Bulvár

Ještě jsem nežila s mužem!


Jak je možné, že některá žena v osmnácti potká toho pravého, se kterým po letech oslaví zlatou svatbu, jiná uzavře dva i více sňatků a další třeba ještě nikdy s žádným mužem ani nezkusila žít? 

Paní Marcela není ošklivá. Je spíš typ oduševnělé dámy, která má vybrané chování a je vzdělaná. Má smysl pro humor, je dobrosrdečná a milá. 

 

Ale něco je špatně

Nechce se ani věřit, když vypráví, že ve svých 45 letech se ještě ani nedostala k tomu, aby s nějakým mužem byť jen zkusila žít. A není to prý její vina. „Neodháním je od sebe. To oni mne vždy záhy opouštějí,“ vypráví Marcela s tím, že ještě žádný její vážnější vztah netrval déle než dva měsíce. Po zprvu intenzivní známosti následuje vždy stejný scénář. Jako přes kopírák. Muži po pár týdnech začnou z jejího života pomalu couvat. „Nevím, co dělám špatně. Jsem z toho smutná,“ říká žena. „Táhne se to se mnou od mládí. Prostě každý ode mě uteče. Moc bych chtěla rodinu, děti. Nemám ale možnost se dostat ani tak daleko, aby se o tom s někým dalo uvažovat.“

 

 

Marcela nemá nouzi o muže

Je o ni zájem. Jen si potenciální partnery prostě nedokáže udržet. Ba co víc, ona je něčím hned zkraje vztahu odradí. Zkusila už snad všechno možné. Chtěla amulet, dostala ho. Karty má vyloženy snad stokrát. Změna image také proběhla.

Mimochodem, sjezdila snad všechny kartářky, bylinkářky, léčitele a čarodějky v Čechách. Byla u psychologa i na regresi, v manželské poradně... snad všude.

 

Zdálo se, že  Marcelina chyba by mohla být v tom, že pokaždé, když se seznámí s nějakým novým „objevem“, zahrne ho přízní a pozorností. Píše sms, volá, chce se často s mužem vidět. Vlastně ale nechce nic jiného než to, co je součástí každého vztahu. Pozornost.

 

Co když odrazuje přílišným zájmem?

Třeba se chová k muži jako had ke králíkovi a objekt její touhy se vlastně cítí dušený a prchá? 

Marcela dostala u příštího „pokusu“ přísný zákaz psát sms jako první a volala jen jednou denně.

Jmenoval se Milan a přes dodržení „návodu" vydržel 14 dnů. A to byl zkraje tak nadšený.

 

Tenhle Milan byl z jejích vážnějších možností v řadě čtvrtý v roce.

Marcela si dala minulý týden další inzerát. Dnes má zase schůzku. „Třeba se stane zázrak a něco z toho konečně bude,“ doufá.

  

V zásadě není co jí vytknout. Svést to na shodu mrzutých náhod nebo špatný výběr partnera lze v prvních pár případech, ale Marcele je přece jen 45 let a ještě nikdy neměla vztah, o kterém by se dalo mluvit jako o vážném. Jak je to možné? Nabízí se leccos. Chyba, o které neví možná ani ona sama, smůla, osud, karma.

Jak nazvat víc než 25 let čekání, hledání a nepochopitelných neúspěchů?

 

 

Co si o tom myslíte? Máte co poradit?

   
05.05.2008 - Společnost - autor: Michaela Kudláčková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [131] Andula [*]

    Suzanne: majetek se vyřizuje dodnes a je to pekněj voser. Ale radši bydlím zatím v pronajatým bytě, za tu svobodu a duševní zdraví to rozhodně stálo Navíc se potvrdila moje domněnka, že na světě existujou lepší chlapi

    superkarma: 0 07.05.2008, 00:51:44
  2. avatar
    [130] Suzanne [*]

    Andula: Holka zlatá, majetek je horší než děti. Já prchla zavčasu právě kvůli dítěti od prvního manžela. Kdybychom měli majetek, možná by to bylo složitější

    superkarma: 0 06.05.2008, 00:47:53
  3. avatar
    [129] Andula [*]

    Suzanne: nebýt v tom děti a majetek, prchla bych dávno, ale jako matka dvou malých dětí jsem se na to dlouho necítila

    superkarma: 0 05.05.2008, 22:44:29
  4. [128] renčí [*]

    pro každého někdo někde je, jen ho najít, myslím , že příliš pozornosti škodí, držím palce ať potká někoho s kým jí bude dobře

    superkarma: 0 05.05.2008, 21:21:09
  5. avatar
    [127] Léthé [*]

    A je to vůbec žena?

    http://www.youtube.com/watch?v=wlk8YZ7TEAo

    superkarma: 0 05.05.2008, 21:05:46
  6. [126] a.... [*]

    Jupíí: Taky pravda, třeba všichni ti, co se s nima seznámila v posledních letech, byli ženáči( kteří to zatloukli) nebo takoví, co žádný vztah nechtějí. Některé ženy nikdy nepoznají, s kým si to vlasně začaly, že ten, koho mají před sebou, stojí jen o krátkou avantýru a ne o vztah.

    superkarma: 0 05.05.2008, 20:41:57
  7. avatar
    [125] Jupíí [*]

    Možná do Marcely pořád někdo hučí : "Už máš chlapa?" a Marcela chudák hledá.
    Spíš, co mám informace od kamarádek a známých je to na internetových seznamkách většinou odpad z odpadu a pár mlsných ženáčů. Nedovedu si představit, koho tam našla a jak ty poslední známosti vypadaly.

    superkarma: 0 05.05.2008, 20:36:35
  8. avatar
    [124] paníliška [*]

    No, mezi námi, řekla bych, že Marcela o nic nepřišla.

    superkarma: 0 05.05.2008, 20:20:22
  9. avatar
    [122] Julča [*]

    Andula: doufám, že taky bude už brzo ex. Samotné je mi líp, než s ním. I když samota taky nic moc :(

    superkarma: 0 05.05.2008, 19:49:35
  10. avatar
    [121] Suzanne [*]

    a....: to je v pořádku, právě proto ho mám já
    Andula: tomu rozumím, já bych to nevydržela.

    superkarma: 0 05.05.2008, 19:45:55
  11. avatar
    [120] Andula [*]

    Julča: on byl extrémní a pro mě to děs byl, nicméně člověk si zvykne na mnohé a raduje se pak fakt i z mála. Ale jsem fakt ráda, že už je to pryč.

    superkarma: 0 05.05.2008, 19:45:28
  12. avatar
    [119] Julča [*]

    Andula: To mi něco připomíná . Jenže zatím ještě není ex.
    To je pro někoho, kdo komunikaci potřebuje, děs.

    superkarma: 0 05.05.2008, 19:38:48
  13. avatar
    [118] jifa [*]

    a.... Já si nemyslím, že by chlapi neuměli říct co jim na nás vadí. Spíš je potřeba se zeptat správě a ve správnou dobu. A třeba i za měsíc po rozchodu, za dva. Oni to moc dobře vědí, proč odchází.

    superkarma: 0 05.05.2008, 19:25:51
  14. avatar
    [117] Andula [*]

    Suzanne: já jsem po letech manželství s člověkem, který odmítal komunikaci, se musela tomuhle partnerskému komunikování znovu učit - můj exmanžel krom toho, že nemluvil celé hodiny a už vůbec ne, když jsme se večer sešli doma, totiž tvrdil a tvrdí, že mobil je pouze a jen na vyřizování nutných záležitostí, takže nevolal, nepsal sms, icq se mnou? Ani náhodou!

    superkarma: 0 05.05.2008, 19:24:03
  15. avatar
    [116] Effie [*]

    Problém bude asi opravdu v tom velkém zájmu. Měla by si najít víc kamarádek, chodit se bavit, mít nějaké zájmy (ať už aerobik nebo chodit do posilovny),... A hlavně chlapovi neukazovat, že na něj má dost času a v diáři je pro něj vlastně místo pořád. Problémem může být i to, že má dostatek financí, a když ho pozve na večeři, tak ji sama zaplatí. Chlap se pak necítí jako chlap a nemá chuť ženu dobývat. Cítí se ponížený. Chlap chce mít nad ženou převahu, měl by být vždycky o krok dál než ona. Jestli je v práci úspěšná, má hezký byt a má vlastně všechno, tak jediné, co jí ke štěstí chybí, je chlap. Nesmí se na to tak vázat. Myslím, že i z kamaráda se může jednou vyklubat velká láska.

    superkarma: 0 05.05.2008, 17:19:25
  16. [115] Rikina [*]

    OlgaMarie: ale houby. Kdyby neuměla žít sama se sebou, dávno se oběsila na semaforu. Zatímco ona zjevně aktivně pokračuje v hledání toho pravého, s optimistickým náhledem, že jednou se to povést musí. O dětech tady začaly jiné, jen jsem navrhovala, že přece nemusí nutně mít vlastní, touží-li skutečně po úplné rodině.

    superkarma: 0 05.05.2008, 16:58:45
  17. avatar
    [114] takyjaja [*]

    Moznosti proc se pani Marcele nedari muze byt vic. Jedna z moznosti je, ze si vybira partnery, kteri se k ni nehodi (povahove, zajmy, temperamentem). Dost lidi tihne k nejakemu klise - jaky ma ten druhy byt a ne vzdy to je spravna volba.
    Nekomu chybi sebereflexe, nekomu sebevedomi, nekdo chce druheho "vlastnit", nekdo ma nesplnitelne naroky na toho druheho.
    Oslovuje partnery sama nebo ceka, kdo oslovi ji?
    Mela dobry vzor fungovani partnerskeho vztahu ze sve rodiny? Jak otevrene se s ni bavili rodice o navazovani znamosti? Ma sourozence?

    superkarma: 0 05.05.2008, 16:42:31
  18. avatar
    [112] Lilinka [*]

    a....: Já nemám ráda telefonování. Kdyby mi přítel volal pětkrát denně, musela bych ho umlátit jeho vlastním mobilem

    superkarma: 0 05.05.2008, 16:10:01
  19. avatar
    [111] Kassy [*]

    a....: My jsme zase s přítelem v kontaktu na ICQ. Občas si jen tak napíšeme, co právě děláme, pošleme si odkaz na nějaký zajímavý článek na webu nebo se domlouváme na plánech na večer nebo další dny. Ale je fakt, že to je celkem nenáročný způsob kontaktu, pětkrát denně volat, když vím, že se večer uvidíme doma, to by na mě asi taky bylo moc.

    superkarma: 0 05.05.2008, 16:06:05
  20. [110] a.... [*]

    Suzanne: Pětkrát denně???Kde na to lidi berete čas??? No nic proti gustu, ale takový vztah by mě zabil

    superkarma: 0 05.05.2008, 15:53:11
  21. avatar
    [109] Suzanne [*]

    a....: On je jako šéf dominantní, ale občas mu to vydrží až domů Přičemž narazí na moji dubovou palici, a pak máme jednou za čas itálii Nicméně náš vztah hodnotím jako absolutně partnerský. To, že se mu líbila pozornost a na oplátku ji věnoval, to bych nepřipisovala submisivitě. Spíš to bylo, že jsme se hledali, až jsme se našli. My si voláme pětkrát denně i dnes, po šesti letech Vyhovuje nám to tak

    superkarma: 0 05.05.2008, 15:49:50
  22. [108] a.... [*]

    Suzanne: Když je někdo dominantní coby šéf nevypovídá to nic o tom, v jaké poloze je jeho vztah vůči ženám

    superkarma: 0 05.05.2008, 15:45:37
  23. avatar
    [107] Suzanne [*]

    a....: von to asi maskuje Až bude mít příště zápal šéfa, upřu zrak a zkusím to z něj dostat

    superkarma: 0 05.05.2008, 15:43:13
  24. [106] a.... [*]

    Suzanne: To nevíš, třeba to tají

    superkarma: 0 05.05.2008, 15:42:05
  25. [105] a.... [*]

    Kassy: Kdyby mně můj přítel, kterého jsem opustila, po pěti letech zavolal, ať si s ním promluvím o tom, co dělal špatně, odešlu ho do psychiatrické léčebny. Pokud si vůbec vzpomenu na to, jak ten náš vztah probíhal, budu mít jen vágní povědomí o svých pocitech, které jsem tenkrát měla a rozhodně na nic než na útěšnou lež bych se stejně nezmohla, i kdyby snaha byla On totiž člověk trpné okamžiky ve svém životě rád pouští z hlavy. A takový skomírající, otravný, nudný vztah je velký trapas, který člověk ze svého vědomí rád vytěsní a určitě si ho nechce připomínat.

    superkarma: 0 05.05.2008, 15:41:16

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [104] Suzanne [*]

    a....: můj manžel a submisivní To fakt není

    superkarma: 0 05.05.2008, 15:38:28
  2. avatar
    [103] Kassy [*]

    a.... (85): Ve chvíli rozchodu jistě, ale třeba po pěti letech, když už jsou city v klidu, se zeptat bývalého, proč se se mnou tenkrát rozešel, nemusí být v téhle situaci tak docela od věci. Evidentně je v tom něco, co paní Marcela stále nevidí a někdo jí to asi musí ukázat, aby se mohla pohnout dál.

    Taky znám jednoho takového, pro změnu chlapa. Je teda mladší než paní Marcela, ale vztahů ma za sebou hromadu a nejdelší trval 8 měsíců. Většina se rozpadá po dvou, třech. Chodí se za mnou radit, čím to je, a musím říct, že v jeho případě mi příčina přijde celkem zřejmá. Už to tu taky padlo - nestojí o tu konkrétní holku, protože ji má rád a záleží mu na ní, ale protože prostě chce nějakou a tahle je po ruce a nevypadá úplně blbě. Pokud paní Marcela působí ve svém zoufalství takhle, nedivím se, že ji muži opouštějí.

    superkarma: 0 05.05.2008, 15:30:32
  3. avatar
    [102] OlgaMarie [*]

    Rikina: K 72: Ona neumí žít sama se sebou. Ty na ni s dětmi!

    superkarma: 0 05.05.2008, 15:12:16
  4. avatar
    [101] borovice [*]

    Ťapina: Taktéž se mi to v životě již několikrát potvrdilo. A nejen u vztahů. Nechat věci plavat a věnovat se něčemu jinému. Co nás má v životě potkat, to nás také potká.

    superkarma: 0 05.05.2008, 15:01:57
  5. avatar
    [100] Mickey Mouse [*]

    Myslím si, že ty rady: nevolat, být potvora, ... moc fungovat také nebudou. To vzbudí zájem na počátku a na chvíli. Trvalý vztah se na tom nepostaví.
    Ale paní Marcela chce trvalý vztah. A ten se dá stavět třeba na společných zájmech. Takže neřešit, jak často spolu mluví, píší, sedí. Ale o čem si povídají. Pokud jen o tom, že ona chce děti... Ono z toho článku není jasné, jestli vůbec má paní Marcela nějaké zájmy. Možná ty chlapy zakrátko doslova unudí.

    superkarma: 0 05.05.2008, 14:46:25
  6. avatar
    [99] Dante Alighieri [*]

    SENSITIVESKIN: Neřikám, že moje rada je chytrá... Spíš píšu, co bych dělala já nebo bych se snažila dělat. Přece jen nevidíme celou pravdu a jak už tady někdo řekl, bude za tím ještě něco jinýho, co v článku nebylo řečeno.

    superkarma: 0 05.05.2008, 14:38:52
  7. avatar
    [98] femme [*]

    Canadian: já mám poklus jen nárazově, ale tohle dělám cíleně

    superkarma: 0 05.05.2008, 14:29:02
  8. avatar
    [97] SENSITIVESKIN [*]

    Dante Alighieri: další chytrý rady... každopádně titulek JEŠTĚ JSEM NEŽILA S MUŽEM je dost takovej divnej....

    superkarma: 0 05.05.2008, 14:25:19
  9. avatar
    [96] Dante Alighieri [*]

    Chce to pracovat především na sobě - mít hodně zájmů, změnit účes, začít se učit cizí jazyk, cestovat, prostě dělat něco pro své sebevědomí a dobrý pocit. Sama na sobě jsem viděla, že je o dost těžší vést milostný život, pokud si člověk nevěří a žárlí. Asi se mi to lehko radí, ale já bych zkrátka nastolila ve svém životě razantní změny a ona i ta láska nakonec přijde...

    superkarma: 0 05.05.2008, 14:13:11
  10. avatar
    [95] Meander [*]

    Já to asi nechápu. Paní fakt stojí za to se celý život trápit, že je sama? To si na to ještě nezvykla? S ní musí být ale zábava.

    superkarma: 0 05.05.2008, 14:09:02
  11. avatar
    [94] kareta [*]

    a....:

    superkarma: 0 05.05.2008, 14:08:40
  12. avatar
    [93] Suzanne [*]

    Lesana: 51 - Každému co jeho jest

    superkarma: 0 05.05.2008, 14:07:43
  13. [92] a.... [*]

    Canadian: Ano, další důležitý moment k úspěchu nic po nich nechtít, oni se pak sami nabízejí, jestli by třeba pro tebe nemohli sami tohle či tamto udělat

    superkarma: 0 05.05.2008, 14:05:38
  14. [91] a.... [*]

    kareta: To každopádně, ale někomu třeba ty jiný vody nesednou. Já jsem takhle taky radila kamarádce, ať se orientuje na chlapy mimočeské( upřímně řečeno ceska chlap- žádný terno) když u ní není jazyková bariéra. No vzala si nakonec chlapce z venkova a je nešťastná. Člověk může dobře radit, ale lidi si to často neuvědomují, co je pro ně dobré.

    superkarma: 0 05.05.2008, 14:03:01
  15. avatar
    [90] Canadian [*]

    femme: to se mne zarizuje samo, anzto jsem permanentne v poklusu a nekde neco delam...
    Ťapina 82: souhlas.

    A me honej protoze od nich nic nechci. Zato oni pak chteji. Takze jak nize moudre zaznelo, se** na ne, vsak oni pribehnou

    superkarma: 0 05.05.2008, 14:02:44
  16. avatar
    [89] SENSITIVESKIN [*]

    a....85: souhlas

    superkarma: 0 05.05.2008, 13:58:47
  17. avatar
    [88] kareta [*]

    a....: ale může začít lovit v jiných vodách

    superkarma: 0 05.05.2008, 13:56:32
  18. [87] a.... [*]

    kareta: Paní si ale zřejmě nemůže vybírat

    superkarma: 0 05.05.2008, 13:53:53
  19. avatar
    [86] kareta [*]

    Manx: muž má být MLADŠÍ
    Paní bych doporučila zajíčka Lepší než důchodce

    superkarma: 0 05.05.2008, 13:51:23
  20. [85] a.... [*]

    jifa: Klasická ženská chyba chtít vědět PROČ. Na to ti nikdo upřímně neodpoví, chlap na to nemá dost sil, aby ti v klidu řekl, že jsi k uzoufání nudná, nezajímavá, nepříliš hezká, vůbec tak celkově otravná a že by se tedy rád poohlédl po něčem atraktivnějším. Naopak se ženským dostane takových útěšných keců ve smyslu: já jsem ten špatný, najdi si někoho lepšího, stejně bys se mnou nebyla šťastná

    superkarma: 0 05.05.2008, 13:50:34
  21. avatar
    [84] SENSITIVESKIN [*]

    Ťapina: tak to je svatá pravda

    superkarma: 0 05.05.2008, 13:39:53
  22. avatar
    [83] jifa [*]

    Na jejím místě bych se přímo zeptala těch mužů, proč vlastně odešli. Ať jí to řeknou třeba i tvrdě, ale bude vědět na čem je.

    superkarma: 0 05.05.2008, 13:39:35
  23. avatar
    [82] Ťapina [*]

    Z vlasntí zkušenosti můžu říct, že nejlíp se vztah najde, když se vůbec nehledá. Vzpomeňte si na Evu Holubovou v Pelíšcích, ono to tak nějak funguje

    superkarma: 0 05.05.2008, 13:34:53
  24. avatar
    [81] SENSITIVESKIN [*]

    Mylady: život v hajzlu může být pro dotyčnou právě to, že nemá žádnýho chlapa a tak moc ho chce....já budu mít život v hajzlu, až se něco stane mým dětem....a v tom případě nevím, jestli se v ten moment naučím žít sama se sebou...a vyčtený to máš, z tvý hlavy to NENÍ

    superkarma: 0 05.05.2008, 13:34:46
  25. avatar
    [80] femme [*]

    je potřeba to zařídit tak, aby si nebyl s vámi chlap nikdy jistý, neodpovídat hned na smsky, občas nevzít tlf., nebýt vždycky připravená na schůzku, když si umane on a vo vo tom to je

    superkarma: 0 05.05.2008, 13:31:27
  26. avatar
    [79] Lesana [*]

    Manx 62: Ovšem pokud Marcela má letos za sebou už čtyři vážnější známosti, z textu usuzuji, že přes inzerát, tak bych řekla, že buď v tom žádná horoucí láska nebude (takže by se mohla trochu ovládat) nebo je v lásce sakra nestálá, když jí nedělá problém z jedné horoucí lásky přejít na jinou horoucí lásku... což může být ve vztahu problém

    superkarma: 0 05.05.2008, 13:23:20
  27. avatar
    [78] Ch.Z. Kochanská [*]

    Manx: Lichotnico!
    Dík!

    superkarma: 0 05.05.2008, 13:13:53
  28. [77] a.... [*]

    Manx: no jesli ta paní celý život tráví čekáním na toho pravého a ono stále nic, musímít už své sebevědomí totálně na nule.
    Suzanne: Pokud se tvému muži tvé pozornosti líbily, bude asi výrazně submisivní s takovými muži ovšem nemám zkušenosti, ti mě nezajímají.

    superkarma: 0 05.05.2008, 13:11:11
  29. [76] Rikina [*]

    Tedy jsem chtěla původně říct, že hned přece nemusí dítě adoptovat, aby byli jako rodina. Mně to dneska nějak nešlape, buď mi vypadne net a pak tu mám příspěvek dvakrát, nebo mi zmizí nedopsaný. Patrně znamení shůry, že do tématu nemám kecat.

    superkarma: 0 05.05.2008, 13:09:44
  30. avatar
    [75] Mylady [*]

    Manx: To máš pravdu. Mám kamarádku 44 let, obdobný případ, jak v článku a taky to tak cítí. Ikdyž uznávám, že být sám taky není žádná bomba.

    superkarma: 0 05.05.2008, 13:09:44

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme