dozajista v pořádku. Sml24

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #70
    2. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #71
    3. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #72
    superkarma: 1 12.09.2013, 17:20:41
  17. avatar
    [68] Lukáš Čejka [*]

    peetrax — #66 ja na tom clanku skutecne nevidim nic zavadneho ani urazliveho - co je urazliveho treba na

    Nevadí mi protesty, ale vadí mi množství projevů, které už dávno překročily míru pokojného protestu a staly se projevy hrubiánství a vulgarity. Tím se protest sesouvá z roviny demokracie do roviny ochlokracie. Vím, že to není záměr většiny demonstrujících, ale bylo by na straně organizátorů, aby si této skutečnosti více všímali.

    Ja mam spis pocit, ze zase nejaky guru lidoveho odboje rekl, ze jim Duka nadava do luzy a lidi to po nem ted opakuji a protestuji (coz je mimochodem jeden z viditelnych projevu ochlokracie - tzv. lidovy hnev, lidova nespokojenost, vyvolana demagogii Sml32) aniz by si ten clanek precetli. Jinak souhlas, taky myslim ze velkou roli hraje to, ze je to knez. Sml80

    1. na komentář reaguje peetrax — #69
    superkarma: 0 12.09.2013, 17:14:21
  18. avatar
    [67] Lukáš Čejka [*]

    řinka — #65 a? co? ja vim jaky je preklad slova ochlokracie, ale stale si mi nerekla, co te konkretne zvedlo na tom vysilani, resp. clanku ze zidle

    superkarma: 0 12.09.2013, 17:10:16
  19. avatar
    [66] peetrax [*]

    Lukáš Čejka — #64 taky nerozumím. V podstatě nabádá k dialogu v politice. Ale chápu, že to někomu třeba nevoní. Už jen proto, že to napsal "flanďák" a "flanďáci jsou flanďáci" a hotovo. Sml24Sml24Sml80

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #68
    superkarma: 0 12.09.2013, 17:07:14
  20. avatar
    [65] řinka [*]

    Ochlokracie (řecky οχλοκρατία, latinsky ochlocratia) je vláda lůzy, také označovaná jako lůzovláda

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #67
    superkarma: 0 12.09.2013, 17:06:32
  21. avatar
    [64] Lukáš Čejka [*]

    řinka — #63 no to je to co odkazovala Rikina na strankach rozhlasu, kde to ma puvod

    a co konkretne te na tom zvedlo ze zidle?

    1. na komentář reaguje peetrax — #66
    superkarma: 0 12.09.2013, 16:58:42
  22. avatar
    [63] řinka [*]

    Rikina — #55 Lukáš Čejka — #54 Za prvé jsem ho osobně slyšela a zvedlo mě to ze židleSml31Ale myslela jsem toto  http://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/Dominik-Duka-Kdyz-vladne-luza-230159

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #64
    superkarma: 0 12.09.2013, 16:49:42
  23. avatar
    [62] Alenka0010 [*]

    Hm, komunisti vedou, koukám.

    1. na komentář reaguje gerda — #74
    superkarma: 0 12.09.2013, 16:41:32
  24. avatar
    [61] Lukáš Čejka [*]

    Rikina — #59 ja to ani nebral tak, ze to tvrdis, jen jsem shrnul to, co jsem cetl v tom clanku a to , ze tam nikde nevidim, ze by se Duka dopustil toho co psala [49] Sml16

    superkarma: 1 12.09.2013, 15:41:59

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [60] Lukáš Čejka [*]

    gerda — #58 to ale neni o tom, ze byla komunistka (coz samo o sobe je podle me hnus), ale o tech jinych vlastnostech o kterych jsem psal - abych to rekl ve zkratce , ke korytu je vede absence moralu- prevlikani kabatu, servilita, podlezani, skutecnost, ze jsou v podstate vsehoschopni ... - jinak receno, pani z prikladu se neprohrabala nahoru, protoze byla komunistka, ale uz i komunistka byla, protoze mela ty "spravne" vlastnosti Sml80

    1. na komentář reaguje gerda — #73
    superkarma: 2 12.09.2013, 15:40:01
  2. [59] Rikina [*]

    Lukáš Čejka — #56 Netvrdím, že je na tom textu něco závadného. Uvedla jsem to jen jako jednu z možností, oč by se mohlo jednat v souvislosti s Dukou a lůzou. Sml80

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #61
    superkarma: 0 12.09.2013, 15:33:40
  3. avatar
    [58] gerda [*]

    Lukáš Čejka — #43 a to já s Daturou souhlasím a asi chápu, jak to myslí. Po roce 1989 měli největší šance ti, kdo byli u zdroje informací a kdo měli dobré styky. Kdo to asi byl??Sml58 Přejít do té správné strany bylo rozhodnutí okamžiku. Já sama jsem byla očitým svědkem, jak soudružka, do té doby kovaná komunistka a předsedkyně Svazu československo-sovětského přátelství, po 17. listopadu 1989 onemocněla politickou chřipkou a až bylo jasno, jak to dopadlo, hbitě přeskočila na opačný břeh a honosila se plackou OF. No a dál už je to celkem nuda. Takových bylo, jéje!Sml52

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #60
    superkarma: 3 12.09.2013, 15:33:04
  4. avatar
    [57] gerda [*]

    Klára Křížová — #47 to je jako s tím dobývání pólu. Jdu na sever....a jdu na jih!!Sml52 Volím pravici....a vyleze z ní levice.Sml24

    superkarma: 0 12.09.2013, 15:29:51
  5. avatar
    [56] Lukáš Čejka [*]

    Rikina — #55 hmm a kde tam obcany oznacil za luzu? je to o ochlokraciiSml80

    rekl bych, ze vetsina stezovatelu si to ani neprecetla ani nevyslechla a pokud ano, tak to treba nebyli schopni pochopit, at uz z jakehokoli duvodu Sml80

    Pro vetsinu populace je ale myslim ten text srozumitelny a pokud ma ctenar aspon zakladni predstavu o terminech jako politeia, demokracie a ochlokracie, tak na tom textu nemuze nalezt nic zavadneho.

    1. na komentář reaguje Rikina — #59
    superkarma: 1 12.09.2013, 15:21:55
  6. [55] Rikina [*]

    Lukáš Čejka — #54 možná je myšleno tohle:

    http://www.rozhlas.cz/radiozurnal/zajimavosti/_zprava/dominik-duka-kdyz-vladne-luza--1047848

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #56
    2. na komentář reaguje řinka — #63
    superkarma: 0 12.09.2013, 15:14:09
  7. avatar
    [54] Lukáš Čejka [*]

    řinka — #49 a kde se o nich tak vyjadril?

    1. na komentář reaguje Rikina — #55
    2. na komentář reaguje řinka — #63
    superkarma: 1 12.09.2013, 14:52:13
  8. avatar
    [53] peetrax [*]

    Aesinka — #45 některé věci nevysvětlíš. Sml80 Sml68

    superkarma: 0 12.09.2013, 14:50:16
  9. [52] Violeta [*]

    Sml69Do voleb je ještě daleko, ani vlastně nevím, komu dát hlas. ODS + ČSSD to nebude.

    superkarma: 0 12.09.2013, 14:36:49
  10. avatar
    [51] Lukáš Čejka [*]

    datura — #48 to by tam mohli mit skoro vsichni Sml80Sml16

    superkarma: 0 12.09.2013, 14:25:00
  11. avatar
    [50] řinka [*]

    datura — #48 No to bys snad Šípkové Růžence nemohla udělat.Sml52

    superkarma: 0 12.09.2013, 13:35:01
  12. avatar
    [49] řinka [*]

    Aesinka — #45 Flanďáci jsou flanďáci i s jejich kardinálem,který se o občanech této země vyjádřil jako o lůze.Dukovo počínání sleduji znechuceně.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #54
    superkarma: 0 12.09.2013, 13:32:32
  13. avatar
    [48] datura [*]

    gerda — #46 jakoupak placku zvolí pan kníže tentokrát, aby dokonale zblbnul mládež ? Navrhuju Šípkovou Růženku Sml30

    1. na komentář reaguje řinka — #50
    2. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #51
    superkarma: 0 12.09.2013, 13:29:09
  14. [47] Klára Křížová [*]

    Já tedy doleva nejdu!

    1. na komentář reaguje gerda — #57
    superkarma: 0 12.09.2013, 13:27:05
  15. avatar
    [46] gerda [*]

    Lukáš Čejka — #39 ale jsou už staří, to fakt nejde...

    1. na komentář reaguje datura — #48
    superkarma: 0 12.09.2013, 13:04:36
  16. [45] Aesinka [*]

    řinka — #30 No nevím, co je špatného na "flanďácích", teda nejsou všichni OK, ale mnoho z nich dělá dobrou práci za málo peněz. Jejich obraz je bohužel dost zkreslený totalitní propagandou. A lidovci nejsou flanďáci. ;) Restituce mi taky nevadí, všichni už mají povraceno, jen církve ne.

    Jinak vysoké procento komunistům mě taky dost žere, je vidět, že spousta lidí by oželela svobodu a lidská práva, možná se měli za komunistů dobře - a byli s nima zadobře. :(

    Novým stranám moc nevěřím, čtu jen spoustu slibů, ale nikde řešení, jak toho chtějí dosáhnout?! Snadno se řekne "snížíme nezaměstnanost", ale řekl někdo, jak to chce dokázat?! Poté, co předvedly VV, dost pochybuju. Ale na druhou stranu nová strana by trochu rozhýbala politickou scénu a snad by to bylo ku prospěchu.

    1. na komentář reaguje řinka — #49
    2. na komentář reaguje peetrax — #53
    superkarma: 1 12.09.2013, 12:56:26
  17. [44] Rikina [*]

    v.poho — #38 aha, to je možný... sakryš, zase jsem o něco přišla. Se poptám, jestli to někdo náhodou nezachoval. Sml57

    superkarma: 0 12.09.2013, 12:35:29
  18. avatar
    [43] Lukáš Čejka [*]

    datura — #41 no ja nevim, zrovna v politice to o te moznosti takto asi neplati - stranu si muze zalozit kazdy s prominutim blbec, pripadne se pridat k nejake jiz hotove, myslim ze ke korytum se dostavaji diky jinym vlastnostnem, nez je clenstvi v ksc Sml80

    1. na komentář reaguje gerda — #58
    superkarma: 2 12.09.2013, 12:34:08
  19. avatar
    [42] peetrax [*]

    gerda — #35 Sml52Sml52

    superkarma: 0 12.09.2013, 12:31:22
  20. avatar
    [41] datura [*]

    Lukáš Čejka — #39 Lukáši, když to vezmem kolem a kolem, tak skoro všichni, kdo jsou u koryt, tak se tam dostali buď bývalým členstvím svým nebo rodičů v KSČ. Jen ti měli možnosti a že se postupem času převlékli do oranžova, modra,  zelena,  nebo černa  to už je jen detail. 

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #43
    superkarma: 0 12.09.2013, 12:29:30
  21. avatar
    [40] datura [*]

    Rikina — #36 taky mám psaníčko od Andreje a taky mě dojalo Sml52

    superkarma: 0 12.09.2013, 12:25:55
  22. avatar
    [39] Lukáš Čejka [*]

    řinka — #30 to s tou KSCM neni tak uplne pravda - tam jde spis o to, ze neni tolik na ocich tak to lidi moc nevidi, pripadne maji stesti, ze to ceho se meli dopustit se stalo v dobe, kdy tu nebyli zadni istvani, kteri by jim zatli tipec. Snad si ale nekteri jeste vzpomenou na Dolejse a Milotu. Z regionalni politiky pak se da tech pripadu najit vic - tam KSCm pusobi aktivneji ve verejnych funkcich (napr. Miloslava Egerova,Vojtech Adam ... )

    1. na komentář reaguje datura — #41
    2. na komentář reaguje gerda — #46
    superkarma: 1 12.09.2013, 12:25:44
  23. avatar
    [38] v.poho [*]

    Rikina — #36 Jestli tys to nevyhodila s letáčky?Sml58

    Taková škoda, kdybych to tušila, určitě bych ti to schovala, ale bohužel, já to k létákům přidala už u schránky.Sml57

    1. na komentář reaguje Rikina — #44
    superkarma: 0 12.09.2013, 12:22:25
  24. avatar
    [37] gerda [*]

    řinka — #30 Topka není jen Kalousek, ale hlavně spící kníže!! A přemlouvání báby.

    superkarma: 0 12.09.2013, 12:19:27
  25. [36] Rikina [*]

    v.poho — #34  Sml2 Babiš psal? Šmarjá, kde, co? Taky to chci vidět! Mám běžet do schránky poštovní, nebo to bylo na netu? Sml78

    1. na komentář reaguje v.poho — #38
    2. na komentář reaguje datura — #40
    superkarma: 0 12.09.2013, 12:18:54
  26. avatar
    [35] gerda [*]

    Rikina — #33 mně taky nezavolal. Zajímal by mě jeho hlas, když volala Kikina, tak mečela.

    1. na komentář reaguje peetrax — #42
    superkarma: 0 12.09.2013, 12:17:25
  27. avatar
    [34] v.poho [*]

    Rikina — #33 ...aspoň že Babiš už nám napsal. Až jsem slzu uronila....Sml24

    1. na komentář reaguje Rikina — #36
    superkarma: 0 12.09.2013, 12:11:14
  28. [33] Rikina [*]

    datura — #28  Sml30 ten prý volá až večer, jsem se dočetla. Ale při minulém obvolávání voličů jsem byla vynechána, což chápu jako diskriminaci, takhle si neužiju žádnou legraci. Sml15 Sml80

    1. na komentář reaguje v.poho — #34
    2. na komentář reaguje gerda — #35
    superkarma: 0 12.09.2013, 12:09:34
  29. avatar
    [32] v.poho [*]

    Stejně jako minule dám asi hlas Svobodným. Sml80

    Jejich program je mi nejbližší.

    superkarma: 0 12.09.2013, 12:03:48
  30. avatar
    [31] átéčko [*]

    ...a pak se divme, že budeme nadávat i po volbáchSml15

    superkarma: 1 12.09.2013, 12:02:20

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme