.

„Jestli pojedu, mám prý děti na svědomí, řekl mi manžel,“ stěžuje si Petra

Vztahy

„Jestli pojedu, mám prý děti na svědomí, řekl mi manžel,“ stěžuje si Petra

Teroristické útoky, napětí mezi zeměmi a letecké havárie letadel nikomu před dovolenou zrovna „nepřidají“. Není proto divu, že turismus skomírá. Na vytouženou dovolenou do Egypta se zřejmě nepodívá ani Petra (39). Jenže ona za to viní svého manžela.

„Na dovolené u moře jsem nebyla už osm let. Vlastně od té doby, co máme děti. Celou tu dobu mi to ale hrozně chybělo. Takže jakmile to jen trochu šlo, začala jsem na společnou dovolenou šetřit. Vím totiž, že Karel není zrovna nadšený cestovatel. Kdyby to bylo na něm, v životě se nikam za hranice nepodíváme!“ říká Petra, která si nakonec svůj sen splnila. Na jaře koupila pro celou rodinu zájezd do Egypta a manželovi jej dala k narozeninám. Aby tolik neprotestoval.

Man„Byl sice trochu zaskočený, ale neposlal mě s dárkem do háje. Dokonce se snad i začal těšit, jak si tam v zimě v teple odpočine. A možná ho přesvědčilo nadšení. Moje i našich dětí, které už pak nemluvily o ničem jiném. Jenže jak se blíží leden, kdy máme odlétat, začal Karel doslova vyšilovat. Vzhledem ke všem těm útokům a násilí kolem, má totiž strach, že se nám tam něco stane. Nebo s námi spadne letadlo,“ svěřuje se Petra, která si ale až donedávna stála za svým. Zájezd zrušit nemínila.

„Jenže hádek začalo přibývat. Naše těšení se na dovolenou se pomalu změnilo v argumentaci pro a proti. Já manžela přesvědčuji, že se není čeho bát a je mnohem větší pravděpodobnost, že se vybouráme v autě. To ho ale vytáčí doběla a spustí přednášku. Prý nedokáže pochopit, jak jsem sobecká. Zbytečně riskuji a neváhám kvůli pár dnům hloupé dovolené riskovat život svých dětí. Tím mi ale hrozně ubližuje. Přece bychom jeli jen do turistického resortu, kam není zakázané ani nedoporučené cestovat! A rozhodně nejsme jediní, kdo tam má v plánu jet,“ rozčiluje se Petra, která byla až donedávna přesvědčená, že neustoupí. Jenže to nemá v plánu ani její muž.

Při poslední výměně názorů mi zcela vážně mi řekl, abych s ním nepočítala, prý nejede. A jestli já pojedu a dětem se něco stane, mám je na svědomí. Sice jsem mu řekla, že je to jeho věc a já se odmítám bezdůvodně třást strachy doma na gauči, ale tak jistá si tím ve skutečnosti nejsem. Přeci jen se mi bez něj nikam nechce. Při koupi dovolené jsem si představovala, jak si to všichni společně užijeme. A ne že on bude naštvaný doma a já bez nálady na pláži. Nakonec tu dovolenou asi fakt zruším, což mě mrzí už teď,“ váhá Petra s tím, že ji manžel svým postojem neskutečně zklamal.

Stanovisko českého Ministerstva zahraničních věcí

Bezpečnostní situace v turistických letoviscích na kontinentálním pobřeží Rudého moře, jako např. v el-Ghouně, Hurghadě, Safaze či v Marsa Alam, je v současné době relativně klidná. Případné výlety mimo tato letoviska (výlety do pouště, Káhira, Luxor, Asuán) doporučujeme pouze v rámci organizovaných cest zajišťovaných cestovními kancelářemi.

Dochází ke zvýšenému počtu krádeží přímo z pokojového trezoru. Doporučujeme proto si nebrat zbytečně větší množství peněz. Hotelový management či jednotlivé cestovní kanceláře přistupují ke každému případu individuálně. Vždy si vyžádejte přítomnost turistické policie a vyžádejte si policejní protokol - prostřednictvím vašeho delegáta.

Bezprostřední situaci kolem resortů konzultujte se svým delegátem.

Čtěte také:

   
26.11.2015 - Ona s ním - autor: Julie Hájková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [50] chanahd [*]

    Paní evidentně touží po podobných zážitcích. Proč ne?

    Ale tahat tam děti...

    http://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-vychod/391154-na-autobus-plny-turistu-v-kahire-zautocili-ozbrojenci.html

    superkarma: 0 07.01.2016, 13:11:29
  2. [49] cilani [*]

    Mickey Mouse — #40nj, pobyt v resortu, kde ani nepoznám běžnou kulturu země, okolí, přírodu - to mi fakt hodně dá. Takhle paušalizovat, že na dovolené si člověk odpočine jen když... je hloupost. Pro mě - dovolená na jednom místě = nuda, stres, ztracený čas a zbytečně vyhozené prachy.Sml80

    kareta — #48jee, jela bych, mít na to vybavení a prachy..

    peetrax — #43 výstižně řečeno..Sml67

    superkarma: 1 27.11.2015, 07:54:11
  3. avatar
    [48] kareta [*]

    Mickey Mouse — #40 ehm, a s kým v tom rezortu tak asi mluvíš, S ostatníma lidma ze zájezdu, nebo s domorodcema?Sml30

    Dovolená v egyptě v rezortu by byla lákavá leda tak za situace, kdyby všechny děti se lehce opalovaly, byly malé, bezpečnostní situace klidná a já nemusela nic řešit. V případě, že mi skáčou děti nudou po hlavě, protože nemůžeme nikam jen s doprovodem vojska, můžeme jen ležet a žrát, tak do 3 dnů začnu střílet kolem sebe taky.

    Dovolená by mne lákala třeba ta níže zmíněná kamčatka, trek po horách, rybolov lososů, prostě aktivní dovolená prostřídaná poleháváním u bazénu u pronajaté soukromé vilky u moře s vlastní pláží nebo něco takového, rozhodně ne zájezd s CKSml80

    1. na komentář reaguje cilani — #49
    superkarma: 1 26.11.2015, 20:58:49
  4. avatar
    [47] risina [*]

    Kahomar — #10Ono jde taky o to, ze pokud stornuji lednovou dovolenou ted, tak uz zdaleka nedostanou zpet plnou cen. A pokud az v prosinci, bude to jeste min.

    superkarma: 0 26.11.2015, 20:23:34
  5. avatar
    [46] diblice [*]

    peetrax — #43tak to jsem já, už 18 let jsem nebyla na žádný dovolený a jsem naprosto spokojená, mně se nikam nechce a mám výmluvu, že od zvířat nemůžu, takže rodině to divný nepřipadá, spíš mně lituje, že jako nemůžem a že to chápou a nám je doma u bazénu tak krásně

    superkarma: 2 26.11.2015, 20:01:47
  6. avatar
    [45] kobližka [*]

    peetrax — #43 Sml67 Perfektní komentář

    superkarma: 0 26.11.2015, 19:50:25
  7. avatar
    [44] RenataMor [*]

    Sml80

    superkarma: 0 26.11.2015, 19:38:07
  8. avatar
    [43] peetrax [*]

    Mickey Mouse — #40 takže kdo nebyl u moře, případně nejezdí do zahraničí, je podle tebe neaktivní pecivál. Chápu to správně? Sml14 A tak ve tvých kruzích možná ano, možná je to dokonce otázka prestiže, tuzemskou dovolenou byses zřejmě shodil. Sml24 To, že někdo cestuje po světě, z něj nedělá lepšího/aktivnějšího člověka, mně je kolikrát příjemnější normální člověk, který jede na dovolenou do Beskyd, než zcestovalý nadutec. Přeber si to jak chceš.

    1. na komentář reaguje kobližka — #45
    2. na komentář reaguje diblice — #46
    3. na komentář reaguje cilani — #49
    superkarma: 7 26.11.2015, 19:19:28
  9. [42] Karo Líná [*]

    gerda — #33 Sml67Sml67Sml67 Sml52

    superkarma: 0 26.11.2015, 18:49:08
  10. [41] Karo Líná [*]

    Panuje tu vzácná shoda (teda skoro). Přidávám se, taky bych tam neletěla. Jednou jsem se nechala na Egypt přemluvit, naštěstí jsem to neplatila, a nikdy více. Vůbec se mi tam nelíbilo. Válení se v rezortu je nuda největší, na pyramidy se jelo s ozbrojeným doprovodem (fajn dovolená!) a když jsme jednou vyšli kousíček mimo rezort, byli jsme natolik otřeseni podmínkami, ve kterých tamní lidi žijou, že jsme z toho pak skoro nespali. Brrrr Sml68 Kromě toho nemám ráda převážně muslimské destinace. Jejich povaha a chování jsou mi dost odporné (třeba to hrozné obtěžování na tržištích nebo všudypřítomné chlípné pohledy). Příště kdybych tam měla letět, tak by mi to dotyčný musel nejen celé zaplatit (jako tehdy), ale ještě několik desítek tisíc přidat jako odškodné. Ale hodně! Sml30

    Na světě je tolik pěkných míst. Zálibu v Egyptě opravdu nechápu. A pokud je Petřin manžel založením pecivál a cestování ho nebaví, garantuju Petře, že po absolvované rezortní dovolené v Egyptě ho do konce svého života nedostane už nikdy ani na Slovensko! Sml52Sml57

    superkarma: 2 26.11.2015, 18:44:14
  11. avatar
    [40] Mickey Mouse [*]

    Altamora — #29 Ono už jen poznat moře a změnit prostředí je pro člověka přínosné. A je to velké plus pro odpočinek. Dovolená v Čechách je často mnohem méně "odpočinková" právě proto, že se vlastně nezmění prostředí a chování člověka, jen změní místo. Nechodit do práce prostě nestačí a není to dobré.

    gerda — #27 cilani — #37 To záleží na tom, zda mluvíte o aktivní dovolené. Jasně, že v Čechách lze zažít mnoho aktivit (a mnoho také ne). Ale... v resotru lze také být aktivní, je tam mnoho možností. Jak píšu výš, změna prostředí je také důležitým faktorem - podívat se jinam než jen do sousední vesnice a mluvit nejen s čechy.

    1. na komentář reaguje peetrax — #43
    2. na komentář reaguje kareta — #48
    3. na komentář reaguje cilani — #49
    superkarma: 2 26.11.2015, 14:48:00
  12. avatar
    [39] evelyn [*]

    Egypt ted? Dovolena je na relaxaci a nabrani sil, pochybuju, ze bych tam dokazala relaxovat s myslenkou, co se tam pohybyje za verbez, ktera je vic nez ochotna, ve jmenu Boha, turisty zabijet.

    superkarma: 2 26.11.2015, 14:41:03
  13. avatar
    [38] catcat [*]

    Teda, takový týdenní pobyt v Hurghadě, to je výhra Sml52

    superkarma: 2 26.11.2015, 14:02:48
  14. [37] cilani [*]

    Mickey Mouse — #24v zahraničí jsem párkrát byla, ale neláká mě to tam a na dovolenou mimo republiku nějak jet nepotřebuji. Znamená to, že nejsem aktivní? To je tedy dobrý úlet, protože u nás máme spoustu krás od Adršpachu přes Šumavu, Beskydy... Raději budu cestovat u nás z místa na místo a procházet si kouty naší země, které mě zajímají, než někde vyvalovat pozadí na pláži bez možnosti volně se pohybovat po širokém okolí..

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #40
    superkarma: 4 26.11.2015, 13:34:59
  15. [36] bobani [*]

    no já bych do Egypta Sml68 rozhodně neletěla

    superkarma: 1 26.11.2015, 13:32:53
  16. [35] V19 [*]

    Dovolenku pre manžela ako darček Sml80 sme spolu 40 rokov, dovolenku sme vždy plánovali spoločne či už s deťmi, teraz s vnúčatami alebo iba my dvaja.... ako darček dostávame od detí v Vianociam poukaz na wellness pobyt do kúpeľov.

    "Darčeky" k narodeninám - to je podľa mňa - niečo, čo má potešiť obdarovaného a nezáleží v akej hodnote, ale aby som urobila radosť obdarovanému a nie sebe....

    Za danej situácie vo svete by som určite zvážila inú destináciuSml15

    superkarma: 1 26.11.2015, 13:28:51
  17. [34] Rikina [*]

    Mno, na teroristy bych se mohla vykašlat, to by mi starost nedělalo. Sml80 Naopak - zjistila jsem, že tzv. eurovíkendy začínají významně zlevňovat, a tak bych se mohla ještě letos podívat do Paříže. Nebo jiné metropole. Madrid, Řím... jo, jen ať lidi sedí doma, aspoň nebudou všude strašné davy. Sml57

    superkarma: 6 26.11.2015, 13:26:39
  18. avatar
    [33] gerda [*]

    patricia077 — #32tak jednou se to podařit musí!Sml32

    1. na komentář reaguje Karo Líná — #42
    superkarma: 2 26.11.2015, 13:09:16
  19. [32] patricia077 [*]

    No nevím, zda hlupák, ale tchýně odlétá zítra do Egypta, jenže ona tam létá už asi 50let, takže jí to ani nepřijde nebezpečné, co nadělám :-)..

    1. na komentář reaguje gerda — #33
    superkarma: 0 26.11.2015, 13:06:40
  20. avatar
    [31] Gosi [*]

    bejt pánem, omlátím jí ten poukaz o hlavu už o narozenínách, páč když už nějákej dárek dostanu, tak chci z něj mít radost já... ale paní taky chápu, jen bych se od začátku domluvila s manželem a nechala bych mu(babičkám) děti a jela někam sama... jinak vyměnit egypt za třeba řecko, to řecko, kde je kupa uprchlíků a přes které ťapali dva z osmi teroristů ve francii? nebo španělsko, kde svýho času vybuchovaly vlaky a to ani tak kvuli muslimským teroristům? tak by se dalo pokračovat, teď je tak něják nebezpečno, více či méně, všude... a to, že resorty v tunisu, nebo egyptu krachnou situaci taky moc nepomůže...Sml80

    superkarma: 2 26.11.2015, 13:05:59

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] SNÍŽEK [*]

    to bych raději nikam nejela Sml23

    superkarma: 0 26.11.2015, 12:56:36
  2. avatar
    [29] Altamora [*]

    Mickey Mouse — #24Mně jako peciválství připadá válení se v rezortu. Jen se to válení přesunulo z gauče na lehátko. Tyhle all inclusive pobyty nemají kromě chytání bronzu žádný přínos z hlediska poznání dané země a rozšíření obzorů. Uznávám, že jsou lidé, kteří potřebují hodně slunce, jinak jsou nemocní, tak to absolvovat musejí.

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #40
    superkarma: 4 26.11.2015, 12:55:33
  3. avatar
    [28] SandraAbigail [*]

    Jen hlupák, sebevrah nebo absolutně nezodpovědný člověk by teď jel mezi teroristy. Nedivím se jejímu manželovi, že tam jet nechce, má na rozdíl od ní rozum.

    superkarma: 1 26.11.2015, 12:46:16
  4. avatar
    [27] gerda [*]

    Mickey Mouse — #14no, kdyby šlo jenom o rozpohybování lenocha, tak mohli jet do Jeseníků. Tam by bylo šancí...jéje!Sml30

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #40
    superkarma: 3 26.11.2015, 12:25:13
  5. avatar
    [26] Barboretka [*]

    opravdu "krásný" dárek Sml30

    každopádně taky bych tam nejela..navíc s dětma

    superkarma: 1 26.11.2015, 12:23:10
  6. avatar
    [25] kobližka [*]

    cilani — #19 Máš pravdu - taky nejezdíme nikam do zaharničí (ač bychom mohli) ale zdaleka si nepřipadáme jako peciválové.Naopak.

    superkarma: 1 26.11.2015, 12:03:49
  7. avatar
    [24] Mickey Mouse [*]

    cilani — #19 Nepodívat se nikdy do zahraničí? To mi tedy připadá jako pohodlnost a peciválství jak vyšité. Zvlášť, když se nezdá, že by pán vůbec zkoušel nabídnout nějakou vlastní alternativu - např. pojedeme k Balatonu. Dost pochybuji, že takový pán je nějak aktivní v řešení tuzemské dovolené. On prostě nejspíš chce sedět na prdeli a neřešit nic... Sml80

    1. na komentář reaguje Altamora — #29
    2. na komentář reaguje cilani — #37
    superkarma: 2 26.11.2015, 11:51:58
  8. avatar
    [23] kobližka [*]

    Nemyslím si,že žít s člověkem,kterému se nechce cestovat musí být nutně tragédie.A nemusí to být ani pecivál.

    Dneska nikoho nepohoršuje,že si partneři jezdí na dovolenou každý podle svého gusta a další část si potom užijí spolu.Dělá to tak spousta lidí.Nejsme všichni tak ideálně stejní,aby nám vyhovovalo to,co tomu druhému.Proč sebou tahat z donucení někoho,kdo o to nestojí ? Zkazí si tak dovolenou oba dva.

    No a vybrat si notabene dovolenou v destinaci,které není nejbezpečnější je nerozum první třídy !

    superkarma: 3 26.11.2015, 11:51:21
  9. [22] zzandaa [*]

    A nedá se třeba změnit destinace? Jak krásně je třeba ve Španělsku...

    superkarma: 1 26.11.2015, 10:57:11
  10. avatar
    [21] Jandywoman [*]

    Po přečtení stanoviska Ministerstva bych asi taky moc klidná nebyla a radši to zrušila. Je to takové "no jeďte tam, když myslíte, ale stojí to tam za ..." Už jenom to slovo "relativně" v první větě. Sml15

    superkarma: 1 26.11.2015, 10:19:02
  11. avatar
    [20] Altamora [*]

    Mickey Mouse — #14 Vzala si pecivála, má pecivála. Buď s ním je pro jiné hodnoty nebo může odejít. Předpokládám, že jí ho nevybrali rodiče a nešlo o dohodnutý sňatek. Předělávat dospělého člověka je práce sisyfovská s nejistým výsledkem.

    Můj manžel miluje vysokohorskou turistiku, mě to jednak nebaví, jednak na to nemám kapacitu plic. A tak si on jede s kamarády a já si užívám volnosti. Kdyby mi dal k narozeninám trek na Kamčatce, poděkuji a doporučím, ať si na to najde někoho jiného. Ani na vteřinu bych ho nenechala myslet si, že mi takovým dárkem pro sebe udělal radost a že se nechám přesvědčit. Já ho taky nenutila letět do Londýna. Kvůli dětem se přemohl a dvakrát s námi jel k moři. Jenže to tam nebavilo ani nás, ani děti. Nemyslím, že jsme peciválové, jen preferujeme jiná místa. A nenutíme toho druhého trávit čas podle toho, co se nám líbí.

    superkarma: 3 26.11.2015, 10:10:08
  12. [19] cilani [*]

    Mickey Mouse — #14slíbit děckám, že se jede k moři a dát někomu darem dovolenou v zahraničí, aby tolik neprotestoval, je dosti vyčůraný způsob, jak si prosadit svou. Čím blíže je ta nechtěná dovolená, tím více se mu tam nechce, celkem ho chápu. Označovat někoho za pecivála jen proto, že nechce jet do zahraničí mi taky nepřijde zrovna vhodné. Ona se dá dovolená dosti dobře zařídit a užít i u nás nebo někde blíže.

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #24
    2. na komentář reaguje kobližka — #25
    superkarma: 5 26.11.2015, 10:04:27
  13. avatar
    [18] janaa1 [*]

    naše ministerstvo nezakázalo, Britové a Němci ano, já bych tam nejela, natož děti tam brát...

    superkarma: 3 26.11.2015, 10:03:54
  14. avatar
    [17] OlgaMarie [*]

    V současné době bych tam nejela. Paní obdarovala sebe.

    Ale před útokem terroristů není obrany nikde.

    superkarma: 3 26.11.2015, 09:39:53
  15. [16] MaVy [*]

    dostat k narozeninám dárek, který je hlavně pro ostatní Sml67- to bych fakt nechtěla Sml23

    superkarma: 2 26.11.2015, 09:35:59
  16. avatar
    [15] Veroula [*]

    Taky mi nepřijde košer dát dovolenou pro celou rodinu jako dárek pánovi, který nerad cestuje. To rozhodně vidím jako manipulaci.Sml57 Jinak pána bych já osobně doma mít taky nechtěla, pecivál jak vyšitý a to citové vydírání bezpečností děti by se mi taky nelíbilo.Sml31

    Nejlepší mi připadá dohodnout se s rodinou a s CK na výměně destinace za Evropu a jet k moři v létě. Třeba u nás v Řecku je krásně skoro všude, památek hromady a rozhodně nemusíš sedět v resortu. V Egyptě jsem byla jednou, na 15ti denní poznávačce, ta se mi velmi líbila. Na začátku jsme byli 3 dny v Hurhadě, na konci dva, no stačilo...na dlouhý pobyt bych tam nejela.

    superkarma: 0 26.11.2015, 09:35:19
  17. avatar
    [14] Mickey Mouse [*]

    Přečetl jsem článek a diskuzi pode mnou... a jsem překvapený.

    Všechny svorně označujete manželku za manipulátorku. Přitom žít s líným peciválem, který nevytáhne paty z domu, není žádný med. Manželka se snaží toho pecivála vyhecovat k nějaké aktivitě a manžel se tomu ze začátku ani nebránil. Takže ta "manipulace" zas tak velký problém není. Hodně viny naopak vidím na straně manžela, který zjevně odmítá jakýkoliv kompromis a chce si citovým vydíráním vynutit, aby zase bylo po jeho.

    1. na komentář reaguje cilani — #19
    2. na komentář reaguje Altamora — #20
    3. na komentář reaguje gerda — #27
    superkarma: 3 26.11.2015, 09:20:15
  18. avatar
    [13] Altamora [*]

    Dva manipulátoři v rodině, to je radost. Neměla by skoro čtyřicetiletá žena už mít rozum a nesnažit se předělávat partnera k obrazu svému? Muž, který citově vydírá, to je taky terno. Tedy pokud opravdu vydírá a ne že to paní tak vidí, protože se jí nepodařilo dotlačit ho tam, kam chtěla. Já ale nejsem objektivní. Dovolená v rezortu je pro mě noční můra. Ani válení se na pláži kdekoliv v hicu mě neláká. Tam bych si neodpočinula.

    superkarma: 0 26.11.2015, 08:58:58
  19. avatar
    [12] Pentlička [*]

    Do těchto destinací bych fakt nejela. Egypt mě láká, ale kvůli památkám, být zavřená v nějakém resortu a nikam nesmět by se mi nelíbilo.

    superkarma: 1 26.11.2015, 08:32:25
  20. [11] cilani [*]

    a to se dá jen na dovolenou k moři jen a pouze do Egypta? Vždyť jsou i zajímavější místa, kde se člověk může vydat a ještě k tomu není omezen jen na pobyt v tur.resortu.. Mně by se tam taky nechtělo, raději bych jela jinam. Sml80

    superkarma: 2 26.11.2015, 07:58:25
  21. avatar
    [10] Kahomar [*]

    Celé mi to přijde tak nějak špatně. Dát dárek k narozeninám, o kterém víme, že po něm obdarovaný opravdu netouží, aby se cítil vlastně povinován, že musí jet někam, když to byl dárek...+ navíc současná situace. Osobně bych dovolenou stornovala. Nestála by mi za dusno v rodině. Neb, poletí-li všichni, stejně se budou celou dobu dohadovat a sebemenší problém dá manžel Petře sežrat. Odletí-li sama s dětmi, tak možná, že si to tam i užijí, nicméně manžel bude doma oprávněně naštvaný. No a pokud poletí sama s kamarádkou a muži nechá děti doma, dost možná, že po návratu jí to budou vyčítat všichni. To raději za vrácené peníze podniknout jako rodina dovolenou v tuzemsku či nějaké bližší destinaci, ale celé to dopředu probrat s manželem a ne vybírat za jeho zády.

    1. na komentář reaguje risina — #47
    superkarma: 2 26.11.2015, 07:51:01
  22. [9] Very.N [*]

    Proč zrovna Egypt... Tak má jet v létě do Španělska. Taky se mi stalo, že jsem dostala dárek, který si vlastně koupil obdarovávající Sml30Sml30 Manžela chápu, měla by to být společně naplánovaná dovolená, když paní ví, jak se k tomu staví.

    superkarma: 0 26.11.2015, 07:50:25
  23. avatar
    [8] Suzanne [*]

    Já bych jela bez Karla. On si doma taky odpočine.

    superkarma: 0 26.11.2015, 07:42:04
  24. avatar
    [7] gerda [*]

    Rikina — #3Podle mě to ona narafičila tak, aby se cítil povinován jetSml57 - že aby netrhal rodinu. Přitom určitě věděla, že to pro něj není, ani za mírových podmínek...ne tak teď.Sml15 Udělala na něj takový malý podrazSml24

    superkarma: 5 26.11.2015, 07:16:45
  25. avatar
    [6] gerda [*]

    Jsem téhož názoru, co manžel. Dovolená má sloužit k odpočinku a nabírání sil, ne, aby člověk pozoroval okolí, kdy kde co bouchne. Paní je jak malé dítě, prostě si umínila Egypt.Sml80

    superkarma: 2 26.11.2015, 07:15:02
  26. [5] Maria28 [*]

    Tak na jaře koupila zájezd, který se bude realizovat až teď? Trochu divné. V Egyptě jsem byla jednou a stačilo. Nikam se nesmí, jen po resortu, všude hlídky, večer nuda s hotelovým programem. No nevím, jak bych se zachovala, nejspíš bych místo manžela vzala kamarádku a jela. Ale nově v této době bych Egypt, Turecko apod. nekupovala ani náhodou. Přišel mi nedávno katalog jedné cestovky, ale dovču budu zřejmě pořizovat těsně před sezónou, dnes člověk neví, které pláže do té doby budou "zamořeny".

    superkarma: 1 26.11.2015, 06:39:42
  27. [4] spavec [*]

    Souhlasím s Karlem. A kupovat dovolenou jako dárek manželovi, zvlášť když nerad cestuje! Sml80Z čeho to koupila? Ze společných peněz? Já teda nekupuju dárky druhým podle toho, co se líbí mně. Karlovi se vůbec nedivím. Taky bych tam nejela. Ani zadarmo ne. Karle, drž se!

    superkarma: 5 26.11.2015, 04:55:54
  28. [3] Rikina [*]

    Jo a taky nebylo taktické dávat pánovi zájezd pro celou rodinu jako dárek k narozeninám. Sml80 To měl dostat něco, co bude jen pro něj a bude mu to pro radost. Takhle může mít oprávněný pocit, že jaksi přišel zkrátka, že to vlastně ani žádný dárek nebyl, jen způsob, jak ho ošidit a přimět k něčemu, do čeho se mu nechce. Osobně bych paní doporučovala, ať nechá děti doma manželovi, a jede na dovču sama, kam ji srdce táhne. On bude spokojen, že jsou robátka v bezpečí v jeho osobní péči, a paní se může cestovatelsky realizovat.

    1. na komentář reaguje gerda — #7
    superkarma: 3 26.11.2015, 01:56:15
  29. [2] Rikina [*]

    Inu, Egypt nebyla nejlepší volba. Ani ne tak proto, že by snad byl tolik nebezpečný, ale co tam? Být zavřený v turistickém resortu? Nic moc. Sml80 To je přímo v Evropě dost jiných míst, kde se dá strávit dovolená, a nemusí být člověk pořád na jednom místě, trošku taky z té země něco uvidí. A s ohledem na pána pecivála bych právě volila na první pokus něco usedlejšího. Na druhou stranu znala jsem pána, pro kterého byl strašně daleko i Mácháč - od Prahy. A považoval to za nebezpečnou destinaci, protože jsou tam lesy, v nich komáři a klíšťata, a voda není čistá jako v bazénu, anobrž jsou v ní zvířátka, sinice, a bakterie. A navíc je studená. Fuj. Takže jestli má ta paní z článku doma takovýhle dáreček, přeju jí silné nervy. Sml57 Já bych takového zabila a zakopala dávno. Sml24

    superkarma: 0 26.11.2015, 01:46:21
  30. avatar
    [1] helmar [*]

    Plně s Karlem souhlasím! Neletěla bych teď nikam sama, natož s dětmi! Vždyť u nás je taky krásně.

    superkarma: 1 26.11.2015, 01:01:47

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa na téma osteoporóza
Anketa na téma: Zubní zdraví

Náš tip

Doporučujeme