Vánoce jsou jistě, mimo jiné, také svátky posílání pohlednic a přání. A toho se v reklamní kampani, kterou rozhodně nejde označit za nenápaditou, rozhodla využít Kofola.

No, konec konců, zkuste si samy poslat kofolového andílka. I když nejste zrovna milovnice srdíček a bílých křidýlek, je to docela bžunda. A navíc celkem pěkný chlap :).

A abychom nezůstaly jen u reklamy – co takhle způsob, jak přesvědčit chlapy, aby si myli ruce?

 

A když už jsme u těch reklam, jak se vám líbí ta na Fernet Stock – jak muž „vypustí“ svou ženu? Líbí? Mně ano. Takže jsem podle jistých feministek buď misogynní šovinista, nebo zmanipulovaná slepice :).

Cituji názor Jitky Kolářové na onu reklamu: „Z hlediska genderového jde o misogynii velkého kalibru. To, co mě pobuřuje nejvíce, je ono vyfouknutí ženy – tady se nevyjednává, tady se nikdo nesnaží o skutečné řešení problému, tady se umlčuje. Nemyslím si, že násilné umlčování kohokoliv by se mělo označovat za ideál. A dokonce si ani nemyslím, že je vtipné o tom natáčet reklamy.“

Celé vyjádření si můžete přečíst ZDE.

Tak co, ženy-in, jsem jediná, kdo má pocit, že slečnám a paním feministkám už trochu „hrabe“, nebo Vás reklama také pobuřuje? A co říkáte kofolovým andílkům, nejsou náhodou také šovinističtí? Jak to, že jsou to jenom chlapi, no?! A co teprve ta umyvadla? Šovinismus, fůůůj ;)!!!

Reklama