Bulvár

Jsem militantní nekuřák!


Jsem alergická na slovo kuřák, kouřit, kouření, kuřácká místnost, cigareta atd.

 

Nesnáším kouř z cigarety. Nesnáším kuřáky, kteří mi kouří pod nos.

 

Ano, jsem militantní nekuřák.  Bezohledné kuřáky, kterých je všude plno, bych zavírala do vzduchotěsných kuřáren. Kdo to má pořád dýchat?

 

Když se takto rozohním před kuřákem, ptá se, jestli jsem někdy kouřila. Jednou jsem si v pubertě natáhla a hned jsem to zahodila. Patřím mezi ty, co nepochopili, proč s něčím takovým začít.

 

Zdám se být trošku hysterická. Budu klidně víc. Když si jdu s kamarády sednout do hospody, kde dobře vaří, většinou je kuřácká.  Odcházím a za mnou se táhne odér, jako bych cigaret vykouřila dvacet za večer, a ráno chroptím jako vepř a sípu jako  lokomotiva. Fuj, hnus.

Necítím se dobře ani v nekuřácké části restaurace, protože kouř z vedlejší místnosti většinou beztak dýchám. Dobré odvětrávání je málokde.


Proč není víc nekuřáckých restaurací?

 

Nevyhledávám kuřácké prostředí, z nějakého důvodu si vyhledává ono mě, a nekuřáckých je málo.

 

Cigaretový kouř už jsem schopna vystopovat na velké vzdálenosti i v otevřeném prostoru. Vadí mi kuřáci, co si zapálí na přechodu nebo ti, co jdou s cigaretou po ulici přede mnou.

 

Asi namítnete, že to přeháním a že svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého a vzduchotěsné kuřárny nejsou právě to správné řešení.

 

Nemohu si pomoc.

 

Stále se cítím v tomto směru nesvobodná. Mám se snad kvůli tomu odstěhovat do lesa?

   
10.11.2005 - Společnost - autor: Markéta Breníková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [252] Vivian [*]

    Eva_Fl: třeba proto, že mají rády sex, ale drogy jim nic neříkají...

    superkarma: 0 13.11.2005, 13:23:12
  2. avatar
    [251] Lilinka [*]

    katchabinka: chudinko, ono tě to otravuje????

    superkarma: 0 11.11.2005, 21:26:10
  3. avatar
    [250] Eva_CZ [*]

    katchabinka: Aby se nam neposraly.... Slapat za 10 000 by sla kazda, ale koureni je hnus.

    superkarma: 0 11.11.2005, 18:59:15
  4. [249] Helen13 [*]

    Já taky nesnášim kouř z cigaret. Sama jsem kouřit zkusila z hecu, když jsem byla na střední, ale hodně rychle mě to přešlo. Je to hnusný, smradlavý, člověk se při tom dusí. Fakt nechápu, co na tom ti kuřáci mají. Rodiče oba dost kouřili. Jenže zatímco táta byl ohleduplný a před námi si nezapálil, máma před náma pálila jednu za druhou - dokonce i v autě - a to je opravdu na pobl...

    superkarma: 0 11.11.2005, 13:40:14
  5. avatar
    [246] Běla [*]

    Taky nesnáším kouření to je mi odporné né že bych byla nějaká citlivka.Ale co mě fakt dost naštvalo bylo když pršelo a já jsem byla schovaná na zastávce s prckem, přistoupil chlap s cígem a vykuřoval o sto šest,na napomenutí aby odešel pryč vůbec nereagoval.Hold bezohlednost

    superkarma: 0 10.11.2005, 23:08:58
  6. avatar
    [245] zeva [*]

    Nepročítala jsem příspěvky zpátky jestli se tu o tom někdo nezmínil, ale když někdo naposledy dlouze potáhne, odhodí špačka na zem a nastoupí do MHD, tak je jeho dech přímo na poblití, zvlášť když je narváno a dotyčný/á stojí přímo u vás.

    superkarma: 0 10.11.2005, 22:17:51
  7. avatar
    [244] Suzanne [*]

    danca79: souhlas. V Itálii jsou hospody plné, i když se tam nekouří.

    superkarma: 0 10.11.2005, 22:08:28
  8. avatar
    [243] Suzanne [*]

    ad.astra 239: ta otázka je už apriori nesmyslná. Kouření je otázkou posledních několika desetiletí. Není třeba obhajovat normálnost nekouření.

    superkarma: 0 10.11.2005, 22:07:20
  9. avatar
    [242] danca79 [*]

    Tohle bylo uzasne v Britske Kolumbii - veskere hospody, restaurace, kluby - vse nekuracke. Kourit chodili kuraci ven nebo do specialni uzavrene mistnosti. V Aleberte to tak bohuzel neni. V lete mi jedno narizeni skoro nedavalo smysl - vevnitr se kourit smi, na zahradkach to bylo zakazane. Skoro bych to cekala naopak.

    Jinak s autorkou clanku se vicemene ztotoznuji, uz jen proto, ze moje rodice i bratr jsou silni kuraci - a rodice kouri doma v obyvaku Ja to kdysi zkusila, a nepochopila co na tom kdo ma. Naopak od te doby to nesnasim skoro jeste vic.

    Spousta lidi namita, ze do nekurackych hospod a klubu by nikdo nechodil. Ja tvrdim, ze by byly jeste plnejsi nez ty kuracke, protoze by tam sla spousta lidi, co ted radsi sedi doma, protoze cigaretovy smrad nesnasi...

    superkarma: 0 10.11.2005, 21:50:28
  10. avatar
    [240] Vivian [*]

    ad.astra: myslíš, že se nekuřácké restaurace neotvírají? A myslíš, že každý si může dovolit otevřít si restauraci?

    superkarma: 0 10.11.2005, 21:14:56
  11. avatar
    [239] ad.astra [*]

    katchabinka: 216: já teda nevím, ale proč si pár nekuřáků tedy neotevře nekuřáckou restauraci? Kšefty, jak říkaj by měly, narváno, že by dávaly možnost jen rezervace...a konečně by přibylo více nekuřáckých podniků, kam by teda mohli jít beze strachu, že jim načichne oblečení, že na ně už kouká rakovina u stolu apd. I kdybych chtěla, já bych ji otevřít nemohla, jsem kuřák, ale nekuřáků tu běhá a povídá(nechci to říct jinak) víc, tak proč s tím něco neudělají????

    superkarma: 0 10.11.2005, 20:58:51
  12. avatar
    [236] Vivian [*]

    *Kotě*: já jsem optimista a věřím, že to dříve nebo později dojde i sem Vývoj k tomu směřuje.

    superkarma: 0 10.11.2005, 19:19:53
  13. avatar
    [234] *Kotě* [*]

    Blueberry: v Irsku také zakázali kouření úplně všude a přesto jsou hospody i bary narvané jako kdykoli předtím.

    superkarma: 0 10.11.2005, 18:58:10
  14. avatar
    [233] Lilinka [*]

    Znám jediného ohleduplného kořuká, a to je můj přítel. Mě kouření vadí,proto přede mnou nikdy nekouří. Bere mě do nekuřáckých zařízení, atd... Přesto z něj cigáro občas cítím a pokaždý mi to dokáže zkazit náladu. Je to hnus fialovej, ale na to si musí každý přijít sám

    superkarma: 0 10.11.2005, 18:29:00
  15. avatar
    [232] Blueberry [*]

    Nekdo dole se ptal, jestli nekdo do tech baru v Kanade chodi. Chodi, a do hospod (pubu) taky, je vsechno normalne narvane. Lidi si proste zvykli. Kdyz to zavadeli (asi pred 6 lety), byla jsem jeste kuracka a silne jsem protestovala. Pak jsem ze dne na den prestala kourit a myslim, ze ty zakony o koureni na verejnosti k tomu silne prispely. Z okruhu mych znamych (rekneme 100-120 lidi) kouri jen jeden clovek.

    superkarma: 0 10.11.2005, 18:04:26
  16. avatar
    [230] peguša [*]

    Jo, a ještě něco. Když někdo kouří ve výtahu, tak to bych zfleku vraždila. Vyvětrat se to nedá a tak to tam čpí, že než dojedu do šestýho patra, smrdím jako z putyky. Fakt hnus .

    superkarma: 0 10.11.2005, 17:20:14
  17. avatar
    [229] peguša [*]

    atani: 187 Ale všechny ty příznaky přece nejsou pravidlo a už vůbec ne omluva, proč to alespoň nezkusit. Manželův bratranec přestal ze dne na den a bez absťáků, švagrová zrovna tak. Jenže se holt kuřák nesmí nutit. Musí na to přijít sám, že chce skončit. Pak to tak hrozný určitě není. Ten můj měl před několika lety něco s páteří. Začala mu trnout půlka těla a bolet za hrudní kostí. jelikož jeho otec měl nemocné srdíčko a tudíž ho ty příznaky natolik vyděsily, že skoro přestal kouřit taky ze dne na den. Já měla radost, že to snad konečně dotáhne do konce a odbourá ty smradlavý fujtajblíky nadobro, ale po měsíci, když mu otrnulo, zase začal a je zpátky na svý dvacítce až třicítce.

    superkarma: 0 10.11.2005, 17:16:37
  18. avatar
    [228] Alfová [*]

    jejda,jako bych ten článek psala já...jeden čas mi bylo z kouře i fyzicky špatně...docela to omezovalo,jak si někdo zapálil,nebo jen vytahoval cigárko,mizela jsem a byla jedno o koho jde...jinak bych se a to doslova

    superkarma: 0 10.11.2005, 17:12:44
  19. avatar
    [227] átéčko [*]

    Lemonka: Promiň! Mělo tam být NEVADILO

    superkarma: 0 10.11.2005, 16:51:53
  20. avatar
    [225] átéčko [*]

    Tohle by ti Lemonko nevasilo???

    superkarma: 0 10.11.2005, 16:40:59
  21. avatar
    [224] átéčko [*]

    Lemonko,může ti to připadat divné, pokud kouříš a z dýmu ti není špatně Mně smrad z cigaret vadí hodně!

    superkarma: 0 10.11.2005, 16:39:13
  22. avatar
    [223] Lemonka [*]

    Tak tenhle názor mi přijde dost vyhrocený, když jí vadí i to že jde na ulici proti ní někdo s cigaretou. To by za chvíli mohla protestovat proti tomu, aby na přechodu vypínaly auta motory, aby nemusela vdechovat škodlivé látky...."lidově odsud pocut nééé"

    superkarma: 0 10.11.2005, 16:24:43
  23. avatar
    [222] átéčko [*]

    atani: To jsi tedy výjimka!! Dík! Já žádného ohleduplného kuřáka neznám.DíííK§

    superkarma: 0 10.11.2005, 16:14:13
  24. avatar
    [220] zlatovlaska.r [*]

    Taky se mi kuřáci zdela hnusí V práci se setkávám s některými klienty, kteří jsou totálně prouzení nikotinem, tak stačí, když se ke mně přiblíží na 2 metry, tak dostanu takovou nikotinovou bombu, že se mi hned totálně z takového člověka zvedne kufr Měli by se nad sebou zamyslet...

    superkarma: 0 10.11.2005, 16:00:14

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [217] Meander [*]

    katchabinka: Můžu pod tvou žádost připojit svůj podpis?

    superkarma: 0 10.11.2005, 15:35:14
  2. avatar
    [216] k@tchabinka [*]

    Prosim vas vy, kdo s tim neco zmuzete, uz tem nekurakum konecne zaridte slusne, ciste, nekuracke restaurace at tohle nemusim dokola poslouchat.Tahle potrefena hysterie me uz vazne dost unavuje.

    superkarma: 0 10.11.2005, 15:33:31
  3. avatar
    [215] pomeranca [*]

    Jsem taky militantní nekuřák . Kdyz jde někdo přede mnou a kouří tak schválně významně kašlu a prskám

    superkarma: 0 10.11.2005, 15:09:29
  4. avatar
    [211] vlcice [*]

    X-Bella: Jde to. Obykle třeba 4 dny nic a pak si zapálí během dne 3 (obvykle, když řeší problém se zákazníky a selžou mu nervy ). Pak dva dny zase nic a pak zase během dne 3....atd. Každopádně víc jak 3 za den si už nedá. Tak to dopadlo snad jednou. A nejdéle vydržel asi týden bez cigarety. Obvykle si dá do týdne tak ty 3 cigárka. Rozhodně ještě není nekuřák. Ale značně kouření omezil. Každopádně ho čeká ještě hodně dlouhá cesta, než přestane úplně. Ale já ho hodlám co nejvíc podporovat, protože ho miluju a záleží mi na jeho zdraví.
    Rozhodně to není, protože mi kouření vadí. V mé přítomnosti nikdy nekouří.

    superkarma: 0 10.11.2005, 14:49:06
  5. avatar
    [209] vlcice [*]

    Kotě, to ano. I s tím počítám. Proto jse hádala tak okolo 50 %. Ale víc jich určitě není. Navíc nesmíš zapomenout, že na obědy do restaurace chodí i matky s dětmi. A z tohoto hlediska má jejich započítání do řad nekuřáků přece smysl.

    superkarma: 0 10.11.2005, 14:38:46
  6. avatar
    [208] vlcice [*]

    X-Bella: Jasně, já to chápu. Když je člověk v pubertě, tak neuvažuje a pak už v tom lítá. Jenže vymlouvat se, že přestat není lehké, je nesmysl. Když potřebuje člověk kouřit, tak ať kouří, ale ať tím neobtěžuje na zastávkách a v uzavřených prostorách ostatní.
    Moji rodiče byli oba kuřáci a když přišla návštěva tak normálně kouřili v naší přitomnosti v bytě. A na chalupě to bylo taky normální. Vždycky byla místnost plná kouře, i když se větralo. Navíc ten kouř šel do našeho pokoje skrz škvíry mezi dvěřmi. Já moc dobře vím, jaké to je žít s kuřáky. Od malika jsem náchylná na různá plícní onemocnění. A poslední dobou mám nějaký chronický zánět nebo něco podobného, co mi stěžuje dýchání (alergická nejsem). Možná je to následek mého pasivního kouření v dětství (možná taky není). Ale kdo mi to zdráví dnes vrátí?! Já mám své rodiče hrozně ráda, ale toto mne opravdu mrzí. Přesto bych jim to nikdy nevyčetla. Jen si někdy říkám, jestli bych nebyla zdravější, kdyby rodiče nekouřili. Jenže dnes už se nedozvím co je a není pravda.

    superkarma: 0 10.11.2005, 14:36:33
  7. [207] r1911 [*]

    atani: A co přestat kouřit, jak píše opravdový muž?

    Moje známá bohužel zastává názor, že ani nebude zkoušet přestat kouřit, protože už teď ví, že by to nedokázala. Přece by to aspoň měla vyzkoušet, ale ne s předem zafixovanou myšlenkou, že to nevydrží.

    superkarma: 0 10.11.2005, 14:35:37
  8. avatar
    [206] xNeli [*]

    Nesouhlasím s tím, že nekuřácká restaurace by se neuživila. U nás je bohužel jenom jedna taková a je tam vždy narváno, jak přes týden, tak v pátek a o víkendu si musíte udělat rezervaci jinak nemáte šanci.

    superkarma: 0 10.11.2005, 14:32:20
  9. avatar
    [205] *Kotě* [*]

    vlcice: ale vezmi si, že se tam uvádí počet kuřáků na počet obyvatel, tedy včetně kojenců a malých dětí. Když to vztáhneš jenom na dospělou populaci, bude to reálné procento samozřejmě vyšší.

    superkarma: 0 10.11.2005, 14:32:09
  10. avatar
    [203] vlcice [*]

    Jinak jsem zkoušela zjistit ta procenta kuřáků. Našla jsem tento článek: http://www.plivamed.cz/?section=arhiva&cat=w&id=115&show=1
    Nic jiného jsem nenašla. Zkuste něco pohledat i vy. Docela by mne to zajímalo.
    Ve spodní odstavečku se uvádí 23,5 % přiznaných kuřáků. Určitě jich bude víc, ale tuším, že jich bude tak 30%. Já jsem si tipovala okolo 50%. Rozhodně jich není víc, než nekuřáků.
    Možná vás toto číslo překvapilo. Ale je to logické. Většina kuřáků si zapálí několikrát denně. Takže jednoho kuřáka vidí kouřit hned několik lidí na různých místech a může z toho vzniknou zdání, že jde o více kuřáků, přitom je to jeden a tentýž kuřák.
    Z toho je ovšem jasné, že pokud většina nekuřáků nechodí do kuřáckých restaurací, tak tyto restaurace vlastně prodělávají. A kdyby byly restaurace jen nekuřácké, tak by nejen neprodělaly, ale pravděpodobně by měly i vyšší zisky.

    superkarma: 0 10.11.2005, 14:26:42
  11. avatar
    [200] Meander [*]

    Yenn: viz kemy č. 197

    superkarma: 0 10.11.2005, 14:20:43
  12. avatar
    [199] vlcice [*]

    X-Bella: Já se za militantního nekuřáka považuju, ale rozhodně vím, že přestat kouřit je těžké. Ale ono je na druhou stranu velmi lehké nezačít kouřit. Tak proč všichni začali? To už je jejich chyba, že kouří. Za to je nikdo litovat nebude.
    Moji rodiče přestávali na dvakrát a vím, že je kouření závislost, a že je to opravdu hodně těžké. Proto si nesmírně vážím každého, kdo se o to pokusí a nevzdává to. A proto taky mého přítele podporuju a nezlobím se, když to nezvládne hned a občas si zapálí. Vím moc dobře, že je důležité kuřáka hodně podporovat a nikdy ho neshodit. Protože jedině tak mu nezkazím chuť přestat. A kuřák přestane jedině tehdy, pokud on sám bude doopravdy chtí.
    Nicméně v dnešní době, existuje spousta prostředků, které mohou kuřákům pomoct. A nekuřáci jsou ochotni podat pomocnou ruku. To jen kuřáci přemlouvají odvykajícího se kuřáka, aby si zapálil. (i když samozřejmě ne všichni)
    Myslím, že tohle většina nekuřáků chápe. Ale co nechápou, je skutečnost, že spousta kuřáků, se chová k nekuřákům bezohledně.

    superkarma: 0 10.11.2005, 14:20:16
  13. avatar
    [197] kemy [*]

    Yenn: mezi fyzickou a psychickou závislostí je rozdíl.

    superkarma: 0 10.11.2005, 14:17:48
  14. avatar
    [195] Meander [*]

    Seema: 10 cigaret denně není žádná pořádná fyzická závislost. Naštěstí.

    superkarma: 0 10.11.2005, 14:10:00
  15. [194] Seema [*]

    atani: Ja ti nevim, jestli s tebou muzu tak uplne souhlasit...kourila jsem od 15 let...cca 10 cigaret denne...vzdycky jsem tvrdila, ze toho nikdy nenecham, ze mi to chutna a blablabla...1.cervna roku 2004 v 17:00 jsem si pri me tradicni cigarete pred odchodem z kancelare uvedomila, ze je posledni...a byla..ja vim, ze to neni 10 let, abych mohla rict, ze se k tomu uz nevratim, ale byla bych hloupa..navic mi to fakt strasne smrdi (a sama se ujistuji,ze cim dal,tim vic ) a po posledni cigarete neprisla zadna zmena chovani, vahy, nic...a to nejsem clovek, ktery by mel vuli...spis naopak trpelivost a vule jsou pro mne bohuzel cizi slova..takze je to asi opravdu v tom, jak se k tomu clovek postavi...a nejsem militantni, odnauceny kurak, ale nektere argumenty "jeste" kouricich mi prijdou jak od malych decek..vsem, kdo chteji prestat preji hodne stesti a kdo ne, tem preji, aby je to o nic neobralo...

    superkarma: 0 10.11.2005, 14:08:34
  16. avatar
    [193] Meander [*]

    atani: Smekám a gratuluju, vynikající příspěvek

    superkarma: 0 10.11.2005, 14:06:05
  17. avatar
    [192] kemy [*]

    Kelly: jo a eště. dyk sem psala, že sem to ČEKALA

    superkarma: 0 10.11.2005, 14:02:57
  18. avatar
    [191] kemy [*]

    Kelly: já chápu, že je třeba s rodinou, jestli jí má a baví se prostě normálním způsobem, taky se kouká na tv, taky se pomiluje se ženou ale neni to bnuda bejt prostě dokonalej ve všech směrech? takle sem to myslela.

    superkarma: 0 10.11.2005, 14:01:02
  19. avatar
    [190] kemy [*]

    Anouk: když je někdo nervní, tak tě tim neobtěžuje?

    superkarma: 0 10.11.2005, 13:59:20
  20. avatar
    [189] Kelly [*]

    kemy: ?????? ... teď fakt nechápu ...
    Ale to, že jsem se ozvala, jsi mohla čekat. Já nebo kdokoliv jiný ... od toho tahle diskuse je. A svou otázkou sis naběhla ...
    Ještě k tomu, měla jsem také takové "kamarády", kteří nechápali, jak vlastně takoví lidé tráví volný čas ...........

    superkarma: 0 10.11.2005, 13:59:15
  21. avatar
    [188] kemy [*]

    atani:

    superkarma: 0 10.11.2005, 13:58:16
  22. avatar
    [186] kemy [*]

    Kelly: tuhle reakco sem čekala . spíš se věc má tak, že pod přezdívkou opravdový muž sem prostě jenom nečekala někoho, kdo řiká, co je špatný a žije nejsprávněji ze všech správňáků..

    superkarma: 0 10.11.2005, 13:53:18
  23. avatar
    [185] Kelly [*]

    kemy 184: ... jsi mě rozesmála
    To jako, když člověk nekouří, nepije a nebaví se s kamarády, co klepou, tak se neumí bavit?

    superkarma: 0 10.11.2005, 13:48:32
  24. avatar
    [184] kemy [*]

    opravdový muž: a co děláš, když si teda takle správňáckej, bavíš se vůbec ňák?

    superkarma: 0 10.11.2005, 13:43:21
  25. avatar
    [182] phoebe24 [*]

    můj manžel měl jednou srazík s kamarádama v hospůdce. Měli se sejít i s manželkama. Jeden kámoš objednal stůl v nekuřácké části, protože drtivá většina pozvaných jsou nekuřáci. Měla jsem radost z akce, těšila se na mňamku, když v tom se jeden z pozvaných ozval, že to snad nemyslíte vážně ten nekuřák a že teda on nepřijede. Mno, jak si myslíte, že to dopadlo. Samozdřejmě se přeobjednával stůl. Já jsem raději zůstala doma, protože jsem byla tak nasr...á, že bych to tomu dotyčnýmu vpálila jakej je bezohlednej de.il a taky by mi tam fakt nechutnalo. Manžel šel, protože ty lidi už dlouho neviděl a těšil se na ně. A doma bylo dusno, protože se ven bez dětí dostanem málokdy (není často hlídání) a zrovna žádná kámoška, která by vyrazila se mnou do nekuřáku neměla čas.

    superkarma: 0 10.11.2005, 13:40:16
  26. avatar
    [181] Anouk [*]

    kemy: X-Bella: Neznam ovsem nikoho, kdo by svou zavislosti na kave obtezoval okoli

    superkarma: 0 10.11.2005, 13:38:07
  27. avatar
    [180] opravdový muž [*]

    kemy: měli jsme na základce partu, tam jsem začal kouřit, chodit do hospody na pivo, bylo nám 15. V hospodě nebyl ani tenkrát problém sehnat drogy a někteří začali fetovat, nedodělali školy, byli v blázinci na léčení a později i seděli... Já jsem se od nich trhnul, přestal s nimi chodit pařit a bylo to. Přišel jsem sice o kamarády, ale ne o své představy o životě. Samozřejmě jsem také úplný abstinent..

    superkarma: 0 10.11.2005, 13:33:57
  28. avatar
    [178] vlcice [*]

    Yenn: Když jsem maturovala (95), tak kouřilo ve třídě asi 6 holek z 20 (byly jsme samé holky).
    Kuřáci si nevychutnají jídlo nikdy. Mají tak otupělé chuťové buňky (zvlášť silní kuřáci), že skoro žádnou chuť necítí. Můj přítel byl silný kuřák a všechno si hrozně kořenil. Teď vykouří max. 10 cigár týdně a neustále se podivuje tomu, jak najednou mnohem lépe cítí chuť jídla a jak mu všechno chutná. Už nemusí jídlo vůbec kořenit.

    superkarma: 0 10.11.2005, 13:27:39
  29. avatar
    [177] Anouk [*]

    kemy: jo a pak kdyz se to stane, tak se bude ten kazdej (mam nutkani dodat blb ) strasne divit, ze

    superkarma: 0 10.11.2005, 13:27:26
  30. avatar
    [176] kemy [*]

    Anouk: a chutnala ti, když si jí pila poprvý? já jí nepiju. cigareta taky nejdřív nechutná a pak jo. no a mě to cígo taky chutná. kafe je droga tak jako cígo a sou i lidi, který bez něj nedokážou fungovat, tak bys s tim měla skoncovat, než jí začneš potřebovat, tak jak já cigaretu.

    superkarma: 0 10.11.2005, 13:26:34

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa na téma osteoporóza
Anketa na téma: Zubní zdraví

Náš tip

Doporučujeme