Rodina

Kinder čokoláda našla své Superstar!

Od poloviny září do 6. prosince měly české a slovenské děti opět možnost soutěžit o příležitost objevit se na své oblíbené čokoládové pochoutce. Ze čtyř soutěžních kategorií (tanec, zpěv, malování a herectví) bylo vyhlášeno celkem 10 výherců, jejichž tváře se na jaře roku 2016 objeví na všech limitovaných obalech Kinder čokolády.

Celkový počet přihlášených dětí byl letos 2 139, a to ve věkové kategorii od 4 do 12 let. Nejvíce bylo dětí ve věku 4 a 5 let. Z celkem 10 výherců je 5 dívek a 5 chlapců, přičemž větší zastoupení bylo v celé soutěži dívek – 61 %.

„O soutěž byl ohromný zájem i v letošním roce. Bylo velmi těžké vybrat ty nejlepší ze všech účastníků, ale nakonec jsme vybrali ty správné vítěze. Obdobnou formu soutěže v budoucnu určitě znovu uspořádáme. Věřím, že v Česku i na Slovensku se skrývá ještě mnoho šikovných dětí a talentů, kteří na svoji možnost zazářit stále čekají,“ komentuje Jana Špačková, Brand Manager značky Kinder.  

Kinder

A jak vypadal výběr vítězů? Soutěž probíhala po dobu dvanácti týdnů a o semifinalistech rozhodovala veřejnost každý týden prostřednictvím soutěžních kódů. 10 šťastlivců, kteří získali nejvyšší počet hlasů, postoupilo vždy do dalšího finálového kola. Z těch odborná porota složená ze zástupců společnosti Ferrero vybrala vždy jednoho výherce. S výběrem finalistů pomohli také známé tváře českého šoubyznysu: Daniela Šinkorová, Sabina Křováková, Betka Stanková a Zdeněk Piškula. Další výhrou kromě tváře na čokoládě Kinder je také příspěvek na rozvoj talentu ve výši 10 000 Kč.

Limitovaná edice Kinder čokolády bude v prodeji od jara 2016. Celkem bude vyrobeno milion originálních balení, na nichž se objeví tváře každého z výherců.

Vyhlášení vítězů proběhlo 10. prosince v pražském Icon Hotel & Lounge. Vítězové měli navíc možnost setkat se s členy poroty a zároveň každý z nich obdržel sladké poděkování za účast v soutěži.

Kinder

O společnosti Ferrero

Ferrero Group je globální společnost v soukromém vlastnictví rodiny Ferrero. Její historie se začala psát v roce 1942 v severoitalském městě Alba, kde si zakladatel společnosti Pietro Ferrero během druhé světové války otevřel malou cukrárnu. K výrobě lákavých a cenově dostupných výrobků začal používat lískové oříšky z místních zdrojů. Společnost se v průběhu let rozrostla a stala se jedním z předních výrobců cukrovinek v Evropě a zároveň jednou z největších na světě.  K portfoliu společnosti patří vedoucí značky na trhu jako je například Nutella, Tic Tac, Ferrero Rocher, Kinder Surprise a Kinder Bueno.

   
11.12.2015 - Děti - autor: Komerční článek

Komentáře:

  1. [3] 1anicka [*]

    moc sladké

    proč do všeho dávají tolik cukru nebo soli?

    pak si to raději nekoupím

    superkarma: 0 11.12.2015, 23:42:08
  2. [2] zanndy [*]

    Hezké :), gratulace. :)

    superkarma: 0 11.12.2015, 17:47:29
  3. [1] bobani [*]

    Sml67

    superkarma: 0 11.12.2015, 07:52:18

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme