Jste zaměstnanou ženou a poslední, nač máte po návratu z práce myšlenky, je návštěva fitness centra? Pak právě pro vás naše lektorka jógy Bára vytvořila sestavu, kterou si můžete zacvičit v pohodlí domova a dostat se do kondice za pár minut denně. Jóga navíc působí blahodárně nejen na vaše tělo, ale i mysl…

Stres, sedavé zaměstnání, nedostatek času… tím vším v dnešní uspěchané době trpí celý náš organismus a nám nezbývá nic jiného než své tělo odbývat. Nelze se tedy divit, že nás pak často bolí hlava, záda a jsme celkově unaveni. Proto pro ty z vás, kteří se chtějí celkově uvolnit a taktéž podpořit svou fyzickou kondici a duševní pohodu, vytvořila certifikovaná lektorka jógy Bára sestavu cviků, které si stihnete zacvičit z pohodlí vašeho domova.

I já sama jsem během Bářiny návštěvy Česka absolvovala pár jejích lekcí, a musím uznat, že se cítím mnohem lépe. „Není se čemu divit, jóga totiž pomáhá k dokonalému protažení svalů. V téměř každé jógové pozici zapojujeme svaly celého těla, a tak dochází k rovnoměrnému zpevňování a prodlužování svalu,“ vysvětluje nám Bára, která speciálně pro náš magazín vymyslela sestavu, která vám nejen že pomůže eliminovat toxiny z vašeho těla, ale při jejím pravidelném praktikování navíc vytvoří rovnováhu a sílu ke každodenním činnostem. „Odměnou vám pak bude zvýšená pružnost páteře, získáte více energie a dokonale si zpevníte svaly,“ dodává Bára.

Jak tedy naše sestava vypadá? Pojďme se na to podívat….

Veškeré fotky, které naleznete ve fotogalerii, jsou s popiskami a přesnými instrukcemi, jak daný cvik správně vykonávat.

Báře tímto pro dnešek děkujeme a příště se zaměříme na cviky, které nám během dvaceti minut pomohou posílit naše bolavá záda a zbaví nás bolesti.

 

Čtěte také:

 

 

Reklama