phil

Milé čtenářky, milí čtenáři, Velká vánoční soutěž skončila už v prosinci, ale její vyhodnocování chvíli trvalo. Dobrá věc se podařila, naši počítačoví mágové vše spočítali, a my tak můžeme vyhlásit výsledky.

Nejdřív ale jedno důležité číslo: 3418!

Víte, co tohle číslo znamená? Jde o počet účastníků, kteří se do naší Velké vánoční soutěže zapojili. Přesto jste i v takovém množství měli šanci na hlavní cenu, totiž 5 000 korun a jedinečnou pyramidu Ferrero!

Abychom vás ale ještě chvíli napínali, neprozradíme hned, kdo tuto cenu získal, prozradíme vám totiž, kdo získal třetí cenu, což už asi všichni tušíte. Ano, jde o cenu pro nejaktivnější diskutérku, o které jste měli hlasovat vy ve článku: Rozhodněte o vítězce! Která z adeptek není spamerka?

Touto cenou je krásný nový fén Philips Dry Control a získává ho...

  • ...Věrulinka

Gratulujeme moc, Věrulinko, cenu si rozhodně zasloužíte!

Nyní už ale přistupme k ceně hlavní. První cenu měla získat vylosovaná čtenářka, která se zapojila do soutěžních her piškvorky, lodě a samolodě, zároveň získala více než 50 bodů za hodinové návštěvy magazínu a k tomu získala více než průměr celkových bodů spočítaný z prvních 1 000 soutěžících. Úkol nelehký, přesto ne nesplnitelný, což dokládá i fakt, že těchto soutěžících bylo celkem 265. Šťastný los padl na nick...

  • ... Alina

Opět velká gratulace! Alino, brzy se s vámi e-mailem spojíme, abychpm dohodli předání výhry.

Ve VVS se ale hrálo i o další ceny. Zajímají vás tedy jistě i další výsledky. Protože chceme trošičku udržet během dnešního dne napětí, rozhodli jsme se, že je budeme uveřejňovat postupně v novinkách. Na první vyhlašovací novinku, která se týká druhé ceny, totiž epilátoru Philips v hodnotě 2000 korun, se můžete těšit dnes v 9.00 hodin! Sledujte magazín!

Zajímá nás váš názor!

Posílejte nám dnes (pátek 8. ledna 2010) do 14.00 hodin na redakční e-mail: redakce@zen-in.cz vaše návrhy na vítěze či vítězky šesté ceny ve Velké vánoční soutěži. Zvažujte přitom tyto věci...

  1. Kultivovanost projevu na magazínu,
  2. aktivitu pod články a v diskusích,
  3. kvalitu příspěvků v redakčním e-mailu.

Kam dál?

Reklama