Vztahy

Jsem na mateřské, mám bídu a doma lumpa

Marta

Láska je cit krásný, ale zároveň velice nebezpečný. Zamilujete-li se do nepravého člověka, můžete zničit sebe i své děti.

A Marta se zamilovala! Strašně, šíleně, destruktivně. Právě odmaturovala, když se v její blízkosti objevil Michal. Vlastně ne Michal, ale Miguel. Prý student režie na FAMU, a jak by vypadalo, aby se umělec jmenoval tak obyčejně. Miguel Martu okouzlil takovou silou, že nedala nic na rozličná varování a nastěhovala si ho do bytu. Neohlížela se na to, že v tom bytě bydlí i její rodiče, byl velký a všichni se tam přece vejdou.

Miguel každé ráno odcházel do školy na přednášky, pod paží svíral skripta s razítkem příslušné školy a občas se nad nimi doma potil, to když bylo zkouškové období. A jako správný umělec taky pařil. Z tahů jezdil zásadně „drožkou“ a dost často v doprovodu prsatých blondýn, které ho doprovázely až před dům. Odtud pak vybíhala rozespalá Martina, aby zaplatila taxikáři účet, a byla šťastná, že se její zlato vrátilo domů.

S prázdnou neodejdu

Po roce Marta otěhotněla a zároveň zjistila, že Miguel nikdy nestudoval žádnou vysokou školu, natož FAMU. Chlapec žil jako příživník, nechával se vydržovat tu vlastními rodiči, tu Martou, která pracovala jako tlumočnice. V ten den proběhl první rozchod. Miguel se však nechtěl svého blahobytu vzdát bez satisfakce, a tak si s sebou odnesl pár drahých fotoaparátů Martina otce, něco šperků maminky a Martě roztrhl ušní lalůček, když jí rval z ucha zlaté náušnice po babičce.

Marta však Miguela stále milovala, navíc čekala jeho dítě. Po půl roce se Miguel vrátil. Už netvrdil, že studuje, ale jako příživník žil zcela otevřeně. Když Marta porodila Denise, Miguel byl naštvaný. Dítě brečelo, otravovalo, všude jeho rozházené věci a málo pozornosti pro něj, novopečeného taťku. Martini rodiče byli zoufalí, chtěli Miguela vyhodit z bytu, ale kvůli nešťastné Martě to nakonec neudělali. Miguel totiž odešel sám. Byl zvyklí na klid, pohodlí, dobré mňamky a nerušené sledování intelektuálních filmů, a v „tomhle bordelu“ prostě žít nehodlal.

Marta byla zoufalá a nešťastná láska ji dusila hůř než hroznýš kolem krku. Ze samé vášně po svém milovaném nechtěla ani alimenty, to by chudák musel začít chodit do práce a takový filmový talent si přece nic tak degradujícího nezaslouží. Když po roce škemrání Miguela přiměla k návratu, jeho podmínkou bylo, že za něj za to musí zaplatit všechny dluhy, které si za dobu odloučení udělal. Marta byla šťastná a dluhy dobré dva roky poctivě splácela. Měla přece svou lásku zase doma, a to stálo za všechny peníze světa.

Prodám vlastní mléko

Miguel se cítil jako král. Martu však už rodiče nemínili dál podporovat a vykázali ji z domu i s Denisem a Miguelem. K jejich cti však slouží fakt, že Martě koupili vlastní byt. Bylo to potřeba, protože jejich nezdárná dcerunka byla znovu „v tom“. Když se narodila Kačenka a Marta se ocitla na mateřské, nastala pro rodinu krutá finanční nouze. Miguela se to samozřejmě nijak nedotklo, do hospody na útratu si bral, co potřeboval, a že má jeho rodina regulérní hlad a malý Denis má k nedělnímu obědu rýži omaštěnou olejem, mu bylo srdečně jedno.

Kačenka měla kožní potíže a musela od narození nosit jen drahé papírové pleny, nehledě na léky a masti, které pojišťovna neproplácí. Marta sice oběhala všechny sociálky v okolí, ale všude jí řekli, že nemá na zvláštní pomoc nárok. A tak začala prodávat mateřské mléko. Dvakrát do týdne u domu zazvonilo auto přepravující produkt v chladicím boxu a Marta zinkasovala pár stokorun, za které hned běžela koupit pro Kačenku pleny a masti.

Někdy si však peníze schovala na nákup potravin nebo zaplacení složenek. Když však jednou sáhla do své skrýše, aby mohla z našetřených peněz zaplatit činži, nic nenahmátla. Uhodila na Miguela, a ten po chvilce zapírání přiznal, že peníze z mléka propil minulý den v hospodě. Navíc dal za drzost Martě pár facek. A to nakonec bylo to nejlepší, co pro Martu i děti mohl udělat.

Marta ho totiž konečně po šesti letech teroru vyhodila z domu. Definitivě a napořád. I když (poprvé) za pár týdnů přilezl s prosíkem, zpátky ho už nevzala. Jen se po nějaké době dozvěděla, že je její životní láska v kriminále za zpronevěru peněz jisté firmě. Marta se sice ze své situace vzpamatovávala ještě hezkých pár let, ale nikdy už nebyla v takovém „srabu“ jako s Miguelem.

Proč se ženy zamilovávají do lumpů?

   
14.08.2009 - Láska a vztahy - autor: Simona Škodáková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [39] bába čiči [*]

    A je možné si vybrat...?Rozhlédnu se a co vidím...?Marta zřejmě dozrála v ženu.Sml67

    superkarma: 0 23.08.2009, 21:19:48
  2. [38] markousek [*]

    No co na to říct?Snad jen že díkybohu nakonec dostala rozum a alespoň neničí dětem život.Bylo to dobré rozhodnutí a snad už se poučila.Přeju ať už dělá správné rozhodnutí

    superkarma: 0 17.08.2009, 21:10:11
  3. [37] FAXÍK [*]

    protože je lumpové něčím přitahují Sml80

    superkarma: 0 16.08.2009, 21:45:02
  4. avatar
    [36] Eva_CZ [*]

    Altamora — #35 nemohla jsem brat tuhle antikoncepci ne kvuli jejim vedlejsim ucinkum, ale protoze jsem po ni zvracela atd.

    A nejsem si jista, do jake miry byla moje alko-toxi zavislost MOJE volba.

    superkarma: 0 15.08.2009, 19:10:30
  5. avatar
    [35] Altamora [*]

    Eva_Fl — #34 Co má horší vedlejší účinky - HA nebo drogy? No, my jsme volili hlavní účinek HA - nemít dítě dříve, než budeme připraveni. (I když já vlastně nemusela používat ádnou antikoncepci, protože v plodných dnech jsem nesnesla, aby se na mě muž podíval, natož sáhnulSml16)

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #36
    superkarma: 0 15.08.2009, 18:38:06
  6. avatar
    [34] Eva_CZ [*]

    Ano, v dobe meho mladi sice byla k dostani preza, jenze ja mam alergii na latex. Hormonalni antiko? Ha ha ha. Objevil se Biogest(?). S milionem vedlejsich ucinku, brat jsem ho nemohla.

    Jasne, ze jsme si mely lepe vybrat, s kym spime. Coz bych cinila, nebejt na drogach. Sml15

    1. na komentář reaguje Altamora — #35
    superkarma: 0 15.08.2009, 15:33:39
  7. avatar
    [33] Gwendylon [*]

    Keltka — #31 A to je špatně? Mě bude letos 32 a taky ještě nemám... Sml80Sml16 a nijak se tím netrápím.

    superkarma: 0 15.08.2009, 12:00:19
  8. avatar
    [32] Suzanne [*]

    Tak tohle mi přijde jako psychická porucha toho děvčete. Tohle přece není normálníSml80

    superkarma: 0 15.08.2009, 00:02:30
  9. [31] Keltka [*]

    Pořád lepší brzo, než pozdě, mě bude 31 a ještě děti nemám, Sml15

    1. na komentář reaguje Gwendylon — #33
    superkarma: 0 14.08.2009, 16:35:13

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] OlgaMarie [*]

    Josephine — #20 Náš pes se usmímal a vrtěl ocasem na čistokrevnou výmarskou ohařici a její pán měl co dělat, aby ji udržel na vodítku, jak mu nadávala. Mrcha jedna nafoukaná.

    superkarma: 0 14.08.2009, 14:03:38
  2. avatar
    [29] vladka006 [*]

    martasko — #27 Bohužel se nestačím divit, kolik mých vrstevnic má takhle brzy dítě. Dokonce jedna už v 19 měla porod se druhým.

    superkarma: 0 14.08.2009, 13:24:53
  3. avatar
    [28] vladka006 [*]

    Altamora — #25 No, tohle mi nejde právě na rozum. Dost žen nad 40 mi říká, jak mi mladé to máme o dost jednodušší, že je teď tolik možností neotěhotnět, kdežto oni na výběr neměly. To by ale muselo být mnoho žen, které měly děti snad už v 17. Pokud teda pro jistotu nezačínaly se sexem až v 23, kdyby náhodou něco.

    superkarma: 0 14.08.2009, 13:24:15
  4. [27] martasko [*]

    vladka006 — #21 tak to máš pravdu, finanční zajištění, zvlášť v dnešní době je hodně důležitý, to není žádnej chladnej kalkul, ale myslím normální ženská opatrnost, snad nikdo by nechtěl aby pak s mimčem v náruči nějak strádal Sml22 ale jinak mám kolem sebe dost lidí, kteří se brali/pořídili si mimčo moc brzo (myslím tím fakt kolem 20 let - v dnešní době dost zvláštní) a teď po pár letech zjišťují, že ten život chtěli žít jinak a s někým jiným, což je smutný.

    1. na komentář reaguje vladka006 — #29
    superkarma: 0 14.08.2009, 12:31:23
  5. [26] počítačka [*]

    Altamora — #25 Tak to já jsem žila asi na stromě, protože jsem v tomto období začínala a prášky nebo dana až po prvním dítěti.  A neznám nikoho, kdo je měl.

    superkarma: 0 14.08.2009, 12:21:48
  6. avatar
    [25] Altamora [*]

    počítačka — #13 Nevím, kdy jsi začínala se sexem, ale v roce 1973 byla HA běžně k dostání, téměř všechny mé kamarádky ji brali, protože otěhotnět za studia jsme  nechtěly žádná. Problém s předpisem nebyl. (Dost mi vadí, když se dnešním mladým předkládá ta doba, jako bychom žili na stromech, v lepším případě v jeskyni nebo zemljance. Sml16 Kdo nebyl opatrný, tak nechtěně otěhotněl, kdo ale přemýšlel předem, nemusel. O kondomech ani nemluvím, ty byly samozřejmé. Chceš, nasaď, nenasadíš, počkáš měsíc, než pilulky zaberouSml16)

    1. na komentář reaguje počítačka — #26
    2. na komentář reaguje vladka006 — #28
    superkarma: 0 14.08.2009, 11:47:16
  7. avatar
    [24] ToraToraTora [*]

    Ani jsem to nečetla, při pátku nemám náladu na lidskou blbost.

    superkarma: 0 14.08.2009, 11:34:21
  8. [23] Josephine [*]

    vladka006 — #22 A o tom ten článek je - o velké naivitě, ne?

    superkarma: 0 14.08.2009, 11:21:29
  9. avatar
    [22] vladka006 [*]

    Josephine — #20 to je dost naivní

    1. na komentář reaguje Josephine — #23
    superkarma: 0 14.08.2009, 10:52:01
  10. avatar
    [21] vladka006 [*]

    martasko — #16 Tak snad to klapne. Nikdy nevíš, co přijde ani po 20 letech vztahu. To je jasný. Mě spíš není jasný, jak si někdo dokáže udělat dítě s člověkem, o kterým nic neví. Jen to, že ten dotyčný domů moc peněz nedonese a veškerá snaha je na matce, která pak půjde s miminem na MD a RD. Kdo je pak pro bůh bude živit? Já měla dost času na nějaký děti, mohla jsem si dovolit čekat skoro 7 let, co se ze vztahu vyklube, z toho 5 let spolu bydlíme. Chápu, že ženě bijí bio hodiny, je jí 35 a víc, tak prostě do toho práskne s téměř neznámým. Ale i tak by si měla základní info o partnerovi zjistit. Hlavně to finanční zázemí. Nejsem romantik, tak takhle chladně kalkuluju. Zda by mě můj potenciální partner uživil i na MD a RD.

    1. na komentář reaguje martasko — #27
    superkarma: 0 14.08.2009, 10:51:39
  11. [20] Josephine [*]

    vladka006 — #17 Prostě byla v určité chvíli jako pejsek, stačilo jí, že se na ni jednou usmál, zalichotil a hned mu dala...

    1. na komentář reaguje vladka006 — #22
    2. na komentář reaguje OlgaMarie — #30
    superkarma: 0 14.08.2009, 10:51:31
  12. avatar
    [19] vladka006 [*]

    Bébina — #12 Ano, přesně. Znám dost párů, kterým to klapalo i nějaký ten rok a ejhle, začli spolu bydlet a do několika málo týdnů byl rozchod.

    superkarma: 0 14.08.2009, 10:46:13
  13. avatar
    [18] vladka006 [*]

    OlgaMarie — #9 To máš svatou pravdu. Myslím, že rodiče měli být razantnější.

    superkarma: 0 14.08.2009, 10:44:55
  14. avatar
    [17] vladka006 [*]

    Anai — #8 Tak třeba můj přítel byl taky proti, ale když zjistil, že jinak nic nebude, tak si tu gumku holt nasadil. Řekla jsem mu, že jestli otěhotním, budu mít laktační psychózu, odejdu a ať se stará, tak se staral, aby nic nebylo. V 18 přerušit školu ve třeťáku kvůli těhu se mi fakt nechtělo. Ale byl natolik inteligentní, že by mě stejně do jiného stavu ani přivést nechtěl. Sám mi pak vtloukal do hlavy, že maturita je to nejdůležitější na světě.

    Jinak bych s grázlem teda dítě mít nechtěla. Cožpak nepoznala s kým spí?

    1. na komentář reaguje Josephine — #20
    superkarma: 0 14.08.2009, 10:44:16
  15. [16] martasko [*]

    vladka006 — #3 s přítelem také čekáme miminko a plánovat jsme ho začali asi po 8 měsících vztahu. Od začátku spolu ale bydlíme, pomohl mi dokončit rekonstrukci domku a tak se objevily i nějaké krizové momenty, samozřejmě. Předtím jsem žila s bývalým přes 4 roky, spolu koupili dům, plánovali budoucnost, já pak musela služebně na nějaký čas odjet do zahraničí a i přes moji snahu o udržení kontaktu mě do zahraničí poslal sms, že náš vztah končí. Zírala jsem, nebyl to člověk, se kterým jsem ty 4 roky žila, ale někdy pod tu slupku nevidíš ani po letech.

    1. na komentář reaguje vladka006 — #21
    superkarma: 0 14.08.2009, 10:13:40
  16. [15] Josephine [*]

    No mně ten příběh příjde vymyšlenej kvůli diskuzi. Zvláště když tak rychle končí.

    A ještě je tam zakomponován prodej mléka - na což tu byla reklama minulý týden. Nevím, nevím, tehdy z článku vyznělo, že to není tak masová a dostupná záležitost, aby jen tak chudinka mohla prodávat mléko.

    V diskuzi některá z vás psala, že kdysi nebyla antiko krom kondomu... A nebyl náhodou v 60. letech pesar i tady?

    superkarma: 0 14.08.2009, 10:05:06
  17. avatar
    [14] Barbucháč [*]

    tohle není láska, ale blbost v kristalické podoběSml3 docela se divím, že ještě neprodala ten byt. Takovéhle ženské ten průplesk potřebují, škoda, že přišel tak pozdě.

    superkarma: 0 14.08.2009, 09:57:32
  18. [13] počítačka [*]

    vladka006 — #6 Samo že gumičky byly, ale to nebylo "v mé vůli", o tom rozhodoval z větší části partner, já si v tomto případě ráda věci řídím sama ...

    1. na komentář reaguje Altamora — #25
    superkarma: 0 14.08.2009, 09:57:17
  19. [12] Bébina [*]

    To ma z toho, ze si porizuje deti hned po skole. Deti porizovat az po nekolikalete znamosti, kdy cloveka prejde zamilovanost (i kdyz ja mam pocit, ze zamilovanost me nepresla ani po skoro 5ti letech) a po tom, co s clovekem ziju par let ve spolecne domacnosti, ne u rodicu.

    1. na komentář reaguje vladka006 — #19
    superkarma: 0 14.08.2009, 09:21:13
  20. [11] gentiana [*]

    To fakt může někdo být tak blbej? I když, madame Paroubková je taky tlumočnice, třeba to bude profesí.

    superkarma: 0 14.08.2009, 09:09:26
  21. [10] molinka [*]

    blbka, na to nejde nic jiného říct.. platit dva roky za někoho cizího dluhy... kór, když ho zná jen pár měsíců... na to nejde nic jiného říct, než že nemá mozek Sml31

    superkarma: 0 14.08.2009, 09:07:58
  22. avatar
    [9] OlgaMarie [*]

    vladka006 — #7 Ona se ke svým rodičům chovala stejně jako on k ní. Měl dobrý příklad. Rodiče to také utli pozdě.

    1. na komentář reaguje vladka006 — #18
    superkarma: 0 14.08.2009, 07:48:56
  23. [8] Anai [*]

    počítačka: je to v rodině, Marta neměla žádné sebevědomí (stejně jako já), to je nejdůležitější - masochismus tohodle kalibru = neláska sama k sobě.

    vladka006: a jak chceš takového grázla donutit k jejich používání???

    1. na komentář reaguje vladka006 — #17
    superkarma: 0 14.08.2009, 07:47:03
  24. avatar
    [7] vladka006 [*]

    OlgaMarie — #5 Tohle si myslel i můj přítel, myslel si, že ho natolik miluju a on mě, že se změním. Nakonec zjistil, že ne, ale stejně mě po 6 letech chození požádal o ruku Sml9 a řekl, že už se se mou povahou smířil a neměnil by. Má štěstí Sml32.

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #9
    superkarma: 0 14.08.2009, 07:38:17
  25. avatar
    [6] vladka006 [*]

    počítačka — #2 Jinak plně souhlasím, že dnes dostaneš od doktorky HAK dost brzo. Lecky už ve 14, stačí nahlásit problémy s menstruací a je to.

    Článku docela věřím, mám sousedku, která otěhotněla snad po měsíci známosti. To bylo rozchodů.... Nakonec se s ním rozešla až když zdemoloval celej byt a nalítl do paneláku s pistolí a vyhrožoval celému vchodu, že je postřílí.

    1. na komentář reaguje počítačka — #13
    superkarma: 0 14.08.2009, 07:36:12
  26. avatar
    [5] OlgaMarie [*]

    Proč? Protože si namlouvají, že jejich láska je tak silná a napraví ho.

    Ona se ke svým rodičům ostatně chovala také jako parazit a rovný rovného si hledá.

    1. na komentář reaguje vladka006 — #7
    superkarma: 0 14.08.2009, 07:36:12
  27. avatar
    [4] vladka006 [*]

    počítačka — #2 Gumky byly snad dřív, ne? Moje mamka (je jí teď lehce přes 50), měla plánované dítě až v 25, po 3 letech manželství. Tak předpokládám, že i dřív se nějak chránit dalo.

    superkarma: 0 14.08.2009, 07:34:12
  28. avatar
    [3] vladka006 [*]

    Já jen žasnu... Nějak nechápu, jak ženské dokáží otěhotnět po méně jak roce známosti. I rok, dva se mi zdá málo na to, abych s někým měla dítě.

    První na co jsem vždy koukala, bylo, jestli můj vyvolený maká a kolik už měl zaměstnání a jak dlouho se v nich udržel, zda chlastá, fetuje, kouří. Přece se pak s dětma nebudeme pást.

    1. na komentář reaguje martasko — #16
    superkarma: 0 14.08.2009, 07:32:50
  29. [2] počítačka [*]

    Nerozumím tomu, proč si v dnešní době, kdy funguje legálně plánované rodičovství, holky pořizují děti s pitomci. Přece já rozhodnu, kdo bude otcem mého dítěte. V mých dvaceti byla antikoncepce po porodu, všechno se řešilö potratem - což byla hrůza. Dnes dostanou děvčátka v patnácti či kdy prášky a je to na nich, jak dopadnou. Sama takto vedu dceru a snad to půjde. Já si také vybírala, s kým budu žít, naštěstí jsem dopadla velmi dobře. A kdyby se stalo, že to prostě nejde, okamžitě pryč a budu sama s jedním dítětem. Slepice je holt slepice. Možná je v tom výchova v rodině, že se na chlapa upnula, nedokáže si představit žít sama... tolik let života promrhaných...

    1. na komentář reaguje vladka006 — #4
    2. na komentář reaguje vladka006 — #6
    superkarma: 0 14.08.2009, 07:32:42
  30. [1] lidicka [*]

    To je neskutečné co ženská kvůli lásce dokáže přetrpět...Já bych ho vyhodila už při prvním excesu - kdybych zjistila, že nestuduje...I za cenu toho, že bych s dítětem zůstala sama.Sml22

    superkarma: 0 14.08.2009, 06:52:35

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?
Anketa pro maminky

Náš tip

Doporučujeme