Reklama

říká šetrný manžel naší čtenářk s nickem Datura. Sama se slevami nezabývá, ale její drahá polovička je jimi doslova posedlá. Jeho nejoblíbenější literaturou jsou prý slevové letáky

Dobré odpoledne, trochu jsem s psaním váhala, protože mně slevy nic neříkají. Pokud něco chci, jdu a koupím si to, bez ohledu na cenu . Přece nebudu čekat až to možná zlevní mimo sezonu.

Něco jiného je můj manžel. Ten je slevami doslova posedlý. Jeho nejoblíbenější literaturou jsou letáky různých obchodních domů. V první řadě sleduje ceny potravin. Vede pivo, maso a pak to ostatní. Protože chodí nakupovat on, rozhoduje i o tom, co se koupí. Tak třeba, když chci koupit olej, dovím se, že mám smůlu, že není v akci.

To samé s bazénem. Ten náš už dvojnásobně přežil svou životnost a každé léto lepíme novou dírku. Když jsem chtěla nový, dozvěděla jsem se, že nejlepší je kupovat bazény v zimě, to jsou nejlevnější. Tak mi nezbývá, než se těšit na prosinec.

Ale nemyslete si, že mi ta jeho posedlost slevami vadí. Naopak, vlastně mi šetří peníze a když nekoupí to, co zrovna potřebuju, že to není v akci, tak si to jednoduše koupím sama. Ale baví mě, jakou má radost, když mi může sdělit, kolik zase ušetřil, když šel koupit zeleninu po šesté hodině, kdy je za 30 %.

Zdraví Datura

Milá Daturo, to máte dobré, alespoň se nemusíte zabývat „prkotinami“