Reklama

WhatsApp a aerolinky KLM Royal Dutch Airlines zahájily unikátní test nové služby v aplikaci WhatsApp. KLM nyní nabízí svým zákazníkům po celém světě potvrzení rezervace, oznámení o check-inu, obdržení letenky, aktualizaci stavu letu a kladení otázek v 10 různých jazycích prostřednictvím oficiální aplikace WhatsApp Business. KLM je jedna z prvních společností a vůbec první letecká společnost na světě s ověřeným obchodním účtem WhatsApp.

klm

Spolu s malým počtem společností zkouší WhatsApp testování způsobů, jak by mohly firmy komunikovat se svými zákazníky prostřednictvím této aplikace. WhatsApp chce vytvořit výhody pro obě strany, pro firmy a jejich zákazníky, se kterými se setkávají v každodenním životě. K tomuto účelu společnost WhatsApp vytvořila obchodní řešení, které slouží firmám, jako je KLM a umožňuje jim rychlý a osobní kontakt se svými zákazníky. Zavedení již začalo v omezeném počtu zemí a služba bude v nadcházejících dnech a týdnech stále více dostupná.

„Jsem velmi pyšný, že KLM je první letecká společnost na světě s ověřeným účtem WhatsApp. Toto jedinečné partnerství zdůrazňuje naši pozici průkopníka v letectví. Chceme být tam, kde se nacházejí naši zákazníci a vzhledem k tomu, že se jedná o miliardy uživatelů, musíme mít účet na WhatsApp. S ověřeným účtem nabízíme našim zákazníkům po celém světě spolehlivou cestu k obdržení letových informací a kladení otázek 24 hodin denně a 7 dní v týdnu. Je to další velký krok v naší strategii spolupráce v oblasti sociálních médií,“ řekl Prezident a CEO společnosti KLM Pieter Elbers

Letecké informace o KLM jsou snadno dostupné prostřednictvím ověřeného účtu WhatsApp

KLM nabízí letové informace svým zákazníkům prostřednictvím ověřeného obchodního účtu WhatsApp. Ten usnadňuje přístup k informacím, které se díky této službě nachází na jednom místě. Informace jsou dostupné jak z letiště nebo z domu, tak i pokud jste právě na cestě. Mimo jiné mohou zákazníci prostřednictvím služby WhatsApp přímo kontaktovat agenty sociálních médií společnosti KLM, a to prakticky kdykoliv. Služba je k dispozici zákazníkům, kteří si rezervují letenky nebo se přihlásí přes KLM.com a zvolí volbu pro příjem informací přes WhatsApp.

Zabezpečené zprávy

Zprávy jsou zabezpečené tak, aby je mohli číst pouze zákazníci a KLM. Nikdo jiný, ani WhatsApp k nim nemá přístup. Zákazníci mohou snadno rozpoznat ověřené firmy pomocí oficiální aplikace WhatsApp Business. Vedle kontaktního jména KLM uvidí zeleně zaškrtnutý symbol.

Více informací ve videu na odkaze:

KLM a sociální média

Od roku 2009 získala společnost KLM pověst průkopníka v oblasti služeb a kampaní v sociálních médiích. KLM má více než 25 milionů fanoušků a sledujících na různých platformách sociálních médií. Prostřednictvím těchto kanálů společnost KLM dosahuje přes 100 000 zmínění každý týden, z čehož 15 000 představují otázky nebo poznámky. Ty jsou osobně zodpovězeny 250 servisními agenty, kteří tvoří největší specializovaný tým na sociální média na světě. Na stránkách Facebook, Messenger, Twitter, LinkedIn, WeChat a KakaoTalk (korejština) společnost KLM nabízí svým zákazníkům nepřetržitý kontakt v 9 jazycích: v holandštině, angličtině, němčině, španělštině, portugalštině, francouzštině, čínštině, japonštině a v korejštině. Během pracovních hodin společnost KLM nabízí také služby v italštině. Společnost KLM byla první leteckou společností na světě, která nabídla svým zákazníkům možnost přijímání letových dokumentů a aktualizací stavu letu prostřednictvím aplikace Messenger, Twitter a WeChat.

 

O AIR FRANCE KLM

Skupina Air France KLM vznikla v roce 2004 spojením francouzské letecké společnosti Air France s nizozemskou leteckou společností KLM Royal Dutch Airlines. Fúzí vznikla nejsilnější evropská letecká skupina založená na dvou silných značkách a letištích – Schiphol v Amsterdamu a Charlese de Gaulla v Paříži. Obě firmy si přitom zachovávají vlastní identitu a celá skupina se zaměřuje na tři hlavní oblasti podnikání: osobní dopravu, nákladní přepravu a údržbu letadel. Flotila Air France – KLM zahrnuje 546 letadel, kterými přepravuje cestující do 316 destinací ve 115 zemích. 

Air France - KLM je členem globální aliance 20 leteckých společností SkyTeam, která nabízí cestujícím přístup k celosvětově propojené síti více než 16 320 letů denně do 1 052 destinací ve 177 zemích. Společně se společnostmi KLM, Delta Airlines a Alitalia tvoří největší transatlantický společný podnik, který provozuje přes 250 letů denně. Věrnostní program pro pasažéry Air France KLM, Flying Blue, má 25 milionů členů. Air France létá z Prahy do Paříže na letiště Charlese de Gaulla 6 x denně (celkový počet letů dohromady s partnery).  KLM létá z Prahy do Amsterdamu až 4 x denně na letiště Schiphol, společně s partnerskou aerolinií až 6x denně.

Nejnovější zprávy ze společnosti Air France můžete sledovat v reálném čase díky aplikaci pro iPhone nabízené zdarma na iTunes a na internetových stránkách http://mobile-corporate.airfrance.com/en určených pro chytré telefony. Více informací o KLM najdete na www.klm.com/home/cz/en.