.

Jitka Schneiderová: „V herectví je nástrojem slovo, přičemž v tanci je to tělo a rytmus v něm.“

Bulvár

Jitka Schneiderová: „V herectví je nástrojem slovo, přičemž v tanci je to tělo a rytmus v něm.“

Přinášíme vám rozhovor s herečkou Jitkou Schneiderovou, finalistkou letošního ročníku StarDance, která si na nás udělala čas ve svém velmi nabitém programu, který čítá jen tanec, tanec a trochu toho natáčení a hraní v divadle. Jaké to je, být součástí nejsledovanější taneční soutěže u nás a kolik času zabere příprava na sobotní přenosy, se dozvíte právě teď.

Jitka Schneiderová

Jitko, vy máte tanec opravdu v krvi a od prvního kola je vidět, jak vám to jde přirozeně a vypadáte jako profesionální tanečnice. Zapracovaly zde geny, nebo je to hodně o té píli?
Rodiče jsou muzikální a tatínek hrál dokonce s bigbandem, takže to mám asi od přírody trošku dané. Samozřejmě to, co vidíte, je velká dřina – rozhodně to není „zadarmo“ a už vůbec nic přirozeného. Obzvlášť standardní tance, ale ani latinskoamerické jsem nikdy nedělala. Tělo se šroubuje do naprosto nepřirozených pohybů, takže je to všechno naučené. Profíci nás to učí postupně už od léta a vše si sedá postupně. Ta minuta a půl na sobotním přenosu je dílem okamžiku. Někdy se povede lépe a někdy hůře než při generálce.

Srovnala byste herectví a tanec – jak je to s trémou při těchto dvou disciplínách? A co naopak tanec a herectví spojuje?
Tanec je pro mě samozřejmě tisíckrát těžší, není to můj obor. Co mají obě věci společné je určitě prožitek. V herectví hrajete situace a nástrojem je slovo a v tanci je vaším nástrojem tělo a rytmus v něm. Marek by řekl, že tanec má být ve výsledku takový, že zapomenete na kroky a jednoduše vyjádříte charakter jednotlivého tance i v obličeji, kde to musíte zahrát. Ve tváři je potřeba dotvářet hodně a i když slyšíme, že je to třeba až moc, tak nám profesoři říkají, že vůbec ne, že je to správně a ještě můžeme přidat.

vyraz

Dá se říct, že se má ve výrazu přehrávat?
Ano, lehce určitě. Když si vezmete taneční závody, tak tam páry musí vždy zatančit pět tanců a každý z nich musí charakterizovat a hrát i obličejem. Jsou tím pádem částečně také herci, kteří ovšem nepoužívají slova, ale ten výraz.

Kolik tréninků denně máte?
Z kola na kolo, tím že již od čtvrtka začínají generálky, tak už musíme mít tanec na ten den hotový. Tudíž máte na trénování a naučení se nového tance jen 4 dny. Trénuje se už od neděle a denně je to tak zhruba 5 – 6 hodin. Někdy je to dvoufázové, že nejdříve 2 -3 hodiny a pak večer další dvě, protože vše se usazuje postupně, jak do mozku, tak do těla.

jitka trenink

Když si vzpomenete na začátek soutěže, dokázala jste tehdy odhadnout, které tři páry postoupí do finále?
Vůbec ne! Ale když se zamyslím tak jsem tam viděla Leoše, Leonu, Marušku i Marka Taclíka. Tím, že je to i zábavný pořad, tak tam obrovskou roli hraje sympatie k jednotlivému páru, osobitost toho člověka, co ty lidi baví a co z člověka nakonec vyleze. Tam vidím velký úkol profesionálních tanečníků, našich partnerů, nechat nám to naše, to čím jsme a nezabít to na úkor tance. V životě se rozhodně nemůžete naučit za dva měsíce tančit dobře – je to spíše o tom aby to ve výsledku bylo o nás.

Budete se nějakým způsobem věnovat tanci i po soutěži?
Asi spolu budeme ještě chvíli tančit i po soutěži, máme už nějaké nabídky, protože nás lidé chtějí vidět naživo. Takže v tomhle duchu se tomu věnovat budu, což znamená, že další tréninky mě ještě čekají i po soutěži, protože se tance musí oživit a zase do těla naskládat. Jsem za to velice ráda, protože mě to baví a dělá mi to moc dobře. Pořád mám pocit, že je teprve srpen a ne prosinec a Vánoce. Těch 5 měsíců je vlastně vytržených z vašeho života a jste jen v tomto projektu. Myslíte na něj, i když máte jiné pracovní závazky, jako divadlo, natáčení a Marek k tomu také nadále učí. Vše ostatní je takový mezistav, protože svojí duší jste stále u tance a u StarDance, je to opravdu výjimečný projekt.

jitka a marek

Takže vztahy mezi soutěžícími jsou vlastně velice blízké, když jste s nimi prakticky pořád?
Ano, je to takový tábor, který se někde sešel a hraje společně táborové hry.

Dokázala byste říct, který tanec vás bavil nejvíce a který naopak nejméně?
Nejméně určitě Salsa, což bylo překvapivé i pro nás. Já se na ní těšila, ale nakonec nebudu asi jediná pro koho to tak bylo. Jde o barový tanec a najednou jsem měla pocit, jako by se to sem ani nehodilo. Tím, že je to tanec, který nemá téměř žádná pravidla a tady by je trochu měl mít, tak jsem se do něj asi nejhůře dokázala vcítit. Co mě nejvíc bavilo, byl díl Michaela Jacksona, kde jsme myslím tančili cha-chu. Teď mě baví valčík a zjistila jsem, že vlastně i ta rumba. Rumba je těžká v tom, že se nesmí jít na první dobu a my máme vybranou hudbu, kde je vypíchnutá právě první doba, takže je to nadlidský výkon, nejít přirozeně na tu pobídku, ale stát a jít až na druhou. Je to takový držený tanec, který je předdržený na dobu, pak rychlost a zase zadržení. Ale je to krásný párový tanec, velice smyslný.  

Jedna otázka od naší čtenářky, kolik je tak odhadem stupňů na parketu při vašem tanci v přímém přenosu?  
45! Ty stupně samozřejmě odhaduji, ale určitě by se to dalo zjistit, ale takhle to cítím já. Je tady neskutečné teplo, protože je tu velký světelný park, podle mě největší, co u nějaké show v České republice je. Plus přijdou lidi a nemůže se větrat, jelikož by se to zvukově nedalo přenášet. Je to tady taková Kuba, Kostarika nebo třeba Bangkok. Než jsme si na to na začátku zvykli, házelo nás to do takového zmámeného stavu, že jsme se museli vždy před tancem hodně nabudit, abychom se soustředili. To, jak z nás leje, opravdu není jen z tance.

V tom vidím výhodu u krátkých šatů, které máte, že?
My ženy to máme dobré, ale kluci opravdu strašně trpí, když jsou standardy a oni musí mít fraky, které jsou stažené na těle a pod tím mají ještě košile a vesty.

A šaty jsou šité na míru?
Všechny jsou šité na míru. To je na tom to krásné a vrcholně holčičí záležitost, že se na vás speciálně šijí šaty a vymýšlí se i k typu každé holky.

jitka tanec 1

jitka tanec 2

Kolik zkoušek na šaty je za týden potřeba?
Jedna až dvě. Když se dělají nějaké speciální úpravy a složitější věci, tak se musí zkoušet dvakrát, aby si to sedlo. Jsou tam i určité technické parametry, které musí šaty splňovat, to si člověk ani neuvědomuje. Například nahé šaty mají neviditelné protitahy, kvůli zvedačkám se musejí dělat rozparky a šaty se nikdy nesmí vyrolovat až ke krku. Základem je takové body, na které jsou šaty a všechny jejich aplikace našité. Tím, že je to body, tak vše drží, kde má a nikdy se nestane, že by bylo vidět něco, co nemá. Pro mě je to také úplně nový svět, když to srovnám s divadelními kostýmy, anebo s šaty na různé společenské události, je to opravdu jiné. My máme štěstí na jedny z nejlepších šatů, šije je pro nás značka Heller, která je na profesionální úrovni u tohoto vrcholového sportu opravdovou jedničkou. Třeba když jsem šla na zkoušku šatů na standartní tanec a tak jsem se rozplývala, jak jsou krásné a dlouhé až na zem. Po chvíli mě holky zastavily, že mi to střihnou u kotníků. Tak si člověk říká, jaká je to škoda, ale samozřejmě se to musí, jinak by se v tom nedalo tančit. Má to své jasně dané zákonitosti.

A poslední otázka, je pro vás tanec lepší sport než jakýkoli jiný? Ptám se hlavně na formování postavy.
Já si myslím, že mi to tak úplně sedlo právě proto, že pro mě je tanec nejlepší sport, jaký jsem kdy si mohla v životě zažít. Jak k tomu mám hudbu a zároveň je tam to procítění a charakter, tak vlastně tělo posiluji, ani nevím jak, a mám z toho radost. Ono to na trénincích bolí, to se nenechte mýlit, já když odcházím, tak si Markovi stěžuji, jak mě bolí nohy a on mi vždy říká: „To se posilují, víš, jen buď ráda“. Je to pravda, já jsem ráda a navíc se fyzicky cítím strašně dobře a nepamatuji se, že bych se kdy tak dobře cítila.

jitka saty

Zdroj fotografií: Instagram Jitky Schneiderové a Facebook StarDance

Jitka všem našim čtenářkám posílá pozdravy a moc děkuje za zaslané hlasy. My ji za naši redakci popřáli co nejvíce štěstí a vy se můžete ještě těšit na rozhovor s další finalistkou, Marií Doležalovou.

   
15.12.2015 - Rozhovory - autor: Kristina Vodičková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [41] Majoranka1997 [*]

    Na té druhé fotce bych ji nepoznala - moc jí to sluší Sml67

    superkarma: 0 15.12.2015, 20:23:26
  2. [40] xPablos [*]

    Mickey Mouse — #39 Fakt netusim o jakym utoku mluvis... Sml80

    superkarma: 2 15.12.2015, 16:46:52
  3. avatar
    [39] Mickey Mouse [*]

    xPablos — #38 Já vůbec neřeším soutěž. Ani to, jestli se někomu Pavlásek líbí a jinému ne. Řeším Tvoje zbytečné útoky na redakci. Vyjadřuješ jen svoje předsudky a pověry. Tvoje požadavky jsou nereálné a ve výsledku hloupé.

    Radši se tou soutěží bav a nedělej z ní válku o Pavláska nebo proti médiím. Znovu opakuju: nemáš k útokům žádný rozumný důvod.

    1. na komentář reaguje xPablos — #40
    superkarma: 1 15.12.2015, 16:37:46
  4. [38] xPablos [*]

    Kristina Vodičková — #37 Mickey Mouse — #31

    "Tím, že je to i zábavný pořad, tak tam obrovskou roli hraje sympatie k jednotlivému páru, osobitost toho člověka, co ty lidi baví a co z člověka nakonec vyleze. Tam vidím velký úkol profesionálních tanečníků, našich partnerů, nechat nám to naše, to čím jsme a nezabít to na úkor tance. V životě se rozhodně nemůžete naučit za dva měsíce tančit dobře – je to spíše o tom aby to ve výsledku bylo o nás."

    Pani Schneiderova princip souteze chape, nekteri evidentne ne Sml30

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #39
    superkarma: 0 15.12.2015, 16:20:22
  5. avatar
    [37] Kristina Vodičková [*]

    Eliana — #35 xPablos — #36 Prosím vás oba dva o ukončení této debaty. O rozhovor s panem Pavláskem jsme zájem projevili dvakrát, bohužel na něj nemá čas a s tím my bohužel nic neuděláme. Už jsem to tu jednou psala, že to není tak jednoduché, tak nepiště, že nebylo vysvětleno. To, že pana Pavláska ráda nemám jsem neřekla, protože jsem i psala, že jako komika jej obdivuji, jen v téhle soutěži se mi nelíbí. Novinka o vypadnutí Leoše Mareše byla jen z mého pohledu a proto jsem pod článkem byla podepsaná. Pokud bych s Lukášem rozhovor dělala a že jsem o to stála, tak věřte, že by byl věcný a žádné zaujetí by tam nebylo. Své souzení situace zde opravdu řešíte zbytečně a nevíte víc, než my zde v redakci, navíc vám to bylo vysvětleno.

    1. na komentář reaguje xPablos — #38
    superkarma: 2 15.12.2015, 15:59:48
  6. [36] xPablos [*]

    Mickey Mouse — #34 A jak se k ni vyjadruju? Ze Pavlaska nema rada je fakt (viz clanek o vypadnuti Marese). Ze clanky pise subjektivne (to mi potvrdil dalsi clovek z redakce) -> fakt.

    A ze mi prijde divny, ze rozhovor je se dvema finalisty ze tri a cirou nahodou ten jeden je Pavlasek? Ano, to mi (subjektivne) divny prijde.

    1. na komentář reaguje Kristina Vodičková — #37
    superkarma: 0 15.12.2015, 15:54:13
  7. avatar
    [35] Eliana [*]

    Mickey Mouse — #34shrneme si fakta Micky, banálně a jednoduše - jsou tři semifinalisté, rozhovor bude se dvěmi, proč nebude se všemi se c počátku nevysvětlilo - xPablos se zřejmě těšil na rozhovor se všemi finalisty a k tomu nedojde - fakt, že KV Pavláska asi nemusí se nabídlo, že tedy ten důvod v tom "nerozhovoru" budou antipatie k tomuto finalistovi a nepřišlo mu to tedy fér a objektivní -když rozhovor s finalisty tak se všemi ať si každý názor udělá. Asi také očekával jistou nezaujatost tisku - zda by měla či neměla být - tady neexistuje správná odpověď, na to hezky odpověděla Klára KřížováSml22...KV označila nesouhlas a rozhořčení xPablose rovnou slovem útok, což mne přijde přehnané, ale proč ne...pak to působí více nespravedlivě a efektivně... a pak jsi se zapojil s elaborátem na téma nenávisti k lidem a blablabla a dal jsi tomu ještě větší gradaci...naprosto nesmyslněSml23Sml23Sml23 a sám sobě si přece odporuješ -co vytýkáš jiným činíš sám. Ano, věci jsou složité nejsou černo-bílé, tak se snaž být šťastnější každý den!Sml16

    V sobotu se to rozsekne, není to nic, kvůli čemu by kdokoliv zemřel, utrpěl vážnou újmu či si měl kazit Vánoce.Sml16 Je úplně jedno, kdo vyhraje - jestli dokonalý tanec, či naprostá elegance nebo český humor.Sml48

    1. na komentář reaguje Kristina Vodičková — #37
    superkarma: 4 15.12.2015, 15:52:53
  8. avatar
    [34] Mickey Mouse [*]

    Eliana — #33 Hmm, to se asi neshodneme. Přečti si znovu, jak se xPablos v této diskuzi vyjadřuje k paní Vodičkové. A přitom úplně zbytečně. Sml80

    Do diskuzí se tady zapojuji častěji právě jen, když reaguji na zbytečně černobílé nebo vyhrocené uvažování. Svět prostě není černobílý a proto nemám rád povrchní hodnocení a požadavky na radikální jednoduchá řešení.

    (P.S. xenofobia a nesouhlas nejsou synonyma. Pokud tedy myslíš, že lze nesouhlasit realitou, která nastala a nelze ji jednoduše změnit.)

    1. na komentář reaguje Eliana — #35
    2. na komentář reaguje xPablos — #36
    superkarma: 2 15.12.2015, 15:36:26
  9. avatar
    [33] Eliana [*]

    Mickey Mouse — #32možná, že sám za tím vidíš víc než za tím jeSml16..já tam vidím obviňování z nenávisti, které tam není a tvoje celkové příspěvky na ž-i jsou spíš proti čemukoliv za každou cenu Sml80Sml16...tak se mu nelíbil přístup redaktorky, no bóže, to je to tu dnes a denně k čemukoliv..už ti chybí jen obvinění z xenofóbie, což je dnes módní slovo k nesouhlasu... Na ž-i chodím ráda - tak to je, že prostě lidé mají různé názory, jsou tu různé redaktorky, něco se povede, něco se nepovede, různé pohledy, ale tvoje příspěvky jsou takové výblitky, že to kolikrát je opravdu jen na mávnutí ruky nic jiného se k tomu ani napsat nedá...

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #34
    superkarma: 5 15.12.2015, 15:26:31
  10. avatar
    [32] Mickey Mouse [*]

    Eliana — #28 Mě je Pavlásek a celý ten pořad ukradený. Minulé ročníky jsem sledoval, tento jsem viděl jen tři díly.

    Na xPablose jsem reagoval jen proto, že mi vadí jeho útočné vyjadřování a obviňování druhých. Ať si tu válku bojuje jinde a útočí na ty, kteří skutečně Pavláska urážejí a nerespektují.

    1. na komentář reaguje Eliana — #33
    superkarma: 0 15.12.2015, 15:08:24
  11. avatar
    [31] Mickey Mouse [*]

    xPablos — #29 Vyžadovat objektivitu od ostatních je velmi hloupé, pokud ji sám neumíš posoudit.

    Ano, ten pořad je nastaven na subjektivní hlasování. Dokonce ani hodnocení poroty není objektivní (nehodnotí páry podle soutěžních pravidel tance).

    Je pravděpodobné, že v tomto případě na počátku šlo o hlasování z recese a později o hlasování navzdory. Nicméně to neznamená, že to hlasování vyjadřuje popularitu, sympatie nebo dokonce konzistentní názor nějaké stabilní skupiny diváků.

    Novináři si všimli, že v tomto případě divácké hlasy změnily půvondní záměr pořadu. Je to popis sporu, který se rozvinul sám od sebe, mezi diváky hodnotícími tanec (podle původního dramaturgického záměru) a diváky preferujícími "srandu". Není v tom ani trochu neúcty nebo dokonce útok na Lukáše Pavláska. Hovořit o mediální štvanici je naprosto mimo realitu.

    V případě tohoto článku jsi to Ty, kdo předstírá objektivitu, ale přitom velmi subjektivně a emotivně reaguješ na vlastní domněnky a jejich subjektivní interpretace. Měl by sis svůj flame-war a nenávist vůči lidem s jiným názorem odnést do diskuzí na jiných serverech. Tady je zbytečné se takto projevovat.

    Mýlíš se dokonce v tom, že novinařina musí být objektivní. Nemusí! Ba dokonce ani nemůže. Musí jen důsledně rozlišovat mezi předkládáním faktů (např. výsledky hlasování, hodnocení poroty, počty komentářů pro a proti) a předkládáním subjektivního postoje/názoru (např. rozhovor). Požadovat, aby novinář neměl a nepředkládal vlastní názor je nesplnitelný nesmysl. I když s názorem novináře třeba nesouhlasíš. Sml80

    1. na komentář reaguje xPablos — #38
    superkarma: 2 15.12.2015, 15:04:24

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [30] Klára Křížová [*]

    xPablos — #29Záleží v jakém médiu.. my chceme, aby redaktoři psali své názor, dojmy.. jsme komunitní a diskusní web a nepíšeme o politice, kde je tento postoj jiný. Když jsem psala o Star Dance já, napsala jsem, že Palvásek mne baví a tak to je.. taky se to řadě diskutujícím nelíbilo. Tak to je, on někoho baví a jiného rozčiluje Sml59Sml16

    superkarma: 2 15.12.2015, 14:53:50
  2. [29] xPablos [*]

    Mickey Mouse — #24 Ja jsem nikdy netvrdil, ze Lukas tanci nejlip. Ono se smi posilat hlasy jenom tomu, kdo tanci nejlip? Od odborneho posouzeni je tam porota a jeji hodnoceni ma polovicni vahu.

    Mel jsem za to, ze hlasy se posilaji tomu, kdo je vam v soutezi celkove nejvic sympaticky. A to je (pro vas zrejme prekvapive) subjektivni zalezitost.

    Naopak novinarina (alespon ta seriozni) je zalezitost objektivni. Nejakou dobu jsem ji delal a clanek, kde bych podsouval svuj osobni nazor, by byl zaroven mym poslednim.

    1. na komentář reaguje Klára Křížová — #30
    2. na komentář reaguje Mickey Mouse — #31
    superkarma: 6 15.12.2015, 13:30:31
  3. avatar
    [28] Eliana [*]

    Mickey Mouse — #24je to zábavní pořad a když se dostal kam se dostal, tak evidentně lidi baví a že to tedy někoho strašně štve a neumí to přijmout je jedna věc...mne se ten smysl pro recesi na Češích prostě líbí a že někdo tancuje lépe a někdo ani trochu? Kdo si na to za pár měsíců vzpomene...přijdou další show, další hvězdy Sml16Sml16Sml16

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #32
    superkarma: 4 15.12.2015, 13:23:00
  4. avatar
    [27] peetrax [*]

    Eliana — #25 jo, už jsem u Something Stupid Matěje s V. Dykem. Dnes mám o zábavu postaráno. Sml30

    superkarma: 0 15.12.2015, 13:22:09
  5. [26] slávenka [*]

    Moc děkuji za hezký rozhovor.Sml16Obě, Jitka i Maruška jsou skvělé tanečnice a ve finále rozhodnou zřejmě sympatie diváků. Každopádně přeji oběma hodně štěstí a hlavně zdraví.Sml67

    superkarma: 0 15.12.2015, 13:21:03
  6. avatar
    [25] Eliana [*]

    peetrax — #23 Dobrý, že?!Sml30Sml16

    1. na komentář reaguje peetrax — #27
    superkarma: 0 15.12.2015, 13:17:44
  7. avatar
    [24] Mickey Mouse [*]

    xPablos — #22 Ty jsi pako, viď! Sml79

    On se tedy Lukáš postupně lepší, ale ve srovnání s ostatními je stále vidět, že se hýbat neumí. Mediální "masáž" nastala až teprve potom, co naprosto překvapivě postoupil na úkor mnohem lépe tančících párů. Jinak posílat někomu hlasy "navzdory" a nehledět na kvalitu je určitě objektivní...

    1. na komentář reaguje Eliana — #28
    2. na komentář reaguje xPablos — #29
    superkarma: 1 15.12.2015, 13:07:41
  8. avatar
    [23] peetrax [*]

    Eliana — #19 dík za tip, už jsem na to mrkla. Jak vystřihl Pavarottiho na konci, to bylo dechberoucí! Sml29

    1. na komentář reaguje Eliana — #25
    superkarma: 0 15.12.2015, 13:06:13
  9. [22] xPablos [*]

    Kristina Vodičková — #21 A vy se prosim zdrzte predstirani, ze jste objektivni novinarka.

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #24
    superkarma: 3 15.12.2015, 12:57:21
  10. avatar
    [21] Kristina Vodičková [*]

    xPablos — #16 Naprosto zbytečně útočíte a vůbec nevíte, jak to s rozhovory a jejich domluváním je, takže se prosím zdržte svého "vím to lépe". Hezký den

    1. na komentář reaguje xPablos — #22
    superkarma: 5 15.12.2015, 12:41:29
  11. avatar
    [20] cicinka [*]

    Eliana — #15 Jsem to brala obecně, jako Žena-in, tak my ženy Sml58 Ale dobrá, příště napíšu jen Já Já Já, jenom Já Sml30

    A s Pavláskem byl rozhovor v Magazínu MF dnes myslím minulý týden.

    Co člověk to názor. Tak jako někomu připadá Schneiderová nesympatická a ledová, tak mně přijde Pavlásek trapnej a ....to už psát nebudu, navzdory tomu že se o něm říká, jak děsně inteligentní je. S tím nic nenaděláme. Sml58

    peetrax — #17 Eliana — #19 Marušce a Markovi já fandím od začátku. Maruška působí totiž naprosto přirozeně a mile Sml67 Tak budu doufat v zázrak.

    superkarma: 1 15.12.2015, 12:33:29
  12. avatar
    [19] Eliana [*]

    peetrax — #17přišli mi jako krásný a elegantní pár, moc jim to slušelo spolu - připomínalo mi to starý italský romantický film, když tančili Sml30 a Ruperta jsme měli taky rádi, taky nás bavilSml16Sml22 -on je to velmi zajímavý člověk, když byl v té show Leoše Mareše tak tam předvedl úžasný hlasový rozsah, že zazpívá vlastně cokolivSml22Sml16

    1. na komentář reaguje cicinka — #20
    2. na komentář reaguje peetrax — #23
    superkarma: 0 15.12.2015, 11:56:21
  13. [18] bobani [*]

    zážitek

    superkarma: 0 15.12.2015, 11:53:57
  14. avatar
    [17] peetrax [*]

    Eliana — #15 Radek s Terezou, to byl můj nejoblíbenější pár. Sice jsem věděla, že při té konkurenci se asi nedostanou do finále, ale moc se mi líbili, stejně jako předloni Matěj Ruppert.

    1. na komentář reaguje Eliana — #19
    2. na komentář reaguje cicinka — #20
    superkarma: 1 15.12.2015, 11:41:03
  15. [16] xPablos [*]

    Kristina Vodičková — #10 Minule jste o Lukasovi napsala, cituji: "Sleduji tento pořad opravdu od prvního dílu už mnoho let a soutěž byla vždy o tanci, více než o nějaké recesi. Postupy Lukáše Pavláska mě velice udivují a věřím, že v tom nejsem sama."

    Takze verim, ze jste ho cely patek pilne uhanela, aby vam dal rozhovor, ale strasne vas mrzi, ze odmitnul Sml52

    Doted jsem SMS neposilal, ale kdyz vidim tu medialni masaz proti Lukasovi, tak mu asi nejaky hlas ve finale poslu.

    1. na komentář reaguje Kristina Vodičková — #21
    superkarma: 2 15.12.2015, 11:35:38
  16. avatar
    [15] Eliana [*]

    cicinka — #12cici, nepoužívej my-vypadá to jako jednotný názor žen na ž-i a to fakt není, já třeba bych si rozhovor s Pavláskem ráda přečetla, co mu to dalo a jak se s těmi ohlasy vyrovnává a dokonce on mluvil minule ve SD o svém "krasobluslařském" oděvu Sml16 a nechtěla jsem to psát, ale mne je Schneiderová nesympatická - taková ledová královna a přestože dobře tančí tak tam mám pocit toho, že "hraje" roli tanečnice, kdežto třeba Maruška a Radek mi přišli přirození a že si to užívají a baví je toSml16

    1. na komentář reaguje peetrax — #17
    2. na komentář reaguje cicinka — #20
    superkarma: 3 15.12.2015, 11:21:29
  17. [14] Jitka Turková [*]

    Už se moc těším na sobotu, Jitce moc fandím, ale Maruška je taky šikovná, bude to těžká volba, smekám Sml67Sml67Sml67 a obdivuji...

    superkarma: 1 15.12.2015, 11:04:45
  18. avatar
    [13] peetrax [*]

    xPablos — #8 ne novináři, ale v první řadě diváci, stačí se podívat třeba na facebookové stránky Stardance. Je mi za některé lidi stydno. Vždyť je to jen hra.

    superkarma: 0 15.12.2015, 10:18:36
  19. avatar
    [12] cicinka [*]

    xPablos — #8 Nooooo to nebude tím. Ale jsme ženský magazín a tudíž si chceme poslechnout ten holčičí náhled. To krásné povídání o šatech. To by nám pan Pavlásek asi moc nepovyprávěl Sml30

    1. na komentář reaguje Eliana — #15
    superkarma: 1 15.12.2015, 09:55:37
  20. avatar
    [11] Kadla [*]

    Dočetla jsem pouze k větě "Zapracovali zde geny" a končím se čtením Sml68

    superkarma: 2 15.12.2015, 09:52:18
  21. avatar
    [10] Kristina Vodičková [*]

    xPablos — #8 Dobrý den, prosím nevynášejte soudy, když nevíte, jak to bylo. Třetí finalista rozhovory v pátek nedával.

    1. na komentář reaguje xPablos — #16
    superkarma: 0 15.12.2015, 09:49:15
  22. avatar
    [9] Ni-ka [*]

    Je úplně jako rozená tanečnice:)

    superkarma: 0 15.12.2015, 08:58:22
  23. [8] xPablos [*]

    telelot — #4 Nemyslim si, ze Lukas vyhraje. Ale pokud se to stane, tak me to vylozene neprekvapi. Oni k tomu teda vydatne pomahaji i novinari, jak na nej hazou spinu. Je to videt i tady. Rozhovou bude se dvema finalisty, s jednim ne.. (protoze pani redaktorka ma na nej pifku)

    1. na komentář reaguje Kristina Vodičková — #10
    2. na komentář reaguje cicinka — #12
    3. na komentář reaguje peetrax — #13
    superkarma: 1 15.12.2015, 08:41:06
  24. avatar
    [7] datura [*]

    Nejspíš vyhraje zo dřevo a pak mi bude Jitky upřímně líto, tančí krásně, i když Mařenka mě minule hodně překvapila, už konečně vypadala jako dospělá ženská a ne jako školačka Sml16 a ten jejich tanec byla opravdu nádhera.

    superkarma: 0 15.12.2015, 08:16:39
  25. [6] ZdenaZ [*]

    Sml67Sml67

    superkarma: 0 15.12.2015, 08:07:22
  26. avatar
    [5] kareta [*]

    Tančí krásně, ale Marie má lepší choreografie, na můj vkus je tam až moc zvedaček.

    superkarma: 0 15.12.2015, 07:27:31
  27. [4] telelot [*]

    Jitce posílám hlasy, ale obávám se, že vyhraje Lukáš Pavlásek...Sml30Sml30

    1. na komentář reaguje xPablos — #8
    superkarma: 0 15.12.2015, 06:31:53
  28. [3] janavys [*]

    Jitka je šikovná Sml67

    superkarma: 0 15.12.2015, 06:29:44
  29. avatar
    [2] lenig [*]

    Jitka je fajn a moc jí fandím, ale v soutěži mám ještě jednu favoritku :-)

    superkarma: 0 15.12.2015, 05:28:23
  30. avatar
    [1] peetrax [*]

    Nejdřív mi vadilo Jitčino přílišné hraní obličejem, ale asi už jsem si zvykla, nevnímám to. Myslím si, že Jitka vyhraje celou soutěž, i když bych to možná trošku víc přála Marii. Ale obě jsou moc dobré! Sml67

    superkarma: 0 15.12.2015, 00:53:54

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme