Česká pošta

Ve dvou našich článcích jste mohli sledovat osudy ztracené zásilky s poukázkou FAnn v hodnotě 1000 korun, kterou jsme poslali čtenářce Judithce jako zaslouženou výhru. Dnes si můžete přečíst, jak celá věc dopadla.

Pošta se k naší kauze postavila čelem. Vyřídila celou reklamaci i s navrácením peněz během čtrnácti dnů. Samozřejmě nevíme, zda by pošta jednala stejnou rychlostí, kdybychom problém nemedializovali, ale pryč od zavádějících spekulací. Faktem je, že tisíc korun i poštovné je navráceno.

V minulém článku Pošta? To je holubník! jsme také uveřejnili několik otázek, které jsme poslali mluvčí České pošty Martě Selicharové. Přišla nám následující odpověď...


Dobrý den,

velmi se omlouvám, že odpovídám až nyní, ale asi jste zaznamenal, že nám minulý týden rezignoval generální ředitel. K Vašim dotazům:

Česká pošta se snaží poskytovat svým zákazníkům ty nejlepší služby. Ovšem i zde pracují lidé a může se stát, že některá zásilka bohužel nedorazí ke svému adresátovi.

Samozřejmě se vždy snažíme zásilku najít. V případě, že se jednalo o pochybení lidského faktoru, tak následují postihy. A to v rámci platného Zákoníku práce.

Pěkný den,
Mgr. Marta Selicharová


Pošta se nám tedy ústy své mluvčí podruhé omluvila, ale například otázka, proč nejde dohledat na internetu zásilku podle unikátního čísla, zůstala nezodpovězena.

Judithka o svou výhru nepřišla

Samozřejmě, že čtenářka Judithka nepřišla zkrátka. Svou výhru si zasloužila! Naše obchodní oddělení pro Judithku sehnalo novou poukázku FAnn ve stejné hodnotě. Tentokrát se na poště neztratila...


Dobrý den,

konečně vám mohu s nesmírnou radostí oznámit, že mi byla doručena vyhraná FAnn poukázka! Ještě jednou vám mnohokrát děkuji za čas a také ochotu řešit tuto poštovní nepříjemnost. Přeji celému týmu Žena-in krásné vánoční svátky, do Nového roku mnoho spokojených čtenářek a minimum poštovních nepříjemností!

Judithka


Konec dobrý, všechno dobré. Judithka dostala svou poukázku, my máme zpět poštovné i peníze, jen jsme se nedozvěděli odpovědi na některé položené otázky. No, co se dá dělat...

Jak na vás celá kauza působí? Jaké jsou vaše zkušenosti s navracením peněz a poštovného za nedoručené zásilky?

Reklama