Reklama

milionar

...ale dobře to maskuju, nechci totiž v druhých vyvolat závist. Už je to více než rok, co každý týden vyhrávám různě vysoké částky. Většinou v řádech desítek tisíc eur.

Když po víkendu otevírám svou e-mailovou schránku, vždycky se alespoň z jedné zprávy dozvídám, že jsem opět vyhrála. Mám prostě kliku. Ten nejčerstvější mi oznámil, že moje e-mailová adresa byla vylosována v jakési loterii (úžasné, nikam se nehlásíte, a přesto vás vyberou) a teď mi patří částka 850 tisíc eur.

Tyhle zprávy chodí nejčastěji v angličtině. Někdy ale dorazí i cosi, co se tváří jako čeština po nájezdu barbarů. Ve skutečnosti je to dílo automatického překladače. Alespoň se člověk pobaví.

Podmínka pro udělení této výhry obvykle bývá jediná – zvednout telefon, zavolat na uvedené číslo, zadat svůj kód a kontaktní údaje. Jenže tady je zakopaný pes. Svou výhru jednoduše provoláte, a ani nevíte, jestli vám vůbec dorazí.

Pozor! Dostala jste někdy podobnou zprávu? Bohužel se velké množství „výherních“ e-mailů tváří věrohodně, a tak jim nemalé množství důvěřivců naletí. Proto jako první pomoc při obdržení jakékoliv zprávy o výhře, kterou si nejste jistá, můžete navštívit server hoax.cz, který monitoruje všechny nepravdivé nebo poplašné zprávy, řetězové e-maily a podobně. Nanejdete-li v databázi tu svou, můžete ji přeposlat redakci serveru, který zařídí její prověření.

Pokud vaše e-mailová adresa nevyhrává tak často, jako ta moje, nezoufejte. Objednejte si třeba jen něco malého z toho správného e-shopu. Dokonce stačí jen jediná objednávka, a už získáváte výhody stálého zákazníka. Můžu vám zaručit, že budete skvělé ceny vyhrávat alespoň jednou měsíčně.

Já už bych si mohla otevřít prodejnu s elektronikou. Dostávám televize, skvělé hodiny, mobilní telefony, notebooky, už mám šest luxusních vozů a sem tam vyhraju 50 až 300 tisíc eur. A jsem tak velkorysá, že si ani jedinou svou výhru nikdy nevyzvednu.

Proč? Nejsem včerejší, a tak vím, že i tady jsou takové malé poznámky pod čarou, které skoro nikdo nečte. Buď to dopadne tak, že si přečtete, že vám výhra bude udělena v případě, že odpovíte jako první na tuhle skvělou nabídku a k tomu si objednáte nové zboží z přiloženého katalogu v hodnotě 3999 korun českých, a hodíte to všechno do tříděného odpadu.

Nebo se vám v katalogu něco zalíbí a objednáte zkrátka jen proto, že to vážně chcete – tady alespoň není co ztratit.

Anebo tomu uvěříte. Dnes se necháte zlákat vidinou plazmové televize, příště novým automobilem a pak pro změnu výhrou 100 000 eur. A tak objednáváte, objednáváte a objednáváte. Až najednou zjistíte, že jste na mizině a výhra nikde.

Na mě se zkrátka sype jedna výhra za druhou. Jen v té Sportce to ne a ne vyjít. :-)

Vyhráváte taky? Uvěřila jste někdy takové nabídce, nebo se jich rovnou zbavujete? Podařilo se vám doopravdy někdy něco vyhrát? Svoje štěstí můžete zkusit alespoň v soutěžích Ženy-in.