Vztahy

Jsem milenkou vlastního manžela

 

Manželství je v dnešní době instituce dost nejistá. Už se nikdo nepozastaví nad tím, že se sousedi, kteří dosud tvořili šťastný pár, rozvádí. Už nikoho u soudu nepřemlouvají, aby si to ještě rozmysleli, a s naučenou formulkou “pro neskutečný odpor,” vás rozvedou všude. Já mám manžela už téměř pětadvacet let. Ale…

Naše manželství rozhodně nebylo procházkou růžovým sadem. Protože, a to jsem si přiznala zcela upřímně až mnohem později, jsem si vzala proutníka. Ano, chlap, který nedokáže být věrný ani půl roku, byl, je a bude mým manželem.

První nevěru jsem brala jako neskutečnou zradu, mé srdce se rozlétlo na tisíc kousků a já měla pocit, že je konec světa. Jediný, kdo mě dokázal rozveselit, byla naše dcerka. Při druhé nevěře už jsem “jen” ztropila scénku s tím, že ještě jednou a jde. A šel. Odstěhoval se, zařídil si vlastní byt i vlastní život s milenkou a její dcerou.

Avšak o rozvod nestál a nestojí dodnes, jednak proto, že vlastníme společnou firmu a musel by mi vyplatit polovinu, a jednak proto, že je to pro něj jednodušší. Jeho vrozená lenivost mu velí nechat vše při starém, včetně trvalého bydliště.

Prošel několika vztahy, a vždy když byl na čas sám, já byla ta, která mu prala a vařila. Asi si teď mnohé z vás řeknou, že jsem nejspíš úplně praštěná, že nemám kousek sebeúcty v těle. Ale když jsem já onemocněla rakovinou prsu, byl to on, kdo se k nám nastěhoval, staral se o naši dceru i o mě. Vozil mě na chemoterapie, vařil a starostlivě dohlížel, abych měla vše, co potřebuji.

Mezitím si zrekonstruoval malý dům, kam později odešel. Nyní má občas nějakou tu ženu, ale pro nás s dcerou vždy přijede a víkendy trávíme společně. Na stáří plánuje, že budeme zase spolu. Jsem vlastně po celou dobu manželství zároveň milenkou vlastního muže. Zvykla jsem si na jeho milenky, zvykla jsem si, že jsem sama a nikdy jsem neměla potřebu hledat si k sobě partnera.

Tak nevím, jsem vůbec normální? V dnešním světě, kde téměř každá žena touží po klidném přístavu a náruči milovaného muže, já se o něj neustále dělím. Jediné, čeho se obávám je, aby naše dcera nebrala tento pokřivený způsob rodinného žití jako naprosto normální a běžnou věc…

Dagmar

 

 

 

   
23.11.2005 - Láska a vztahy - autor: Eliška

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [64] Šupitopresto [*]

    Nikdy neříkej nikdy, ale tohle prostě NIKDY Nevstoupíš dvakrát do stejné řeky , i když osud je asi osud

    superkarma: 0 24.11.2005, 10:40:48
  2. avatar
    [62] Audrey [*]

    To je zvláštnídruh vrozené lenivosti,když se mu nechce podepsat papír u rozvodu a zajít na úřad kvůli změně bydliště,ale není líný si rekonstruovat vlastní dům a shánět milenky...Na 2.staně se o vás stará,když je Vám nejhůř...zvláštní vztah

    superkarma: 0 23.11.2005, 19:18:17
  3. avatar
    [58] Suzanne [*]

    Jo, halt jak si kdo ustele...

    superkarma: 0 23.11.2005, 17:41:41
  4. avatar
    [57] Meander [*]

    Nyotaimori: A tak já bych jí docela fandila. Kdyby nevytrubovala, jak je hodná, že mu prala a vařila, když se vrátil ze záletů.

    superkarma: 0 23.11.2005, 17:00:29
  5. avatar
    [55] Meander [*]

    Marge: Když nemá dát na kecy ostatních, tak proč to tu prezentuje?

    superkarma: 0 23.11.2005, 16:50:53
  6. [53] Bellana [*]

    Radka27, d.a.g.m.a.r: Nevěru nemusím a byla by pro mě důvodem k rozvodu, ale vaše reakce mi připadá přehnaná
    A jeden židovský vtip říká, že je lepší dvacet procent v dobrém podniku než sto procent ve špatném.

    superkarma: 0 23.11.2005, 16:40:38
  7. avatar
    [52] cmelda [*]

    Radka27: promin, ale tohle snad nemyslis vazne, ne? takhle smahem soudit nekoho, koho neznas ... treba ma toho zdraveho rozumu vic nez leckdo jiny

    superkarma: 0 23.11.2005, 16:04:07
  8. avatar
    [50] Radka27 [*]

    Milá Dagmar, a na AIDS, Syfilis a podbné pohlavně přenosné chorby sis už taky zvykla a nebo to teprve příjde? A víš o tom, že ženy rakovinou prsu onemocní právě kvůli partnerským neshodám? Ženské pohlavní orgány jsou právě místem, kde se ukládá stres z partnerských problémů. Ano, nepleteš se, řekla jsem si, že že nemáš v sobě ani trochu sebeúcty a taky jsem si řekla, že Ti chybí i trochu zdravého rozumu a přirozené inteligence. Ty jsi vlastně na manželovi závislá, líná a pohodlná ho opustit. A jemu to taky vyhovuje, nemusí Tě vyplácet. No Tě pic Gratuluji Ti.

    superkarma: 0 23.11.2005, 15:33:02

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [48] Lesana [*]

    Odpověď na otázku podle mne zní - ano, Dagmar, jsi normální. A sama jsi to napsala: "V dnešním světě, kde téměř každá žena touží po klidném přístavu a náruči milovaného muže..." - myslím, že to je (vedle zvyku, který jsi taky zmínila) jeden z důvodů, proč leckterá vdaná žena radši snáší přítomnost milenky, než by se rozvedla. Jestli to je dobře nebo špatně

    superkarma: 0 23.11.2005, 15:22:12
  2. [46] a.... [*]

    Nyotaimori: musím říct ze své zkušenosti, že harmonický vztah rodičů, je pro děvče též velmi nebezpečný.Takto naivně dívka vstoupí do manželství v domnění, že hezké a vyrovnané vztahy jsou přece samozřejmost.A pak dostane TĚŽCE přes držku ve střetnutí s realitou....

    superkarma: 0 23.11.2005, 14:04:57
  3. [44] a.... [*]

    Že tento působ rodinného života tvoji dceru poznamená tak to si buď stoprocentně jistá.Taky jsem měla "nestandartní" manželství a moje dcera ve svých 13 letech říká, že ona se nikdy nevdá, protože chlapi ty ženský stejně jen využívaj a chovaj se k nim hnusně.Snažím se jí vysvětlit, že to tak nemusí být vždycky...uvidíme

    superkarma: 0 23.11.2005, 13:28:25
  4. [42] Elleny [*]

    Myslím si, že Dagmar je statečná žena a přeji jí hodně sil. Jen doufám, že ani ona nezůstává sama... nečeká na nic. Muži si věrné čekanky nezaslouží a my život s nimi také ne.
    Ať si zařidí vlastní život, dcera s níu vždy nebude vždy a až se najde dost silná žena, která nedovolí jejímu muži, aby se o ní postaral, zůstane sama. Je to přeci její život. Pokud to zvládá, je to její věc jak se sebou nechá zacházet, ale je to škoda času.

    superkarma: 0 23.11.2005, 13:00:38
  5. avatar
    [39] SARI [*]

    No, tak to je věc povahy a žaludku. Já bych se dělit nemohla, to by si musel vybrat.A nevynášej ho do nebe.Když jsi ty byla nemocná s rakovinou /brr, to je samozřejmě hrůza.../ tak koho jinýho by měla být povinnost se postarat o vlastní dceru???A že přibral do opatrování i tebe, to jej samozřejmě ctí, ale nemaže jeho milenky, možná si tím dláždí cestu do nebe.Řeknu ti jedno: kdyby tě měl rád a stejně tak i vaši dceru, tak prostě ty milenky nemá.Šmitec.

    superkarma: 0 23.11.2005, 12:31:19
  6. avatar
    [35] pohodarka [*]

    vkatka: ale tady to spis vypada na pripad, kdy se nikdo netrapi :)
    ale jinak s tebou souhlasim v te vernosti...zatim souhlasim...protoze nikdy nerikej nikdy a proste vystridat nekolik partneru je nam vsem (vetsine a vetsinou ) prirozene

    superkarma: 0 23.11.2005, 11:37:36
  7. avatar
    [32] Florencie [*]

    Bába Bára: souhlasím na 100%

    superkarma: 0 23.11.2005, 11:12:11
  8. [31] benik-31 [*]

    To tě docela dost obdivuju.Ale přejí ti to klidné stáří na které od mládí čekáš nevím kolik ti je,tak doufám,že nebudeš čekat dlouho.Život utíká rychle.

    superkarma: 0 23.11.2005, 11:00:20
  9. avatar
    [30] Bába Bára [*]

    Milá Dagmar, jsi rozhodně normálnější než velká část ženských, co dokážou kvůli jednomu manželovu úletu "roztřískat" dětem jinak normální domov. Myslím, že nevěře se tu přikládá příliš velká důležitost. Rodina původně vznikla jako insitut péče o děti a to by mělo být také prioritou. Samozřejmě, když bych měla muže vyčůraného hajzlíka, který se nechává obsluhovat, o děti se moc nestará a ještě spí s jinou, tak pryč od něj. Ale pokud mám prima chlapa, který se stará o mně i o dítě, nijak mě nezneužívá a jeho jedinou chybou je to, že prostě nedovede udržet ptáka v kalhotech - tak to myslím není důvod k rozvodu (pokud teda mám děti)

    superkarma: 0 23.11.2005, 10:42:57
  10. avatar
    [29] cmelda [*]

    soptice: mne prijde, ze si pani Dagmar v podstate zije, jak chce. Nemela treba ani potrebu hledat si jineho pana, proste zila s dcerkou. A pokud nejsou navraty pana manzela nijak stresujici pro nikoho ze zucastnenych, tak na nich nevidim nic spatneho ani nenormalniho. Ano, neobvykle to je. Ale nenormalni?

    superkarma: 0 23.11.2005, 10:37:53
  11. avatar
    [28] *Kotě* [*]

    Simba: Hannah01: Kateřina Paarová také doopatrovala svého manžela Jindřicha VIII. až do hrobu sice vážil 150 kilo a měl dnu, takže se nemohl ani hnout, ale zato už neměl tu energii co dřív, nechtělo se mu hledat furt nové ženy, a tak jí zůstala hlava na krku historie se furt opakuje

    superkarma: 0 23.11.2005, 10:35:49
  12. avatar
    [27] Alisa [*]

    Já myslím, že není co řešit. U každého je "vztah" velice individuální, nejsou žádné škatulky, a v případě, že to máte zařízené takhle....

    superkarma: 0 23.11.2005, 10:19:08
  13. avatar
    [26] Janinas [*]

    Ze svého okolí znám několik manželských párů, které se spolu rozvedli a po několika letech se k sobě vrátily. Rodina a děti jsou prostě velké pouto, které drží lidi pohromadě. Ze své zkušenosti vím, že hlavně ženy dokáží manželovi hodně zlého odpustit, aby zachovaly rodinu. Paní Dagmar chápu,ale vím, že jí určitě nevěry jejího muže nejsou lhostejné a moc ji trápí.

    superkarma: 0 23.11.2005, 10:18:01
  14. avatar
    [25] mufly [*]

    Když to vyhovuje všem stranám, tak proč ne.o) Náhodou je to sice trošku zvláštní, ale přitom pěkné.o) Pokud on nebrání ani Tobě v kontaktu s nějakými muži... či pokud s tím souhlasíš, tak proč ne.

    superkarma: 0 23.11.2005, 10:16:02
  15. avatar
    [24] ještěrka.ehp [*]

    Drahuna: Milá Drahuno, kdo jsi, že soudíš???

    superkarma: 0 23.11.2005, 10:15:28
  16. avatar
    [23] Aja [*]

    Jestli ti nevadí dělit se...

    superkarma: 0 23.11.2005, 10:09:22
  17. avatar
    [22] Simba [*]

    Hannah01: velmi výstižné ... chlápek má stále v záloze tu chápající a tolerantní a té to vyhovuje, být první manželkou z harému a zároveň poslední záchranou

    superkarma: 0 23.11.2005, 09:51:01
  18. [21] xenie [*]

    pokud vám to všem tak vyhovuje, tak není co řešit...

    superkarma: 0 23.11.2005, 09:42:09
  19. avatar
    [20] soptice [*]

    Možná si jen namlouváš, že jsi spokojená. Podle mně lžeš sama sobě. Rozlep oči a žíj tak, jak chceš ty! Přeji hodně štěstíčka , chce to jen odvahu

    superkarma: 0 23.11.2005, 09:41:56
  20. avatar
    [17] Žábina [*]

    a co je normální?
    rozejít se a házet na sebe špínu, pomlouvat se před dětmi?
    to už je lepší vaše varianta...
    i když jak píšou holky - něco jiného je vycházet spolu přátelsky, ale tím to končí...a něco jiného je spolu stále udržovat intim.poměr
    já bych to nedokázala, buď by mě chtěl nebo ne

    superkarma: 0 23.11.2005, 09:30:48
  21. avatar
    [16] evita_ij [*]

    Je to dost zvláštní,ale pokud Vám to oběma (všem třem) vyhovuje, tak proč ne. Úplně normální to asi není,ale není to taky nic, co by bylo nenormální, takže hodně štěstí, hlavně že jsme všichni zdraví a ostatní přijde samo, no ne?

    superkarma: 0 23.11.2005, 09:26:32
  22. avatar
    [13] arjev [*]

    Je pěkné od vás obou,že když někomu z vás teče do bot,pomůžete si.

    superkarma: 0 23.11.2005, 09:08:30
  23. avatar
    [10] Ladyli [*]

    Ty jsi spokojená, manžel spokojený, dcera zřejmě dospělá, tak co je tu k řešení? Jestli jsi normální? Vzhledem k tomu, že neznám definici "normálnosti", tak těžko říct...

    superkarma: 0 23.11.2005, 08:59:51
  24. avatar
    [9] Hysteria [*]

    Nechť si každý žije jak mu to vyhovuje.Já,co jednou hodím do popelnice,pro to se nevracím!

    superkarma: 0 23.11.2005, 08:40:33
  25. avatar
    [8] Hannah01 [*]

    Budete spolu, až nebude moct

    superkarma: 0 23.11.2005, 08:34:18
  26. avatar
    [7] SENSITIVESKIN [*]

    taky jsem byla v situaci, kdy můj bývalý rozvedený přítel šukal svojí bývalou manželku

    superkarma: 0 23.11.2005, 08:18:05
  27. [6] Anai [*]

    Normální to není a já to nechápu. Když jste se jednou, po té druhé nevěře rozešli, měla jsi si najít nového partnera! S manželem vycházet jako s dobrým přítelem kvůli dceři, proč ne, ale to ostatní mi nepřipadá normální (předpokládám, že spolu celou dobu máte i sex).

    superkarma: 0 23.11.2005, 08:17:01
  28. avatar
    [5] Dášule [*]

    Myslím, že dceři to vysvětlíš. Možná bude mít problémy, protože buď bude hodně tolerantní nebo vůbec. A ty? Zdá se, že ti to vyhovuje, takže proč ne. V podstatě říkáš, že v manželství jsou důležitější věci než věrnost. Spousta žen, doma utlačovaných nebo přehlížených mažely by ti mohla závidět. Předpokládám, že ani jemu nevadí, kokud si nějak řešíš sexuální potřeby.

    superkarma: 0 23.11.2005, 07:59:05
  29. avatar
    [4] Arči [*]

    Na dceru to bude mít dopad pro její budoucí vztahy určitě.. to je nesporné.

    superkarma: 0 23.11.2005, 07:30:51
  30. avatar
    [1] Eva_CZ [*]

    A jsi takhle stastna? Jestli vam to vyhovuje...

    superkarma: 0 23.11.2005, 00:28:46

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme