Bulvár

Kdo chce, práci si vždycky najde

Nezaměstnanost v ČR v posledních letech klesá, ale je stále řada lidí, kteří práci aktuálně hledají. Samozřejmě, je celá řada kandidátů, kteří mají startovací pozici oproti ostatním trošku ztíženou, ale právě na pracovním trhu platí, že kdo hledá, ten najde.

 

 

 

S větší nezaměstnaností se setkáváme hlavně v některých regionech. Právě zde se často lidé potýkají s nedostatkem vhodných pracovních míst a nebo prostě jen neznají tu správnou cestu, jak si pro sebe to pravé zaměstnání najít. Výsledkem jsou dlouhé fronty na úřadech práce… Přitom cest, jak si najít dobrou práci, fajn šéfa i kolektiv, je hned několik. Samozřejmostí pro každého by mělo být pročítání pracovních inzerátů v denním tisku a na internetu. Teď možná namítnete, že internet nabízí práci jen lidem, kteří bydlí nebo chtějí pracovat ve velkých městech. Jistě, ve velkých městech je příležitostí víc, ale právě internet nabízí řadu velmi zajímavých míst i v regionech. Portál www.prace.cz uveřejňuje denně tisíce pracovních nabídek z každého koutu České republiky, třídit si je můžete podle libosti – podle oboru, lokality, druhu pracovního poměru, ale také podle zadavatele inzerátu (kromě nabídek od zaměstnavatelů zde najdete i nabídky personálních agentur a úřadů práce), požadovaného platu či využití jazyků. Pokud tedy bydlíte třeba v Plzni, Ostravě, Jihlavě nebo Českých Budějovicích, s troškou šikovnosti a trpělivosti si najdete zaměstnavatele, u kterého strávíte řadu příjemných let.

Více informací hledejte na stránkách www.prace.cz .

   
05.05.2008 - Společnost - autor: Komerční článek

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [106] idiska [*]

    Suzanne: a ano, pokud dítě nechceš, tak ho mít nemusíš...spíš mě zarazilo, že pokud to dítě chcu, mám si na tu mateřskou našetřit...prostě tak či tak, ano obojí je nezbytné, ale je mezi tím velký nepoměr...to mě sice štve, ale každý svého štěstí strůjcem, že...jen když si na to někdo začne stěžovat, tak to už je na mě moc ...a právě z mé zkušenosti jsou těmi stěžovateli právě lidi, kteří pobírají důchod

    superkarma: 0 08.05.2008, 21:33:21
  2. avatar
    [105] idiska [*]

    Suzanne: bohužel, děti nemám ..."jako dar ekonomice" bych to ale taky nebrala, to je zas extrém...dítě ovšem není jen mé "potěšení"...není to jako dovolená, kterou mi taky nikdo nezacáluje...ale beru to jako období, kdy do práce ženská chodit nemůže, nebo chlap, to už je jedno...to je to, co jsem psala níže...porodné je sice pěkné, ale vlastně ano, je to "dar státu", který je sotva nárokovatelný jako nezbytnost...oproti tomu mateřská je něco jako nemocenská nebo podpora v nezaměstnanosti...prostě finanční pomoc, když do té práce člověk jít nemůže

    superkarma: 0 08.05.2008, 21:27:58
  3. avatar
    [104] Suzanne [*]

    idiska: Když sis "pořizovala" děti, myslelas na to, že je to tvůj dar ekonomice??? To si děláš blázny Samozřejmě, že to souvisí, ale jako matka na to rozhodně nemyslím, tedy pokud děti nechci, tak mě žádná potřeba státu nedonutí

    superkarma: 0 08.05.2008, 20:33:03
  4. avatar
    [103] idiska [*]

    Ťapina: no a to zas štve mne

    Deja: šťastná to ženo

    superkarma: 0 08.05.2008, 14:49:12
  5. avatar
    [102] Deja [*]

    Tak nevím, ale asi žiji někde na Marsu, žádný důchodce, kterého znám si nestěžuje.

    superkarma: 0 08.05.2008, 14:02:36
  6. avatar
    [101] Ťapina [*]

    idiska: Jenže důchodci si budou stěžovat stále a na všechno, to je prostě jejich vlastnost. Život jim utíká a všechno je špatně. A ta dnešní mlááádež

    superkarma: 0 08.05.2008, 10:36:25
  7. avatar
    [100] idiska [*]

    Petrushe: 600 000,- ...to asi ne, to sned ani nejde, ne

    Ťapina: 96...pokud tam mají fakt tolik, tak to budou asi těžce hlídaný místa ...teda já bych si ho asi hlídala

    superkarma: 0 07.05.2008, 19:29:44
  8. avatar
    [99] idiska [*]

    Ťapina: takový extrém jsem nemyslela (dokonce jsem to i napsala )...beru to tak, že ještě jsem neslyšela, že by si na peníze stěžovala matka na mateřské (krom právě těchto případů), ale důchodci stále ...a o tom, že jednou budeš v důchodu, to ví každý ...takže ano, taky máš možnost si našetřit

    Suzanne: ale ano...představ si, že by se přestaly rodit děti...co by to udělalo s ekonomikou

    jako výhodu beru např. porodné, to určitě ...nemuselo by být, i když teda výpomoc je to veliká, ale to je to, o čem mluvíte vy, když chci dítě, musím si pro něj zaopatřit oblečení, kočárek apod. sama (a to už nemluvím o těch, které dítě porodí, vezmou porodné, ale nechají potomka v kojeňáku ...to je na bednu uplně)...ale mateřskou a rodičovskou beru něco jako podporu v době, kdy pracovat nemůžeš...stejně tak, když je někdo nemocný, nobo např. důchod, na kterém mě neštve to, že je, to je fajn, ale to, že mnohým, kteří jej pobírají, se nelíbí jeho výše a to i v případě, že jim přidají ...a že jsou dneska důchody krásné ...docela často vyšší než můj plat ...v poměru k tomu, že já dojíždím do práce, nebo si třeba na ten důchod ještě šetřím, mi příde docela blbá ta připomínka, jak z toho mají žít ...ale ted opět upozorňuju, že jsou důchodci, kteří tyhle připomínky nemají a o těch tu nemluvím

    superkarma: 0 07.05.2008, 19:24:39
  9. avatar
    [98] Ťapina [*]

    Petrushe: Z tvého příspěvku by jeden řekl, že postavit si pár reaktorů na živnosťák musí být strašně jednoduchý, v podstatě zadarmo plno peněz

    superkarma: 0 07.05.2008, 16:47:17
  10. avatar
    [97] Petrushe [*]

    Ťapina: Asi bych musela být chlap, co má známosti A ani by mě to asi dlouho nebavilo...furt samej golf, tenis, drahý obědy, večírky ...Ale máš pravdu, že mě nenapadlo dřív, postavit si pár reaktorů na živnosťák!

    superkarma: 0 07.05.2008, 15:25:44
  11. avatar
    [96] Ťapina [*]

    Petrushe: A proč ji neděláš? Nebo proč nemáš konkurenční firmu na výrobu toho něčeho, co se prodává samo?

    superkarma: 0 07.05.2008, 14:53:15
  12. avatar
    [95] Petrushe [*]

    Já bych chtěla dělat ředitelku v ČEZu Nástupní plat na nejnižší ředitelský post je 600 000,- + nějaké to osobní ohodnocení...A já pak brečím nad každým účtem za elektřinu A co tam za ty prachy dělají? Snaží se prodat něco, co se prodává samo? Asi se musí hrozně nudit, chudáci

    superkarma: 0 07.05.2008, 14:07:34
  13. avatar
    [94] sunshine [*]

    Nevím jak kde, ale já s úžasem zjistila, že je spousta firem bez úrovně, kde za odpovědnou práci mzdové účetní nabídnou 14 tisíc hrubého a nemají v podniku např. ani kuch. kout, kde je možnost si ohřát si jídlo a umýt hrnek od kafe. Špinavé umyvadlo na WC na mytí nádobí to je snad i proti předpisům. To se fakt nedá.

    superkarma: 0 07.05.2008, 12:53:23
  14. [93] veerac [*]

    Najít práci jde, ale najít práci, která vyhovuje, je opravdu moc těžké.

    superkarma: 0 07.05.2008, 11:45:44

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [92] Suzanne [*]

    idiska: přesně tak, na dítě nikdo nemá nárok. Respektive nárokovat si nemůžeš nic, mít dítě je tvoje volba, a pokud ti na to stát přidává, což přidává, je to jaksi přidaná hodnota. A snad si nepořizujeme děti proto, aby na nás měl kdo dělat

    superkarma: 0 07.05.2008, 01:12:05
  2. avatar
    [91] Ťapina [*]

    idiska: No a máš snad na dítě nárok, když ho neuživíš??? To nás nevrací zpět, zastaralý je princip namnožit se bez rozmyslu a pak brečet, že mám doma deset hladových krků a nemám jim co dát k jídlu.

    superkarma: 0 06.05.2008, 22:42:41
  3. avatar
    [90] idiska [*]

    monarcha: Suzanne: Ťapina: takže mám to chápat tak, že pokud si na dítě "nenašetřím", nemám na něj nárok ...no to nás jaksi vrací hooodně zpět ...a ano, člověk by měl předpokládat, že na dítě může zůstat sám, a vlastně...na co dítě, to za nás zařídí jiní ...jen pak nevím, kdo bude na ten důchod dělat mně
    ten nepoměr je v tom, že dítě roste, má svoje potřeby, ale důchodci už většinou jen nadávají, že mají málo, protože za nima přijde vnouček, at jim koupí to a to...a kde oni na to mají brát ...ted se omlouvám všem, kteří pobírají důchod, ale jsou "normálně smýšlející", tohle je ale moje zkušenost

    k těm mateřským: nemyslím ted naše milé spoluobčany ani jim podobně, co si z rození dělají výnosný obchod

    superkarma: 0 06.05.2008, 21:28:12
  4. avatar
    [89] Ťapina [*]

    idiska: Rodičovství je stav nastalý z rozhodnutí dotyčného člověka a má možnost si to naplánovat a včas si na to našetřit. Stáří si jaksi nenaplánuješ, to prostě přijde.

    superkarma: 0 06.05.2008, 09:31:00
  5. avatar
    [88] Suzanne [*]

    idiska: šmarjá, kdo chce mít děti, tak by si měl taky uvědomit, jestli je uživí S tím nemá otravovat stát, ale vlastní pocit zodpovědnosti, tedy vydělat si na to včas, dohodnout se s otcem apod.

    superkarma: 0 06.05.2008, 00:51:08
  6. avatar
    [86] maat [*]

    hledání práce jsem vzdala.nehrozí, že by mi někde dali víc, než 50 hrubého /hod.A protože mám ČID, tak si vydělávám na brigádách.v lepším případě platí i 2x tolik.A že mi to nejde na důchod?a kolik by mi těch necelých 5 tis čistého měsíčně udělalo, 500,-?

    superkarma: 0 05.05.2008, 21:39:00
  7. avatar
    [85] monacha [*]

    idiska: matky na materske si na horsi casy mohly vydelat pred tim, nez si poridily deti a predpoklada se, ze dite ma i otce, ktery pracuje.

    superkarma: 0 05.05.2008, 21:07:40
  8. avatar
    [84] idiska [*]

    Alebi: a....: mne spíše dojímá, že důchodcům se peníze přídávají, ale co např. matky na mateřské ...ty mají i o polovinu menší mateřskou, a to z toho živí děti...takový důchodce se živí už sám...a to mne osobně dokáže naštvat, když si ještě stěžujou, jak nemají malý důchod, ale obratem mi vmetou do tváže, že já beru těžký prachy

    a....: myslíš, že všichni, kdo mají dneska důchod, celý život pracovali

    superkarma: 0 05.05.2008, 20:37:18
  9. avatar
    [83] idiska [*]

    ehm...no dost odvážné tvrzení, že kdo chce pracovat, tak si práci nejde ...jako na jednu stranu je fakt, že jsou kraje, kde si z lidí dělají levnou pracovní sílu, tak to se nedivím, že se nikomu nechce dělat šaška za pár korun...ale zas na stranu druhou jsou lidi, kteři si, byť s min. vzděláním a zkušenostma, představujou, že za nima někdo příjde a bude je prosit, aby k nim nastoupili a dají jim za to půl království ...takže těžko říct...inu ted v neděli bylo opakování Výměny manželek, kde byl krásným příkladem jeden z manželů...seděl doma na zadku a jen vymýšlel výmluvy, proč zrovna tam nenastoupí...tam by se ušpinil, tam byla dlouhá pracovní doba, tam se mu nelíbil plat...

    superkarma: 0 05.05.2008, 20:33:06
  10. [82] a.... [*]

    Alebi: Ne nepřijde mi to zvláštní, že lidé v důchodu mají vyšší příjem, než má někdo plat. Pokud celý život pracovali, odváděli daně, mají nárok na to, aby dostali něco zpět. Co bys doporučovala ty? Když je někdo starý a už nemůže pracovat, odložit ho někam do chudobince s minimálním zaopatřením, čí k prvnímu důchodu přiložit též sadu morfia pro euthanasii?

    superkarma: 0 05.05.2008, 18:47:40
  11. [81] Alebi [*]

    Ano, souhlasím, kdo chce, práci najde. Ale jakou a za kolik? Bydlím v regionu s vysokou nezaměstnaností, a tak je člověk rád, že vůbec práci má. Ale když si představíte, že beru 7000 a moje sousedka, dlouhodobě nezaměstnaná dostává jen o 1800 méně, zdá se mi to velmi nespravedlivé.Podotýkám, že si musím ze svého platit také pracovní oblečení a obuv,a za dojíždění dám taky několik stovek.A když jsem ležela s chřipkou, byl můj příjem nižší, než mají nezaměstnaní.No ale podle ministra Nečase není třeba zvedat minimální mzdu. Není to ale zvláštní, že pracující člověk má menší příjem než třeba důchodci?

    superkarma: 0 05.05.2008, 17:07:11
  12. [79] kajhan [*]

    a....: ano, zaměstnání to může být hodně stresové, klienti jsou nevrlí a když jim něco nefunguje tak si vylijou zlost na někom od koho očekávají, že by ten problém měl okamžitě vyřešit a ono to třeba nemusí jít hned.
    Já jsem tady nechtěla dělat nějaký nábor, nemám s tím nic společného.....
    Jenom, že ten známý si stěžoval, že nikoho nemůže najít (přestože platové podmínky jsou podle mého víc než dobré), tak asi v Praze o zaměstnání nouze nebude.

    superkarma: 0 05.05.2008, 16:10:42
  13. [78] kajhan [*]

    a....: to ne, ten člověk sedí opravdu celý den na zadku v bance a měl by řešit problémy klientů s konkrétním produktem.

    superkarma: 0 05.05.2008, 16:03:17
  14. [77] a.... [*]

    kajhan: Něco mi říká, že takovou podobnou práci šla dělat sekretářka z bývalého pracoviště. Jednalo se o nějakou americkou společnost zabývající se rozšířením elektronického bankovnictví. Bylo to v tom otevřeném prostoru haly , kde bylo cca 80 lidí, mechanická práce v neustálým hluku, neustále pod tlakem. No za pár měsíců odešla do nějaké miniaturní soukromé firmy. Děsně se jí ulevilo

    superkarma: 0 05.05.2008, 16:01:53
  15. [76] kajhan [*]

    Solei: to konkrétní místo opravdu není dealerování, ale solidní místo v bance v Praze na HPP. 30 je nástupní plat + 13 a 14 plat, stravenky apod.

    superkarma: 0 05.05.2008, 15:58:30
  16. [75] a.... [*]

    Solei: Taky možný, možná se jedná o ty chlapce v oblecích, před kterými všichni utíkáme, když se nám snaží vnutit produkty pro svoji banku, spořitelnu, pojišťovnu....

    superkarma: 0 05.05.2008, 15:55:49
  17. [74] kajhan [*]

    a....: nevím přesně jaká je tam pracovní náplň, a asi to opravdu bude poměrně stereotyp, ale stereotypem se může stát většina zaměstnání, pokud k tomu tak člověk přistoupí. Moje bývalá spolužačka tak taky začínala a každý rok postoupila o něco výš, dnes je na poměrně vysokém postu a to dělá 10 let v jedné bance.
    Samozřejmě všichni být manažeři nemůžou, ikdyž dneska se jako manažer skladu označuje skladník tak třeba budem časem manažeři všichni, ještě aby tomu odpovídaly i ty platy :-)))

    superkarma: 0 05.05.2008, 15:54:37
  18. avatar
    [73] Solei [*]

    a....: já bych spíš tipovala, že to bude až 30 tis. podle toho jak se dotyčný bude při tom dealerování otáčet. Samozřejmostí je vlastní auto a živnosťák.

    superkarma: 0 05.05.2008, 15:50:58
  19. avatar
    [72] Meander [*]

    kajhan: Málo peněz to není, to je fakt.

    superkarma: 0 05.05.2008, 15:33:06
  20. [71] a.... [*]

    kajhan: Třicítka jako nástupní plat pro středoškoláka určitě není málo. Problém bude asi v tý pracovní náplni. Myslím, že je to jedna z těch prací, co znamená sedět na zadku a dělat monotonní práci, která člověku po pár měsících totálně vymyje mozek. Asi žádná velká možnost změny a postupu.

    superkarma: 0 05.05.2008, 15:28:30
  21. avatar
    [70] tortora [*]

    já na práci sehnala slušnou brigádu jsem zvědavá,jestli seženu i práci až mi skončí rodičák

    superkarma: 0 05.05.2008, 15:26:36
  22. [69] kajhan [*]

    Meander: to určitě není nutné, ale pro středoškoláka bez praxe je to určitě dobré místo, přesto většině není vhod, zdá se jim za to málo peněz.

    superkarma: 0 05.05.2008, 15:19:10
  23. [68] kajhan [*]

    Žábina: já jsem z Brna, takže mám taky smůlu, za ty peníze bych jim klidně umývala i boty a to mám VŠ, po mateřské si nebudu moc vyskakovat a budu ráda za každou práci, abych k tomu zvládla i děti, když už jsem si je pořídila.

    superkarma: 0 05.05.2008, 15:16:46
  24. avatar
    [67] Meander [*]

    kajhan: Nějaká bankovní hot-line? Tam snad není nutné mít VŠ a zkušenosti, kór když je každý zaškolen.

    superkarma: 0 05.05.2008, 15:15:28
  25. avatar
    [66] femme [*]

    RenataP: můžu ti říct, že takhle rozmazlení jsou v drtivé většině jen ti, co jim ještě nestačilo oschnout vysvědčení

    superkarma: 0 05.05.2008, 15:14:38
  26. [65] kajhan [*]

    Meander: jedná se v podstatě o podporu elektronického bankovnictví. Kdo nastoupí, je zaškolen, takže v podstatě ani nemusí nic umět, jen anglicky a s počítačem.

    ifulinkaa: taky mi to tak připadá. Jenže je to firma, kde je průměrný plat přes 70 tisíc. Jaké platy mají manažeři jsem já vydělala skoro za rok.

    superkarma: 0 05.05.2008, 15:14:05
  27. avatar
    [64] Žábina [*]

    kajhan: škoda že není v Plzni
    nebude se rozšiřovat?

    superkarma: 0 05.05.2008, 15:06:57
  28. avatar
    [63] Meander [*]

    kajhan: A co je to za tým?

    superkarma: 0 05.05.2008, 14:51:54
  29. avatar
    [62] Solei [*]

    RenataP: Když bylo potřeba, chodila jsem vytírat autobusy a uklízet na stavbu - na severní moravě.

    superkarma: 0 05.05.2008, 14:49:37
  30. avatar
    [61] Solei [*]

    u nás právě přijali chlapa do IT oddělení, je mu přes padesát a byl sedm měsíců na pracáku. Šéf ani neuvažoval, že by vzal někoho jiného. Všichni si ho tady chválíme. A to až tak že pokud někdo něco potřebuje tak volá jeho.... Už dva dny na něj stojím ve frontě, jiného nechcu.

    superkarma: 0 05.05.2008, 14:48:14

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme