PUMA spustila kampaň s názvem DO YOU, jejímž cílem je vzbudit sebedůvěru u žen po celém světě.Kampaň byla inspirována Rihannou, jež jednou řekla: „Nebojím se chovat tak, aby věci fungovaly. Nedělám to jen pro odpovědi nebo diskuze. Pouze žiju svůj život.“ Kampaň inspiruje ženy, aby zůstaly věrné samy sobě, aby si nastavily svá vlastní pravidla a nikdy nebraly „ne“ jako odpověď. Povzbuzuje ženy, aby byly sebevědomé, motivované a nikdy nepřijímaly kompromisy.

Puma

DO YOU kampaň startuje tento měsíc. „DO YOU znamená najít v sobě sílu a převzít odpovědnost za sebe sama. To je velmi silné poselství,“ řekla světová modelka Cara Delevingne, která se připojí k této kampani. „Smyslem DO YOU je přijmout sebe sama bez ohledu na nedostatky, nalézt svoji pravdu a držet se jí. Myslím, že kampaň je zvláštní tím, že pro každého představuje něco jiného. Povzbuzuje lidi, aby byli sami sebou,“ dodala. Cara ztělesňuje ženu PUMA. Je odvážná, vždy hledá nové způsoby, jak vyjádřit sebe samu. Ve svých postojích je nesmlouvavá a často vzdoruje nastoleným pořádkům.

Puma

Puma

 

Reklama