Vztahy

Jsem nevěrná, no a?

 

Milá redakce,

když jsem si přečetla vámi vyhlášené téma, rozhodla jsem se reagovat. Vadí mi totiž, jak se masivně zatracuje to, když člověk není po celý život věrný, když si dokáže užívat i mimo manželskou postel.

 

Já jsem vdaná už deset let. Mám klidné, pohodové a nudné manželství. Můj muž je anděl. Je hodný, je pozorný, nikdy by mně či dcerce neublížil. Ale protože nejsme v pohádce, ale v reálném životě, není nic tak růžové, jak se zdá.

 

Mě osobně totiž manželství nudí. Rozhodně však ne v tom smyslu, že bych chtěla odejít, či se muže zbavit. Já jen chci mít ten život občas pestrý, zajímavý a zbavený stereotypu.

A právě z těchto důvodů mám milence už 3 roky.

 

Scházíme se dvakrát, třikrát v týdnu a věřte mi, že to pomáhá nejen mně, ale i mému vztahu s manželem.

S milencem si užívám volnosti, vychutnávám si poslední zbytky mládí, připomínám si chvíle, kdy jsem byla ještě svobodná holka.

Milenec mě dokáže dostat do světa, kde nejsou problémy, kde nepočítám každou korunu a kde se nemusím dlouze rozhodovat, zda mám koupit dcerce bundu, nebo manželovi boty.

 

Manžel samozřejmě o mém poměru nic neví a jsem si jistá, že se nikdy nic také nedozví.

 

Protože s nevěrou mám zkušenosti, jsem si jistá, že takové ty výkřiky: Fuj! Je to hnus!, pocházejí od lidí, kteří nedokáží přistupovat k životu otevřeně. Myslím, že taková ta hra na To bych nikdy neudělala! - je jen pouhopouhá přetvářka.

 

A pokud vás zajímá, jak bych reagovala, kdyby to bylo obráceně, pak vám řeknu toto:
Věřím, že kdyby manžel měl milenku, bude stejně opatrný jako já, a tudíž nebudu vědět, že někdo druhý existuje. Pokud bych se to však dozvěděla, neříkám, že by mi to nevadilo. Zajímalo by mě, proč ji má a co k ní cítí... rozhodně bych však tuto informaci nehnala do extrémů, jako většina z vás.

 

Deptají mne ty hysterické výlevy typu: Ó bože! On mi zahnul!!! A doufám, že já taková nikdy nebudu.

 

   
09.05.2005 - Láska a vztahy - autor: Čtenářský příběh

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [147] peguša [*]

    Léthé: Asi bych byla hodně zklamaná, to přiznávám, ale právě proto sama nepodvádím. Když by to bolelo mě, bolelo by to i jeho. nevěra vždycky bolí. Zatím můj má mou plnou důvěru a já zase jeho. A to je pro mě teď důležité.

    superkarma: 0 10.05.2005, 09:15:39
  2. avatar
    [146] peguša [*]

    Nyotaimori: Ty možná ne, ale já rozhodně ano. Nemohla bych se miliskovat s někým, ke komu pranic necítím. Abych se s někým vyspala, musela bych ho milovat. Jak to tady čtu, nejsem sama. Ale najdou se i, jak ty říkáš "rozhoďnožky". K těm já ale nepatřím. Rozhodně jsem nechtěla generalizovat, jen jsem vyjádřila svůj názor. Kdyby H.L. manžel mlátil nebo psychicky týrak, či chlastal po hospodách, dala by se nevěra pochopit. Ale sama říká, jak je hodný, pozorný a má ji i dcerku rád. Nevěrou se ale tyto vlastnosti neoplácejí, to promiň.
    Někdo to tu už zmínil, že asi neví, co s volným časem. Normálně zaměstnaná žena by rozhodně nezvládla domácnost, práci, péči o dceru a ještě 2x - 3x týdně si užívat s milencem. Taky jsem doma (nezaměstnaná) už dost dlouho. Když to vezmu i s mateřinama, tak celkem 11 let, ale prostě to pro mě není důvod, abych si hledala jinýho chlapa, protože mám dlouhou chvíli. Přišlo by mi sprostý pdvádět chlapa, kterej mě v podstatě živí a dře se, aby nás všechny zabezpečil.

    superkarma: 0 10.05.2005, 09:12:51
  3. avatar
    [145] Léthé [*]

    Nyotaimori: ty si číslo ....ale snad jediná upřímná

    Víš co bych chtěla vidět? Chtěla bych vidět ty dršky věrných ženušek, které by zjistili, že ten jejich bobáneček má milenku celých 25 let .

    superkarma: 0 09.05.2005, 23:59:22
  4. avatar
    [143] Eva_CZ [*]

    sara.l: ha haha - a kdo rika, ze je to manzel?

    superkarma: 0 09.05.2005, 21:21:06
  5. avatar
    [138] Léthé [*]

    kóóókokodák......

    superkarma: 0 09.05.2005, 19:55:56
  6. avatar
    [136] sara.l [*]

    Eva_Fl: Susina: no holky nedá se nic jiného než vám Gratulovat ke skvělým a určitě vyjímečným manželům...at Vám to vydrží napořád

    superkarma: 0 09.05.2005, 19:18:16
  7. avatar
    [135] risina [*]

    peguša 127: Pro někoho to důvod k nevěře není, pro někoho je. Zrovn takpro tebe by nevěra byl důvodem k výčitkám svědomí a autorka si ji užívá bez nich. Každý jsme jiný a proto je život tak krásně pestrý...

    superkarma: 0 09.05.2005, 18:31:39
  8. avatar
    [134] Eva_CZ [*]

    A jeste bych dodala, ze se spolu furt smejeme, coz povazuju za hodne dulezite.

    superkarma: 0 09.05.2005, 18:26:16
  9. avatar
    [133] Eva_CZ [*]

    Susina: Nas vztah zraje, ja k nemu asi citim hodne vic, nez v zacatcich. Zamilovanost jako takova pominula, ale memu je cim dal drazsi. A jasne, ze je to kolobeh a nekdy fnukam, ze nemame na nic cas a ze se uz bavime jen o praci, ale pak zvolnime a jsme spolu o vikendech a to nas dobiji... Nuda?

    superkarma: 0 09.05.2005, 18:25:41
  10. avatar
    [132] gavi [*]

    Susina: peguša: úcta ,důvěra a přátelství

    superkarma: 0 09.05.2005, 17:42:05
  11. avatar
    [131] jarre [*]

    A proc jsi vdana? Kdyz je tvuj manzel tak hodny, jak pises, nemyslis, ze by ho tva nevera bolela? A ze se to nikdy nedovi, neni tak jiste, vetsinou se najde nejaka "dobra dusicka", ktera mu to rada sdeli. Manzel je pro tebe jen bezpecne zazemi, kam se po zaletech vracis? Jaky je vas sexualni zivot doma, kdyz s milencem travis dva, tri dny v tydnu? Mas-li tak abnormalni potrebu sexu, mela jsi radeji zustat "bez pritezku" nebo si najit praci v sexualni sfere.

    superkarma: 0 09.05.2005, 17:42:02
  12. avatar
    [130] peguša [*]

    Susina: Suzi, ty mi mluvíš z duše. Přece manželství není jen o vášni a sexu. Takové by dlouho nevydrželo. Ale právě to řešení různých problémů ten vztah musí nutně utužit. To vědomí, že máš někoho nablízku a koho se můžeš opřít.... Taky jsem se kdysi zamilovala (byla jsem už vdaná) a přiznávám, že to byla holá vášeň a chtíč, ale ustála jsem to. Pocit viny by byl asi hroznej a tak jsem šla od toho dřív, než mohlo vůbec něco začít.

    superkarma: 0 09.05.2005, 17:30:31

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [129] Susina [*]

    peguša: my jsme spolu skoro 10 let, vzhledem k náročný práci večer většinou přes tejden nemáme na bohužel moc sílu, ale hlavní je, že cítíme tu úctu, důvěru a přátelství.. Asi před dvěma týdny prožíval manžel v práci dost problémy, nervy, tak jsem ho držela nad vodou a když to přešlo, najednou mě večer objal a řek, jak je rád, že mě má, že ho podržím, to že většina jeho kamarádů doma nemá... a já měla takovou radost jen z toho, že jsme spolu a je nám pořád dobře...

    superkarma: 0 09.05.2005, 17:14:29
  2. avatar
    [128] Blueberry [*]

    Markýza: Nechci te k nicemu ponoukat, ale to, co popisujes, je presne, v cem jsem se motala pred 12 lety ja. Odesla jsem do naproste nejistoty, musela se stavet na vlastni nohy v cizi zemi, ale nelituju toho, poslednich 12 let bylo nejlepsich v mem zivote. A kdybych se mela rozhodovat znovu, nbevahala bych ani vterinu. Nasla jsem muze, ktery je sice hodny, ale i mizera, sex je fantasticky, mame oba naprostou svobodu, ale ani jednoho by nenapadlo zahnout. Tohle je vztah, po kterem jsem podvedome touzila cely zivot. Pozde, ale prece !

    superkarma: 0 09.05.2005, 17:05:53
  3. avatar
    [127] peguša [*]

    Já si myslím, že je velký rozdíl mezi nevěrou muže a nevěrou ženy. Jak jednou kdosi řekl, chlap, když zahne, tak to většinou nemá citově podložený a tudíž rodině neubližuje. Ženy jsou jiné. Když chce zahnout, tak musí být zamilovaná a ve většině případů pak za sebou pálí mosty. Ovšem, podle toho, co píše H.L. už to tak docela neplatí. Některý ženský už prostě myslí jako chlap.
    Jsem vdaná 18 let a přiznávám, že počáteční vášeň už dávno vyprchala, ale to pro mě rozhodně není důvod, abych si hledala milence. Svého muže miluji a vážím si ho. To nemusí nutně znamenat, že denodenně řádíme v posteli jako před patnácti lety. Pro mě jsou důležitější hodnoty, než každodenní sex. Co takhle třeba úcta, důvěra a přátelství?
    H.L. copak nemáš ani nejmenší výčitky svědomí? Z tvého příspěvku mám pocit, že by se měla stydět každá, která milence nemá.

    superkarma: 0 09.05.2005, 17:02:12
  4. avatar
    [126] SARI [*]

    Blueberry: ...jen aby ji nová spřízněná duše taky nepodváděla....

    superkarma: 0 09.05.2005, 16:44:14
  5. avatar
    [125] Markýza [*]

    Galina: tři roky je málo - deset let je nic - mně začal lézt na mozek po třinácti letech - ta úžasná solidnost a jistota, ten neochvějný klid - chtěla bycvh ho nějak nakopnout, aby si uvědomil, že jsem to pořád JÁ, ale ne on je v klidu, když něco říkám, odkýve to a v zápětí neví o čem jsem mluvila, to není o nudě, to je už lhostejnost. Se*e mě to, ale asi s tím nic neudělám.

    superkarma: 0 09.05.2005, 16:43:12
  6. avatar
    [124] kaatja [*]

    Galina: ne, na to bych ja zaludek nemela, ja bych mu to po dukladnem rozmysleni vyklopila a pak bych si zbalila svych pet svestek a sla...teda sel by on, byt je muj jenomze ja si s nim rozumim skoro ve vsem a nechci odejit, na to mam dost rozumu, ale jsou jiste lidi, kteri bezi za vidinou velike lasky...

    superkarma: 0 09.05.2005, 16:38:03
  7. avatar
    [123] Galina [*]

    Markýza: měla jsem hodného manžela 3 roky a fakt mě nenapadlo hledat si nekoho bokem.Asi to byla jen krátká doba.ted už rok a půl mám vedle sebe kus ledu,ale pořád to není důvod si hledat milence...ale jak jsem řekla,neodsuzuju to.jen je mi toho hodného chlapa líto...jestli si to zaslouží...

    superkarma: 0 09.05.2005, 16:36:11
  8. avatar
    [121] kaatja [*]

    Susina: no jasne, ale co je zamilovanost? boure citu, ktera hned prejde, nebo trvaly destik? a co znamena, ze me jenom nejakej chlap pritahuje? jeste jsem chtela na svou obhajobu rict, ze to je mi 25, nejsem vdana, jsme spolu od 17, stalo se mi to 2x, v 18 a ted nedavno a bojim se to nazvat "zamilovanost" (rikala sem zakoukanost) a mozna az mi bude 50 a budu mit za sebou vic zkusenosti, budu tu mluvit jinak, ted si proste myslim, ze clovek neni od prirody monogamni.

    superkarma: 0 09.05.2005, 16:32:31
  9. avatar
    [120] Markýza [*]

    Galina: já ti přeju hodného manžela, někdy bych řvala vzteky a toho hodného manžela bych rozškubala, mít víc času, tak si milence najdu taky. On je rozdíl závidět někomu hodného chlapa a mít ho doma.

    superkarma: 0 09.05.2005, 16:29:00
  10. avatar
    [119] gavi [*]

    Susina: Já to pochopila že ještě ani vdaná není.

    superkarma: 0 09.05.2005, 16:28:11
  11. avatar
    [118] Galina [*]

    kaatja: zakoukat se do nekho a zamilovat není samo o sobě špatné...ale dokázala bys manžela podvádět 3 roky a doma dělat jakoby nic?

    superkarma: 0 09.05.2005, 16:27:38
  12. avatar
    [117] gavi [*]

    kaatja: Manželství přece není jen o zamilovanosti

    superkarma: 0 09.05.2005, 16:26:49
  13. avatar
    [116] Susina [*]

    kaatja: během osmi let ses několikrát "zamilovala"??? a nenamlouváš si to, že to byla zamilovanost?? prostě tě nějakej chlap jen přitahoval, to je normální, zamilovanost je asi něco jinýho... ovšem pokud jsi byla skutečně několikrát za dobu svého poměrně krátkýho manželství zamilovaná, tak by ses asi nad sebou měla trošku zamyslet...

    superkarma: 0 09.05.2005, 16:23:04
  14. avatar
    [115] kaatja [*]

    vy vsichni, co ji tak odsuzujete, vam zavidim, ze dokazete byt cely zivot zamilovani do jednoho cloveka. Nebo nezavidim? se svym partnerem jsme uz 8 let a nemuzu rict, ze jsem se uz parkrát "nezakoukala" do jineho. nikdy nedoslo az na to , ale zalezi na tom? do nekonecna jsem se hadala sama se sebou: odejit-neodejit? vzdycky jsem to ustala, neodesla a nakonec byla stasna za tohle rozhodnuti. ale ta zamilovanost, to trapeni bylo tak krasne, ze jsem rada, ze jsem to prozila a nedovedu si predstavit, ze bych neco podobneho uz v zivote nezazila. uvedomuji si skz tyhle zazitky sebe a jeho a nasi lasku.

    superkarma: 0 09.05.2005, 16:18:29
  15. avatar
    [114] kaatja [*]

    vy vsichni, co ji tak odsuzujete, vam zavidim, ze dokazete byt cely zivot zamilovani do jednoho cloveka. Nebo nezavidim? se svym partnerem jsme uz 8 let a nemuzu rict, ze jsem se uz parkrát "nezakoukala" do jineho. nikdy nedoslo az na to , ale zalezi na tom? do nekonecna jsem se hadala sama se sebou: odejit-neodejit? vzdycky jsem to ustala, neodesla a nakonec byla stasna za tohle rozhodnuti. ale ta zamilovanost, to trapeni bylo tak krasne, ze jsem rada, ze jsem to prozila a nedovedu si predstavit, ze bych neco podobneho uz v zivote nezazila. uvedomuji si skz tyhle zazitky sebe a jeho a nasi lasku.

    superkarma: 0 09.05.2005, 16:17:43
  16. avatar
    [113] gavi [*]

    Galina:

    superkarma: 0 09.05.2005, 16:14:42
  17. avatar
    [112] Susina [*]

    Galina:

    superkarma: 0 09.05.2005, 16:13:14
  18. avatar
    [111] Galina [*]

    Blueberry: s tou poslední větou nemohu souhlasit.nepokládám se za pruderní a spokojené manželství nemám...přesto si myslím,že kdybych mela hodného manžela, tak bych nemohla zahnout s čistým svědomím a už vůbec ne zahýbat takovou dobu .Určitě bych se to snažila nějak řešit s manželem,mluvit o tom,co mi vadí a co bych ráda změnila,sama bych e spoustu věcí snažila změnit...ale ne nad tím mávnout rukou a říct si,že když budu mít milence,tak nikomu neublížím Je mi smutno z toho,že si lidé neváží toho,co mají.Co by kolik ženských dalo za hodného a milujícího manžela

    superkarma: 0 09.05.2005, 16:09:27
  19. avatar
    [109] Blueberry [*]

    Padlo tady hodne otazek typu "Proc jsi se tedy vdavala?" - ono je tezko vedet, jak to v manzelstvi vypada, nez se vdate a par let si v tom prozijete. Ja jsem taky mela "hodneho manzela" a ta nuda s nim me dohnala do silene deprese, nasledne nevery a rozvodu. Byl hodny, pravda, ale vsechno mi opakoval petkrat, sex chtel mit maximalne jednou tydne a z dovolene jsme se museli vracet o den drive, aby se stacil pripravit na praci . A prave ten sex mi hrozne chybel a kdyz mi bylo 37 a nic jineho do konce zivota prede mnou, rozhodla jsem se jit za tim, co je velmi dulezite - vlastni spokojenost. Takze pisatelku velice chapu a neodsuzuju, ono to takhle donekonecna stejne nepujde, nakonec se rozvede a bude hledat nekoho, s kym bude vice spriznena - sexualne i citove. Myslim, ze neveru mohou odsuzovat jen zeny velice pruderni nebo ty, ktere jsou v manzelstvi po vsech strankach spokojene.

    superkarma: 0 09.05.2005, 16:01:07
  20. avatar
    [108] Galina [*]

    ještě mě tak napadlo...je rozdíl být nevěrná,když to doma neklape a udrží se tím manželství.Ale být nevěrná,když doma mám všechno...to spěje jen ke zničení manželství

    superkarma: 0 09.05.2005, 15:56:35
  21. avatar
    [107] Trinitty20 [*]

    Fuj! Je to hnus! Jak by to vypadalo, kdyby takhle uvažovala každá holka na světě? Vypadá to jako kdyby byl u tebe na prvním místě jen sex, pak zase nic a zase sex a jako by ti na manželovi vůbec nezáleželo.

    superkarma: 0 09.05.2005, 15:55:25
  22. avatar
    [105] sara.l [*]

    jo..babička vždycky říkávala: na takovú megeru...velký bič a malý dvorek...Babi a já s Tebou souhlasím

    superkarma: 0 09.05.2005, 15:34:04
  23. avatar
    [104] evelyn [*]

    Po trech letech s milencem, se da predpokladat, ze eroticka pritazlivost za chvili pomine, pisatelka se zacne opet nudit, tentokrat v mileneckem vztahu a tak si nejde dalsiho milence, aby vypadla z denniho stereotypu a bude zahybat manzelovi i prvnimu milenci?

    superkarma: 0 09.05.2005, 15:33:14
  24. avatar
    [102] Simba [*]

    Sandy:

    superkarma: 0 09.05.2005, 15:24:23
  25. avatar
    [100] jarre [*]

    A proc jsi vdana? Kdyz je tvuj manzel tak hodny, jak pises, nemyslis, ze by ho tva nevera bolela? A ze se to nikdy nedovi, neni tak jiste, vetsinou se najde nejaka "dobra dusicka", ktera mu to rada sdeli. Manzel je pro tebe jen bezpecne zazemi, kam se po zaletech vracis? Jaky je vas sexualni zivot doma, kdyz s milencem travis dva, tri dny v tydnu? Mas-li tak abnormalni potrebu sexu, mela jsi radeji zustat "bez pritezku" nebo si najit praci v sexualni sfere.

    superkarma: 0 09.05.2005, 15:18:19
  26. [99] Rikina [*]

    "Já jen chci mít ten život občas pestrý, zajímavý a zbavený stereotypu" - mno, tak takovej život mám, co se pamatuju, a že už toho pamatuju poměrně dost. Ovšem nikdy jsem k tomu nepotřebovala milence. Je smutný, že to H.L. otevřeně přizná, že nedokáže mít pestrý život bez nějakého pána, co to bude zajišťovat, to je fakt smutný přiznání. Asi, když byla malá holčička, vřískala "mamí, tatí, já se nudííím, co mám dělááát" a pak to takhle dopadá... Viset na krku chlapovi dokáže každá slépka, a čekat, že se kvůli ní přetrhne, aby měla veselej a zábavnej život, no a některým jeden takovej nestačí, jak je vidět, a ještě jsou na to pyšné

    superkarma: 0 09.05.2005, 15:12:26
  27. avatar
    [98] whitekitten [*]

    zajímavý život, tohle bych asi nevydržela psychicky ani fyzicky. Jednou bude mít pisatelka na co vzpomínat a nebude se v domově důchodců nudit. Její manžel by si zasloužil normální hodnou ženskou.

    superkarma: 0 09.05.2005, 15:11:34
  28. [97] pavca38 [*]

    Ano, proč ses vdávala, když Tě to nudí???? Nikdy nemůžeš vědět, že se to manžel nedoví!!!! A co milenec, je ženatý??? Podvádí kvůli Tobě svou ženu???? Uvědomuješ si, že můžeš někomu ublížit??? Proč takové potvory jako Ty mají hodné muže????

    superkarma: 0 09.05.2005, 15:02:15
  29. avatar
    [96] SARI [*]

    Sandy:

    superkarma: 0 09.05.2005, 15:00:03
  30. avatar
    [95] *daisy* [*]

    Susina: no, znamej to resi tak, ze potrebuje byt permanentne zamilovanej (a to nejde, milovat jo, zamilovanej dyl nez 2-3 roky do jedne osoby nejde, da se to cyklicky vracet, ale je tam vzdycky pauza) Takze si to resi milenkama (a jen a vyhradne milenka, nic jineho...)
    Neptej se me, jak to vysvetluje svemu svedomi, kazdopadne partnerka se to nesmi dozvedet (a taky je sikovny, umi v tom chodit), takze doma je klid, protoze on chce sex i 5x denne, a to fakt ne vzdycky je realny, na druhou stranu...ty zensky jsou taky rady, ze maji takovyho kamarada - a zasadne nikdy nedava sanci myslet si neco jineho, kdyz to zacne "zavanet", tak to radsi skonci

    A dalsi vec je, ze nekdy zenska potrebuje slyset, ze je uzasna, i kdyz nejvic si stejne tu poklonu vychutnam od
    Ale nikdy nerikej nikdy (presto naivne a tise doufam )

    superkarma: 0 09.05.2005, 14:59:48

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme