Vztahy

Je příliš starý!


Se svou dcerou žijeme samy už přes 16 let. Od manžela jsem totiž musela utéct. Z nějakého důvodu začal hrozně pít a zničil by mě i dceru. Pak už jsem se znovu vážně nezamilovala. Neměla jsem odvahu a dcerka pro mě byla to nejdůležitější. Snažila jsem se jí vynahradit ty první roky jejího života a chránila ji před všemi nástrahami. Věřila jsem tomu, že jsem ji vychovala dobře, ale opak byl asi pravdou.

 

Za poslední roky se mezi námi hodně zhoršila komunikace. Pořad se toulala někde po venku a mně se přestala svěřovat. Když jsem se ji pokusila udržet doma, samozřejmě ze strachu, aby se jí nic nestalo, jen se to zhoršovalo. Říkala mi, že nemám právo jí nic zakazovat, že už je velká a může si dělat, co chce. Uznejte samy, že v dnešní době není zrovna bezpečné, aby se mladá hezká holka toulala v noci po ulicích.

 

Radila jsem se o tom i s kamarádkou, ta však jen krčila rameny. Má dva kluky a manžela. V moji situaci, jak říká, nikdy nebyla a být nechce. O kluky se logicky tak nebojí jako já o dceru. Jediné co mi doporučila, bylo, abych zkusila prohledat její pokoj a prohlédnout si nějak i ji, zda třeba nebere drogy.

 

Ano, bohužel jsem klesla tak hluboko, že jsem prohledávala soukromí své holčičky. Prošmátrala jsem všechny šuplíky, úložný prostor, skříně a koukla jsem se i pod matraci na posteli, ale nikde jsem nenašla nic, co by usvědčovalo moji dceru z braní jakékoliv nelegální látky. Když v noci spala, šla jsem se podívat na její ruce, ale ani tam nebyly žádné vpichy. Částečně mi spadl kámen ze srdce, ale na druhou stranu, co tedy tak změnilo moji dceru? Nějaká špatná parta? Sekta? Ani nevím, s kým se moje dcera vídá...

 

Po několika neprospaných nocích jsem zkusila ukonejšit svojí paranoidní mysl tím, že holka je prostě akorát v pubertě. Rok, dva, a bude to zase v pořádku. Když jsem se začala podle toho chovat a přestala nad ní stát jak hlídací pes, vztahy mezi námi se trochu uklidnily. Spokojila jsem se s tím, když mi řekla, kdy přijde a kde bude. Začalo to vypadat čím dál tím lépe a já se radovala, že jsem zvládla další krizi ve výchově. To jsem však netušila, že ten můj andílek už nějakou dobu chodí s chlápkem, který by mohl být jejím otcem.

 

Tento fakt jsem se dozvěděla až po roce, kdy mi ho přišla konečně přestavit. Na ten okamžik nikdy nezapomenu. Stála hrdě vedle něj, obě své ruce propletené kolem jeho paže a se zářivým úsměvem řekla: „Mami, tohle je Pavel. Pavle, tohle je moje maminka.“ Celý svět se mi otočil o 360 stupňů. Přede mnou stál asi 40letý chlap a moje 18letá dcera ho prohlásila za svého přítele, se kterým chodí už dva roky.

 

Co jsem mohla dělat? Přibouchnout před nimi dveře jsem nemohla. Byla bych za netolerantní a nechápavou matku, a jak mi bylo později dodáno, tak i tchyni. Ano, chtějí se vzít! Holka dokončila střední, a to jí prý stačí ke štěstí. Peněz prý dost vydělává Pavel a ona bude v domácnosti s dětmi. No chápete to?! Jak jí to mám jen rozmluvit, aby dostala rozum? Vždyť je na ni moc starý a navíc je chytrá. Mohla by jít na vysokou. Prosím, poraďte mi, ženy-in, snad budete vědět, co mám s tou svojí holkou nešťastnou dělat.

   
25.07.2007 - Láska a vztahy - autor: bezradná Eleonor

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [121] maje [*]

    z vlastní zkušenosti vím, že jakmile jí to začnete rozmlouvat, udělá vám všechno jen na truc. zkuste ji jemně přesvědčit, ať spolu žijí na "psí knížku". pak, až uvidí, jaké to je, kdo ví, třeba změní názor.

    superkarma: 0 01.08.2007, 11:45:13
  2. [119] valentynkah [*]

    Renčí

    superkarma: 0 27.07.2007, 20:32:45
  3. [118] renčí [*]

    Myslím,že na věku nezáleží,je to pouze na těch dvou,jak jim to spolu klape,myslím,že každý má právo rozhodnout se a udělat si to ve svém životě tak jak to cítí,úplná jistota správné volby podle mě neexistuje.

    superkarma: 0 27.07.2007, 17:37:07
  4. [117] valentynkah [*]

    Já mám, teď už manžela, o 27 let staršího. Vím, je to velký věkový rozdíl. Rodiče to taky nemohly chvilku zkousnout,ale pak mi nebránily. Před dvěma lety jsme se vzali a jsme spolu už 10 let a výborně nám to klape. Nemylsím si,že je to o věku,ale o tom, jak se spolu ti dva mají dobře, jestli si spolu rozumí a mají se rádi a život jim klape. Může se stát, že bych měla stejně starého přítele jako jsem já a takovou dobu bych s ním nebyla. Takže nejde soudit to, že když je starší, tak jim to nevydrží. Tohle se může stát i když bude mít mladšího nebo stejně starého muže. Okolí vidí, že jsme spolu štastní a že se máme rádi a tak to chápou. Manžel má tři děti z předchozích dvou manželství se kterými vycházím dobře, jsou jen o dva roky mladší než já.
    Takže paní bych doporučila nemluvit dceři do vztahu, stejně s tím nic nenadělá pokud se mají rádi, přeci ho neopustí jen proto, že je mu 40.

    superkarma: 0 27.07.2007, 11:25:49
  5. avatar
    [116] Vivian [*]

    a....: ta dimenze se tady neobjevila možná proto, že slečna z článku zjevně není ten případ :)

    superkarma: 0 26.07.2007, 19:41:31
  6. avatar
    [115] wich [*]

    Chlop: Možná by to vzdělání dopomohlo k tomu, aby se lidi naučili skloňovat slovo standard

    superkarma: 0 26.07.2007, 13:14:08
  7. [114] a.... [*]

    Vidím, že tady v té debatě o vzdělání vymizela úplně jedna dimenze. Existují totíž lidé, kteří cítí potřebu se vzdělávat a pracovat na sobě, kteří mají o určítý obor hluboký zájem. A toto je jejích hlavní motivace ke studiu, studium je totiž baví samo o sobě. Jdou tedy na vysokou proto, aby se vzdělali a jestli jim toto vzdělání umožní lepší uplatnění na trhu práce je pro ně vpodstatě druhořadé. Prvořadé je totiž to, aby jednou v žívotě dělali práci, která je baví a ne jen práci, ke které jsou ekonomicky přinuceni.Kdyby si lidé vybírali vysokou školu pouze podle perspektivy dobrého uplatnění, pak by některé fakulty zely prázdotou Vzhledem k tomu, že fakulty filosofické, soiálních věd a různé umělecké školy praskají ve švech, je takových lidí, o kterých se zde zmiňuji stále asi hodně, i když těm lidem prakticky zaměřeným , stojícím pevně nohama na zemi se to možná zdá nepochopitelné

    superkarma: 0 26.07.2007, 08:37:04
  8. [113] Chlop [*]

    Samozřejmě vzdělání není vše, ale je to základ. Že dnes ještě lidé bez vzdělání umí vydělat není argument. Situace se mění a VŠ se stává standartem. Ano samozřejmě mluvíme o zaměstnancích, také drtivá většina lidí je v zaměstnaneckém poměru.

    superkarma: 0 26.07.2007, 08:20:10
  9. [112] Luminar001 [*]

    tak třeba můj otec, vyučený zedník, vydělává docela hodně, ale má něco v hlavě a umí se otáčet a umí jazyk a má podnikatelskýho ducha

    takže neříkám, že VŠ je zárukou na štěstí....i když sama studuju už druhou a pro své děti budu chtít jen to nejlepší vzdělání

    přítel má "jen"maturitu, v 17 měl jiný zájmy, a teď docela lituje....je mu 27, od 18. maká v jedné firmě, teď slušně povýšil, ale i když ovládá celý provoz, tak mu bylo neformálně řečeno, že výš už teda to asi nepůjde, ať si udělá aspoň to Bc. protože na to místo musí být VŠ vzdělání....

    a jinak ke slečně: pokud dělala gympl, tak v podstatě celý studium počítala s tím, že si VŠ nebo alespoň nějakou VOŠ udělat musí a sama to chtít bude. Pokud dělala nějakou odbornou a dál jít nechce, tak není co řešit, ono navíc dostat se z odborné na VŠ tak snadné není, pokud sama nemá motivaci, tak není co řešit....

    superkarma: 0 26.07.2007, 00:10:14
  10. avatar
    [111] pajda [*]

    Chlop: nebo bude člověkem druhé kategorie se vzděláním...já mám bohužel VŠ a postgraduál. Potřebuju kvůli nemnoci svého syna dělat z domu - a co myslíš? nikdo mě nezaměstná, protože každý, kdo mě zná, má pocit, že se nedokážu realizovat a stejně odejdu a práci "pod moji úroveň" mi prostě nenabídnou. Okolí se na mě dívá jako ma krkavčí matku, která se není schopná postarat o své jediné dítě a mě trvalo dva roky, než jsem našla člověka, kterému nevadí, že do práce přijedu jednou za týden na poradu a jinak jsem celý den u počítače doma...se střední školou by to zřejmě problém nebyl, protože nejčastější věta při odmítnutí zněla "no ale vy máte vysokou, vás na to místo nechceme".

    superkarma: 0 25.07.2007, 23:59:46
  11. avatar
    [110] wich [*]

    Vivian: Přesně tak. Znám spoustu nadutců s diplomy a tituly před i za jménem a skvělých lidí se základkou a naopak. Pozice a vzdělání o kvalitě člověka nerozhoduje. Právě ten, kdo chce lidi podle toho kategorizovat a jde se podělat z náměstka ředitele banky, ačkoli je to hyena 1. kategorie, je sám hňup.

    superkarma: 0 25.07.2007, 20:42:41
  12. avatar
    [109] wich [*]

    ad.astra: Ale zároveň nepopírám, že člověku, který se chce prosadit "pouze" jako zaměstnanec, vysokoškolské vzdělání může naskytnout více příležitostí. Ale opravdu záleží na konkrétním člověku, kraji a především také zvoleném oboru.

    superkarma: 0 25.07.2007, 20:39:01
  13. avatar
    [108] ad.astra [*]

    wich: 105/ moje řeč

    superkarma: 0 25.07.2007, 20:21:36
  14. avatar
    [107] Vivian [*]

    Chlop: jsou profese, kde VŠ prostě nehraje žádnou roli. Na co by si měl dělat vysokou třeba, já nevím, řezbář, fotograf, ošetřovatelka nebo zahradník? :)
    Pokud někdo třídí lidi podle toho, jestli mají nebo nemají titul, tak je to blb :)

    superkarma: 0 25.07.2007, 20:12:47
  15. avatar
    [106] wich [*]

    Radím nechat dceru jít vlastní cestou. Pokud bude šťastná a v klidu, školu si určitě může ještě udělat (jestli bude mít zájem). Se mnou chodí do ročníku padesátiletá pěstounka, která vychovala spoustu dětí cizích i vlastních a ještě se o další stará. Já studuju druhou VŠ a přitom jsem stihla postavit dům a podnikat. Pokud bude chtít, zvládne vše. Když se chce, jde všechno, ale musí se opravdu chtít.

    superkarma: 0 25.07.2007, 19:45:19
  16. avatar
    [105] wich [*]

    Chlop (103): Nemáš pravdu . Pokud nemáš VŠ diplom, ale klub na Stodolní, či prosperující firmu, kde se točí míče a nemáš přitom máslo na hlavě, nemůžeš být člověkem druhé kategorie . Tady ne. Vysokou školu v ČR udělá i největší primitiv, takže VŠ určitě lidi nekategorizuje

    superkarma: 0 25.07.2007, 19:32:12
  17. avatar
    [104] kobra [*]

    Nedělat nic,moji rodiče kdysi se mnou taky nic nesvedli a já si prosadila svého o dost staršího manžela a jsme spolu 20let.Zrovna tak já neřeším věkový rozdíl našeho syna a jeho (starší)přítelkyně.Budˇto vyjde nebo ne, v tomhle asi věk nehraje(zatím)až tak velkou roli.Pokud je dceřin přítel rozumný,měl by ji ve studiu podporovat.Mimochodem,můj muž tvrdí,že mít první dítě okolo čtyřicítky je dost velký nápor na nervy,kdyby prý věděl,co to obnáší,měl by děti mnohem dříve.(ale asi ne se mnou,já v tý době ještě tahala kačera)

    superkarma: 0 25.07.2007, 19:26:37
  18. [103] Chlop [*]

    Vzdělání je a bude čím dál důležitější. Bez VŠ brzy bude člověkem druhé kategorie. Je to smutné, ale bohužel to tak je.

    superkarma: 0 25.07.2007, 19:02:12
  19. avatar
    [100] fructia [*]

    ad.astra: (83) Vivian: (85) naprostý souhlas

    superkarma: 0 25.07.2007, 15:57:45
  20. avatar
    [99] ad.astra [*]

    a....: v pohodě... já jen, že doufám jsme si vysvětlily, že VŠ není až tak nutná pro život - pokud tedy netoužíme po takovém zaměstnání, kde by jsme se bez něho neobešly - tož asi tak
    To jsme se dostaly ale úplněmimo, v článku dcera touží být ženou v domácnosti

    superkarma: 0 25.07.2007, 15:53:40

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [98] OlgaMarie [*]

    minaus: Moje sestra má o 20let staršího manžela a on bohužel umírá.Sestra kolem něj kmitá ve dne v noci.Naše máma si přeje,aby už umřel a jí tak skončilo trápení.Vůbec nechápe,že kolem něj kmitá ráda,protože jí dal spoustu krásných let života.

    superkarma: 0 25.07.2007, 15:52:17
  2. [96] minaus [*]

    Já bych k tomu řekla jen tohle. V lednu mi bylo 18 a mám o 22 let staršího přítele se kterým chodím již od svých 15ti let. Moji rodiče to dlouho nemohli přenést přes srdce, ale na konec jim stejně nic jiného nezbývalo. Já jsem s ním moc šťastná a věřím, že spolu budeme do konce života. Možná za to může trochu můj otec. Nikdy jsem s ním neměla dobrý vztah. Pořád jsme se jen hádali a on mě za nic nedokázal pochválit. Proto jsem si asi našla Petra. Možná jsem v něm za začátku hledala otce, protože jsem ho v podstatě nikdy neměla. Teď je pro mě Petr nejdůležitější člověk na světě. Děti zatím neplánujeme, protože bych chtěla jít po střední škole dál studovat a Petr mě ve studiu hodně podporuje.

    superkarma: 0 25.07.2007, 15:45:46
  3. [95] a.... [*]

    ad.astra: Já ale nepíšu, že za svou práci dostávám špatně zaplaceno jen to, že prvotní je pro mě to, že mě baví.A to svoje zaměření mám prostě nastavené tak,že neexistuje zaměstnání, kzeré by mě bavilo a stačila na něj kvalifikace střekoškoláka. Takže tak...

    superkarma: 0 25.07.2007, 15:39:06
  4. avatar
    [94] ad.astra [*]

    a....: já vysokou nemám, přesto dělám, to co chci, co mě baví, a dostala bych se tam i kdybych neměla maturitu, nebo třeba dvě vysoké. A dělám to nejen, že mě to baví, ale i kvůli obživě a také zejména kvůli penězům...podle mě, výhody také skutečně velké

    superkarma: 0 25.07.2007, 15:34:02
  5. avatar
    [93] OlgaMarie [*]

    markyza_de_Merteuil: Boty neodkládám,ale skladuji.Zatím se mi to vyplatilo.Včera jsem nakoukla do Vouge a hned šla dvoje po 25 letech vyskladnit.Kdežto chlapa bych asi ani nepoznala.

    superkarma: 0 25.07.2007, 15:31:56
  6. [92] a.... [*]

    markyza_de_Merteuil: šerá rozárka tě už nebaví????

    superkarma: 0 25.07.2007, 15:30:03
  7. [91] a.... [*]

    ad.astra:Mám výhody ty, že jsem vystudovala to, co mě opravdu baví a dělala jsem vždycky práci ne kvůli obživě, ale proto, že mě dost bavila a bez VŠ bych se tyto pozice nedostala. Podle mne....výhody skutečně velké

    superkarma: 0 25.07.2007, 15:29:27
  8. avatar
    [89] vininka [*]

    jsou lidi, kterým se mimčo naplánovat podařilo.Mé kamarádce dokonce obě děti.....přesně jak chtěla.

    superkarma: 0 25.07.2007, 15:19:25
  9. avatar
    [88] ad.astra [*]

    Vivian: 85/ souhlas - naprostý.

    superkarma: 0 25.07.2007, 15:18:45
  10. avatar
    [87] OlgaMarie [*]

    markyza_de_Merteuil:Kdo je zajíček?V čase hledání se hledá.I boty si musíte zkusit než si je pořídíte.A to o botách víte,že za čas odložíte.

    superkarma: 0 25.07.2007, 15:18:17
  11. avatar
    [86] Vivian [*]

    Evikus: já si bejby taky naplánovala :) Když to nejde, tak to nejde, ale když to jde, tak proč by si to člověk nemohl naplánovat?

    superkarma: 0 25.07.2007, 15:14:03
  12. avatar
    [85] Vivian [*]

    ad.astra: asi jde taky o to, co má ta holka za školu... Jestli to bylo nějaké odborné studium, třeba ekonomka, tak by nemusela mít problém s prací... ale třeba gympl je sám o sobě asi na nic.

    superkarma: 0 25.07.2007, 15:11:26
  13. avatar
    [83] ad.astra [*]

    a....: jistě, pokud chce někdo dělat kariéru ve velkém, tak tam mu ta škola je potřeba, to bez debat, například VŠ je potřeba, chce-li být někdo lékař, nebo právník - tohle se prostě na střední nikdo nanaučí. Ale aby si člověk vybudoval nějakou pozici, není bezpodmínečně nutné mít vejšku, znám několik tzv. inženýrů - všechno to jsou teoretici, když je postavíš před problém, neumí ho vyřešit. Neopovrhuji vzděláním(mám na mysli VŠ), ale valná většina vysokoškoláků je nepoužitelná.
    Neopovrhuješ náhodou ty právě lidi, co mají jen ZŠ, nebo jen výúčák s maturitou? Zkus postavit před problém právě vysokoškoláka s tím vyučencem, třeba v oboru elektro, nebo IT - uvidíš, kdo problém vyřeší
    Ty máš vejšku? Jaké máš výhody?

    superkarma: 0 25.07.2007, 14:52:19
  14. [81] a.... [*]

    ad.astra78: to miluju...ty řeči opovrhující vzděláním od těch kteří úspěšně dokončili tak akorát ZŠ či učňák s maturitou. Pokud nevíš, jaké výhody člověku skýtá být vzdělán, najdi si k tomu informace třeba na netu

    superkarma: 0 25.07.2007, 14:29:47
  15. avatar
    [80] Kuře [*]

    ad.astra: určitě není patentem na štěstí, ale jestli j eholka šikovná a na tu VŠ by nešla jenom kvůli tomu, že se chce vdát, tak je to blbost. Pokud na ni nechtěla jít ani tak, tak je zase blbost ji nutit.
    A mmch. mám tu zkušenost, že s VŠ se práce hledá snadněji i pro ženskou s dětma. Sice třeba nakonec získá místo pro "nižší" kvalikaci, ale za ten diplom má prostě +. A na spoustu míst se bez VŠ ani nemá smysl hlásit, prostě se člověk ani nedostane do užšího výběru, rovnou ho vyřadí.

    superkarma: 0 25.07.2007, 14:28:47
  16. avatar
    [79] ad.astra [*]

    Fructia: věkový rozdíl není rozhodující pro funkční vztah - já měla o 10 let staršího a byla to katastrofa, teď mám již pátý rok o 8 let mladšího a super. Tam záleží především na tom, jaký vztah mají ti dva mezi sebou, ne, jak na ně kouká okolí - že má staršího, nebo má mladšího

    superkarma: 0 25.07.2007, 14:25:54
  17. avatar
    [78] ad.astra [*]

    Nechápu, kde se bere ta představa, že VŠ je patentem na štěstí, zaměstnání a na rozum? Poučte prosím neznalou - jak ovlivní studium VŠ při mateřské, nebo v pozdějším věku - že po Vás hrábne všema deseti nějaký zaměstnavatel? Jak se přijímají matky s dětmi do zaměstnání snad každý ví....
    Jinak k článku - holce nebraňte, ať si vše zkusí na vlastní triko, buď se spálí, nebo jim to bude klapat. Sama to neovlivníte, jen šťouráním do vztahu by jste mohla zadělat na budoucí problém. Školu ji nevnucujte, kariéra se dá udělat i se střední školou - klidně i s výúčním listem, pokud je chytrá a ví, jak na to

    superkarma: 0 25.07.2007, 14:22:50
  18. avatar
    [77] OlgaMarie [*]

    Fructia: Starší žena a mladší muž je pro mě přijatelnější než starší muž a mladší žena.V časech hledání jsem poznala obé.

    superkarma: 0 25.07.2007, 14:16:42
  19. avatar
    [76] Kuře [*]

    Já bych holce nebránila, jenom bych jí asi zkusila přemluvit, ať nastoupí na VŠ. Než se vdá, tak to třeba chvilku potrvá a i kdyby se vdala hned, tak mimčo nemusí přijít hned a bude mít nějaký jiný zájem, než se motat kolem sporáku. A když je ten její šikovný a troufá si ji živit i s dětma, tak ji určitě bude živit i jako vysokoškolačku....
    A když jim to nebude klapat, tak bude mít aspoň to vzdělání.

    superkarma: 0 25.07.2007, 13:38:11
  20. avatar
    [75] fructia [*]

    Já jsem se ještě nesmířila s typem starší žena, mladší muž, to mi přijde "divné" ale v kombinaci starší muž a mladší žena, tomu dávám zelenou

    Nedovedla bych si vedle sebe dokázat mladšího kluka či stejně starého. A pět let rozdílu mi přijde málo

    superkarma: 0 25.07.2007, 13:28:09
  21. [74] Mánek [*]

    No to je darda, ale ijá prožila něco podobného se svojí dcerou. Take si přivedla přítele o 3 roky mladšího než ja- její matka.Chodila s ním od 19 do 24 let,co pomohlo, že odletěla jako opérka na rok do USA.Po návratu si našla zajímavou práci, slušný plat a chce dál studovat a starej kořen už není aktuální.Sama se divila jak mohla být tak blbá.... Ale holt si to musela poznat sama.pa

    superkarma: 0 25.07.2007, 13:01:00
  22. avatar
    [73] Heather [*]

    Nechápu, co se řeší... Chodí spolu dva roky, to znamená, že si spolu rozumějí a pokud se chtějí vzít, tak jsou snad spolu spokojení a štastní. Takže nevím, co by mělo být na tomto vztahu špatně. To, že on je o dvacet let starší přece není žádnou překážkou, navíc má zřejmě dobrou práci a dokáže svou budoucí ženu řádně zabezpečit. A co se týče školy - nejlepší škola je život. Sama časem pozná, jestli jí vyšší vzdělání chybí nebo ne. Kdykoliv se přece může do školy vrátit. Já jsem taky kdysi utekla z vysoké s tím, že mě nebaví a že ji nepotřebuji. A teď po letech se tam vracím. Třeba to udělá podobně. A pokud zjistí, že vyšší vzdělání nepotřebuje a do školy už jít nechce, nic se přece neděje. Hlavně, že bude spokojená.

    superkarma: 0 25.07.2007, 12:50:27
  23. [72] delachcolate [*]

    Ahojky....je mi 22 let a mám už 5let přítele o 24let starší než než jsme já ...on je rozvedený a já se sním cítím moc fajn, tak to dopřej i své dceři. Když miluješ, tak ti nezáleží na ničem a když si dva rozumí, tak je to pěkné, nebo néé???

    superkarma: 0 25.07.2007, 12:46:19
  24. [71] Sizie [*]

    Vasi dceri chybel v detstvi otec a to se projevuje ve vyberu partnera. Stalo se mi to same. Detstvi bez otce, vdala jsem se za muze o 11 let starsiho. Krachlo to, ale ne kvuli vekovemu rozdilu. Pokud je partner dcery rozumny, vyzraly, zodpovedny, nema za sebou 2 ci vice rozvodu, potom dceri nebrante. Snad jenom - reknete ji at se svadbou pocka, at si uzivaji a po roce-dvou at se rozhodne jak bude chtit. Hlavne ji nenutte na vysokou, zapomente na vlastni ambice.

    superkarma: 0 25.07.2007, 12:37:51
  25. avatar
    [69] Sirikit [*]

    Co s tou holkou dělat? No přece nic. Nechat ji být, je to její život, však on ji ten život ofackuje a jednou si třeba bude tu vejšku dodělávat při dětech. A jestli je ten její moc starý nebo ona moc mladá? Hlavně že se spolu rozumějí.

    superkarma: 0 25.07.2007, 11:49:51
  26. avatar
    [67] OlgaMarie [*]

    Anai: Můj soused se až dojemně měsíce staral o nemocnou manželku o 14 let mladší než je on.V těchto dnech to už nezvládal,ale celé dny vysedává u ní v nemocnici a čte jí,i když nelze okem poznat,zda ho vnímá.Brali se v roce 1968.

    superkarma: 0 25.07.2007, 11:11:52
  27. [64] Anai [*]

    No a co? Věk je jenom číslo, říkává můj kamarád. Moje matka je 41 let vdaná za muže o 10 let mladšího, můj strýc má o 32 let mladší druhou manželku a můj 35-letý bratr vypadá, že konečně našel tu pravou v 17-leté dívce (žijou spolu rok a zatím dobré). Já sama jsem 5. rokem s o 20 let mladším a lepší vztah jsem nepoznala. Ve věku to fakt není a šanci na úspěch má každé manželství stejné - někde psali, že to vyjde na 25% podle statistik !

    superkarma: 0 25.07.2007, 10:52:43
  28. avatar
    [63] vininka [*]

    Z_U_Z_U:

    superkarma: 0 25.07.2007, 10:38:29
  29. avatar
    [62] Z_U_Z_U [*]

    Žiju s partnerem o 17 let starším. Je mu 43. když vidím některé taťuldy po 40., jsem ráda za svého " vyvrhela" motorkáře, s oholenou hlavou a potetovanýma rukama. Od puberty mě přitahovali o dost starší mužští, ale kvůli reakcím okolí jsem do toho nešla. Takže mi krachlo manželství s minimálním věkovým rozdílem a já konečně pochopila, že můj život za mne nežijí ostatní, ale já. Potřebuju dominantního vyzrálého chlapa, kterej ví co chce a jsem spokojená

    superkarma: 0 25.07.2007, 10:36:20
  30. avatar
    [61] OlgaMarie [*]

    a....: V asociálním prostředí,kde chybí i vzdělání se o plánovaném rodičovství samozřejmě nepřemýšlí.A také se přemýšlet nebude,pokud se s nimi bude zacházet jako s vyjímečnou skupinou.Má poznámka byla z osobní zkušenosti mého kdysi dávného plánování...

    superkarma: 0 25.07.2007, 10:10:15

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme