Bulvár

Jezte zeleninu, prezident má pravdu!

Hysterie ohledně nové hrozby krvácivých průjmů je jen další mediální mystifikací. Pokud ne, rok si nedám své oblíbené tzatziki.

Když jsem včera slyšel zprávu, že prezident Klaus považuje současnou kauzu španělských okurek za uměle vytvořený cirkus, přesně vystihl mé pocity.

Vzpomeňme si na podvod století. Pandemie prasečí chřipky… miliardy eur vyhozených za vakcíny proti této smyšlené pandemii – zaplatili jsme to ze svých kapes – byl někdy někdo potrestán? Kdo na tom vydělal?

A nyní? Krvácivé průjmy. Kdy se objeví lék? Kdo jej začne nakupovat? Kdo nám zase začne říkat: Jestli se nenecháte očkovat, nebo nezačnete KUPOVAT tohle, tak jste nebezpečný nejen SOBĚ, ale jste nezodpovědný vůči SVÉ rodině, ale i celé SPOLEČNOSTI.

Denně na pandemii tloušťky umírají stovky lidí v Evropě… Na krvácivé průjmy k dnešku zemřelo 17 lidí za posledních 10 dní. Každá smrt je strašná, ale je tohle opravdu hrozba, kvůli které nemáme jíst zeleninu?

Kdo a proč s námi opět manipuluje?

Večer si udělám řecký salát, škoda jen, že nikde nemohu koupit španělské okurky!

Věříte na epidemii ze španělské zeleniny?

Možnost%
Ano7
Ne93

   
03.06.2011 - Společnost - autor: Radek Kříž

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [52] Midsummer [*]

    átéčko — #51 Vždyť ani brambory nejsou pro nás zrovna to nejlepší Sml58 . Já ti to necpu: to co víš, ti může pomoci, co nevíš tě může zabít Sml32

    superkarma: 0 13.06.2011, 14:02:49
  2. avatar
    [51] átéčko [*]

    Midsummer — #50 blbost! Dříve lidé na rakovinu umírali, teď je vyléčí. A s cizokrajným ovocem to nemá vůbec nic společného. Vždyť brambory také nejsou původní evropskou rostlinou....

    1. na komentář reaguje Midsummer — #52
    superkarma: 0 10.06.2011, 22:16:23
  3. avatar
    [50] Midsummer [*]

    ita2004 — #1 Díky dostupnosti banánů, pomerančů a jiných tropických dobrot pro naše pásmo nepřirozených, pomalu ale jistě přibývá nemocí, které tu před několika desítkami let vůbec nebyly známé - včetně nových typů rakoviny...

    1. na komentář reaguje átéčko — #51
    superkarma: 0 10.06.2011, 14:53:53
  4. avatar
    [49] aninas [*]

    átéčko — #48 vzdyt rikam, ze to nekdo vypustil. Takze sopka? Potvora jedna!!! Okamzite zavrit!

    superkarma: 0 05.06.2011, 23:51:35
  5. avatar
    [48] átéčko [*]

    ...je ze sopečného prachu....Sml22Sml57

    1. na komentář reaguje aninas — #49
    superkarma: 0 05.06.2011, 23:05:46
  6. [47] pinokio [*]

    Na prevenci proti tloušťce se v USA vynaloží milióny dolarů.A zatím děti v Africe umírají na podvýživu.

    superkarma: 0 04.06.2011, 16:38:53
  7. avatar
    [46] aninas [*]

    Docela dobre napsano. Taky si myslim, ze to nekdo vypustil schvalne. Akorat KDO?

    http://zpravy.idnes.cz/nemci-spekuluji-zda-smrtici-bakterie-nejsou-zbrani-fekalniho-dzihadu-12w-/zahranicni.aspx?c=A110603_195731_zahranicni_stf

    superkarma: 0 04.06.2011, 05:38:35
  8. avatar
    [45] Suzanne [*]

    Pokud vím, počet mrtvých na prasečí chřipku nebyl pandemický. Na "normální" chřipku a komplikace s ní spojené umírá daleko víc lidí.

    superkarma: 0 03.06.2011, 22:53:53
  9. avatar
    [44] ToraToraTora [*]

    maje — #43 Nechala bych to koni, má větší hlavu Sml24

    superkarma: 0 03.06.2011, 14:28:34
  10. avatar
    [43] maje [*]

    ToraToraTora — #36 koho jsi potkala, co ti to nalhali? pravda není nikdy jenom jedna. každá strana má tu svou. nicméně příklad: je prokázané, že prasečí chřipka je sice opravdu chřipka zmutovaná, ale bohužel "uměle zmutovaná" - chemicky. jestli se to vypustilo schválně nebo omylem, kdo víSml80Sml80Sml80 ale vlastně máš pravdu jak ty, tak Radek. pandemie to místy byla, ale zároveň se na tom více či méně podílel farmaceutický průmysl.Sml24Sml24Sml24

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #44
    superkarma: 0 03.06.2011, 14:17:55
  11. avatar
    [42] ToraToraTora [*]

    RenataP — #41 Bez ohledu na to, jak mi jeho názory voní nebo nevoní, jsem ráda, že máme alespoň prezidenta s názorem, ne jen pěkné rámě pro první fešandu. Sml22

    superkarma: 0 03.06.2011, 13:59:49
  12. avatar
    [41] RenataP [*]

    Ale je fakt, že jak jsem Klause nemusela, poslední roky mi jeho názory přijdou nějak rozumný a selský a hlavně protiiluminátský, takže včera, jak jsem tohle zaslechla v televizi, moje reakce byla:

    "to ho už brzo někde sestřelej v autě atentátem, protože si fakt koleduje..."Sml54

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #42
    superkarma: 0 03.06.2011, 13:55:01
  13. avatar
    [40] ToraToraTora [*]

    Radek Kříž — #38 Já si zítra na srazu Žen-in dám tzaziky a pár panáků, abych pomohla erárnímu rozpočtu zalepit ony výdaje. Ale náladu, tu mi okurek nezkazí Sml23 Sml54

    superkarma: 0 03.06.2011, 13:54:16
  14. avatar
    [39] tlustoprdka [*]

    Taky jsem si koupila okurky, bylo tam napsaný, že jsou z Rumunska. Zítra si dám okurkový salátek k obědu se řízečkem a bramborovou kaší.

    Ale neplašila bych jako mamka, která měla doma dvě okurky a hned je vyhodila do popelnice. Sem jí říkala, klidně si je mohla dodat. Pak toho litovala, ale co už. Zas to nebyla tak velká částka. Člověk za svůj život promrhá víc peněz.

    superkarma: 0 03.06.2011, 13:47:55
  15. avatar
    [38] Radek Kříž [*]

    ToraToraTora — #36 Jak říká klasik .. co to je pravda?

    faktem je, že stát vyhodil X miliard oknem.

    Zbytek jsou domněnky.. od toho, že byla pandemie, po to, že existovala účinná vakcína...

    Doporučená literatura k této diskusi : Hlava XXII

    Doporučený film: Vrtěti psem

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #40
    superkarma: 0 03.06.2011, 13:47:36
  16. avatar
    [37] RenataP [*]

    *modrá — #23 nebo se jim vrací karma za druhou světovou Sml54

    superkarma: 0 03.06.2011, 13:47:04
  17. avatar
    [36] ToraToraTora [*]

    Radek Kříž — #28 Vycházím z toho, že informace nám sdělené byly pravdivé protože netřeba lidu lhát, stačí jen pravdu šikovně podat Sml54 a jelikož mám veterinární vzdělání, tak mi nečiní obtíže si udělat názor na jakékoliv pandemie či zoonozySml24

    1. na komentář reaguje Radek Kříž — #38
    2. na komentář reaguje maje — #43
    superkarma: 0 03.06.2011, 13:35:45
  18. avatar
    [35] evelyn [*]

    Radek Kříž — #33 Nakoupit vakcinu pro 9 milionu lidi, zaridit rozeslani pozvanek, distribuci, nasledne ockovani v celkem kratke dobe, stalo nejen hodne penez, ale i usili, takze urcite zvazovali takove vydaje a dosli k zaveru: ockovatSml80

    superkarma: 0 03.06.2011, 13:35:11
  19. avatar
    [34] evelyn [*]

    Radek Kříž — #31 na praseci spechali, aby vytvorili vakcinu ucinnou prave na ten zmutovany vir, ale mas svym zpusobem pravdu, ja se na chripu nechala ockovat jednou jedinkrat, prave v tom roce 2009, kdy jsem podlehla hysterii. Vakcina byla delana narychlo a nebylo mozne prozkoumat vedlejsi ucinky, proto spousta lidi dostala narkolepsii, spojitost s vakcinou je prokazana.

    superkarma: 0 03.06.2011, 13:32:12
  20. avatar
    [33] Radek Kříž [*]

    evelyn — #30 A co se týče těch vyhozených peněz? To fakt myslíš vážně? že by ty peníze nevyhodili jentak do luftu? Vždyť se to děje okolo nás zcela běžně v podobných měřítkách a lidem to nevadí...

    Celé to byla zrežírovaná fraška ze strany velkých farmaceutických firem...

    Nic takového jako pandemie prasečí chřipky neexistovalo.

    1. na komentář reaguje evelyn — #35
    superkarma: 0 03.06.2011, 13:28:34
  21. avatar
    [32] Lukáš Čejka [*]

    evelyn — #30 Pokud jde o cesky stat tak by me neprekvapilo ani kdyby poridili ponorku tridy Typhoon s tim, ze se s ni budou plavit na Lipne Sml57

    superkarma: 0 03.06.2011, 13:26:34
  22. avatar
    [31] Radek Kříž [*]

    evelyn — #30 Velká část lékařů tvrdí, že očování proti chřipce je nesmysl, právě, kvůli mutacím. Nikdy člověk není očkován proti chřipce,která se zrovna vyskytuje...

    1. na komentář reaguje evelyn — #34
    superkarma: 0 03.06.2011, 13:25:47

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] evelyn [*]

    Radek Kříž — #28 ja si taky nemyslim, ze to byla az tak zbytecna hysterie, normalni chripka, kazdym rokem mirne zmutovana prichazi s doporucenim pro rizikove skupiny, aby se nechali ockovat, ale je to jen v ramci informace, ockovani si sami hradi. Vakcinu na praseci zakoupil stat sam pro vsechny obcany, zorganizoval hromadne ockovani..., stalo to hrisne penize, neverim, ze by bez opravnenych obav jen tak invetoval takove hrisne penize.Sml80

    1. na komentář reaguje Radek Kříž — #31
    2. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #32
    3. na komentář reaguje Radek Kříž — #33
    superkarma: 1 03.06.2011, 13:21:28
  2. avatar
    [29] enka1 [*]

    evelyn — #26 Sml30

    superkarma: 0 03.06.2011, 13:16:24
  3. avatar
    [28] Radek Kříž [*]

    ToraToraTora — #19 Nesouhlasím, vycházíš z toho, že informace nám sdělené byly pravdivé.

    já nevěřím, že se  šířil nějaký zvláštní prasečí vir. byla to chřipka, normální chřipka, lehce zmutovaná, jako každý rok. nebyla to pandemie nečeho nového - ale obvyklá vlna chřipky, která je každý rok.

    My jsme byli přesvědčováni o tom, že je to něco zvláštního a extrémně nebezpečného. Ale nebyla to pravda. šlo jen o to vydělat peníze a to jde nejlépe, když vystrašíš davy lidí.

    nevěřím na obrovská spiknutí - tohle co se tady děje je normální globální PR - manipulace lidmi aby utráceli peníze za věci,které by normálně - bez strachu vyvolaného tím PR nepotřebovali.

    1. na komentář reaguje evelyn — #30
    2. na komentář reaguje ToraToraTora — #36
    superkarma: 1 03.06.2011, 13:14:52
  4. avatar
    [27] Lukáš Čejka [*]

    enka1 — #25 cim silenejsi tim lepsi, pak je v tom i kus divociny Sml54

    superkarma: 0 03.06.2011, 13:08:45
  5. avatar
    [26] evelyn [*]

    enka1 — #25 tu, jak se zda, konzumovali ve velkem cesti politici, zvlast ministr zdravotnictvi vypada, ze se predavkovalSml16

    1. na komentář reaguje enka1 — #29
    superkarma: 0 03.06.2011, 13:06:52
  6. avatar
    [25] enka1 [*]

    Lukáš Čejka — #20 Máš na mysli třeba svíčkovou z anglických šílených krav?

    1. na komentář reaguje evelyn — #26
    2. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #27
    superkarma: 0 03.06.2011, 13:03:25
  7. [24] murat [*]

    Sml30 navíc chudáci španělé ani neserou víc než jinde...Sml30 roztahalo se to od těch německejch čuňat, ale to oni nepřiznají i když jich to má 2000 a jinde jen po pár kusech Sml52

    superkarma: 0 03.06.2011, 12:39:16
  8. avatar
    [23] *modrá [*]

    nevěřím že je to epidemie ze zeleniny...je divný že j to jen v německu ... to bude nějaká jiná sviňárna

    1. na komentář reaguje RenataP — #37
    superkarma: 0 03.06.2011, 12:38:22
  9. avatar
    [22] Lukáš Čejka [*]

    secret — #21 to je dedicny hrich spanelu - uz jednou uvrhli na lidstvo Spanelskou chripku, tak ted Spanelskou okurku Sml32

    superkarma: 0 03.06.2011, 12:37:16
  10. [21] murat [*]

    Sml24 včera už tu byla informace že je to ze zeleniny NEBO masa. oni to prostě zatím neví...zajímalo by mě kdo přišel jako první s okurkama a proč ještě navíc se Španělskejma Sml68

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #22
    superkarma: 0 03.06.2011, 12:35:48
  11. avatar
    [20] Lukáš Čejka [*]

    Jezte maso, pak je lhostejne, jestli ma prezident pravdu Sml54

    1. na komentář reaguje enka1 — #25
    superkarma: 0 03.06.2011, 12:33:32
  12. avatar
    [19] ToraToraTora [*]

    Radku, mluví z tebe emoce. Pandemie prasečí chřipky nebyla smyšlená. Pandemie označuje nákazu zasahující velká území, často i kontinenty s vysokou incidencí v určitém časovém období. Rozsah tohoto viru podstatu pojmu zcela naplnil. Slovo smyšlené bych si nedovolila použít. Spíš přehnané byla varování  a doporučení očkování. Tam bych směle viděla i zájmy farmaceutických firem. Svou roli sehrála i určitá hysterie mezi lidmi. Proto si při každé senzaci snažím získat informace z více zdrojů. A pak se sama rozhodnu, jak se zachovám. Mediální mlčení ze strachu aby nebyly deníky nazvány bulvárními, hysterickými či fantazírujícími je druhý extrém. A mezi těmi dvěma póly je příliš tenká hranice. Zachrání nás jen zdravý rozum. A okurky si dávám bez ohledu na zprávy. Neloupu je, ale myju. Dobře se pos**t z nemyté okurky je totiž možné i bez mediální masáže. Sml24

    1. na komentář reaguje Radek Kříž — #28
    superkarma: 0 03.06.2011, 12:29:48
  13. avatar
    [18] evelyn [*]

    átéčko — #15 no, ja radeji ne, tohle vypada dost neprijemne a zadna ATB nezabiraj, jinak proti radnemu vycisteni nemam namitkySml16

    superkarma: 0 03.06.2011, 12:18:41
  14. avatar
    [17] mandzarik [*]

    enka1 — #16 Sml30 ty máš asociace Sml30

    superkarma: 0 03.06.2011, 12:08:09
  15. avatar
    [16] enka1 [*]

    mandzarik — #14 Celá VondráčkováSml30

    1. na komentář reaguje mandzarik — #17
    superkarma: 0 03.06.2011, 12:06:08
  16. avatar
    [15] átéčko [*]

    evelyn — #12 Taky si dám kousíček...Kamarádka vždy vítá průjmová onemovnění s otevřenou náručí. Říká, zase budu mít ploché břichoSml26. Vsadím se, že siho u nás obstará jako první!!!!!

    1. na komentář reaguje evelyn — #18
    superkarma: 0 03.06.2011, 12:05:25
  17. avatar
    [14] mandzarik [*]

    Je to kachna, ostatně Španělsko už žádá kompenzaci za vzniklé ztráty. Jestli ono tu kachnu nevypustilo Španělsko ...

    1. na komentář reaguje enka1 — #16
    superkarma: 0 03.06.2011, 12:04:25
  18. avatar
    [13] mandzarik [*]

    enka1 — #10 nebo naopak - vyvine se nemoc a na ni rychle napasuje vakcina Sml24

    superkarma: 0 03.06.2011, 12:03:44
  19. avatar
    [12] evelyn [*]

    átéčko — #9 uz se stalo, vceraSml16 ale jestli to byly ty okurkuSml80Sml30Sml30

    1. na komentář reaguje átéčko — #15
    superkarma: 0 03.06.2011, 11:58:58
  20. avatar
    [11] átéčko [*]

    enka1 — #10 Lékařství je dnes jen obchod s léky. Odborníky, kteří něco u mí je málo. těch co transplantují operují, nebo dr. House.

    superkarma: 0 03.06.2011, 11:53:24
  21. avatar
    [10] enka1 [*]

    Anai — #8 Sml22Z každýho mrtvýho ptáka byl člověk na hysterák.

     A kde všechni ty viry dneska jsou? Už se po nich ani nevzdechne.

    Někdy mám pocit, že se v nějakém výzkumáku vyvine nějaká vakcina a pak se hledá, proti čemu by mohla pomáhat - a vymyslí se k ní nemocSml24

    1. na komentář reaguje átéčko — #11
    2. na komentář reaguje mandzarik — #13
    superkarma: 2 03.06.2011, 11:49:37
  22. avatar
    [9] átéčko [*]

    evelyn — #3 ¨...se poserešSml57

    1. na komentář reaguje evelyn — #12
    superkarma: 0 03.06.2011, 11:49:03
  23. [8] Anai [*]

    A ještě třeba zmínit chřipku ptačí... jmenovala se tak? Z kuřecího masa byla...

    1. na komentář reaguje enka1 — #10
    superkarma: 0 03.06.2011, 11:40:34
  24. avatar
    [7] enka1 [*]

    Radek Kříž — #4 Jo, ale novému názvu věřímSml57

    superkarma: 0 03.06.2011, 11:31:18
  25. avatar
    [6] enka1 [*]

    evelyn — #3 I jáSml16, ale kupované fakt skoro drhnu.

    superkarma: 0 03.06.2011, 11:29:14
  26. [5] IKE [*]

    Často mě napadá, že největším nebezpečím jsou média - jejich masáži se těžko odolává.... nahlodají mnohdy i jinak rozumné a střízlivě uvažující jedince....

     Tak se snažím jim nepodléhat, používat zdravý rozum, dodržovat běžnou hygienu...

    Ne, nežiju v růžových brýlích, ale nechci zbytek života sedět vystressovaná a hladová ve sklepě obložena pytli s pískem dlabajíc kánoi jen proto, že jsem jejich pseudohrozbám podlehla.

    superkarma: 0 03.06.2011, 11:19:02
  27. avatar
    [4] Radek Kříž [*]

    enka1 — #2 Já ani nějak moc nemůžu věřit, že jde o nějaký nový vir, nebo bakterii..

    A hlavně se bojím, že až pandemie opravdu přijde, lidi už budou tak znechucený, že lékařům neuvěří....

    1. na komentář reaguje enka1 — #7
    superkarma: 3 03.06.2011, 10:59:50
  28. avatar
    [3] evelyn [*]

    enka1 — #2 ja okurky nikdy neloupu, mam je rada se slupkou Sml16

    1. na komentář reaguje enka1 — #6
    2. na komentář reaguje átéčko — #9
    superkarma: 0 03.06.2011, 10:57:59
  29. avatar
    [2] enka1 [*]

    Jasně,jak Klause nemusím, tak v těch protieuro řečech s ním sympatizuju. Navíc ten vir je tuším ze zeleniny neomyté nebo neoškrábané.

    1. na komentář reaguje evelyn — #3
    2. na komentář reaguje Radek Kříž — #4
    superkarma: 0 03.06.2011, 10:54:46
  30. [1] ita2004 [*]

    Kdyby politika tohoto státu nezlikvidovala naše zemědělství, tak si tu klidně můžem dlabat naše okurky a ty španělské nás nemusí zajímat, stejně tak je to s masem-dioxiny nebo BSE.Bez banánů a pomerančů se člověk obejde a v tom ostatním byla vždy naše země soběstačná. Jsem zvědavá, kdy si tohle někdo uvědomí, až budem ve všem závislí úplně ve všem a EU nám začne diktovat, co můžem nebo nemůžem jíst nebo vyvolá paniku, že produkty pocházející od nás jsou něčím jedovaté a nikdo je nebude chtít kupovat, což zlikviduje i ten zbytek toho, co tu ještě funguje.Sml80

    1. na komentář reaguje Midsummer — #50
    superkarma: 1 03.06.2011, 10:48:36

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme