Rodina

Jsem kariéristka. Žiju jen pro svou práci

Rodina v tradičním pojetí je pro ně pasé. Nechtějí pečovat o manžela a už vůbec ne o děti. O domácnost se jim starají uklízečky a v práci tráví až 12 hodin denně. To je nová generace žen, které svůj život zasvětily práci.

Mají pohádkové platy, vysoký životní standard a v šatníku ty nejlepší značkové kousky. Nechybí jim ale partner, o kterého by se mohly opřít?

woman„Dělám na vysoké pozici v telekomunikační firmě. Trvalo mi roky, než jsem se dostala až sem. Vydělávám třikrát víc než rodiče, ale oni na mě pyšní nejsou. Radši by mě viděli jako ženu v domácnosti. Jak vychovávám kupu dětí a peču o víkendech koláče. To ale není můj sen, já chci být úspěšná,“ říká manažerka Lucie, která tvrdí, že ji tento životní styl naprosto naplňuje.

A i když by se mohlo zdát, že je osamělá, ona to tak rozhodně necítí. „Mám přítele, s kterým se intimně stýkám, ale nechodíme spolu. Ani jeden z nás se nechce vázat. Nebydlíme spolu, nic neplánujeme, jen spolu dvakrát ročně jedeme na dovolenou,“ přiznává Lucie.

„Já si vlastně ani nemůžu dovolit mít vážný vztah. Zkoušela jsem to, ale moji expartneři prostě nezkousli to, že jsem pořád v práci a nemám na něj čas. Navíc jsem byla úspěšnější než oni, a to byla pro jejich ega naprostá katastrofa,“ uvádí Lucie, která je smířená s tím, že v její budoucnosti zřejmě nebude žádná rodina ani děti.

„Prostě to cítím tak, že se v práci realizuji a nepotřebuji se realizovat jako matka. Že je to pro někoho nepochopitelné? Já ale našla něco, v čem jsem fakt dobrá, a je pravda, že jsem vždycky byla hodně ambiciózní. A realizovat se jako matka a manželka, to prostě není můj sen. Mám hodně peněz, krásné bydlení a jezdím na luxusní dovolené. Co jiného by mi mělo scházet?“ ptá se Lucie.

A co na tento životní styl říká psycholožka? „Předchozí generace byly vychovávány v duchu hesla „rodina je vše“. Dnešní mladí lidé se ale chtějí seberealizovat a žít po svém. Otázkou je, zda tento styl je trvale udržitelný,“ říká psychložka Markéta Hubínková.

Čtěte také:

   
16.12.2014 - Finance a práce - autor: Dáša Dandová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [45] VladkaZabka [*]

    Také jsem taková byla, ale všechno se změnilo, když mě propustili pro nadbytečnost. Půjčka bez registru mi umožnila dostat peníze rychle, na pracák čekáte.

    superkarma: 0 20.01.2015, 11:38:08
  2. avatar
    [44] Blueberry [*]

    Souhlasim s Pentlickou, rovnovaha rodina + karieta + pratele je nejidealnejsi, ale ne vzdy proveditelna. Ja jsem mela to stesti, ze mam vsechny tri, ale udrzet tu rovnovahu nebylo skoro nikdy mozne, az ted, kdyz jsou kluci dospeli.

    superkarma: 0 16.12.2014, 16:53:10
  3. avatar
    [43] gerda [*]

    MaVy — #40však jo, píšu, že si nedělám iluzeSml15 Ale dobrá každá koruna.

    superkarma: 0 16.12.2014, 15:59:49
  4. [42] cilani [*]

    Léthé — #39 jako slušná holka - hezky za světla.. Sml58

    superkarma: 0 16.12.2014, 14:05:03
  5. [41] cilani [*]

    *Lefff* — #33 tak třeba má mamka se pořád ohání tím, že by chtěla abych vydělávala a měla se líp, jak se měli oni.. abych měla dostačující plat.. Sml80

    superkarma: 0 16.12.2014, 14:03:07
  6. [40] MaVy [*]

    gerda — #30 já se starám o nemocnou matku, šichta 24 hodin - 8000 korun, být bez muže pojdem někde u plotu hlady o nezaplacených účtech nemluvím, tak se stará stát Sml31

    1. na komentář reaguje gerda — #43
    superkarma: 0 16.12.2014, 14:02:50
  7. avatar
    [39] Léthé [*]

    kareta — #38 Sml30 dáme pozor...."domů" až po vystřízlivěníSml52

    1. na komentář reaguje cilani — #42
    superkarma: 0 16.12.2014, 13:59:05
  8. avatar
    [38] kareta [*]

    Léthé — #37bach a na režim, znám seniory, které z DD vyrazili pro nedodržování řádu...chodili ožralíSml57

    1. na komentář reaguje Léthé — #39
    superkarma: 0 16.12.2014, 13:55:31
  9. avatar
    [37] Léthé [*]

    Suzanne — #36My s kamarádkou máme vyhlídnutý právě mnou zmiňovaný důchoďák. Hned vedle je hezká restaurace a již plánujeme, že vždy až nám přijde důchod tam vyrazíme a dáme si do trumpety. Těch možností vyžití je tam hafo a dokonce se tam před lety dvě stařenky poprali o jednoho dědečka….ženy převládají, takže výběr je omezený. Když jsem tam chodila za matkou, často jsem mluvila s více obyvateli tohoto důchoďáku a každá bábrle to chválila a že by se svými dětmi už nechtěly být ani za nic. Ale každý to má jinakSml80.

    1. na komentář reaguje kareta — #38
    superkarma: 0 16.12.2014, 12:57:07
  10. avatar
    [36] Suzanne [*]

    Rikina — #34 Asi tak Sml30

    Já mám v tomhle jasno - pokud bych zůstala sama a jen trochu přestala být soběstačná, chci mít možnost jít do domu seniorů, kde budu mít vlastní pokojík s kuchyňskou linkou, lékařskou péči a možnost objednat si oběd. Nějaké to sdružování mi udělá jenom dobře, jak se znám, tak budu chodit do hudebního a výtvarného kroužku. Po ránu si dám štamprdličku a večer cigáro. Vzhledem k tomu, že taková zařízení občas navštěvuju, vím, že to nemusí být žádné odkladiště. Jestli by mě něco ničilo, tak ležet mladým obýváku, toho ať mě pánbůh ušetří, prosím.

    1. na komentář reaguje Léthé — #37
    superkarma: 2 16.12.2014, 12:37:25
  11. avatar
    [35] kareta [*]

    *Lefff* — #33tak díky těm manažerům se ty lékařky a vědkyně a pěnice mohou v kludu věnovat své práci...ne každý umí řídit firmuSml58 Na to nestačí mít školy, tam potřebuješ i něco navíc, sebedisciplinu, tah na branku, samostatné uvažování a být splachovací a tak...to není jako dát manželovi povel "kup máslo a rohlíky a vynes koš"Sml57

    superkarma: 1 16.12.2014, 12:34:18
  12. [34] Rikina [*]

    *Lefff* — #33 Sml57 ono ale 99% lidí za celý svůj život není "žádným extra přínosem lidstvu", kdyby se to mělo brát podle toho, tak je na planetě dost miliard lidí zbytečných Sml24

    1. na komentář reaguje Suzanne — #36
    superkarma: 3 16.12.2014, 11:22:23
  13. avatar
    [33] *Lefff* [*]

    Hlavní je, že je paní šťastná a svobodná ve svých rozhodnutích. Kdyby každý mohl žít, jak si přeje, bylo by to fajn.

    Co se týká mého názoru na paní a tento způsob života:

    Vzhledem k argumentaci "Vydělávám třikrát víc než rodiče..." mi paní sympatická není. Jestliže je pro ni měřítkem naplněnosti života množství vydělaných peněz a to, co píše o luxusních dovolených a sexu bez citů a závazků, pak je podle mě něco špatně. Copak si asi kompenzuje...?

    Chápu, když se cele oddá práci špičková lékařka, vědecká pracovnice, extrémně talentovaná pěvkyně. Ale manažerka? Zrovna ty mi přijdou snadno nahraditelné - podniky díky nim vydělávají více nebo méně, ale nejde o žádný extra přínos lidstvu.

    Každý svého štěstí strůjcem. Paní přeji, ať je i jednou při odchodu z tohoto světa tak moc spokojená s tím, jak žila, jak je spokojená teď.

    1. na komentář reaguje Rikina — #34
    2. na komentář reaguje kareta — #35
    3. na komentář reaguje cilani — #41
    superkarma: 0 16.12.2014, 11:18:17
  14. [32] Rikina [*]

    gerda — #30 Z příspěvků na péči nezaplatíš hypotéku, tu moje sestra bude platit ještě 20 let, a já půjčku na byt 11 let. Sml80 A to nemluvím o tom, že obě taky musíme myslet na své vlastní stáří a snažit se i samy sebe nějak do budoucna zajistit, pokud se vším praštíme a budeme žít ze sociálních dávek, tak k čemu to povede?Sml80

    superkarma: 0 16.12.2014, 11:12:54
  15. avatar
    [31] Léthé [*]

    gerda — #30 Sml30Sml52Sml52...stát domácí péči podporuje ? To bys musela mít jako dcera životní minimum a možná i tak by se cukali, nebo úplně přestat chodit do práce a je otázka, jestli bys jí po návratu opět získala. Já se o svou matku starala několik let, vím o čem to je. Můj život se zastavil, já v té době zestárla snad o 15 let, stejně jsem se jí s ničím nezavděčila. Takže podobné úvahy jak se postarat o rodiče mi zvedají krevní tlak. Já bych tohle v životě svým dětem nemohla udělat. Jasné, každý stařík je jiný. Přiznám se, že ještě chvíli, tak už jsem své matce možná natáhla igelitovou tašku na hlavuSml15. Zlatý domov důchodců kam mi jí vzali po zlomenině krčku, kdy již ani neseděla. Tam je o ně postaráno a člověk tam ze nimi zajde v klídku pokecat třeba denně. Já to měla přes ulici a byla jsem za ní fakt denně a takovou péči jakou měla tam, bych jí já nikdy nezajistila.

    superkarma: 3 16.12.2014, 11:07:22

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] gerda [*]

    Rikina — #29existují příspěvky na péči, nevím přesně, jak to chodí, zatím chválabohu nepotřebujem, ale vím, že stát domácí péči přece jen nějak podporuje. I když si nedělám iluzi, že se za to dá vyskakovat. U nás v rodině je to takhle tradiční, moje máma pečovala o tu svou do poslední chvilky, kdy už zůstala ležet, já pečuju o dosud soběstačnou mámu - všecko jí zařídím, vyřídím, vařím i pro ni a vím, že dcera by se zachovala taky tak. Syn ne, ten se nemocných a starých jaksi bojí, ten by na to neměl.

    1. na komentář reaguje Léthé — #31
    2. na komentář reaguje Rikina — #32
    3. na komentář reaguje MaVy — #40
    superkarma: 0 16.12.2014, 10:57:30
  2. [29] Rikina [*]

    gerda — #9 Mno - já bych se ráda starala o mou matku. Naštěstí zatím nemusím, je dosud soběstačná. Kdyby nebyla, tak se jí s mou sestrou buď složíme na pečovatelku, nebo na ten důchoďák. Sml80 Důvod je prostý - nejsme milionářské dcerky, a na živobytí si musíme vydělávat prací. Když nebudeme pracovat a budeme se starat o matku, z čeho budeme všechny žít? Ani jedna nemáme žádnou rentu, nebo manžela, který by nás živil, a jsme závislé na tom, co si vyděláme. Nikdo jiný nám to nezařídí. Takže starat se o matku se poněkud neslučuje s potřebou zaplatit nájem a mít na chleba. Současný systém nahrává spíš těm důchoďákům. Úspěšná dcera, která vydělává třikrát tolik než její rodiče (jak je psáno v článku), jim - možná - bude moci aspoň zaplatit penzion na úrovni, aby nemuseli živořit v tom, co jsem popsala níže. Sml80

    1. na komentář reaguje gerda — #30
    superkarma: 1 16.12.2014, 10:30:17
  3. avatar
    [28] kobližka [*]

    Všeho dočasu.....

    superkarma: 0 16.12.2014, 10:15:59
  4. avatar
    [27] gerda [*]

    Pentlička — #19já taky, jednoduché pravidlo, a velmi moudré.Sml22

    superkarma: 0 16.12.2014, 10:13:44
  5. avatar
    [26] Léthé [*]

    Rikina — #6 Sml67

    superkarma: 0 16.12.2014, 10:07:10
  6. avatar
    [25] Léthé [*]

    Suzanne — #3 V tomto s tebou souhlasím. Taky znám již léta paní, bude jí již dost přes 80 let, je stále čiperná, bezdětná, manžel….ta její OPORA… jí kvůli tomu kdysi dávno opustil a ta paní žije plnohodnotný život a má tak obrovskou „rodinu-nerodinu“, kterou by jí mohl kdekdo závidět. Člověk nežije ve vakuu a pokud je to moudrý a pozitivní človíček, svou „rodinu“ si vytvoří i bez přímých příbuzných. A naopak znám plno rodin, co se dovedou kvůli pár posraným haraburdím v dědinském sporu pohádat tak moc, že nemluví spolku až do smrtiSml32.

    superkarma: 2 16.12.2014, 10:05:43
  7. avatar
    [24] Léthé [*]

    V příštím životě to udělám stejněSml22 Podle mě je spíš neudržitelný ten styl předchozí generace, rodina a kindrharanti.

    Nakonec, každý si to udělá jak chce, takže ano, slečna se upnula na kariéru, já jí fandím, jiná na svého muže a děti a rodinu...tak to má býtSml80. Vše by mělo být považováno za naprosto normální. Každý by měl mít SVOJI volbu a vyprdnout se na názory psychologů

    superkarma: 4 16.12.2014, 09:55:57
  8. [23] zoe.sarlota [*]

    Třeba na to slečna jednou přijde - na to, že život je o něčem jiném než o práci.

    Třeba se jednou autorka naučí česky a nebude v každém článku psát šílené hrubky...píše se "standard", paní Dandová...

    superkarma: 0 16.12.2014, 09:34:24
  9. [22] cilani [*]

    theplana — #2 to ti nemusí podat ani tvé vlastní potomstvo.. Pečovatelku si však ale zaplatí asi snadněji, je-li schopna něco i odložit.. Sml80

    gerda — #4 Proč by nutně musela být na všecko sama? Když změní názor, může mít dítě v pěstounské péči, může dělat babičku někomu, komu schází.. Umí se realizovat teď, tak se snad bude umět zabavit, postarat i pak..

    superkarma: 4 16.12.2014, 09:28:15
  10. avatar
    [21] kareta [*]

    OlgaMarie — #20někdo prostě chce zalézt a nějak to doklepat sám...ať se to okolí líbí nebo ne. Představa, že bych měla za 40 let poslouchat třeba děti nebo nějakou krávu ošetřovatelku...to raději zahynu včas.Sml54

    superkarma: 1 16.12.2014, 09:12:46
  11. avatar
    [20] OlgaMarie [*]

    Je statisticky dokázáno, že z celé lidské populace je 10% těch, kteří nemají dáno prožívat svůj život s někým. Mnozí z nich se tedy soustředí na práci.

    Když se děti rozejdou do světa, žijí si tam svůj život a vy do cizího prostředí nechcete, jste také samotní.

    Psala mi kamarádka, že si právě přistěhovala 85 letou maminku po 46 letech z Kanady, neboť tam už maminka přestala život zvládat a zaměstnaná vnučka neměla tolik času se jí věnovat. Pečovatelku maminka odmítala a ani s ní žádná pečovatelka dlouho nevydržela.

    1. na komentář reaguje kareta — #21
    superkarma: 1 16.12.2014, 09:05:07
  12. avatar
    [19] Pentlička [*]

    Psychologové tvrdí, že člověk, aby měl šťastný a spokojený život, by měl mít tzv. trojnožku - rodinu + zaměstnání + přátele a koníčky v rovnováze. Pokud se člověk upne jen na jednu z těchto tří "nožek", koleduje si o velké maléry. Já s tím souhlasím.

    1. na komentář reaguje gerda — #27
    superkarma: 3 16.12.2014, 08:55:21
  13. [18] macamala [*]

    Nekoho tento zivotni styl uspokojuje, proc ne? Ovsem nekdy byva vysoka profesni pozice velmi vratka.

    superkarma: 0 16.12.2014, 08:54:52
  14. [17] kikinous [*]

    Mě by jen zajímalo, kolik let téhle slečně bude. Z práce znám 3 holky, co se taky plně věnovaly kariéře. Mulijí svou práci nade vše, ale... teď je jim kolem 35 let a všechny brečí, že si nemůžou najít pořádného chlapa a že by chtěly miminko. Což už u některých v tomto věku ani nemusí jít... Sml80 Taky jsem chtěla úspěšnou kariéru a vše jsem odsouvala bokem. Pak jsem potkala svého muže, zamilovala se a vše se hodně rychle otočilo :-) Věřím, že tak někdo může být šťastný, ale já znám víc těch, kteří nejsou...

    superkarma: 0 16.12.2014, 08:45:57
  15. [16] kf [*]

    Její přístup je mi naprosto cizí, moc nechápu, k čemu jí ten plat vlastně je, ale pokud je spokojená a biologické hodiny se dosud neozvaly (podle článku tipuju, že jí bude tak 35?), tak má velkou šanci, že jí tenhle styl života bude vyhovovat i nadále a nebude pozdě bycha honit...

    superkarma: 0 16.12.2014, 08:37:07
  16. avatar
    [15] datura [*]

    Zažila jsem, že podobně ambiciozní slečnu, zažila rychlý sešup s příchodem nového šéfa a tím, jak byla na své pozici závislá se málem dostala do blázince. Nic není napořád, bála bych se mít jediný životní cíl kariéru v zaměstnání, stačí podobně založená kolegyně a malér je na světě. Když jsem měla nějaký problém v práci, mohla jsem ho alespoň doma probrat s manželem, sama bych se trápila. Ale každý si připravuje svůj osud sám. Vždycky mě napadnou slova z písničky " jaký si to uděláš, takový to máš" a je to pravda.

    superkarma: 0 16.12.2014, 08:36:36
  17. avatar
    [14] amphora [*]

    Sml16když ji to vyhovuje, tak není potřeba ji soudit.Chápu to.Ono taky mnohdy není v rodině o co stát,můžete mít dětí kolik chcete a v tom důchoďáku, viz níže, skončíte taky.Není řečeno, že rodina zajistí Vaše spokojené stáří.A bude-li mít slečna dostatečně našetřeno, tak možná bude mít i velmi pestré a spokojené stáří.Naše rodina je velmi spjatá, harmonická, pohodová a držíme při sobě za všech okolností, ale jak člověk skončí ve stáří......nikdo z nás neví.Pěkný den. Sml23Sml23Sml23Sml23Sml23Sml23Sml23Sml23Sml23Sml23Sml23

    superkarma: 1 16.12.2014, 08:23:44
  18. avatar
    [13] Milala [*]

    Já ji taky neodsuzuji, kde by měla jistotu,že se děti,kdyby, měla rodinu, o ni ve stáří postarají.Třeba by je nakonec musela jěště živit ona z důchodu.Takových případů přibývá Sml22

    superkarma: 0 16.12.2014, 08:16:51
  19. avatar
    [12] Májík [*]

    A proč ne? V žádném případě neodsuzuju. Doba je prostě taková, ne každý má tu potřebu se realizovat skrz rodinu a dětičky.

    superkarma: 3 16.12.2014, 07:49:29
  20. [11] Breberka456 [*]

    Mě by to asi nebavilo, ale když to paní má jako životní štěstí - mě to prijde jako prázdno, Ale víme jak to chodí, třeba se jednou zamiluje a uvidí svět v jiných barvách.

    A nebo taky ne :-)

    superkarma: 0 16.12.2014, 07:47:43
  21. avatar
    [10] kareta [*]

    Rikina — #8 oni se někteří senioři sdružují rádi...potkala jsme kdysi paní, která po smrti manžela hodila barák na hlavu dětem, bo toho měla dost a už si chtěla užívat, tak šla do penzionu pro důchodce a srala dceru vyprávěním o výletech, na které s holkama jezdilaSml30. Měla tam dvougarsonku s kamarádkou a jejich společenský život byl bohatý. Sml80

    Slečna žije jak chce, když ji to naplňuje, je to její věc, neměla by to ale nikomu zdůvodňovat, pak to vypadá, jako by se obhajovalaSml54 Mně osobně by asi nevyhovola model friend with benefits...je to takové polovičaté.Sml14

    superkarma: 0 16.12.2014, 07:43:19
  22. avatar
    [9] gerda [*]

    Rikina — #8každý jsme holt jiný. Já pevně věřím, že by se o mě dcera starala tak, jak já se starám o svou mámu. Nechtěla bych skončit právě v tom popisovaném důchoďáku.

    1. na komentář reaguje Rikina — #29
    superkarma: 0 16.12.2014, 07:29:53
  23. [8] Rikina [*]

    gerda — #4 pokud má slečna dost rozumu, zajistí se na ten věk, kdy ji případně budou bolet kolena, dostatečně dobře, aby se o ni postarali profesionálové, a možná na tom bude líp, než ten, kdo spoléhá na rodinu a pak skončí odložený v důchoďáku, kde mu seberou všechen důchod a nezbude mu ani na jogurt, a bude tam mít vojenský režim, budíček, večerku, povolené vycházky a na pokoj mu přidělí jiného nesnesitelného dědka nebo bábu. Sml32 Jedna postel a noční stolek, nulové soukromí a dvakrát do roka vystoupení Evy a Vaška s písní Bílá orchidej, aby byla kultura. Sml57 Takhle to vypadalo v domově důchodců, který jsem měla pod oknama 25 let, a kupodivu téměř všichni tam ubytovaní měli rodiny... radostně o nich vyprávěli komukoli, kdo byl ochoten poslouchat. To asi bude to tradiční pojetí. Sml80

    1. na komentář reaguje gerda — #9
    2. na komentář reaguje kareta — #10
    superkarma: 5 16.12.2014, 07:24:19
  24. avatar
    [7] kaba [*]

    řekla bych, že se řadím k domácí kariéristce Sml30

    superkarma: 0 16.12.2014, 07:20:16
  25. [6] Rikina [*]

    gerda — #1 V minulosti lidstva a i v dnešní době žijí na světě národy a společenství, která neznají to, čemu se v článku říká "rodina v tradičním pojetí", mají úplně jiné systémy a způsoby soužití. A funguje jim to. Sml80 Proč by člověk nemohl být spokojený i bez rodiny? A naopak nespokojený uprostřed davu příbuzenstva? Sml57 Možná se budeš velmi divit, ale to, že někdo věnuje svůj život jiným věcem, neznamená, že nemá NIC. Mnohdy má daleko víc, než ten, co měl tu rodinu a ta se na něj z nejrůznějších důvodů vykvákla, takže dotyčný potom pláče v pořadech typu "pošta pro tebe" a vesměs mu to není nic platné. Sml24

    1. na komentář reaguje Léthé — #26
    superkarma: 1 16.12.2014, 07:17:17
  26. avatar
    [5] Pajinka [*]

    nejsem tento typ člověka, ale pokud je slečna spokojená, proč ne Sml80

    superkarma: 0 16.12.2014, 07:16:39
  27. avatar
    [4] gerda [*]

    Suzanne — #3to samozřejmě může, ale každopádně je tam šance, že to bude opačně. Takhle má jistotu, že bude na stará kolena opravdu na všecko sama. A ono to pokaždé nejde, kolena začnou bolet...Sml57

    1. na komentář reaguje Rikina — #8
    2. na komentář reaguje cilani — #22
    superkarma: 0 16.12.2014, 07:13:55
  28. avatar
    [3] Suzanne [*]

    Ale jo, proč ne, však nemůžou žít všichni lidi stejně. Znám pár bezdětných šedesátnic (a výše), které prostě měly tak krásnou práci, že se zcela uspokojily a děti jim nijak nechybí. Moje stará teta podporovala svoje synovce, sama byla lékařka, a že jich moc nebylo, tedy si svoje povolání hýčkala.

    gerda — #1 Hluboce nešťastný může být i člověk s dětmi. Akorát to má na koho svést Sml57

    1. na komentář reaguje gerda — #4
    2. na komentář reaguje Léthé — #25
    superkarma: 1 16.12.2014, 07:10:14
  29. [2] theplana [*]

    Až bude jednou stará a nemouhoucí, tak by mne zajímalo, jestli jí ta kariéra podá alespoń čaj. Sml30

    1. na komentář reaguje cilani — #22
    superkarma: 0 16.12.2014, 07:05:47
  30. avatar
    [1] gerda [*]

    Ta dáma je momentálně velmi spokojená a myslí si, že to tak bude vždycky. Jenže: rodinu máme jenom jednu, tu svoji. Jedny rodiče, jedny (většinou) děti. V tom jsme nenahraditelní. Ale v práci? Slečna se bude velmi divit, jak snadno o ni může přijít a najednou nebude mít vůbec NIC.Sml57

    1. na komentář reaguje Suzanne — #3
    2. na komentář reaguje Rikina — #6
    superkarma: 0 16.12.2014, 05:51:39

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme