Bulvár

Kauza: Vlčí děti

Včera vysílala Prima FTV v pořadu Soukromá dramata kauzu tzv. Vlčích dětí, kde se reportéři tohoto pořadu více zajímali nejen o samotné držení dětí v izolaci domácího prostředí, ale také o výši trestu jejich rodičů.

Dvouletého a tříletého chlapce drželi rodiče doma zřejmě proto, aby je uchránili před „špatným“ okolním světem. Matka vyšla s podmínkou, otec dostal osm let.

Je tento trest adekvátní ve srovnání například s tříletým trestem krkavčí matky, která své dítě zabila, nebo v porovnání s kuřimskou kauzou dvou týraných chlapců?

Tímto v žádném případě netvrdíme, že je normální, aby rodiče drželi své děti v izolaci, pohoršuje nás spíš, na základě čeho jsou stanoveny výše trestu, a kde je končí hranice zanedbání povinné péče a začíná hranice fyzického týrání dětí. A proč se neměří všem stejným metrem?

  • Jaký máte na to názor vy, naše čtenářky?

Odkaz na reportáž zde:
sekce Soukromá dramata

   
18.01.2012 - Blog redakce - autor: redakce

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [45] Rikina [*]

    Tak jsem si to pustila, tu reportáž, a je to tedy s prominutím na dvě věci, naprosto nic neříkající, a o ničem. Sml80 Samé dohady a otazníky, co by, kdyby. Fakta nula nic. To už byla z tohoto pořadu zajímavější ta druhá reportáž o hornících, a nejlepší dle mého názoru ta třetí, o slečně Nikole. O "vlčích dětech" mohli pomlčet a efekt by byl stejnej. Sml68 

    superkarma: 0 18.01.2012, 23:40:14
  2. avatar
    [44] kobližka [*]

    Suzanne — #43 Neřekla bych,že to jsou zbytečné vášně.Rozhodně lepší,než být lhostejný a přijímat jako fakt,že se to děje ve všech dobách a společnostech.Víc k tomu nemám co říci.

    superkarma: 1 18.01.2012, 22:11:48
  3. avatar
    [43] Suzanne [*]

    Pentlička — #40 kobližka — #41 Tohle jsou zbytečné vášněSml80 Příbuzní, kteří děti dostali do péče, se shodují, že děti v pohodě jedí, hrají si, prospívají. Ani odborníci se neshodli, jestli to týrání bylo nebo ne. 

    Jestli je společnost lhostejná nebo ne, to se neodvažuju posoudit, protože ve všech dobách, ve všech zemích světa existují lidi, kteří svoje či druhé děti týrají - to není naše špatná společnost.

    1. na komentář reaguje kobližka — #44
    superkarma: 0 18.01.2012, 22:05:36
  4. avatar
    [42] 38riki [*]

    Náš trestní zákoník patří k jednomu  z největších bordelů.

    Oba dva rodiče jsou očividní magoři a měli by být spíše nějak léčeni, případně dostat podmínku. Osmiletý trest odnětí svobody mi teda přijde docela nepřiměřený, když srovnám například opilého řidiče, který zabije dva lidi, ujede, neposkytne pomoc a dostane tři roky a po roce a půl ho propustí pro slušné chování. Nebo tři roky pro matku co sice neúmyslně zabije své dítě, pak ho ještě upálí a dostane taky tři roky? Strašné.

    superkarma: 0 18.01.2012, 20:47:17
  5. avatar
    [41] kobližka [*]

    Pentlička — #40 Já nejsem ochotná přemýšlet o tom,jestli týrání dětí je větší,nebo menší,jestli bylo v opilosti,nebo ve sřízlivém stavu.Jestli je trest přiměřený,či nikoliv.ŽÁDNÝ TREST V PŘÍPADĚ TÝRÁNÍ DĚTÍ NENÍ DOSTATEČNĚ VELKÝ!!!! Nebud brát zřetel na jakýkoliv důvod,který by měl takovouto hyenu nějak omluvit!!!

    1. na komentář reaguje Suzanne — #43
    superkarma: 1 18.01.2012, 19:53:33
  6. avatar
    [40] Pentlička [*]

    Podle mně si těch 8 let zasloužil. Spíš ta matka neměla dostat podmínku, ale aspoň ty tři roky natvrdo. A zbavit rodičovských práv a povinná sterilizace, aby už nemohli týrat další děti. 

    Samozřejmě, že Čermáková měla dostat víc jak 3 roky, ale na druhou stranu, ona to udělala nechtěně v opilosti, zatímco tihle dva cíleně týrali své děti celý jejich život a způsobili jim možná nenapravitelné újmy na psychickém zdraví.

    1. na komentář reaguje kobližka — #41
    2. na komentář reaguje Suzanne — #43
    superkarma: 0 18.01.2012, 19:46:20
  7. avatar
    [39] Lidka 1 [*]

    8 let si nezaslouží, to fakt přehnali Sml23

    superkarma: 0 18.01.2012, 19:13:13
  8. avatar
    [38] peetrax [*]

    kobližka — #37 to ne. Sml54 Jen doufám, že takových rodin není někde ještě víc... Sml31

    superkarma: 0 18.01.2012, 16:41:25
  9. avatar
    [37] kobližka [*]

    peetrax — #36 Nebyl to šťastně zvolený výraz....

    1. na komentář reaguje peetrax — #38
    superkarma: 0 18.01.2012, 16:37:27
  10. avatar
    [36] peetrax [*]

    Klára Křížová — #3 "chudák chlap" - no on je v podstatě chudák, akorát to zřejmě myslíme každá v jiném smyslu. Rozhodně jej nelituju. Sml24

    1. na komentář reaguje kobližka — #37
    superkarma: 0 18.01.2012, 16:33:36
  11. avatar
    [35] kobližka [*]

    malvina — #33 Tak zkus zatlačit,třeba to bude stačit.....Sml16

    superkarma: 0 18.01.2012, 16:03:04
  12. avatar
    [34] kobližka [*]

    átéčko — #19 Já vím,že zrovna tihle děti nechtěli a měli svojí antikoncepci,ale myslela jsem to obecně.

    Souhlasím s Rikinou,není prostě možné,pokud zrovna nežiju na úplné samotě,něco takového ututlat.V naší společnosti jde o totální nezájem,co dělá můj soused,nebo někdo jiný.A že trápí a mučí děti???? Však ono se to netýká mě,tak co tam do toho budu strkat nos.Myslím,že takhle bohužel uvažuje valná část lidí.Utvrzuje je v tom fakt,že úřady sociální péče a vůbec úřady na ochranu dětí jsou mnohde jakoby formální a nechtějí konat.

    Všechyn,ale úplně všechny,co o něčem takovém vědí a nic neudělají,bych tvrdě potrestala. 

    superkarma: 0 18.01.2012, 16:02:25
  13. avatar
    [33] malvina [*]

    átéčko — #22 Já mám nulky a ty né  a né otočit. Ani  do levoboku ani  do pravoboku.....

    1. na komentář reaguje kobližka — #35
    superkarma: 0 18.01.2012, 14:27:38
  14. avatar
    [32] pajda [*]

    Antikoncepční metoda je založená na pověře, že kojící žena neotěhotní. A napodobnení pohybů prsů při kojení má "vyplavit" do těla hormony, připomínající kojení a zabránit tak početí...tolik k té "antikoncepci" - sama to ovšem zkoušet nehodlám. 

    Ke zbytku - pokud jsem viděla zpravodajské reportáže, tak muž izoloval nejprve manželku a poté i děti od okolního světa. Jde to celkem snadno, pokud žena nechodí do práce. Ta se pak postupně odřízne od reality a dojde ke zničení psychiky...dá se to pozorovat u starých lidí, kteří vychází třeba jen na nákup. Tolik k tomu, co se podle mě stalo...psychika se napravuje velmi těžce a jak žena, tak děti mají doživotní následky- mnohem horší, než u fyzického násilí.

    superkarma: 0 18.01.2012, 14:16:48
  15. avatar
    [31] Suzanne [*]

    Rikina — #29 buď bylo okolí hluché a slepé, nebo taky ne, spíš se teď každý rád přidá s křikemSml22

    superkarma: 0 18.01.2012, 14:13:51

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] rusalka2008 [*]

    FAXÍK — #27 přesně tak, oni jsou spíš mimo realitu a určitě svým způsobem fanatici, ani za to nemůžou... ale věznit děti doma je hrůzné. Sml80

    superkarma: 0 18.01.2012, 12:56:26
  2. [29] Rikina [*]

    Tak nevím, jestli veřejnost obecně spíš myslí, že on měl dostat míň, nebo naopak že ostatní víc. Sml57 Nebo obojí? Sml80 Nevím, nebyla jsem u toho, nejsem soudce, a mediální informace jsou zkreslené vždycky. Pán se, pokud vím, odvolal, čili to není definitivní. Osobně bych je asi poslala oba do blázince, tedy do léčebny, to zní líp. Ovšem je smutné a dost divné, že se na to nepřišlo dřív. Dvě malé děti se zas tak snadno přehlídnout nedají, konec konců mimina obvykle dost brečí. Maskovat těhotenství taky není jen tak, zvlášť pro štíhlou osobu... Nějak mi vychází, že okolí těch lidí muselo být velmi dlouho slepé a hluché, a teď je najednou humbuk a všichni auf a hrozně se diví a pohoršují. Sml80 On už ten název "kauza vlčí děti" je těžce bulvární. Sml68 

    1. na komentář reaguje Suzanne — #31
    superkarma: 2 18.01.2012, 12:37:47
  3. avatar
    [28] datura [*]

    Ta ženská se mi zdála praštěná už tím, jak se pořád usmívala a ten způsob antikoncepce, taky zajímavý, přitom by stačil aspirin mezi kolena a neohýbat se Sml16 a trest pro otce jen odráží stav naší justice.

    superkarma: 0 18.01.2012, 12:21:41
  4. [27] FAXÍK [*]

    trest je dost vysoký oproti trestům, které dávají lidem za týrání, zneužívání, nebo za vraždu dítěte!!

    1. na komentář reaguje rusalka2008 — #30
    superkarma: 2 18.01.2012, 12:20:49
  5. avatar
    [26] Lucimo [*]

    řinka — #18 sorry, netušila jsem, že sem nějaká čermáková chodí.Sml30

    superkarma: 0 18.01.2012, 12:14:18
  6. avatar
    [25] Suzanne [*]

    No... tak jsem se na ten díl podívala. Přijde mi to celé praštěné. Ale rozhodně to není na osm let natvrdo. A už vůbec ne ve srovnání s opravdu úmyslně týrajícími rodiči.

    superkarma: 1 18.01.2012, 12:14:05
  7. [24] dadma [*]

    Jsou to určitě podivíni,potřebovali by  psychitrické vyšetření,ale 8 let pro otce se mě zdá hodně.Psali, že matka byla pod jeho vlivem.A co jejich rodina.Rodičům a nebo sourozencům nebylo divné, že je nikdy nepozvali k nim domů?Hned druhý den na to šla reportáž jak babička dítěte se svým druhem mučili vnuka a dostala 2-letou podmínku.Tak nevím jak to ti soudci soudí?

    superkarma: 0 18.01.2012, 12:08:47
  8. avatar
    [23] řinka [*]

    átéčko — #22 lajdáky Sml52 to jsem ještě neslyšelaSml52

    superkarma: 0 18.01.2012, 11:46:55
  9. avatar
    [22] átéčko [*]

    malvina — #20 Já bych to potřebovala ukázat. To měla takové "lajdáky", že s is nima mohla točit? nebo jak?

    1. na komentář reaguje řinka — #23
    2. na komentář reaguje malvina — #33
    superkarma: 0 18.01.2012, 11:41:58
  10. avatar
    [21] řinka [*]

    malvina — #20 to ne to bude dopředu ,dozadu,Sml16 mlask

    superkarma: 0 18.01.2012, 11:41:47
  11. avatar
    [20] malvina [*]

    átéčko — #19 asi  točení  prsy do  pravoboku, nebo levoboku. Určitě to je  převratná novinka  v medicíně od  dvou  psychicky narušených osob.

    1. na komentář reaguje řinka — #21
    2. na komentář reaguje átéčko — #22
    superkarma: 0 18.01.2012, 11:34:37
  12. avatar
    [19] átéčko [*]

    kobližka — #9 Oni je nechtěli, měli svou metodu proti početí. Točení prsy. To bych ráda viděla JAK?

    1. na komentář reaguje malvina — #20
    2. na komentář reaguje kobližka — #34
    superkarma: 0 18.01.2012, 11:27:28
  13. avatar
    [18] řinka [*]

    jura — #17 jsem se lekla že je řeč o měSml52Sml52Sml52Sml52Sml52

    1. na komentář reaguje Lucimo — #26
    superkarma: 0 18.01.2012, 11:10:20
  14. [17] hot [*]

    řinka — #16 asi ta co vožralá zalehla dcerku a pak ji ještě spálila Sml43

    1. na komentář reaguje řinka — #18
    superkarma: 2 18.01.2012, 11:08:50
  15. avatar
    [16] řinka [*]

    Lucimo — #14 Ježiš jaká ČermákováSml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52

    1. na komentář reaguje jura — #17
    superkarma: 0 18.01.2012, 11:03:39
  16. avatar
    [15] Altamora [*]

    dasena — #1 Nejspíš to vymyslel některý novinář a ostatní to přejali. Skutečnost, že na děti nemluvili, nehráli si s nimi, nepřihlásili je, na mě působí dojmem, že by se jich po čase zbavili. Dcera byla registrovaná, té se zbavili legálně. Kdo ví, jakým způsobem by se zbavili těchto dětí? Vím o té kauze jen to, co bylo v novinách. Působil na mě velmi negativně, bezcitně. Nevylučovala bych, že by mu připadalo normální je prostě vyhodit na ulici nebo i usmrtit, když už by mu začali vadit příliš.

    superkarma: 0 18.01.2012, 10:49:44
  17. avatar
    [14] Lucimo [*]

    Klára Křížová — #12 Jenže ten chlap zničil tři životy, svých dětí i své ženy. A třeba se bláská na lepší časy a nějaká příští "Čermáková" taky dostane pořádný trest.Sml67

    1. na komentář reaguje řinka — #16
    superkarma: 1 18.01.2012, 10:46:13
  18. [13] Klára Křížová [*]

    malvina — #6 to máš recht, teď to asi přehodnotí

    superkarma: 0 18.01.2012, 10:41:04
  19. [12] Klára Křížová [*]

    Dobře, chlap není normální, to je jasné... ale když někdo s úmyslem zabije dítě a ještě ho spálí dostane menší trest než on, když držel děti doma. Ta matka taky neni normalní a odstala jen podmínku...

    1. na komentář reaguje Lucimo — #14
    superkarma: 0 18.01.2012, 10:40:13
  20. avatar
    [11] Altamora [*]

    Trest zasloužil. Nezájem a nevýchova je psychické týrání a poznamená dítě na celý život. Výše trestu je ale podivná, zvlášť ve srovnání se směšnými tresty, či spíše netresty v kauze holčičky fyzicky i psychicky týrané pěstounkou a jejím partnerem. 

    Ten dokument jsem neviděla, Klíma je manipulátor a s fakty zachází velmi kreativním způsobem.

    superkarma: 2 18.01.2012, 10:40:01
  21. avatar
    [10] kobližka [*]

    malvina — #6 Sml30Sml67

    superkarma: 0 18.01.2012, 10:37:57
  22. avatar
    [9] kobližka [*]

    Klára Křížová — #3 Nebudu polemizovat o výši trestu,ale nenazvala bych otce dětí "chudák chlap".Oba dva,i s matkou dětí,jsou adepti na psychiatrickou léčebnu.Taky nesouhlasím s označením "vlčí děti",ale dětí je mi upřímně líto.Kladu si otázku,proč prostě takoví lidí mají děti?Sml80

    1. na komentář reaguje átéčko — #19
    superkarma: 1 18.01.2012, 10:37:23
  23. avatar
    [8] dasena [*]

    řinka — #7 já bych jim spíš vyměnila mozek, asi ho mají oba hladkýSml52Sml52

    superkarma: 0 18.01.2012, 10:35:22
  24. avatar
    [7] řinka [*]

    Oba vykastrovat a pak atSml31ˇsi žijou jak chtějí a zodpovídají jen za sebeSml31

    1. na komentář reaguje dasena — #8
    superkarma: 1 18.01.2012, 10:32:45
  25. avatar
    [6] malvina [*]

    Klára Křížová — #3 to  že nemá dobrého právnika je proto, že on sám se brání proti zkaženému , špatnému světu.  Jen nevím zda  je to sekta  nějakých vypatlanců, kteří čekají na odlet vesmírních lodí, .... nebo  tidít... kterému  hráblo ve věži....

    1. na komentář reaguje kobližka — #10
    2. na komentář reaguje Klára Křížová — #13
    superkarma: 0 18.01.2012, 10:29:59
  26. avatar
    [5] dasena [*]

    Klára Křížová — #3 jenže on se dost přiblížil uvažovaní své manželky, jak jsem vyrozuměla z té reportáže, to řekl i jeho bratr a pokud bude pod vlivem manželky, tak by ty děti nekozal dovézt do reality

    superkarma: 0 18.01.2012, 10:29:46
  27. avatar
    [4] malvina [*]

    nechci se moc  vyjadřovat  ke spravedlnosti.Je víc  než  jasné že   zde existuje dvojí metr. Maminka vlčích  dětí  je opravdu vhodným objektem pro psychaitra. Tvdit , že  chtěli své děti, uchránít  před " okolním  zkaženým světem" je totální hovadina.   

    superkarma: 2 18.01.2012, 10:27:18
  28. [3] Klára Křížová [*]

    dasena — #1 Mě to taky přišlo dost uhozený, to se zase někdo vyřádil a chudák chlap dostal trest, jako by ty kluky utýral a oni zemřeli. Sml31... škoda, že nemá na dobrýho právníka, vždyť to je hrozný...

    1. na komentář reaguje dasena — #5
    2. na komentář reaguje malvina — #6
    3. na komentář reaguje kobližka — #9
    4. na komentář reaguje peetrax — #36
    superkarma: 2 18.01.2012, 10:24:26
  29. avatar
    [2] PBD [*]

    Stejným metrem se tady neměří obecně,nejen v určitých případech.Bohužel!!! V naší republice platí,čím větší svině,tím menší trest-pokud teda vůbec nějaký trest...Sml31

    superkarma: 2 18.01.2012, 10:19:25
  30. avatar
    [1] dasena [*]

    Sml15Dívala jsem se na tuto reportáž, myslím si, že trest je přiliš vysoký a zároveň si myslím, že tito rodice už dost riskovali s narozením chlapečků a nejsou způsobilí vychovávat děti tak, aby pak zapadly do normálního koloběhu života s ostatními dětmi a lidmi v dospělosti.

    ale jak jsem tak koukala na vývin děti, nevím, dko přišel s názvem "vlčí děti"Sml31 zase nějaký přiblblý úředník od stoluSml15

    1. na komentář reaguje Klára Křížová — #3
    2. na komentář reaguje Altamora — #15
    superkarma: 2 18.01.2012, 10:19:06

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa na téma osteoporóza
Anketa na téma: Zubní zdraví

Náš tip

Doporučujeme