Reklama

Hledáte cvičení, které by prospělo vašim svalů a postavě? Bolí vás záda, potřebujete zpevnit svaly a cítit se dobře? Pak vyzkoušejte Kieser Training, který najdete v Praze a v Brně. Tento styl je konceptem řady prověřených cviků na speciálních strojích, který funguje a těší se velké oblibě v Německu a Rakousku.

Kieser Training

Kieser Training se specializuje na řešení problémů atroficky podmíněné slabosti svalů a kostí. Co to znamená?

V průběhu lidského života vykazuje silová křivka svalů krátkou fázi nabývání sil a dlouhou fázi jejich ubývání. Od 25. roku až do konce života ztrácí tělo 30 až 40 procent svalové hmoty. Pokud se proti tomu nic neudělá, svalovou tkáň postupně nahradí tkáň vazivová a tuková. Pojmem stárnutí tak často označujeme něco, co je spíše výsledkem pasivity a chybějícího tréninku. Samotný pohyb však nestačí. Kvalita pohybu je dána velikostí odporu, který je při něm třeba překonat. Klíčovou kompetencí Kieser Trainingu je exaktní dávkování a preventivní či terapeutická aplikace tohoto odporu.

Na základě vědecky podložených poznatků nabízí Kieser Training zdravotní silový trénink jako preventivní a terapeutické opatření. Díky možnosti výběru ze dvou druhů tréninků zákazník vždy získá správné individuální řešení.

Silový trénink jako prevence

Preventivní trénink slouží k všeobecnému posílení. Díky silovému tréninku si zákazník zachová zdraví a výkonnost pro činnosti všedního dne, povolání a sport. Důkladný úvodní trénink a pravidelné tréninky v doprovodu instruktora jsou zárukou úspěchu cvičení.

Kieser Training

Silový trénink jako terapie

Pod lékařským dohledem a terepeutickým vedením umožňuje terapie bezpečný a cílený nárůst svalové hmoty I při silnějších obtížích pohybového ústrojí. Po ukončení terapie je dlouhodobý efekt udržován samostatným tréninkem.

Postup cvičení:

Pokud se rozhodnete Kieser Training vyzkoušet, pak s vámi provede odborný trenér tři hodinové lekce. Ty se skládají z úvodního seznámení s vaším zdravotním stavem a sestavením osobního plánu cvičení. Trenér vám vysvětlí, jak přesně potřebujete na vybraných strojích cvičit a jak se má váš trénink vyvíjet. Pokud je potřeba, je v rámci Kieser trénink přítomen lékař, který s vámi konzultuje cviky, které jsou dobré pro zlepšení vašeho zdravotního stavu. Po třech hodinách již cvičíte sami, ale pokud potřebujete radu, trenér je vždy ve vaší blízkosti - můžete se na něj obrátit. Váš desátý a dvacátý trénink je opět veden trenérem, pro kontrolu, zda nastavené cvičení provádíte správně.

Dlouhodobý tréninkový úspěch zajišťují pravidelné kontrolní tréninky v doprovodu instruktora a průběžné přizpůsobování cvičebního programu. Tréninkové cíle se mohou v průběhu času měnit.

Chcete Kieser Training vyzkoušet?

Pak máme pro vás jedinečnou nabídku! Vytiskněte si kupon, a získejte tak v pražském či brněnském Kieser Training centru 3 úvodní tréninky zdarma! Můžete si tam Kieser Training vyzkoušet a potom se rozhodnout, jaký by měl Kieser Training přínost pro vaše zdraví a zda vám cvičení vyhovuje.

Vytiskněte si kupon ZDE (klikni).

Kde Kieser Training najdete?

Kieser Training

Kieser Training Brno
Palackého třída 124
612 00 Brno Telefon +420 541 214 160
Kieser Training Praha
Karolinská 654/2
186 00 Praha Telefon (+420) 222 233 344
Více na http://www.kieser-training.cz/

Přínos silového tréninku
Silový trénink ulehčí vašemu tělu, neboť čím více svalové hmoty máte k dispozici na kilogram tělesné váhy, tím větší sílu dokážete vyvinout. Trénované tělo vám proto bude připadat lehčí. Existuje však ještě mnoho dalších výhod:

Čerpat sílu v každém věku
Od třicátého do osmdesátého roku života ztrácí člověk přibližně třetinu své síly, pokud proti tomu nic neudělá. Svalovou hmotu nahradí tuková a vazivová tkáň, což je nepříznivý vývoj. Přibývá váhy, kterou tělo musí nést, zatímco svalová síla ubývá. Kieser Training pomáhá v mladém věku získat co nejvyšší úroveň síly, v pozdějších letech pomáhá si ji udržet či dohonit zanedbané. Slabé zádové svalstvo, obzvláště pak příliš slabé hluboké zádové svalstvo, představuje největší riziko bolestí zad. 80 procent obtíží má svůj původ právě zde. Preventivní či terapeutický silový trénink nabízí účinné řešení.

Působit proti onemocněním látkové výměny Význam svalstva jakožto největšího orgánu látkové výměny výrazně přesahuje funkci „motoru“, který nám umožňuje pohyb. Svalstvo hraje hlavní roli také v kostním metabolismu a látkové výměně cukrů a tuků. Na stavu svalstva tak do značné míry závisí jak množství energie a tepla, tak i hormonální regulace. Trénované svalstvo může lépe plnit své úkoly.

Posílit kosti
Kieser Training představuje efektivní metodu jak v prevenci, tak i v terapii osteoporózy (řídnutí kostí). Cvičení má dlouhodobý potenciál úspěchu a jeho účinek se prokazuje dvojnásobně. Dojde-li k navýšení svalové hmoty, kosti se stimulují k ukládání většího
množství vápníku. Tím se zvýší jejich stabilita. Navíc se zlepší intramuskulární koordinace, zkrátí se doba reakce svalu. Stupňuje se tak senzomotorika, která snižuje riziko pádu.