Reklama

V příspěvku čtenářky AnteaX si můžete přečíst nejen o zamrzlé labuti v rybníce a zaběhnutých psech, ale také o praktických zkušenostech záchranářky...

Další tísňový příspěvek zaslala čtenářka AnteaX. Nahlédněte do zákulisí záchranky...


Tísňové linky jsou velice užitečná věc. Pomohly zachránit spoustu životů a smekám před všemi, jejichž práce je hovořit na druhém konci. Naštěstí jsem nikdy nemusela volat policii, záchranku nebo hasiče. Již několikrát jsem ale volala městskou policii na číslo 156. 3x to bylo kvůli tomu, když jsem někde viděla běhat ztraceného pejska, 1x kvůli zamrzlé labuti na rybníku a 1x kvůli nočnímu vandalství opilců. Na druhém konci telefonu vždy byli moc milí. Většinou jsem počkala, až přijedou a pak jsme se pokusili zaběhnutého pejska dostat do auta. U toho posledního loni v létě jsme měli co dělat, byl to starý popletený knírač a vletěl pod autobus. Naštěstí stejně tak rychle i vyletěl odněkud mezi koly a nic se mu nestalo.

Nikdy by mě nenapadlo tyto linky zneužívat, ale moje kamarádka ze záchranky si často stěžuje, co jim tam volá úchylů. Jsem ráda, že v dnešní době mobilních telefonů si v případě potřeby pomoc můžu zavolat odkudkoli, tedy pokud je signál:-)

Napsala,
AnteaX

Téma dne 29. 1. 2013: Tísňové volání - jak často ho využíváme

  • Kdy jste naposledy volala některou z linek tísňového volání a při jaké to bylo příležitosti?
  • Jak často tísňové linky používáte?

Své příspěvky k tomuto tématu mi posílejte nejpozději 29.1.2013 do 14.30 hodin na e-mailovou adresu redakce (viz níže). Jednu z přispěvatelek odměním pěkným dárkem, totiž knihou Výživou proti rakovině z nakladatelství iKAR a také stylovým diářem na letošní rok od firmy Albi. Pokud chcete mít šanci na získání dárku, ať je váš příspěvek dlouhý alespoň jako tento odstavec textu.

bookdiar