Vztahy

Jedu jenom po ženáčích

Je vzdělaná, atraktivní, vyrovnaná i nezávislá. Přesto má jednu velkou vadu: slabost pro ženaté muže. Pánové s prstýnkem jsou pro ni jako magnet, kterému nedokáže odolat, i kdyby sebevíc chtěla. Netrápí ji výčitky svědomí a konflikty s manželkami už považuje za běžnou součást života. A možná i vzrušující adrenalin...

zenaty

Zlodějky rodinného štěstí neboli rozbíječky domovů jsou postrachem každého šťastného manželství. Mnozí je považují za obyčejné zlatokopky, psychicky narušené a labilní chudinky, které si nedokážou „najít“ vlastního chlapa, nebo prostě jen prachobyčejné a sobecké mrchy. Ztratit nečekaně hlavu pro ženáče ale není totéž jako je cíleně lovit, nebo nemít ochotu vybudovat si vlastní vztah s nezadaným partnerem.

Líbili se mi tátové spolužaček

Pětadvacetiletá Dominika působí jako prototyp ženy, která má všechno, po čem by kdy sebenáročnější muž mohl toužit. Když mi o ní kamarádka Jana nedávno vyprávěla, myslela jsem si, že přehání. Pracují spolu v jedné firmě a Jana je prý jedna z mála, které Dominiku takzvaně vydýchají. Během jednoho roku už prý Dominika vystřídala tři ženaté milence z práce a rozbouřila vody jejich poklidného manželství. Nevěřila jsem Janě, že může být i přesto hezká, inteligentní a milá. Člověk, který něco takového dělá, přece musí něco postrádat! napadlo mě. A tak mi ji Jana jednou představila. Měla pravdu. Štíhlá a stylově oblečená bruneta s pronikavýma zelenýma očima, rozhodně nevypadala na to, že by trpěla nezájmem mužů. Díky vysokoškolskému diplomu z ekonomie ji nikdo nemohl podezřívat ani z nízkého IQ. Přesto nikdy neměla vztah s někým bez závazků. Razantně ale odmítá označení zlatokopka.
„Mám dobrou práci a myslím, že i správně našlápnutou kariéru. Nehledám sponzora,“ tvrdí a popotahuje z cigarety, zatímco si elegantně přehodí jednu štíhlou nohu přes druhou. Kupodivu ji nijak neznervózňuje, když se na „její ženáče" ptám.
„Nikde tu svou deviaci neventiluju, ale ani se s tím nijak extra netajím,“ usmívá se.
Dominika neodpovídá ani psychologickému profilu odmítaného dítěte úporně hledajícího náhradu za vlastního otce, jehož pozornost by zoufale postrádala. Dokonce na ni nesedí ani syndrom traumatizované holčičky v dětství zneužívané upoceným strýčkem...
„Měla jsem hezké dětství a s rodiči mám výborný vztah,“ tvrdí mladá ekonomka přesvědčivě s tím, že pochází z harmonického manželství. „Ženáči mi prostě připadají atraktivnější. Už ve čtrnácti se mi líbili tátové mých spolužaček. Do jednoho jsem byla dokonce několik let tajně zamilovaná,“ vzpomíná.

Slušně vychovaní a manželkou zkultivovaní

Ženatý byl nakonec i její první milenec. „Poznala jsem ho na letní brigádě. Byl to syn majitelky obchodu, ve kterém jsem pracovala jako prodavačka. On to tam vlastně celé vedl a na všechno dohlížel. To mi strašně imponovalo. Pochopitelně byl ženatý, měl malé dítě, a tím pádem i velmi málo sexu...“
Další záletníci na sebe nenechali dlouho čekat. „Většinou se zakoukám do šéfa nebo někoho, kdo mi imponuje svou inteligencí a schopnostmi. Když se to provalí, všichni mě podezřívají z toho, že se chci vyškrábat někam nahoru, ale pro mě je tím afrodiziakem jejich moc. Musím muže obdivovat, a takoví už jsou dávno rozebraní,“ tvrdí Dominika a mně se okamžitě vybaví legendární rozhovor s Petrou Parobkovou a Jirkův sexy mozek...
V čem jsou tedy podle Dominiky ženáči lepší než svobodní? „Jsou mnohem kultivovanější, vychovanější a vyzrálejší než svobodní kluci. Prostě už mají něco za sebou a taky mě nijak neomezují, naopak. Mluvím samozřejmě o mužích na úrovni, kteří něčeho dosáhli, a od kterých už jsem se i ledacos naučila nebo získala zajímavé rady a kontakty,“ vypočítává a přiznává důležitost i finančním možnostem. „S klukem, který nevydělává, nebo musí počítat každou korunu, se necítím dobře. Když někam půjdeme a bude platit on, budu si připadat provinile, když budu platit já, bude se hloupě cítit on,“ vysvětluje Dominika jeden z důvodů, proč ji její vrstevníci nezajímají. Ženáči si podle ní své milenky více váží. Už jen proto, že nemají tolik možností jako nezadaní. „Ženatý milenec mě může podvádět jen s manželkou, u svobodného nikdy nevíte, kolik je vás ve hře a kdy ho klofne nějaká jiná. Zajímavých a nezadaných chlapů je málo. Oni to vědí a taky toho pěkně zneužívají,“ usmívá se.   

Výhrůžky manželek

K rozvodu Dominika ještě nikdy žádného partnera netlačila. „Zatím šlo spíš o fyzickou přitažlivost a krátkodobé poblouznění,“ tvrdí. „Ani jednoho jsem si domů nastěhovat nechtěla. Na každém mi vždycky něco vadilo,“ říká.
Přestože se většinu Dominičiných vztahů podařilo ututlat, párkrát na ni manželky přišly. „Vyhrožovaly, křičely i brečely. Nakonec se ale většinou dali dohromady a manželství klape dál. A ty, které ho opustily, se aspoň znovu postavily na vlastní nohy.“  
Mám trapnou otázku, ale: Existuje nějaký typ ženatých mužů, kteří jí dali košem? „No jasně,“ směje se Dominika. „To jsou většinou ti, kteří mají k manželce velký respekt. Do této kategorie pochopitelně nespadají ženy v domácnosti, které jsou na manželovi zcela finančně závislé. Manželé těchto ženských, byť sebekrásnějších, jsou vždycky nejsnadnější úlovek, protože počítají s tím, že je manželka stejně neopustí a neobejde se bez jejich podpory.“
Na manželky Dominika nežárlí a výčitky svědomí ji netrápí. „Vím, že se mi to může jednou vrátit, ale já si o mužské věrnosti nedělám žádné iluze,“ říká. Vážný vztah zatím nehledá, ale co budoucnost? Děti? 
„To zatím neřeším. Mateřství mě teď neláká, ale určitě si dítě pořídím, až budu vědět, že ho finančně zvládnu i sama. Nikdy bych se nechtěla stát na někom závislá. Raději budu stokrát obletovanou milenkou než jedinkrát trpěnou manželkou…“

   
07.01.2011 - Ona s ním - autor: kal

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [58] SENSITIVESKIN [*]

    Blueberry — #49 to je pravda, jenže chlapi přemýšlejí ptákem,takže to se prostě neukočíruje, je lepší počítat s tím, že si zapíchají bokem...

    superkarma: 0 11.01.2011, 10:30:01
  2. avatar
    [57] SENSITIVESKIN [*]

    Proč si ta naivní slečna myslí, že jí ženáč může být nevěrný jen s manželkou? Nepočítá, že může mít i další  roštěnky do pelechu?

    superkarma: 1 11.01.2011, 10:28:15
  3. avatar
    [56] SNÍŽEK [*]

    modro_očka — #55 tomuhle stoprocentně věřím Sml67

    superkarma: 0 11.01.2011, 10:02:35
  4. avatar
    [55] modro_očka [*]

    Nemá mindrák v tomto životě, ale nastavenou pomstu z minulých životů.

    Uvidíme, co bude za 10 i více let.

    1. na komentář reaguje SNÍŽEK — #56
    superkarma: 0 10.01.2011, 18:47:45
  5. avatar
    [54] Linde [*]

    Suzanne — #1 mně hned taky napadla nadávka na "k", ale kráva to nebyla Sml23Sml23Sml23   Sml24Sml24Sml24

    superkarma: 1 09.01.2011, 20:43:55
  6. avatar
    [53] Introvertka [*]

    oalison — #51 Tohle srovnání nesnáším. Chudej a hodnej/ nevěrnej pracháč. Jestli si mám vybrat, chci tedy hodnýho pracháče.

    superkarma: 0 09.01.2011, 18:16:11
  7. avatar
    [52] Introvertka [*]

    kareta — #9 Komentář s kterým naprosto souhlasím Sml67. I když já bych ženáče nechtěla ani za nic. Jednou jsem měla a už nikdy víc. A byl stejně lakomej jako ostatní. Nyní se rozvedl a má přítelkyni a ještě škemrá u mě. Tak jsem mu řekla ať mi od ní přinese svolení Sml30.

    superkarma: -1 09.01.2011, 18:11:54
  8. avatar
    [51] oalison [*]

    Neřekla bych, že tuhle dámu lákají prvoplánově ženáči, spíše jí lákají pracháči.Sml30 A je jasný, že obvykle dobře situovaní pánové, bývají ženatí, jelikož potřebují mít zázemí, aby zvládali náročnou kariéru. Spousta chlapů tohle nevidí a myslí si, že když vydělávají dost peněz, manželka o ně musí pečovat a oni si můžou užívat po libosti. já vám řeknu jedno, nechtěla bych pracháče ani za nic. Radši budu bydlet v průměrným bytě s průměrně vydělávajícím mužem a vědět, že na rodinný rozpočet musíme být dva. Dva na děti, dva na všechno. Než sloužit někomu jako dobře vydržovaná milenka, či být uťápnutá manželka ve zlaté kleci.

    1. na komentář reaguje Veronika81 — #53
    superkarma: 2 08.01.2011, 19:42:47
  9. avatar
    [50] denkas [*]

    Myslím ,že neví co chce ,že ač měla šťastný dětstvý,tak je nevyrovnana ,nevyzrálá...a jak jí můžou imponovat muži,kteří podváději manželky ,jen proto ,že si myslí ,že když jsou na nich závislý ,tak je neopustí!To jako třeba ženy na mateřský?Jo a proč by měli mít málo sexu ,když mají malé dítě? To sou jen kecy chtivejch ženáčů.

    superkarma: 1 08.01.2011, 00:11:34
  10. avatar
    [49] Blueberry [*]

    Zas uz se tady michaji pomerance s jablky - mohl by mi nekdo vysvetlit, co ma IQ co delat s tim, ze si holcina uziva se zenaci? A proc by nemohla - ona je svobodna, pranyrovat by zaslouzili zmineni panove!

    1. na komentář reaguje SENSITIVESKIN — #58
    superkarma: 0 07.01.2011, 21:25:27
  11. avatar
    [48] risina [*]

    Majolenka — #32 Když už citujeme přikázání, tak ona porušuje spíš "Nepožádáš manželky bližního svého."

    "Nesesmilníš" jsme porušili všichni, kdo jsme souložili před vstupem do manželství (a možná i ti, kdo souloží kvůli vlastnímu potěšení a ne proto, aby měli dětí Sml58 ).

    superkarma: 0 07.01.2011, 21:07:00
  12. avatar
    [47] risina [*]

    macamala — #15 Taky to nechápu, ale z jiné strany - kde bere tu jistotu, že u ženatého je jen ona a manželka? Znám pár ženatých muží, kteří zvládají dvě nebo tři milenky. 

    superkarma: 0 07.01.2011, 21:03:34
  13. avatar
    [46] kobližka [*]

    Příběch Dominiky se mi zdá tak trochu přitažený za vlasy,ale na druhou stranu jsou takové "zlatokopky".On jim ani tak neimponuje ženatý muž,jako muž,co už něco ve své profesi dokázal a tudíž se s ním má dobře,ale jinak pochybuju,že by se jí líbilo kolem takového ženáče skákat,žehlit mu košile,hlídat jeho uvřískané děti a občas poslouchat řeči o tom,že jeho maminka tu svíčkovou dělala úplně jinak...a nakonec ono takové randění s úplně obyčejným klukem taky asi není pro takovou "dámu" zrovna to pravé ořechové.Ale když se pánové pro svojí ješitnost nechají od takové "mucholapky" ulovit,je to jejich věc,ale asi za moc nestojí ani ona ani on.

    superkarma: 1 07.01.2011, 20:40:11
  14. [45] molly [*]

    Proč ty podvedené manželky :"...vyhrožovaly,křičely,brečely..." bych mu sbalila kufr a i s dětmi (dva puberťáciSml57Sml57Sml57) ho odlifrovala k ní domůSml54 Počítám že bych měla tak týden na relax než by jí mé dětičky udělali z klícky chlívekSml32 a ona přišla s brekem ať si je všechny tři vezmu zpátky

    superkarma: 2 07.01.2011, 16:25:37
  15. avatar
    [44] gira [*]

    kareta — #40 presne tak se mi to taky jevi... je to citlive tema, ale to neznamena, ze se se na to clovek nutne musi divat pokrytecky... vsechno ma mnoho souvislosti, nikdy neni nic jenom cerne nebo jenom bile...

    superkarma: 0 07.01.2011, 15:56:13
  16. avatar
    [43] kareta [*]

    jastura — #42 mluvila jsem o právní stránce!

    superkarma: 0 07.01.2011, 15:42:11
  17. [42] jastura [*]

    kareta — #34 pokud to stačí tobě, je to tvá věc. Pro mě je svazekou dvou lidí něčím víc než ekonomické spojení, to jsem mohla zůstat doma s rodiči a taky bych byla zabezpečená. Nepotřebuji chlapa, aby mě zabezpečil, od toho mám ruce, hlavu a práci.. 

    1. na komentář reaguje kareta — #43
    superkarma: 1 07.01.2011, 14:50:44
  18. [41] Revival [*]

    kareta — #40 Ale kdeže Sml58

    superkarma: 0 07.01.2011, 14:37:30
  19. avatar
    [40] kareta [*]

    Majolenka — #38 to je trochu hysterické tvrzení, ne? Člověk nejde  UKRÁST, neb žádného nemůžeš vlastnit ani on tebe.Sml80 No a tzv. nevěra bývá spíš vyustěním problémů.

    1. na komentář reaguje Revival — #41
    2. na komentář reaguje gira — #44
    superkarma: 0 07.01.2011, 14:34:49
  20. avatar
    [39] Lukáš Čejka [*]

    Majolenka — #38 to je nesmysl, on jde dobrovolne, to neni zadna kradez, ona nic nenabyva neopravnene, vycitat to muzes jenom jemu a jeho manzelce, ze si ho neumi udrzet - pokud o nej stoji Sml57

    superkarma: 0 07.01.2011, 14:34:14
  21. [38] Majolenka [*]

    Lukáš Čejka — #33 Jakto že nede? Ale ano manželce manžela a dětem tátu.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #39
    2. na komentář reaguje kareta — #40
    superkarma: 0 07.01.2011, 14:31:15
  22. avatar
    [37] kareta [*]

    Revival — #35 nebo naopakSml80 Viz rodinné právo. Ne, já osobně bych svatbu nedoporučila...leda z lásky..k penězůmSml52

    superkarma: 0 07.01.2011, 14:31:01
  23. avatar
    [36] Julča [*]

    Makova_panenka — #22 Kdo nemá svědomí, ten chlap, že jo Sml16

    superkarma: 0 07.01.2011, 14:16:29
  24. [35] Revival [*]

    kareta — #34 Ona se při sňatku podepisuje nějaká smlouva, v níž se muž zavazuje, že ženu zabezpečí? To abych se radši neženil Sml57

    1. na komentář reaguje kareta — #37
    superkarma: 0 07.01.2011, 14:15:05
  25. avatar
    [34] kareta [*]

    Majolenka — #32 třeba do žádného církevního kroužku nechodí a tak si na to nehrajeSml80 Ono- co si budeme povídat, manželství je ekonomickoprávní svazek, takže ve finále stačí, když muž ženu zabezpečí a měla by držet pusu, city, a tak k tomu až tak po právní stránce nepatří.Sml24

    1. na komentář reaguje Revival — #35
    2. na komentář reaguje jastura — #42
    superkarma: 0 07.01.2011, 14:04:31
  26. avatar
    [33] Lukáš Čejka [*]

    Majolenka — #32 at hodi kamenem, kdo nesmilni Sml57

    o tom , ze by kradla v clanku nic nepise Sml80

    1. na komentář reaguje Majolenka — #38
    superkarma: 0 07.01.2011, 13:54:34
  27. [32] Majolenka [*]

    Lukáš Čejka — #24 Nedělá nic špatného? Co nepokradeš, nesesmilníš? Ona dělá oboje. Já(taky jsem svobodná) sice chápu, že se asi bojí závazků, ale udivuje mne, že se spokojí s postem "ta druhá". Vždycky bude ta druhá na druhé koleji, ona si sice užije, ale zároveň bude "využita". Pokud jí to tak stačí, tak proč ne, ale souhlasím s názorem, že kdo si hraje s ohněm, jednou se spálí.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #33
    2. na komentář reaguje kareta — #34
    3. na komentář reaguje risina — #48
    superkarma: 0 07.01.2011, 13:52:15
  28. avatar
    [31] SNÍŽEK [*]

    hraje si s ohněm a jednou se ošklivě spálí Sml68

    superkarma: 0 07.01.2011, 13:00:14

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] Lukáš Čejka [*]

    enka1 — #29 to uz se dostavame k hazardu, o tom diskuze neni Sml57Sml54

    superkarma: 0 07.01.2011, 12:13:38
  2. avatar
    [29] enka1 [*]

    Lukáš Čejka — #27 Pokud by šlo o plození dalších žen,tak jo.Sml54

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #30
    superkarma: 0 07.01.2011, 12:05:15
  3. [28] Astřička [*]

    Tak jako způsob života je to děs, ale ona na to není sama. Musí vždy mít ochotnou druhou stranu a to taky o něčem svědčí.  

    superkarma: 0 07.01.2011, 11:39:37
  4. avatar
    [27] Lukáš Čejka [*]

    Makova_panenka — #22 V tomto pripade je svedomi luxus, ktery si neni mozne moc dovolit, pokud vemes v uvahu, ze zen je vice nez muzu. Tady musi svedomi jit stranou.Sml57

    1. na komentář reaguje enka1 — #29
    superkarma: 0 07.01.2011, 11:34:53
  5. avatar
    [26] navia [*]

    maje — #17 samozřejmě, že za to můžou i ti chlapi, ale nesouhlasím s tím, že ona nedělá nic špatného.

    superkarma: 0 07.01.2011, 11:20:40
  6. avatar
    [25] Makova_panenka [*]

    a že někteří muži o ni nestáli ? Nemusí to být jen ti, kteří mají ke svým manželkám "respekt"..co třeba láska? Nebo se jim prostě nelíbila....?

    superkarma: 0 07.01.2011, 11:18:54
  7. avatar
    [24] Lukáš Čejka [*]

    jastura — #23 ja si take myslim, ze ona nedela nic spatneho - ona je volna, muze "randit" s kym chce Sml80Sml54

    1. na komentář reaguje Majolenka — #32
    superkarma: 0 07.01.2011, 11:18:08
  8. [23] jastura [*]

    kareta — #13 vyhledává ženaté chlapy, aby je svedla a nic špatného nedělá?

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #24
    superkarma: 0 07.01.2011, 11:16:58
  9. avatar
    [22] Makova_panenka [*]

    nemá svědomí Sml31

    ale že se chlap "nechá ulovit", to je taky ubohé.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #27
    2. na komentář reaguje Julča — #36
    superkarma: 1 07.01.2011, 11:13:53
  10. [21] jastura [*]

    maje — #8 však on jí nějaký ublíží a dobře jí tak, jen ať si to pak hezky vychutná až do dnaSml22

    superkarma: 0 07.01.2011, 11:12:32
  11. avatar
    [20] Lukáš Čejka [*]

    tak trochu adrenalinovy sport Sml80Sml57

    superkarma: 0 07.01.2011, 11:02:49
  12. avatar
    [19] kareta [*]

    syrrit — #18 Tipuju na Kanárech pod palmouSml80

    superkarma: 0 07.01.2011, 10:53:11
  13. avatar
    [18] syrrit [*]

    kareta — #9 spíš naopak ne? Věčně bude sama někde čekat, druhá v pořadí. Zajímalo by mě s kým byla na Štědrý den večer.

    1. na komentář reaguje kareta — #19
    superkarma: 0 07.01.2011, 10:34:48
  14. avatar
    [17] maje [*]

    navia — #16 Ženatý chlap je pro normální ženskou TABU! s tím sice souhlasí, ale kdyby se podle toho řídil i chlap, mohla by se strhnout a stejně by ho nedostala. a ona jich dostala už hodně. takže asi není chyba jenom v ní, co?Sml58

    1. na komentář reaguje navia — #26
    superkarma: 1 07.01.2011, 10:08:02
  15. avatar
    [16] navia [*]

    kareta — #13 nic špatného nedělá? Ženatý chlap je pro normální ženskou TABU! Nebo by aspoň měl být...

    Taky si myslím, že se bojí trvalého vztahu jak psal někdo dole. A jak píše že manželky, které se rozvedly se aspoň postavily na vlastní nohy... to je teda kráva. Uvědomuje si, že to jsou ženské, kterým někdo (a to i ona) STRAŠLIVĚ ublížil?Sml57

    1. na komentář reaguje maje — #17
    superkarma: 0 07.01.2011, 09:41:18
  16. [15] macamala [*]

    maje — #8 že by měla strach z normálního života v páru, v manželství??? Tak mě v téhle souvislosti hned napadly příběhy některých jedinců mužského pohlaví, kteří si zase nikdy nezačali se svobodnou bezdětnou ženou. Naopak vždycky žili a žijí s tou, která už má děti. Takže že by se báli té zodpovědnosti za vlastní dítě?

    Celkově tyhle ženy končí jako čekanky samy. Nechápu, podle čeho může konstatovat to, že u svobodného nikdy neví, jestli nemá jiné ženské, ale u ženatého je přesvědčena, že je jen ona a jeho žena. Asi nepochopila, že jsou i vztahy, kde je věrnost samozřejmostí, a že jsou i svobodní chlapi, kteří jsou schopni být ve vztahu věrní.

    1. na komentář reaguje risina — #47
    superkarma: 0 07.01.2011, 09:25:53
  17. avatar
    [14] gira [*]

    Neodsuzuju ji, taky je mi ji spis lito, asi tezko kdy bude opravdu spokojena a v rovnovaze... Vypada to na nejaky vzorec chovani motivovany strachem ze zklamani, jakoby se tim tomu snazila nejak predejit.... A taky jako komplikovany vztah k muzum jako takovym (tim, ze je evidentne tak instrumentalizuje)... Bude tam hodne potlacenych pocitu a citu, aspon ja to z toho hrozne moc citim. Jak je videt, ani krasa a inteligence nam nezajisti stesti... Jinak, k tematu obecne - ja taky driv moralizovala, dokud se mi nestalo, ze jsem se (nestastne) a doslova bezhlave zamilovala do cloveka, ktery zije v oficialnim vztahu (o obsahu toho vztahu nemam iluze, ale je to jeho volba, ze v nem presto je)... Neudelala jsem to umyslne, vykalkulovane, naopak, nikdy bych to do sebe nerekla, ale "stalo se"... :(. Nebyla a nejsem na sebe za to pysna, citu ale neporucis. Teda nekdo mozna, ja ne...

    superkarma: 0 07.01.2011, 09:23:34
  18. avatar
    [13] kareta [*]

    faktem je, že ona nic špatného nedělá, je svobodná-to ti ženáči by se měli zamyslet nad svým manželstvím, co jim doma chybíSml57

    1. na komentář reaguje navia — #16
    2. na komentář reaguje jastura — #23
    superkarma: 1 07.01.2011, 09:02:24
  19. avatar
    [12] Knopper [*]

    Je mi ji spis lito...je to chudinkaSml24. S chlapy si vylozene hraje, ale rekla bych, ze nikdy nedospeje do faze, kdy by byla schopna nejakeho trvaleho vztahu. A pokud by si s nekym poridila dite, tak to dite bude chudak, od maminky zadny dobry vzor pro vztahy opravdu nepochytiSml68

    superkarma: 2 07.01.2011, 09:02:05
  20. avatar
    [11] Florencie [*]

    Tomuhle tedy nefandím, myslím si, že má to děvče nějaký komplex. Mmch znám mnoho lidí s vysokoškolským titulem, jejichž IQ je na nule Sml54

    superkarma: 1 07.01.2011, 08:32:14
  21. [10] schnaxy [*]

    kareta — #9 Myslíš ????Sml25Sml25Sml25

    superkarma: 0 07.01.2011, 08:07:35
  22. avatar
    [9] kareta [*]

    ženatý milenec přijde v dobré náladě, čistě oblečen a nakrmen a Domča jen slízne smetanu...Sml54

    1. na komentář reaguje schnaxy — #10
    2. na komentář reaguje syrrit — #18
    3. na komentář reaguje Veronika81 — #52
    superkarma: 0 07.01.2011, 07:58:27
  23. avatar
    [8] maje [*]

    já ji neodsuzuji. asi si ráda hraje. ale podle mě je v tom něco malinko jiného. když by byl svobodný, logicky by vztah vyústil v něco víc. ale ženatý chlap? tam nikdy není jistota, společný život,.. podle mě se bojí závazků. a možná i právě toho, že by jí nějaký chlap mohl v životě citově ublížit.Sml80Sml80

    1. na komentář reaguje macamala — #15
    2. na komentář reaguje jastura — #21
    superkarma: 0 07.01.2011, 07:50:56
  24. avatar
    [7] enka1 [*]

    To tvrdí, holka, teď že jí bude jedno až jí budoucí partner  zahne. Ta uražená ješitnost že i JÍ se to stalo, Sml23 to nepřekousne

    superkarma: 0 07.01.2011, 07:30:19
  25. [6] schnaxy [*]

    Já ji chápu a neodsuzuji.Ráda si hraje.Něco ji chybí/láska,mazlení a nebo se mstí mužům / ???Sml25Sml25Sml25

    superkarma: 0 07.01.2011, 07:27:21
  26. avatar
    [5] lenka.ha [*]

    Hnusí se mi tohle. A doporučuji zkusit to u mne, věřím že by ji tyhle manýry přešli. Žáden rozvod, ale šla by do invalidu předčasně. Sml24

    superkarma: 0 07.01.2011, 04:55:03
  27. avatar
    [4] lenka.ha [*]

    Hnusí se mi tohle. A doporučuji zkusit to u mne, věřím že by ji tyhle manýry přešli. Žáden rozvod, ale šla by do invalidu předčasně. Sml24

    superkarma: 1 07.01.2011, 04:55:03
  28. avatar
    [3] Eva_CZ [*]

    ....... ale asi moc chytra nebude, kdyz tak o tom premyslim. Vedome si nici zdravi ( huli ), vedome rozbiji rodiny.... Hm.....Sml80

    superkarma: 0 07.01.2011, 01:57:42
  29. avatar
    [2] Eva_CZ [*]

    Suzanne — #1 mne prijde, ze ona je podelana strachy. A ze ma nejakej komplex - a je uplne jedno, ze je krasna a chytra.

    superkarma: 0 07.01.2011, 01:55:54
  30. avatar
    [1] Suzanne [*]

    Nechci přát nikomu nic zlého... ani psát, že je to kráva, i když to bylo to první, co mě napadlo... Ale jsem zvědavá, jak pragmaticky paní ponese, až bude mít dítě a jejího partnera klofne nějaká taková podobná blbka.Sml58

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #2
    2. na komentář reaguje linde — #54
    superkarma: 2 07.01.2011, 00:05:06

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme