Novinky

Je to proti přírodě

Další příspěvek a zase jiný pohled na dárcovství spermatu. Poslala nám ho čtenářka Tana M. a i ona má v lecčems pravdu. Posuďte samy.

Na dárcovství se dá pohlížet z různých úhlů, moc děkuju, že jste nám napsala svůj názor, milá Tano M. A přeju Vám hezký den.


Dobrý den milé ženy-in.cz.

Nechci moc vstupovat do problematiky, ale... myslím si, že dárcovství spermatu je proti přírodě!!!!

Otěhotnět nemůže každá žena, a to je dané. Zuřivé výkřiky do tmy... „já chci mít za každou cenu dítě mě přivádějí k šílenství“.

Tak když někdo zoufale touží po dítěti a vlastní nemůže mít, tak ať si dítě adoptuje.

Dětské domovy v České republice jsou plné romských dětí a dětí s vývojovým nebo mentálním postižením. Ale tyto děti nikdo nechce.

Každá „rádoby“ matka by chtěla modrookého blonďáka, nebo andílka s malým nosánkem. Ale ty nějak nejsou „na skladě“.

A jak to vlastně probíhá? Pokud sperma nedaruje vlastní manžel, je z čeho vybírat? Už to vidím, jaká je poptávka po vysokých, inteligentních sportovně založených mužích. A kdo dnes daruje sperma? Muži který nemají peníze, práci a potřebují nějaké peníze na přežití. Zoufalci.

Dobrý psycholog odhalí jak to vlastně ta „budoucí adoptivní matka“ myslí.

Obchod s dárcovstvím čehokoliv není „on line, na skladě, nebo do zásoby“.

Jedná se i o řadu právních problémů, které s dárcovstvím čehokoliv souvisí.

Hezký den

Tana M.

Pozn. red.: Text neprošel redakční korekturou

Téma dnešního dne: Dárcovství spermatu

  • Znáte někoho, kdo daroval sperma?
  • Bavili jste se o tom někdy s Vaším partnerem?
  • Vadilo by Vám, kdyby Váš partner daroval sperma?
  • Co by Vám nejvíc vadilo?
  • Dosud jsou dárci anonymní. Myslíte, že je to správné?

Napište mi, těším se na Vaše příspěvky! Jedna z vás dostane jako vždycky dárek, tentokrát knihu Hot Boys (M. T. Majar) a doplňky stravy pro ženy Bioaktivní B-Mum. Na vaše příspěvky budu čekat do dnešních 14.30 hodin, adresa je redakce@zena-in.cz, heslo SPERMA. Předem děkuju a přeju hezké pondělí!

cercer

   
27.08.2013 - Čtenářské příspěvky - autor: Lucie Paličková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [46] olinka55555 [*]

    No, skoro vše, co děláme je v podstatě proti přírodě, takže bych to tak neřešila. Je každého páru věc, jak se vyrovnají s neplodností, někdo se s tím smíří a někdo je ochoten postoupit cokoli a někdo jde do adopce, každý volí řešení, které mu prostě vyhovuje. A chápu ženy, že jsou ochotny udělat téměř cokoli.

    superkarma: 0 07.09.2013, 08:49:18
  2. [45] MaVy [*]

    peetrax — #44 díky,kouknu na to,....já mám třeba spolužačku,která je cikánka a ve třech letech jí adoptovali,je hrozně fajn,dostudovala,nezlobí rodiče,vdala se a má tři děti,a pak znám podobný případ,ten kluk je docela známý,jelikož se věnuje právě problematice,začlenění romských dětí do běžného kolektivu,ale jsou to asi vyjmkySml80

    superkarma: 0 29.08.2013, 09:00:32
  3. avatar
    [44] peetrax [*]

    MaVy — #43 prostě ta zvířata berou asi jako nouzovku. Možná mají strach, že to nebudou jejich geny a dítě bude kdovíjakého původu, tak do toho radši nejdou. Na jednu stranu se nedivím. Známí naší rodiny, kteří už teď mají k devadesátce, právě z toho důvodu adopci zavrhli a taky se zaměřili na zvířata.

    Jestli budeš mít někdy chuť, přečti si knížku Rok kohouta od Terezy Boučkové. Je to o tom, jak s manželem adoptovali dva romské kluky a je to teda síla. Sml15Ale tím nemyslím, že to s adopcí musí pokaždé dopadnout špatně, to né. Každopádně jsem z té knížky byla dost otřesená.

    1. na komentář reaguje MaVy — #45
    superkarma: 0 28.08.2013, 23:45:30
  4. [43] MaVy [*]

    peetrax — #42 promin,já se se dvěma velmi dobře znám,vím že to nechtějí zkusit,protože to nebude jejich dítě,to já nechápu,ale akceptuji je,i když mám jiný názor,jen jako mámě mi to přijde divné,miluji své kočky,ale nebudu je povyšovat na dítě,nehledě k tomu,že jsou to rodiny,které by přísným sítem prošly jen nechtějí,teda v obou případech nechtějí ženySml80

    1. na komentář reaguje peetrax — #44
    superkarma: 0 28.08.2013, 22:17:57
  5. avatar
    [42] peetrax [*]

    MaVy — #40 jenže zažádat a projít tím procesem, který trvá několik let (vím, že jsem to psala, ale ještě to klidně xkrát zopakuju) je dost fuška a opravdu se to nepodaří každému, protože může být z různých důvodů kdykoliv vyřazen. Beru si to osobně, protože u kamarádky vidím, že je to běh na dlouhou trať a je to psychicky náročné. Reagovala jsem na "prostě ho adoptuji", to vyznělo, jako bys měla zato, že přijdeš, řekneš, že chceš dítě a oni to jej za půl roku dají. Tak takhle tedy ne, aspoň v ČR.

    1. na komentář reaguje MaVy — #43
    superkarma: 0 28.08.2013, 22:03:15
  6. [41] MaVy [*]

    peetrax — #36 nemáte Vy nějaký problém?zbytečně se domýšlíte,a netrefujete se,jen dost často a zbytečně napadáte,příspěvky se aspon já snažím nepsat dlouhé a při čtení ostatních se nedomýšlím co dotyčná neřekla,vždy mám na paměti,že ve dvou třech větách se nemusí vždy podařit říct vše a původní názor,nebo myšlenka nemusí být přesně ta,kterou mněla pisatelka,tak to brávám s rezervou,doporučuji totéž,než jste si jistá útokem,takže nemám nic proti psům,jen já bych postupovala jinakSml24

    superkarma: 0 28.08.2013, 20:38:02
  7. [40] MaVy [*]

    peetrax — #35 jak jste přišla na to,že jsem je odsoudila?Sml80nedovoluji si nikoho odsuzovat ani posuzovat,ani domýšlet si co si druzí myslí,jen vím,že adopci zkoušet nechtějí a stále věří,že se to jednou povede,tak jim držím palce,já bych ale na jejich místě o adopci zažádala,ale každého věc

    1. na komentář reaguje peetrax — #42
    superkarma: 0 28.08.2013, 20:29:33
  8. avatar
    [39] monkee [*]

    MaVy — #32 S babyboxem jsi se hodně "utnula", právě TYTO děti jdou okamžitě do rodin.Sml80Sml22

    A děti v kojeňácích a DD by mohly být v daleko větším procentu v rodinách, kdyby si stát nedělal na jejich výchovu monopol. (Znemožňoval odchod do rodiny v nejnižším možném věku, což způsobuje největší škody na psychice dítěte, příspěvek na dítě v DD donedávna 10x vyšší než pěstounům, adoptivní rodiče nedostali vůbec NIC.)

    superkarma: 0 28.08.2013, 10:21:41
  9. [38] Berus77 [*]

    Otřesný názor, ani se mi nechce věřit, že pisatelka to myslela vážně Sml15.

    superkarma: 0 28.08.2013, 06:36:15
  10. avatar
    [37] peetrax [*]

    OlgaMarie — #25 tak to je fajn. Málokde mají takové štěstí.

    superkarma: 0 27.08.2013, 23:51:03
  11. avatar
    [36] peetrax [*]

    MaVy — #34 nějak nechápu, co jsi tím chtěla říct. Žere tě, že lidi mají psy, když už nemůžou mít děti? Vždyť je to jejich věc, ne? Sml14

    1. na komentář reaguje MaVy — #41
    superkarma: 0 27.08.2013, 23:47:18
  12. avatar
    [35] peetrax [*]

    MaVy — #32 ale proces adopce není tak jednoduchý, trvá to roky a je to hodně přísné. Kdoví, kolik párů tím projde a ani nevíš, že byly neúspěšné a prostě se psychologům a doktorům nelibíly. A ani o tom nemusíš vědět, jen je odsoudíš, že si pořídily psa. Sml3

    1. na komentář reaguje MaVy — #40
    superkarma: 1 27.08.2013, 23:45:23
  13. [34] MaVy [*]

    u nás v ulici jsou tři rodiny!!!!!,které nemohou mít děti,dámy nesmírně po dítku touží ,vychovávat ho hrát si s ním,udělat z něj právoplatného člena společnosti,jejich slova,ale nejde to,tak si pořídili psaSml80,tak co vlastně chtějí ???milovat a být milovány dítětem??nebo jen nést genetickou informaci??chtějí potomka,byt s jinou DNA nebo ....co vlastně???tohle nechápuSml80,miluji svoje dítě ,ráda ho učím předávám informace,zkušenosti ,hraji si s ním,je fajn,když vidím nějakou podobnost se mnou nebo s mužem,ale to přeci není nejdůležitější,většinou si stejně všímám těch negativních vlastností,a ty se snažím mněnit,i když je to naše vlastníSml80

    1. na komentář reaguje peetrax — #36
    superkarma: 0 27.08.2013, 23:19:16
  14. avatar
    [33] malykocourek [*]

    Mě se moc líbí jak se tady vandruje nevybíravě do člověka,který má jiný názor než ostatní.

    superkarma: 0 27.08.2013, 23:05:04
  15. [32] MaVy [*]

    jen tak na okraj ...na co tedy ty děti v těch domovech, nikdo je nechce,radši si rodinky pořídí psa....na co babyboxy stejně ty dítka žijí bez rodin....k čemu spermobanky....celé se mi to zdá podivné.....Sml80já nemoct mít děti nepořídím si psa,ani netvořím polovinu našeho dítěte,prostě ho adoptuji,tolik dětí žije bez rodičů!!....litují je všichni,ale domů je nechce nikdo

    1. na komentář reaguje peetrax — #35
    2. na komentář reaguje monkee — #39
    superkarma: 1 27.08.2013, 23:03:55
  16. [31] Aesinka [*]

    Dárcovství sperma pak souvisí i s umělým oplodněním, což pro řadu lidí je už proti přírodě. Zvláště z pohledu věřících, kdy je embryo už plnohodnotný člověk a dochází k likvidaci nevyužitých embryí či jejich selekci v případě, že se jich uchytne víc. Pro mě osobně je toto taky morální problém, na druhou stranu proti umělému oplodnění, a tedy i za použití cizího sperma, nejsem za dodržení určitých podmínek. Tedy skutečně oplodnit jen tolik vajíček, kolik je žena schopná a ochotná donosit.

    Znám 2 rodiny, které byly na umělém oplodnění, i když tam posloužili vlastní partneři (jen ty jejich mršky byly nějaké líné a nechtělo se jim rychle plavat) :), jsou to šťastné maminky se zdravými dětmi - a já jim to přeju. Vždyť oba rodiče byli jinak zdraví, jen ty potvory s ocáskem vyspávaly. :)

    superkarma: 0 27.08.2013, 22:59:45

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] fialinka [*]

    Jo jo, tak tady nesouhlasím s ničím.

    A abych pravdu řekla, myslím, že už hodně dávno se to řešilo tak, že ženská někde hupsla za sousedem... tohle není nic jiného, jen morálně mi to přijde trochu lepší :-).

    Tenhle problém jsem řešila, nakonec jsem volit nemusela, ale radši napůl mé dítě vychovávané od začátku mnou a manželem, než adopčátko.

    superkarma: 2 27.08.2013, 21:12:23
  2. avatar
    [29] monkee [*]

    To je zase jednou slátanina.Sml80

    Polemizovat  se dá s každým odstavcem, vybírám tedy náhodně jen jeden (na víc už chybí vůleSml24, pro dnešek):

    "Otěhotnět nemůže každá žena, a to je dané." Nepozapomněla jsi na ženy, které s jedním konkrétním partnerem otěhotnět nemohou, ale s jinými bez problému ano? A proč by její dítě nemohlo mít po ní aspoň tu jednu polovinu genetické výbavy?Sml24 Adoptované dítě, ať z DD nebo z Klokánku (nedeprivované) ty geny po ní prostě mít nemůže. A tyto děti jsou historicky (a podle přírody) určeny především párům, které jsou neplodné z obou stran nebo žena není schopna dítě donosit.Sml24

    superkarma: 0 27.08.2013, 17:27:13
  3. avatar
    [28] malvina [*]

    Midsummer — #8 děkuji  za názor.

    superkarma: 0 27.08.2013, 17:06:29
  4. avatar
    [27] malvina [*]

    Rikina — #16 Rikino, vždy píšeš pěkné a  velmi rozumné  komentáře. Alespoň ,,,,, z mého úhlu pohledu. Dík...

    superkarma: 0 27.08.2013, 16:59:50
  5. [26] iřka [*]

    Sml68

    superkarma: 0 27.08.2013, 16:22:24
  6. avatar
    [25] OlgaMarie [*]

    peetrax — #13 Znám od Boučkové i Indiánský běh. Ale jedna moje kamarádka adoptovala tříletého cikánského kloučka a kamarádka adoptovala dokonce 4 děti, z toho 2 cikánské holčičky 5 a 8 let. Z těch cikáňat vyrostli slušní, gramotní lidé.Možná to bylo i tím, že kolem nich žili také jenom slušní lidé, kteří ta adoptovaná cikáňata nepokládali za vetřelce.

    1. na komentář reaguje peetrax — #37
    superkarma: 0 27.08.2013, 15:01:33
  7. [24] cilani [*]

    Dimsy — #21 se to pánu Bohu vymklo kapke z ruky...

    superkarma: 0 27.08.2013, 14:51:23
  8. [23] cilani [*]

    margot — #19 se stane,ni? asi blbý tlak..Sml57

    superkarma: 0 27.08.2013, 14:50:44
  9. avatar
    [22] black.bird.third [*]

    datura — #20 Asi tak. Při darovaném spermatu je alespoň polovina chromozomů od vás (z vajíčka).

    superkarma: 0 27.08.2013, 14:46:37
  10. avatar
    [21] Dimsy [*]

    Jak může být proti přírodě něco, co člověk vymyslel mozkem, který mu dala příroda, aby přemýšlel a vymýšlel? Asi ta příroda měla nějaký záměr, když to udělala.

    1. na komentář reaguje cilani — #24
    superkarma: 2 27.08.2013, 14:45:40
  11. avatar
    [20] datura [*]

    Když bych měla na vybranou, tak raději darované sperma než adopci, ale naštěstí jsem nepotřebvala ani jedno, i když problémů / 3 samovolné potraty/ bylo dost.

    1. na komentář reaguje black.bird.third — #22
    superkarma: 1 27.08.2013, 14:40:37
  12. avatar
    [19] margot [*]

    cilani — #18 ono když to čtu ještě jednou, tak to konečně chápu i jáSml30 v podstatě jsi myslela to samé

    1. na komentář reaguje cilani — #23
    superkarma: 0 27.08.2013, 14:04:07
  13. [18] cilani [*]

    Midsummer — #17 Nějak jsem to nepochopila, pls vysvětlivky...

    margot — #15 já vím, asi jsem to blbě napsala. Jde mi o to, že někdo odsuzuje dárcovství spermatu jako proti přírodě, přitom je to pořád lepší varianta, než hupnout na neznámého týpka, abych teda zapadla, když to s partnerem nejde..  

    1. na komentář reaguje margot — #19
    superkarma: 0 27.08.2013, 13:31:29
  14. avatar
    [17] Midsummer [*]

    cilani — #11 Jj, proti přírodě je toho spousta. Ne každý jde ale s davem Sml16

    1. na komentář reaguje cilani — #18
    superkarma: 0 27.08.2013, 13:19:04
  15. [16] Rikina [*]

    Noo, já bych adopci volila když už, tak právě z toho důvodu, že si člověk může vybrat. Sml57 A nemuselo by to dítko být modrooké a blonďaté (to já taky nejsem Sml57), spíš bych koukala, aby se s takovým dítkem už dalo rozumně promluvit, jak se bude chovat a projevovat, jaké má případně zájmy a nadání a tak. Sml80 Což je ovšem jen teorie, mně by nikdo rozumnej dítě nesvěřil. Sml24

    1. na komentář reaguje malvina — #27
    superkarma: 0 27.08.2013, 12:25:58
  16. avatar
    [15] margot [*]

    cilani — #11 u hopsnutí na ostro na nějakýho kolouška ale nemáš záruku, že budeš zdravá, tvoje dítě zdravé a dost partnerů taky nekousne ten pocit fyzického styku a "nevěry" (pokud tedy s tím souhlasí a neživí doma místo toho kukačku)

    1. na komentář reaguje cilani — #18
    superkarma: 0 27.08.2013, 12:20:51
  17. avatar
    [14] enka1 [*]

    OlgaMarie — #10 Sml80 to jakože se vždycky ví, čí dítě adoptuješ?

    superkarma: 0 27.08.2013, 12:19:34
  18. avatar
    [13] peetrax [*]

    OlgaMarie — #10 jinak doporučuji "Rok kohouta" od Terezy Boučkové, jestli jsi ještě nečetla. Je to podle reálného příběhu autorky, která adoptovala dva romské kluky.

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #25
    superkarma: 0 27.08.2013, 12:18:45
  19. avatar
    [12] peetrax [*]

    OlgaMarie — #10 i když je dítě poznamenané pobytem v ústavu, kde se mu v prvních měsících a letech nedostalo moc osobního přístupu a lásky? Sml14 V blízké rodině mám ženu, která má dvojčata díky anonymnímu dárci (s jejím partnerem to nešlo), vyrůstají v úplné rodině od začátku. To mi pořád připadá jako lepší varianta.

    superkarma: 2 27.08.2013, 12:17:23
  20. [11] cilani [*]

    Midsummer — #8 No, ono kdyby si ta budoucí matka šupla s tím dárcem na ostro, bylo by to víc dle přírody, ale neslo by to další jiná negativa.. tohle mi přijde jako lepší varianta...

    Proti přírodě je toho spousta, co lidi dělaj a ani podobné osoby doporučující adopci se jich nevzdaj. Druhým by do toho ale kecaly... Sml80

    1. na komentář reaguje margot — #15
    2. na komentář reaguje Midsummer — #17
    superkarma: 2 27.08.2013, 12:13:57
  21. avatar
    [10] OlgaMarie [*]

    Osobně bych volila adopci než nevědět, s kým dítě mám.

    1. na komentář reaguje peetrax — #12
    2. na komentář reaguje peetrax — #13
    3. na komentář reaguje enka1 — #14
    superkarma: 2 27.08.2013, 12:09:42
  22. avatar
    [9] peetrax [*]

    Předpokládám, že sama děti máš, proto si to nedokážeš představit, zato ale dokážeš šmahem odsuzovat. Pokud sis vzala natrvalo domů pár romských dětí, tak mě oprav.

    Moje kamarádka děti mít nemůže, právě procházejí s manželem procesem adopce a myslím, že byses divila, ono to opravdu není tak jednoduché, jak si zřejmě představuješ. Sml24 A ne, opravdu nemají zájem o modrookého andílka. Nebo to bereš podle sebe, když píšeš, že "každá rádoby matka"? Sml14 Takové tuposti od lidí, co o tom nemají páru a než něco vypustí z pusy si o tom nic nezjistí, mě dokážou vždycky pořádně vytočit.

    No, zřejmě nebereš žádné léky, nepoužíváš chemické přípravky a kdybys dostala ty nebo tví příbuzní vážnou nemoc, nebudete se léčit, to je totiž taky proti přírodě.

    superkarma: 4 27.08.2013, 12:00:47
  23. avatar
    [8] Midsummer [*]

    Celkem souhlasím. Hlavně s tím, že pokud někdo nemůže mít dítě, tak snažit se "za každou cenu" otěhotnět není v pořádku. Jestliže to samo nejde, tak asi to těhotenství prostě být nemá. Opravdu si taky myslím, že to pak je proti přírodě.

    1. na komentář reaguje cilani — #11
    2. na komentář reaguje malvina — #28
    superkarma: 2 27.08.2013, 11:53:11
  24. [7] Rikina [*]

    Inu ano, asi tak 90% činností, které lidstvo provádí na této planetě, je proti přírodě. Sml80 Říká se tomu civilizace. Sml57 Osobně nesouhlasím s tím "mít dítě za každou cenu" - ale řešit to adoptováním romského robátka, to mi nepřijde jako nejlepší nápad. Sml80

     Darování spermatu ještě nevidím jako ten krok za hranicí, kdy už je to "za každou cenu". Přes čáru zřejmě byl ten případ kdesi v USA, když matce 6 dětí, samoživitelce závislé na sociálních dávkách, implantovali dalších 8 embryí, a ona teď má celkem 14 dětí, o které se není schopna postarat. To je opravdu nejen proti přírodě. Jako každá činnost, i tohle se musí provozovat s rozumem. Sml80

    superkarma: 0 27.08.2013, 11:39:52
  25. avatar
    [6] Louisa [*]

    No, nepřeji  pisatelce, aby jednou stála před rozhodnutím, zda se vzdát naděje na dítě, nebo si nechat darovat sperma...

    superkarma: 2 27.08.2013, 11:38:47
  26. avatar
    [5] enka1 [*]

    Dnes nesouhlasím

    - kde bereš tu jistotu, že každá žena může otěhotnět? (navíc je to mimo téma dárcovství spermií)

    - kolik jsi si adoptovala romských nebo postižených dětí (znám rodinu, která si jich vzala 7 ke svým třem vlastním), že tak odsuzuješ rodiče, kteří předtím zkoušejí skoro normální proces k porození?

    - modrooké blonďáky chtěli nacisti, kdo tě přesvědčil, že je chtějí i matky prostě toužící po dítěti?

    - sperma se daruje právě v případě, že sperma manžela nevyhovujeSml30, přeci kdyby vyhovovalo, vyřídí se celá záležitost v ložnici

    - psycholog je potřeba právě v případě adoptování dětí z DD

    - ..........atd

    superkarma: 6 27.08.2013, 11:29:01
  27. avatar
    [4] ajjana [*]

    Sml68 no to je názor..

    superkarma: 0 27.08.2013, 11:11:50
  28. avatar
    [3] margot [*]

    ženy, které děti mohou mít (jen ne se svým partnerem) ať je klidně mají s neznámým dárcem. dárce spermatu rozhodně jako zoufalce nevidím - to přeci nejsou žádné trosky od kontejneru, co jdou někam vycedit, aby měly na krabčákSml80 naopak mohou mít daleko lepší geny než vlastní partner.

    superkarma: 4 27.08.2013, 11:11:21
  29. avatar
    [2] v.poho [*]

    Tenhle názor může mít člověk, dokud se ho to samého netýká. Zajímalo by mě, jestli mu vydrží i tehdy, až nebude moci mít děti třeba jeho vlastní dcera nebo vnučka.Sml80

    superkarma: 3 27.08.2013, 11:05:25
  30. avatar
    [1] řinka [*]

    Přes internet se nacházejí potomci anonymních dárců spermií

    http://napsal-zivot.doktorka.cz/pres-internet-se-nachazeji-potomci-anonymnich-darcu-spermii/

    superkarma: 0 27.08.2013, 11:04:01

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme