Novinky

Klokánkům pomůže umění, ale i Slevomat či Mall

Fond ohrožených dětí (FOD) ve spolupráci s umělci, osobnostmi veřejného života i partnery ze světa byznysu ve čtvrtek představil novinářům projekt Klok.Art. Tato aktivita, která nese claim „Kde není umění, tam se nic nemění“, má netradiční a trvalou formou finančně podporovat nejen provoz Klokánků, ale i začínající umělce.

Projekt vznikl na podporu Klokánků a dětí, kterým se lidé Z FODu snaží pomoct. „My jsme samozřejmě vděční za jakýkoli dar, ale nechceme jen čekat, co nám kdo dá. Chceme být sami aktivní a právě k tomu slouží i tento projekt,“ říká ředitel Fondu ohrožených dětí Jan Vaněk.

„Princip je poměrně jednoduchý. Mladí umělci, kteří s námi na projektu úzce spolupracují, nabízejí své návrhy, které my s pomocí našich partnerů přeneseme například na trička či na jiné užitné předměty, k nimž se návrhy hodí. V případě Klok.Art pak tyto výrobky nabídne k prodeji Mall.cz,“ vysvětluje manažerka projektu z Fondu ohrožených dětí Ivana Valkusová.

matej ruppert

„Na podobném principu funguje značka Klok.Fame, u ní nám ale návrhy vytvářejí známé osobnosti, které nám takto chtějí pomoci. Jde například o grafické náměty, různé citáty, které opět umístíme na trička, mikiny, hrnky a podobně. Projekt tedy propojuje mladé umělce, známé osobnosti a charitu. Výsledkem je zisk z prodaných produktů, který jde ke Klokánkům,“ dodává Ivana Valkusová. Výhradním prodejcem kolekce Klok.Fame se má stát právě Slevomat, jehož výkonná ředitelka Marie Chytilová už má za sebou také své první originální návrhy.

S Klok.Artem už spolupracuje například uznávaný street artista a writer Pasta Oner či výtvarnice Daniela Kožmínová. „Je to zajímavá příležitost, jak dělat něco užitečného a snad i zviditelnit to, co se dnes ve světě mladých výtvarníků děje,“ konstatovala Daniela Kožmínová.

Podporu projektu Klok.Fame přislíbili například i herci a zpěváci Bára Poláková a Matěj Ruppert či reklamní mág, režisér, herec a moderátor Jakub Kohák. „Na projektu, který jsme velmi rádi podpořili, se mi líbí, že nejde jen o jednorázovou žádost o finanční pomoc, jak bývá u jiných neziskovek zvykem,“ říká výkonná ředitelka Slevomatu Marie Chytilová.

Právě Slevomat a Mall pomohou projektu i marketingově v rámci svých komunikačních kanálů. Výrobky Klok.Art a Klok.Fame budou představovat ve své standardní nabídce.

Hlavní myšlenkou projektu je vytvářet kvalitní a designové produkty, které si lidé budou rádi kupovat.

www.klokart.cz

   
21.11.2016 - Redakční novinky - autor: (red)

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme