Bulvár

Kampaň je podle mého citové vydírání!

 
Milé žena In,
Můj názor na interrupce je, že každýho je to věc a každá žena by měla mít právo se rozhodnout sama, bez ovlivňování okolí!
Jsem pro interrupce!
Ve státech, kde interrupce není legalizována mi přijde hodně líto žen, které pak podstoupí zákrok někde tajně a zničí si zdravý či přijdou o život.
Nechtěné dítě není pokud si ho matka nechá! Je pouze neplánované! Ano neplánované dítě bych si nechala!
Kampaň je podle mého citové vydírání! Sama ted stojím na mezníku ve svém těhotenství.Jsem 10tt a čekám na výsledky testů a pokud vyjdou negativně ( spolehlivost je na 100% ) je na místě interrupce, ale vůbec nevím zda to zvládnu!

A díky obrázkům z kampaně a takovému ovlivňování je to pro mě daleko horší, protože potrat se mi příčí, ale rozhodně nejsem proti nim.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Lenka

Milá Lenka,

ďakujeme za Váš názor. Najlepšie je urobiť to, čo sama cítite. 


Krásny deň :-)

 

   
29.05.2006 - Společnost - autor: Natálie Rolková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [47] Vivian [*]

    Méma: jestli můžu být tak zvědavá, co to máš za chorobu, že ty s ní žít můžeš a dítě ne?

    superkarma: 0 30.05.2006, 18:47:44
  2. avatar
    [44] Vivian [*]

    Méma: ani z choriových klků se nedá zjistit všechno. Můžeš mít třeba jistotu, že to mimi nebude mít tu tvoji chorobu, ale může mít x dalších, na které se nepřijde Jak říkám, stoprocentní jistotu v tomhle nemůžeš mít nikdy
    Nějak jsem nepochopila, jak ta organizace "podsouvá tvoje názory"...
    Nevím, které fotky máš přesně na mysli, takže nemůžu soudit, ale nemyslím si, že by udělat z plodu kaši bylo o něco hezčí než z něj udělat jen kousky Imho je to prašť jako uhoď...
    Jo, teď jsem našla nějakou fotku plodu usmrceného ve 24. týdnu. Interrupce se dělají do 24. týdne A podle fotky těžko říct, jak ten plod zemřel, ale píšou, že byl "usmrcený"

    superkarma: 0 29.05.2006, 20:58:50
  3. avatar
    [42] Vivian [*]

    Milá Lenko, žádná metoda prenatální diagnostiky NENÍ stoprocentně spolehlivá . Pokud vám tohle někdo slíbil, tak lhal. Nikdy si nemůžete být stoprocentně jistá. Tuším, že máte na mysli amniocentézu, o které se s oblibou tvrdí, že je stoprocentně spolehlivá, ale berte na vědomí, že i ta "všemocná amniocentéza" dokáže zjistit jen NĚKTERÉ vývojové vady! (Tuším, že je to jen okolo 65% všech vad).
    Stoprocentní jistota v tomhle oboru neexistuje

    Ad kampaň - rozhodně si nemyslím, že to je citové vydírání. Ta organizace prostě jen nějakým způsobem prezentuje svůj názor Jste svobodný člověk a můžete se sama rozhodnout...

    superkarma: 0 29.05.2006, 18:40:46
  4. avatar
    [41] Kuře [*]

    Meander: Ne, Karkulku chápe jako pohádku. Spíš jde o situace, kdy se dokáže do děje vžít. Nevím, jak to popsat. Třeba u Nema se vžila do toho, že mu umřela maminka. Nebo když princ odvádí princeznu do svého hradu, tak brečí, že jde ta princezna od tatínka pryč. Když v televizi slyší, že výbuch zabil děti, tak brečí, že ty děti měly maminky (a naopak) a jdou samy do nebíčka. Takové ty opravdu "pohádky" už umí odfiltrovat. Ovšem po roční přestávce, kdy jsem jí vykládala pohádky, které jsem jí sama vymýšlela (a už chápu Nepila, proč psal ty pohádky, co psal, nebo vyhledla jenom pro ni.
    Problém je v abnormální citlivosti na emoce jiných. Až bude starší, tak to zvládne a dokáže se s tím vyrovnat. Nebude ovšem méně citlivá (možná, trošku). Myslím si, že pokud bych jí to nefiltrovala, tak by postupně otupěla, ale je otázka, jak moc a co by se v ní zlomilo.

    superkarma: 0 29.05.2006, 17:31:14

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [38] Aktij [*]

    Kuře: já Nema taky obrečela, i Shreka a Dobu ledovou

    superkarma: 0 29.05.2006, 16:48:58
  2. avatar
    [37] Meander [*]

    slonbidlo: Proč bychom jim ukazovali hnusné fotky? Je opravdu nutné třískat všechno od kraje ke kraji?
    Kuře: Takže třeba to, že vlk sežere Karkulku bere jako fakt? To je husté To chápu, že je třeba dělat síto, než se to naučí přebrat

    superkarma: 0 29.05.2006, 16:16:32
  3. avatar
    [36] Kuře [*]

    Meander: Jajda v kolektivu od 1,5 roku. Oblíbená, živá, spousta kámošů... prostě si neumí přebrat čtené a obrazové "hrůzy"

    superkarma: 0 29.05.2006, 16:10:48
  4. avatar
    [34] Meander [*]

    slonbidlo: Chovala se tak, jak tu popisuje třeba Kuře Možná ještě o něco méně důsledně. Holka je sice strašně hodná, ale naprosto nepoužitelná.

    superkarma: 0 29.05.2006, 16:01:51
  5. avatar
    [32] Meander [*]

    Kamarádka taky chránila dceru před všemi "zlými věcmi" v TV, rádiu, tisku... Holka pak mohla do první až v osmi letech, protože neustála ani běžnou dětskou hádku.

    superkarma: 0 29.05.2006, 15:38:57
  6. [31] Bellana [*]

    Ještě by mě zajímalo, jestli anonymní zadavatel kampaně přispívá i na domovy pro matky v nesnázích a pro opuštěné děti.

    superkarma: 0 29.05.2006, 15:37:06
  7. [30] Bellana [*]

    Kuře: František Nepil prý začal psát své pohádky právě proto, že jeho dcera byla tak citlivá jako tvoje.

    superkarma: 0 29.05.2006, 15:34:17
  8. avatar
    [29] Kuře [*]

    Méma: Dej si pozor na okrajové vnímámí. Oni ti drobci skutečně vnímají i to, co přímo nesledují. Já bezpečně vím, že když se přehnala tsunami, tak se malá na zprávy nedívala, večeřela v kuchyni s kamarádkou. Jednou za tu dobu proběhla na záchod. V noci z toho byla taková noční můra, že jsem zírala, zdálo se jí o utopených lidech.
    Ta hranice je opravdu orientační a jde u ní právě o jakési vyrovnání se s fakkty. Dítě totiž dokáže rozumově spoustu věcí pochopit už dřív, ale vyrovnat se s tím neumí, což může vést k potížím. Neumím to moc dobře vysvětlit. Něco se o tom píše i v knížce "Ženy jsou z Venuše, muži z Marsu a děti z nebe". Je o výchově dětí. Mám pocit, že tam je ta hranice dokonce až 9let, ale nejsem si jistá.

    superkarma: 0 29.05.2006, 15:34:16
  9. avatar
    [26] Kuře [*]

    slonbidlo: Jasně, že je Jajda extrém. Ja jsem se snažila ti odpovědět na otázku, kdy je ten správný věk. Vím, že jsi asi myslela jako otázku řečnickou, odpovídám ti proto, že jsem se o to sama hodně zajímala a překvapilo mne, že věková hranice existuje. Mě taky nebaví lustrovat kdejaký dětský časopis, čučet po večerech na pohádky (abych je pak mohla pustit Jajdě) atp. A když jsem si vyslechla, že mám skutečně dítko chránit a chránit (vůbec nepouštět zpravodajství byl nápad psycholožky), tak jsem v duchu šla do vývrtky. Do té doby mě všichni přesvědčovali, že si má malá zvykat. Ty broučky a Nema jsem ti psala jako příklad, co už je u nás doma problém. Ale ty plakáty asi poděsí víc dětí.

    superkarma: 0 29.05.2006, 14:52:24
  10. avatar
    [25] Asdareel [*]

    Kuře: Po přečtení tvých příspěvků můžu říct, že máš velmi pěkné a vyzrálé názory. Děti do 7 - 10 let by to asi opravdu vidět neměly...

    superkarma: 0 29.05.2006, 14:50:00
  11. avatar
    [23] Ťapina [*]

    Taková kampaň může mít za následek jediné, a to, že to za nějakou dobu všem bude připadat normální, když to vidí všude kolem sebe

    superkarma: 0 29.05.2006, 14:01:55
  12. avatar
    [22] Kuře [*]

    slonbidlo: u každého dítěte jinak. Dítěmusí být zralé tu informaci nejen zpracovat, ale i vyrovnat se s ní. Obecně by se dětiměli chránit zhruba do sedmi let před scénami a obrazovými vjemy, kde se lidé zabíjí, ubližují si atp. Pak už jsou schopní tuto informaci zvládnout. To mám od dětské psycholožky. U nás je problém s tím, že malá má abnormální empatii, nezvládla třeba film "hledá se Nemo", protože na začátku maminka a děti zemřou. Když slyšela (bez mého vědomí) Broučky, tak jsme měli vystaráno na tejden.

    superkarma: 0 29.05.2006, 13:38:47
  13. [20] Majkii [*]

    Méma: je mi to luto . Drzim palce aby si sa rozhodla spravne (podla seba).

    superkarma: 0 29.05.2006, 13:19:09
  14. avatar
    [19] jaku [*]

    Kuře: Tak ať ti vše vyjde a mnoho .

    superkarma: 0 29.05.2006, 13:18:55
  15. avatar
    [18] Kuře [*]

    jaku: jde o to, že na některé pravdy mají děti čas. Moje malá ví, jak se rodí a plodí děti. Ví, žemimi může mamince v bříšku i umřít. Ví, že lidi jsou zlí a můžou se vzájemně zabít. Ale VIDĚT urvanou ručičku a dozvědět se, že to někdo úmyslně udělala miminku v bříšku by neustála. Ano, chci jí to říct,ale v době, kdy na to bude zralá a budu mít čas jí to vysvětlit. nechci, aby to pitomý plakát udělal za mně v době, kdy řešíme jiný psychický problém a jsme rádi, že nám večer usne bez pláče.

    superkarma: 0 29.05.2006, 13:05:34
  16. [16] Majkii [*]

    Kuře: suhlas, organizatori nemysleli na to ze na bilboardy sa divaju aj male deti .

    superkarma: 0 29.05.2006, 13:00:22
  17. [15] Majkii [*]

    Ja v tom ziadne citove vydieranie nevidim. Je to realita tak preco pred tym zatvarat oci? Alebo si si pod pojmom interupcia predstavovala nieco ine???

    superkarma: 0 29.05.2006, 12:57:02
  18. avatar
    [14] jaku [*]

    Kuře: děti mám v různém věku. Od 18 do 4 let.
    Nemluvím o zákazu potratů. Mluvím o tom, že nepodívat se pravdě do očí není správný.

    superkarma: 0 29.05.2006, 12:53:26
  19. avatar
    [13] Kuře [*]

    jaku: Víš, já souhlasím s tím, že se to objeví v časopisech pro puboše, v TV večer a tak. Ale já, která svému dítěti tvrdě cenzuruju TV, která si nemůžu dovolit číst pohádku, aniž bych ji předtím neznala, která se ani na zprávy nepodívám, aby náhodou něco nezahlídla (teď myslím mrtvoly, výbuchy atp.) se cítím dost blbě. Nevím, jak máš staré děti a jak moc jsou na podobná témamta citlivé. Ale já vím, že moje by tenhle plakát nerozchodila. Takových dětí je víc.
    Netvrdím, že je ta kampaň úplně blbá, ale měla být cílená. Ta skupina, co ji organizuje bojuje za úplný zákaz potratů a antikoncepce. Já si myslím, že potrat je moc špatná věc. Tak jako si myslím, že zakázat potraty je cesta do pekel.

    superkarma: 0 29.05.2006, 12:34:52
  20. avatar
    [11] Beruška1 [*]

    Buď se plakát nevyskytuje tam, kde se pohybuji já, nebo je to tím, že se o různé plakáty nezajímám, já ho prostě ještě neviděla, takže vůbec nevím, jak vypadá a nemohu ho soudit. Ale i tak už mám všech těch pánbičkářů za práva nenarozených dětí plný zuby. A co práva těch matek. Vždycky, kde začíná právo a svoboda jednoho, končí právo a svoboda druhého. Takový je život, to nikdo nezmění

    superkarma: 0 29.05.2006, 12:17:00
  21. avatar
    [10] jaku [*]

    Kuře: já vím, že je to hrozný. Ale ono to JE hrozný !
    Taky se bojím, že půjdu s dětmi kolem takovéhleho plakátu. A asi půjdu. A nevím, jak to vezmou.
    Třeba si z toho vezmou to lepší, a to, že TOHLE by svému dítěti neudělaly.

    superkarma: 0 29.05.2006, 12:10:49
  22. avatar
    [9] Kocicka [*]

    Osobně si myslím, že těchto kampaní takovédleho stylu je spousta,ale nad těma se už lidé tolik nepozastavují, ....mockrát jsem viděla plakáty s obnaženými těly, rozsekanými lidmi, ...

    superkarma: 0 29.05.2006, 12:07:55
  23. avatar
    [8] Kuře [*]

    Omlouvám se, odeslal jsemto dřív.
    Mělo tam být: Proč se musím bát toho, že to moje uvidí? Pro ni by pochopení smyslu toho plakátu znamenalo v lepším případě pěkných pár proplakaných nocí.

    superkarma: 0 29.05.2006, 11:58:21
  24. avatar
    [7] Kuře [*]

    jaku: a pár dětí z těch plakátů bude mít noční můry, pár maminek, které přišly o dítě se rozpláče... Proč ta kampaň nemůže být cílená jenom na dospěláky? Proč se musím bát toho, že to moje uvidí? Pro ni by pochopení smyslu toho plakátu znamenalo pěkný

    superkarma: 0 29.05.2006, 11:56:24
  25. avatar
    [6] jaku [*]

    Gabi: Asi nebude mít vliv. Ale aspoň - třeba- si lidi uvědomí, že to není " jen takovej malinkej zákrok"

    superkarma: 0 29.05.2006, 11:46:47
  26. avatar
    [5] Gabi [*]

    Kocicka:

    superkarma: 0 29.05.2006, 11:42:34
  27. avatar
    [4] Gabi [*]

    Nemyslím si, že kampaň je citové vydírání, pokud se rozhoduji, musím zvážit všechna a pro a proti. Život prostě není jednoduchý Ve výsledku, podle mě, tato kampaň nebude mít na statistiky žádný vliv.

    superkarma: 0 29.05.2006, 11:41:14
  28. avatar
    [3] jaku [*]

    Kocicka: Souhlas.

    superkarma: 0 29.05.2006, 11:40:59
  29. avatar
    [2] jaku [*]

    Kampaň není citové vydírání.
    Pouze konečně ukazuje opravdu to, co se při interrupci děje.

    superkarma: 0 29.05.2006, 11:37:48
  30. avatar
    [1] Kocicka [*]

    milá léno, mám kolem sebe spoustu lidí....co jim byla diagnostikována vada na dítěti?! a podstoupili to riziko s láskou k tomu děcku a následky pro ně, který z toho mohli plynout. A nikomu z nich se nenarodilo nemocné dítě! A pak vím o lidech co o tom neměli ani páru a dítě s downem je na světě...A Honzíček je super, nedovedu si představit, že by to nebyl a spálil ho někdo v kamnech jako odpadky!!!

    superkarma: 0 29.05.2006, 11:32:31

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme