Zdraví

Ke krásnému poprsí skrze cvičení a bazén

prsa

Jak šla století, ideál krásného poprsí se měnil. Dnes jsou za krásná považována pevná a pružná prsa bez ohledu na jejich velikost. To, co nás nejvíce zajímá, je tonus (napětí tkáně).

Můžeme si zpevnit prsa cvičením?

Ideálním sportem pro zvýšení tonu poprsí a zlepšení jeho vzhledu je plavání. Alternativou, pokud nemáte dost chuti či času k pravidelnému praktikování tohoto prospěšného sportu, je návštěva posilovny a konzultace s trenérem nebo také několik jednoduchých cviků uvedených níže. Jedna věc je však jistá: Stejně jako u všech ostatních svalových skupin i posilování prsních svalů je třeba provádět vytrvale a pravidelně. Pokud svaly nebudeme nějakou dobu trénovat, opět ochabnou.

První cvik pro krásné poprsí – tlačte

Vyvíjení tlaku je to nejjednodušší cvičení pro krásná ňadra. Postavte se zpříma proti zdi a opřete se o ni nataženýma rukama. Potom tlačte proti zdi tak silně, jak jen můžete, jako byste jí chtěli pohnout z místa. Vydržte tlačit deset sekund, poté se uvolněte a protřepejte ruce. Cvičení opakujte desetkrát za sebou.

Dotkněte se lokty

Postavte se zpříma, ohněte ruce lehce v lokti a položte je na kyčle. Pak se pokuste dotknout se oběma lokty za zády. Pohyb nesmí být škubavý, ale spíše pomalý a plynulý. Takto napínejte svaly 10 až 15 sekund; opakujte osmkrát.

Přitiskněte dlaně

Přiložte své dlaně proti sobě před hrudníkem a tlačte jimi proti sobě tak silně, jak jenom dokážete, po dobu tří až pěti sekund. Opakujte desetkrát.

Prsa „nasucho“

Pokud nemáte možnost chodit pravidelně do bazénu, můžete pro zvýšení tonu svého poprsí vyzkoušet následující cvičení: Postavte se zpříma čelem ke zdi a pevně se k ní přitiskněte. Zmáčkněte prsní svaly a provádějte pohyby, jako byste plavali styl „prsa“. Udělejte sto pomalých temp, prsní svaly mějte stále napjaté.

Svá krásná prsa musíte prodat

Nejlepší způsob, jak zakončit tuto sérii cvičení, je cvik na formování vašeho postoje. I sebelepší poprsí je totiž k ničemu, když se utopí pod tíhou shrbené postavy a ohnutých zad. Položte si na hlavu tlustou knihu a procházejte se s ní několik minut po bytě. Snažte se po celou dobu udržet knihu na hlavě. Tak se uvolní stažené svaly a naopak potřebné svalové skupiny získají patřičný tonus.

Připravil server www.krecove-zily.cz

   
13.05.2009 - Zdraví - autor: (vek)

Komentáře:

  1. avatar
    [4] Solei [*]

    Základem je dobře padnoucí prádlo. Když budu mít podprdu jen na to abych nějakou měla né na to aby mi ta prsa držela budou se vytahovat vazy i kůže i kdybych byla v kategorii placatic.

    superkarma: 0 13.05.2009, 15:31:22
  2. avatar
    [3] čiperka [*]

    Největší roli hraje určitě genetika.Pamatuji si, že už na internátě, kde nás byla fůra holek, jsme měla každá prsa úplně jiná...U některých děvčat už byla v 16ti trochu povislejší, i když děti neměla.Ale, zkusit se má všechno, proč neSml39 

    superkarma: 0 13.05.2009, 11:21:59
  3. [2] FAXÍK [*]

    zajimavé rady Sml67

    superkarma: 0 13.05.2009, 10:49:03
  4. [1] veverkaterka

    To cvičení podle mne nemá moc velký efekt. Nezáleží na (dole schovaných) svalech, ale na stupni vytahanosti pokožky - takže spíše ledové sprchy a vypínací krémy.

    superkarma: -1 13.05.2009, 07:49:55

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme