Zdraví

Kieser Training: První tři tréninky pro čtenářky Žena-in zdarma!

Hledáte cvičení, které by prospělo vašim svalů a postavě? Bolí vás záda, potřebujete zpevnit svaly a cítit se dobře? Pak vyzkoušejte Kieser Training, který najdete v Praze a v Brně. Tento styl je konceptem řady prověřených cviků na speciálních strojích, který funguje a těší se velké oblibě v Německu a Rakousku.

Kieser Training

Kieser Training se specializuje na řešení problémů atroficky podmíněné slabosti svalů a kostí. Co to znamená?

V průběhu lidského života vykazuje silová křivka svalů krátkou fázi nabývání sil a dlouhou fázi jejich ubývání. Od 25. roku až do konce života ztrácí tělo 30 až 40 procent svalové hmoty. Pokud se proti tomu nic neudělá, svalovou tkáň postupně nahradí tkáň vazivová a tuková. Pojmem stárnutí tak často označujeme něco, co je spíše výsledkem pasivity a chybějícího tréninku. Samotný pohyb však nestačí. Kvalita pohybu je dána velikostí odporu, který je při něm třeba překonat. Klíčovou kompetencí Kieser Trainingu je exaktní dávkování a preventivní či terapeutická aplikace tohoto odporu.

Na základě vědecky podložených poznatků nabízí Kieser Training zdravotní silový trénink jako preventivní a terapeutické opatření. Díky možnosti výběru ze dvou druhů tréninků zákazník vždy získá správné individuální řešení.

Silový trénink jako prevence

Preventivní trénink slouží k všeobecnému posílení. Díky silovému tréninku si zákazník zachová zdraví a výkonnost pro činnosti všedního dne, povolání a sport. Důkladný úvodní trénink a pravidelné tréninky v doprovodu instruktora jsou zárukou úspěchu cvičení.

Kieser Training

Silový trénink jako terapie

Pod lékařským dohledem a terepeutickým vedením umožňuje terapie bezpečný a cílený nárůst svalové hmoty I při silnějších obtížích pohybového ústrojí. Po ukončení terapie je dlouhodobý efekt udržován samostatným tréninkem.

Postup cvičení:

Pokud se rozhodnete Kieser Training vyzkoušet, pak s vámi provede odborný trenér tři hodinové lekce. Ty se skládají z úvodního seznámení s vaším zdravotním stavem a sestavením osobního plánu cvičení. Trenér vám vysvětlí, jak přesně potřebujete na vybraných strojích cvičit a jak se má váš trénink vyvíjet. Pokud je potřeba, je v rámci Kieser trénink přítomen lékař, který s vámi konzultuje cviky, které jsou dobré pro zlepšení vašeho zdravotního stavu. Po třech hodinách již cvičíte sami, ale pokud potřebujete radu, trenér je vždy ve vaší blízkosti - můžete se na něj obrátit. Váš desátý a dvacátý trénink je opět veden trenérem, pro kontrolu, zda nastavené cvičení provádíte správně.

Dlouhodobý tréninkový úspěch zajišťují pravidelné kontrolní tréninky v doprovodu instruktora a průběžné přizpůsobování cvičebního programu. Tréninkové cíle se mohou v průběhu času měnit.

Chcete Kieser Training vyzkoušet?

Pak máme pro vás jedinečnou nabídku! Vytiskněte si kupon, a získejte tak v pražském či brněnském Kieser Training centru 3 úvodní tréninky zdarma! Můžete si tam Kieser Training vyzkoušet a potom se rozhodnout, jaký by měl Kieser Training přínost pro vaše zdraví a zda vám cvičení vyhovuje.

Vytiskněte si kupon ZDE (klikni).

Kde Kieser Training najdete?

Kieser Training

Kieser Training Brno
Palackého třída 124
612 00 Brno Telefon +420 541 214 160
Kieser Training Praha
Karolinská 654/2
186 00 Praha Telefon (+420) 222 233 344
Více na http://www.kieser-training.cz/

Přínos silového tréninku
Silový trénink ulehčí vašemu tělu, neboť čím více svalové hmoty máte k dispozici na kilogram tělesné váhy, tím větší sílu dokážete vyvinout. Trénované tělo vám proto bude připadat lehčí. Existuje však ještě mnoho dalších výhod:

Čerpat sílu v každém věku
Od třicátého do osmdesátého roku života ztrácí člověk přibližně třetinu své síly, pokud proti tomu nic neudělá. Svalovou hmotu nahradí tuková a vazivová tkáň, což je nepříznivý vývoj. Přibývá váhy, kterou tělo musí nést, zatímco svalová síla ubývá. Kieser Training pomáhá v mladém věku získat co nejvyšší úroveň síly, v pozdějších letech pomáhá si ji udržet či dohonit zanedbané. Slabé zádové svalstvo, obzvláště pak příliš slabé hluboké zádové svalstvo, představuje největší riziko bolestí zad. 80 procent obtíží má svůj původ právě zde. Preventivní či terapeutický silový trénink nabízí účinné řešení.

Působit proti onemocněním látkové výměny Význam svalstva jakožto největšího orgánu látkové výměny výrazně přesahuje funkci „motoru“, který nám umožňuje pohyb. Svalstvo hraje hlavní roli také v kostním metabolismu a látkové výměně cukrů a tuků. Na stavu svalstva tak do značné míry závisí jak množství energie a tepla, tak i hormonální regulace. Trénované svalstvo může lépe plnit své úkoly.

Posílit kosti
Kieser Training představuje efektivní metodu jak v prevenci, tak i v terapii osteoporózy (řídnutí kostí). Cvičení má dlouhodobý potenciál úspěchu a jeho účinek se prokazuje dvojnásobně. Dojde-li k navýšení svalové hmoty, kosti se stimulují k ukládání většího
množství vápníku. Tím se zvýší jejich stabilita. Navíc se zlepší intramuskulární koordinace, zkrátí se doba reakce svalu. Stupňuje se tak senzomotorika, která snižuje riziko pádu.

   
15.03.2012 - Zdraví - autor: Komerční článek

Komentáře:

  1. [17] knihovna [*]

    Zkusila jsem expreslu, kde je kruhový posilovací trénink a bolela mě po tom bedra. Pak jsem zkusila jógu, zoombu, taky mě bolela záda. Usoudila jsem, že změny ve cvičení mi neprospívají. Zůstanu u svého klasického cvičení 3x týdně, na který chodím už mnoho let. Bohužel žádné endorfiny z něho nejsou, ale člověk se hýbe, protáhne i posílí.

    superkarma: 0 20.03.2012, 08:49:37
  2. [16] Roland [*]

    makahi — #13 Souhlas - škoda, že jen v Praze a Brně. Také by se mi líbilo.

    superkarma: 0 20.03.2012, 08:41:02
  3. [15] Večerka [*]

    Musím říct, že toto cvičení nemá s klasickou posilovnou zas tolik společného. Nenajdete tu ,,namakance´´ vzhlížející se v zrcadlech, jak jim pěkně vyrostly svaly, ale chodí sem naprosto normální lidi všech věkových kategorií, kteří chtějí udělat něco pozitivníhio pro sebe a své zdraví. Ať už chtějí nějakým zdravotním problémům předcházet, nebo je již začít řešit. Odborný a milý personál sestaví tréninkový program přesně každému na míru podle jeho zdrav. stavu a cílů. Myslela jsem si, že moje mamka je sportovní antitalent, a že bych jí nikdy na takové cvičení nedostala, ale chodí již 3. měsíc a je naprosto spokojená, protože jí vyhovuje právě pomalé a soustředěné tempo cvičení a hlavně jí to pomohlo od bolestí a ztuhnutí svalů v krční oblasti. Takže myslím, že není nikdy pozdě začít se sebou něco dělat....válet na pohovce se umí každý.....Sml22

    superkarma: 0 16.03.2012, 09:02:33
  4. [14] Sylva Plischke [*]

    Musím říci že jsem neměla posilovnu ráda, stroje už vůbec. Ale tento způsob mi perfekně narovnal postavu, vytratili se i bolesti jak sije tak bederky. Cítím se skvěle. Jsem ráda, že jsem poslechla kamarádku, která cvičí 3. rokem...a šla to vyzkoušet. Neni to posilovna ani mučírna...pro mně je to ani ne hodinovy relax uprostřed náročného dne kde super regeneruji a zároveň posílím mého člověka. Lidicky nevzdáveje...Sml22

    superkarma: 0 16.03.2012, 08:01:29
  5. avatar
    [13] makahi [*]

    Škoda, že je to jen v Praze a Brně, takový druh cvičení bych přesně potřebovala...doktorka by byla nadšenáSml16

    1. na komentář reaguje Roland — #16
    superkarma: 0 15.03.2012, 20:33:00
  6. avatar
    [12] hubajda [*]

    to bych potrebovala ale cvicenicko by se sakra prodrazilo kdyby mela dojizdet do Brna 200 kacek dam jen za cestu a kde je dalsi piti a jidlo radeji zustanu doma a zajezdim si na rotopedu

    superkarma: 0 15.03.2012, 18:42:19
  7. avatar
    [11] carmi [*]

    Sice bych to potřebovala, ale.....Jsem holt líná a nemám ráda posilovny. Radši si doma zajezdím na rotopedu. Je ale fakt, že ten třeba na záda nepomáhá. A zrovna se zády mám problémy.

    superkarma: 0 15.03.2012, 12:20:27
  8. [10] evamagdalena [*]

    Do toho bych nešla. Zůstanu u své jógy.

    superkarma: 0 15.03.2012, 11:42:13
  9. [9] free [*]

    Takových strojů se bojím...

    superkarma: 0 15.03.2012, 10:44:47
  10. avatar
    [8] ekleinovka [*]

    Potřebovala bych to jako sul

    superkarma: 0 15.03.2012, 09:46:01
  11. [7] magic11 [*]

    To všechno bych potřebovala, ale jsem lenivá a raději vytáhnu kolo, než šup na stroj.

    superkarma: 0 15.03.2012, 08:57:13
  12. [6] FAXÍK [*]

    šla bych tam hned, ale mám to dost daleko

    superkarma: 0 15.03.2012, 08:53:14
  13. avatar
    [5] LudPa [*]

    Tomuhle jsem na chuť nepřišla.

    superkarma: 0 15.03.2012, 08:32:57
  14. avatar
    [4] Hanula [*]

    Sml23nemám ráda posilovnu

    superkarma: 0 15.03.2012, 08:19:07
  15. [3] jithule [*]

    neláká mi

    superkarma: 0 15.03.2012, 07:30:22
  16. avatar
    [2] saruz [*]

    Nebydlím v Praze,ani v Brně,takže zůstanu u svého domácího veslování. Sml16

    superkarma: 0 15.03.2012, 07:07:19
  17. [1] lidicka [*]

    Silový trénink mně nelákáSml80

    superkarma: 0 15.03.2012, 06:33:40

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme