Bulvár

Je Petra Kvitová lidská špína?

Výhra Petry Kvitové, naší současné nejlepší tenistky, její výdělky a to, že daně platí v Monaku, rozpoutaly v posledních dnech vášně. Ty rozdmýchal hlavně poslanec  Stanislav Huml, o kterém už jsme pomalu ani nevěděli, že existuje, protože jak přestal hlásit sjízdnost na silnicích a nehody na Nově, působení v PS nebylo nijak viditelné.

Pokud to nesledujete, tak se stručně stalo toto:  

MPoslanec Stanislav Huml (dříve Věci Veřejné, nyní ČSSD) napsal na svůj FB profil, že je Petra Kvitová lidská špína. Cituji: „Lépe bych své pocity vyjádřit nesvedl. Ano, trénovala ve sportovištích postavených z daní chudších obyvatel, aby jako bohatší se mohla daním vyhnout. Petro, jsi skvělá tenistka, ale jako člověk jsi špína! Obdobné jednání třeba Německá spolková republika pečlivě vyhledává a trestá nepodmíněným trestem a propadnutím majetku.“ Zdroj: https://www.facebook.com/stanislav.huml?fref=ts

Co se kolem toho děje:

Dvě skupiny lidí spolu ostře polemizují, pokud to nazvu slušně, jestli je Petra dobrá Češka, když hraje za ČR, ale své výdělky, které nyní sklízí za léta dřiny na kurtu, daní ne v ČR, ale v Monaku. Jestli náhodou státu nedluží za své úspěchy, a tudíž by ty desítky milionů neměla dát státu zpátky. Že je to daňový podvod, možná i na kriminál. Druhá skupina lidí poukazuje na to, v jakém stavu je naše velké daňové zatížení, na to, jak stát s penězi daňových poplatníků hospodaří, a že je pouze Petry věc, kde své výdělky daní. Také na to, že tenis je drahý sport, stát na rozvoj mládeže neplatí nic, takže když se chcete stát špičkovým tenistou, musí vám to rodiče zaplatit ze svých, již zdaněných, vydělaných peněz. Vybavení, trenéři, čas, který na kurtu stráví... jak se na těchto věcech podílel stát? Není to tedy jen její věc, kde daně platí, už tím, jak ČR reprezentuje, dělá naší zemi velkou čest. Mimochodem, kolik TOP českých sportovců platí v ČR daně?

Takže – je vám to jedno, nebo se kloníte k některému z názorů? Abyste byli v obraze, vybrala jsem dva radikální články, které událost popisují, a můžete si vybrat.

Šampionka z Monaka

MPetra Kvitová je obdivuhodná sportovkyně a sympatická mláda dáma. Dle svých slov se chce stát vzorem pro mladé. A může se jí to podařit. Opravdu chce být vzorem i v účelovém utíkání před daňovou povinností? Už nejezdí škodovkou, bydliště má v Monaku. Tak zněl titulek článku na iDnes  v pondělí 7. července dopoledne, vzápětí po wimbledonském finálovém víkendu. Článek pak hned v první větě vysvětluje: „Trvalé bydliště má od loňského roku kvůli nižším daním v Monaku.“ Čtěte celý článek Šampionka z Monaka.

Ano, Stanislav Huml velice přesně odkryl myšlenkové pochody zarytých komunistů. Tenistka od mládí trénuje na kurtech postavených z potu a dřiny proletariátu, taky zřejmě něco studovala za dělnické peníze, a když si dovolí něco vydělat, tak si miliony tato „lidská špína“ odveze do Monaka, místo aby je po socialisticku odevzdala Humlům a podobným, kteří nejlépe vědí, jak si z nich zaplatit vlastní erární existenci, popřípadě jak je nejlépe odklonit. Do kriminálu s ní!

Čtěte celý článek  http://pravyprostor.cz/stanislav-huml-petra-kvitova-je-jako-clovek-spina/

Nejlépe shrnuto je vše podle mě na www.aktualne.cz ve článku Poslanec Huml označil vítězku Wimbledonu Kvitovou za „špínu“

 Jaké jsou názory mých známých a kamarádek a těch, co ty názory sdílejí? Tady jsou dva diametrálně jiné:

První názor…Jedna věc v Česku platí po staletí: úspěch, zvláště ten tvrdě dobývaný a světový, se zásadně neodpouští. K tomu přidejte ždibec rovnostářství, které tu má též dlouhou tradici a bylo živeno komunisty, a recept na kýbl hnusu pro Petru Kvitovou je hotov. Politická lůza typu soudruha Humla, který nejen nikdy nic nedokázal, ale navíc žádné daně neplatí, nýbrž naopak z našich daní spokojeně žije, by se měla starat o jiné věci. (Odkaz sem fakt dávat nebudu, kdo chce, ten si vygoogluje...)

Druhý názor...Tak se Wimbledonová vítězska Petra Kvitová rozhodla platit daně v Monaku, tedy žádné. Paráda! Narodila se tady, chodila tady do školky (asi), do školy určitě, chodí k českým doktorům, jezdí po českých silnicích, to samé celá její rodina... a tak dále. Pro děti je vzor, pro mě ne. Daně by měla platit tady. Stejně jako Štěpánek nebo Berdych. To se pak Štěpánek může českou vlajkou obalit po paty, ale jak říká klasik: Aby nám to vlastenčení z úst víte kam přejít ráčilo. Tímto vyzývám české tenisty, kteří si vydřeli desítky milionů korun, aby laskavě a poctivě platili daně ve státě, ke kterému se hlásí, jinak ať si změní občanství a jdou někam! ...kde se neplatí daně. Mně se stýskat nebude, stejně jako potřebným, kteří by bez podpory státu (tedy daní nás ostatních) byli úplně vyřízení...

K diskusi se vyjadřují i politické strany, například Svobodní: Poslanec Huml (ČSSD) vulgárně nadává tenistce Kvitové za to, že přesídlila do Monaka, kde jsou nižší daně než u nás. Paní Kvitová má svaté právo žít, v jaké zemi chce.

Můj názor: Petra Kvitová lidská špína není. Je mi smutno z toho, že tak skvělá sportovkyně, na kterou se bylo v sobotu radost se dívat, jak hraje, nyní musí vnímat tuhle závistivou a lidsky tupou kauzu. Holt si asi hodně lidí řeklo: Hm, je dobrá a vyhrála, to asi zase shrábla prachůůůů! Tak proč do ní nekopnout aspoň za to Monako, které je aktuální už od minulého roku... Výhru zdanila už ve Velké Británii, kde zápas vyhrála.

m

Zdroj fotek: http://cs.wikipedia.org/wiki/Petra_Kvitov%C3%A1

   
11.07.2014 - Společnost - autor: Klára Křížová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [99] FAXÍK [*]

    zlí lidi už neví koho by pomlouvali !!! lidská závist a nepřejícnost dělá hodně zlého

    superkarma: 0 24.07.2014, 17:54:44
  2. [98] lekupehe [*]

    Petra zaplatila nemalé daně už v Británii,tak co pořád řešíte?Závidíte úspěch,peníze a světovou popularitu?Každý z nás může vzít do ruky raketu a hrát tenis.....ale,

    jsou to léta dřiny,odříkání,tvrdé sebekázně a rodinné podporyj a jen díky tomu je Petra dnes na vrcholu.

    Petro,děkujeme za skvělou reprezentaci Česka!Sml16Sml16Sml16Sml16Sml16

    superkarma: 0 19.07.2014, 02:52:48
  3. avatar
    [97] Barbucháč [*]

    bokul — #96 Sml57 paní Zagorová, milá holka, ale 600 tisíc má!Sml52

    Hlavně ti uniká, stejně jako řadě dalších, že wimbledonská výhra je zdaněna už v UK.

    superkarma: 0 18.07.2014, 07:19:58
  4. avatar
    [96] bokul [*]

    Když sleduji úspěchy (ale i neúspěchy) našich sportovců, ještě nikdy mne nenapadlo zamýšlet se nad daněmi. Tento článek je pro mne tím prvním, který se zabývá otázkou jak a kde danit výhry sportovců.

    Logika je taková, že pokud vydělám peníze, tak je daním. Jistě by mi ale bylo příjemnější, kdybych daně platit nemusela.... 

    A proč má být na každého jiný metr? Uklizečka bude danit (ač zřejmě většinu daní dostane zpět), učitelé daní, doktoři daní, .... A sportovci, kteří jsou odkázáni na vítezství budou danit v zemích, kde jsou daně nižší? To snad abychom udělali výjimku, a příjmy ze sportovních utkání aby byly nezdanitelné, aby nám ti sportovci po vzoru Petry neutekli všichni do Monaka, ne?

    1. na komentář reaguje Barbucháč — #97
    superkarma: 0 18.07.2014, 00:23:12
  5. avatar
    [95] trili [*]

    elly — #25 plně s tebou souhlasím.Daně by zmizly stejně úplně jinam,o to panu Humlovi jde.

    superkarma: 0 14.07.2014, 09:48:12
  6. [94] hanzaj [*]

    hannysek — #86 přesně vystižené Sml67Sml59

    superkarma: 0 13.07.2014, 14:46:19
  7. avatar
    [93] Barbucháč [*]

    no ten důvod já znám, ale s důvody Kvitové to souvislost nemá

    ony ty "okresní" FÚ kolikrát spíš zbytečně buzerujou a otravujou lidem život, nedivím se, že si pak šoupnou sídlo jinam Sml80

    superkarma: 0 13.07.2014, 13:58:26
  8. avatar
    [92] Allma [*]

    Allma — #91 tady v malém okrese

    superkarma: 0 13.07.2014, 13:34:48
  9. avatar
    [91] Allma [*]

    Barbucháč — #90 má, ale nedělají také časté kontroly jak

    1. na komentář reaguje Allma — #92
    superkarma: 1 13.07.2014, 13:34:31

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [90] Barbucháč [*]

    Allma — #89 to ale motáš hrušky s jabkama, Praha má stejnou daňovou sazbu, jako Horní DolníSml80

    1. na komentář reaguje Allma — #91
    superkarma: 0 13.07.2014, 13:05:27
  2. avatar
    [89] Allma [*]

    A z jakých důvodů si stěhují firmy z okresních měst a menších vísek, sídla do Prahy, o tom zatím nikdo nepřemýšlel?Sml58Sml58 kdyby ještě toto pošeptal někdo Humlovi, tak bude špinavá třetina repiblikySml24

    1. na komentář reaguje Barbucháč — #90
    superkarma: 2 13.07.2014, 10:33:38
  3. [88] grafkova [*]

    Pan Huml je v.l ! Proboha jak primitivní malé čecháčství. Co je komu do toho? Všichni naši zákonodárci a politici si nahrabali a hrabou a chudák holka, která dře jak kůň má poslouchat tohle? Tak ať jí zbaví občanství, mně osobně by netešilo reprezentovat zemi kde na mně nesmyslně plivou špínu. Věřím, že je Petra inteligentní a přes tyhle kecy se přenese. A nebo se na nás vykašle a bude reprezentovat někoho jiného Sml80

    superkarma: 0 12.07.2014, 22:24:34
  4. avatar
    [87] Eva_CZ [*]

    Lukáš Čejka — #56 Sml67Sml22

    A az si prizna pravdu, zakoupit provaz a obesit se. Protoze tahle hovada mela viset uz davno. Do jednoho. Do posledniho kretena. PAK by byl klid. Svine komunisticky se rozlezly jak svabi, jsou vsude!Sml31Sml31Sml31Sml31Sml31Sml31Sml31Sml31Sml31

    superkarma: 0 12.07.2014, 17:36:37
  5. [86] hannysek [*]

    Ať si platí kde chce! Politicici,ať mlčí, ti kradou jak straky!

    1. na komentář reaguje hanzaj — #94
    superkarma: 0 12.07.2014, 15:45:23
  6. avatar
    [85] Barbucháč [*]

    Sml16 koukám, že každej komouš má svou Zagorku, byť se maskuje v jiných barvách. Charakter holt mrcha vyleze a ukáže svého nositele v tom správném odstínu.

    superkarma: 2 12.07.2014, 12:05:59
  7. avatar
    [84] 38riki [*]

    Petra do loňského podzimu odvedla do ČR takovou hromadu peněz, jako nikdo jiný za celý produktivní věk. Skoro celý rok v Česku nežije a z každé výhry navíc odvádí daně ve státě, ve kterém je vyhraje. Nechápu toho kreténa Humla, bože je mi za něj hanba. Vygumovanej mozek.Sml28

    superkarma: 2 12.07.2014, 10:21:05
  8. [83] dadma [*]

    Nikar — #61 To je pravda.Lendl nebo Navrátilová ,vlastně i Novotná z ČR úplně odešli.

    superkarma: 0 12.07.2014, 00:39:23
  9. avatar
    [82] wenatka [*]

    Huml by si mel sahnout do svedomi, nevim proc by peta mela dotovat ty magory co tam sedej a delaj ouno

    superkarma: 0 11.07.2014, 23:41:54
  10. avatar
    [81] aha [*]

    Jak bylo již řečeno - sáhněme si do svého svědomí - kdo by to neudělal? Myslím, že Huml a spol., kteří si ani nedokáží snížit platy o ty jejich výhody atd. by byli mezi prvními, kteří by byli v Monaku... Petra to má vydřené a zasloužené, což se o mnozích poslancích říct nedá.

    superkarma: 0 11.07.2014, 22:27:15
  11. [80] akčak [*]

    to nenapsal on

    superkarma: 0 11.07.2014, 20:09:38
  12. avatar
    [79] peetrax [*]

    Mickey Mouse — #29 elly — #25 Sml67 Sml67 Sml22

    superkarma: 0 11.07.2014, 18:57:04
  13. [78] dadma [*]

    Daně by se měly platit  v té zemi,kde podnikám a ještě tak ,že by poloviční podíl dostalo město či obec, kde fabrika ,či obchod se fyzicky nalézá a ne podle toho ,kde má sídlo.Buď je to Praha a nebo dokonce daňové ráje.U sportovců a jiných třeba uměleckých činností nevím.Pokud je to legální a to je ,tak nelze ty lidi odsuzovat, každý chce ušetřit i když mě se to také nelíbí.

    superkarma: 0 11.07.2014, 18:06:11
  14. [77] Rikina [*]

    Dudlajlama — #76 V Modravě má tu velkou "podzemní" vilu, a trvalé bydliště, a mám dojem, že mu tam patří ještě nějaké další nemovitosti. Jinak žije s rodinou ve Švýcarsku, to je fakt.

    superkarma: 0 11.07.2014, 18:00:19
  15. avatar
    [76] Dudlajlama [*]

    Rikina, Bakala snad zije s rodinou ve Svycarsku. Nebo se pletu?

    1. na komentář reaguje Rikina — #77
    superkarma: 0 11.07.2014, 17:53:46
  16. avatar
    [75] Dudlajlama [*]

    Rikina, aha, takze on uz zrejme zadne podnikatelske aktivity v CR nema. Na rozdil od Bakaly. Ja novodoby cesky danovy zakon neznam vubec, protoze jsem odjela tri roky po revoluci.

    Nicmene, Kvitove v tomto pripade fandim.

    superkarma: 0 11.07.2014, 17:52:19
  17. [74] Rikina [*]

    Dudlajlama — #71 no a Zdeněk Bakala má bydliště v Modravě na Šumavě a jeho firmy vesměs sídlí v Praze. Sml80 Jak to má s daněma, to nevím, ale vlastně bych mu mohla poslat nabídku účetních a daňových služeb. Kdyby přijal, mohl by to být dobrý kšeft Sml57 Taky se musím nějak živit a platit daně...

    superkarma: 0 11.07.2014, 17:50:33
  18. [73] Rikina [*]

    Rikina — #72 ... a hele, kus textu mi asi smazal "velký bratr" Sml57  jsem psala, že Ivo Rittig má bydliště taky v Monaku, a jeho společnost... viz předchozí příspěvek, to už tam je. Sml30

    superkarma: 0 11.07.2014, 17:42:38
  19. [72] Rikina [*]

    nost RITTIG & PARTNERS EUROPE LIMITED má sídlo na Kypru. Z toho automaticky nevyplývá, že by tady v ČR neplatil daně. Ovšem proč by to s tím bydlištěm a sídlem firmy jinak dělal, že... Sml80 

    Detaily k tomu hledat nebudu, kdo chce, může pátrat na internetu, veřejně dostupné údaje není problém najít a ty neveřejné se stejně nedozví.

    1. na komentář reaguje Rikina — #73
    superkarma: 1 11.07.2014, 17:40:42
  20. avatar
    [71] Dudlajlama [*]

    Ptam se, blbe, mam mezery z domaci sceny, protoze jsem uz dlouho pryc. Zajima me ale, jestli dane v CR plati treba pan Bakala, Rittig atd. Opravdu me to zajima.

    1. na komentář reaguje Rikina — #74
    superkarma: 0 11.07.2014, 17:22:19
  21. avatar
    [70] Altamora [*]

    Ještě k tomu, že by daně měla platit u nás. To je pravda, ale ne úplná. Výhra byla zdaněná ve VB, takže by z ní u nás už nic neplatila, protože velmi pravděpodobně máme s VB smlouvu o zamezení dvojího zdanění. Jestli se do Monaka přesunula, aby nemusela platit daně v zemi, ve které je získala a zároveň i u nás, pak nevidím důvod, proč to vyčítat lidem, kteří mají příjmy po celém světě. Se všemi zeměmi takovou smlouvu nemáme.

    superkarma: 0 11.07.2014, 16:14:35
  22. [69] Lydia001 [*]

    Myslim si, ze by CR mela byt rada, ze je diky temto spickovym sportovcum videt a ne hned na nekoho hazet spinu. Lidi je tu dost, kteri plati dane, vcetne cizincum na ktere se tez haze spina. Jsou veci, ktere nelze chapat a toto je jedna z nich!

    superkarma: 0 11.07.2014, 16:10:51
  23. [68] Zuza70 [*]

    Byla bych ráda, kdyby p. Huml vysvětlil pojem ,,lidská špína"

    superkarma: 0 11.07.2014, 16:07:16
  24. avatar
    [67] lalica [*]

    Někde jsem četla, že si prozatím vydělala snad 360 milionů. Také nezávidím a přeji, ale daně by měla odvést buď ve Velké Británii nebo doma v Česku. To je čistě  můj názor . Také by mně zajímalo, třeba z této konkrétní částky, kolik by činila daň v Česku, Británii a v Monaku...

    superkarma: 1 11.07.2014, 14:43:40
  25. avatar
    [66] pájinek [*]

    též si myslím,že můžeme být rádi, že někoho takového tu máme...a pořád ty peníze...Sml23

    ...a ti největší kritici,kdyby měli tu možnost, už jsou v Monaku...

    superkarma: 0 11.07.2014, 13:45:38
  26. avatar
    [65] Altamora [*]

    A  s halou pro Sáblíkovou: kvůli jedné sportovkyni se to nevyplatí. Je levnější platit nadějným začátečníkům v takto okrajovém sportu tréninky v cizině. Do fotbalistů se cpou peníze horem dolem a má to nějaký efekt? Pokud se nebudou dávat peníze do toho, aby se všestranně mohlo hýbat každé dítě, tak je výchova gladiátorů něco, s čím nesouhlasím. Ať si jejich výchovu platí ti, kteří na nich vydělávají. Je to typicky český přístup k podnikání: Dokud na něčem vydělávám, jsem king a do mých peněz vám nic není. Když se něco pokazí, koiukejte mi zadotovat sucho, mokro, zdražení PHM, a pak mi zase dejte pokoj.

    superkarma: 1 11.07.2014, 13:22:34
  27. avatar
    [64] Altamora [*]

    Pravdu díšSml16. Dokud se hlásí k ČR, dělá pro naši zemi mnohem víc než kolik je ztráta z toho, co tu neodvede na daních a sociálním pojištění. A že je za své vítězství zaplacená? To je dobře. Sport je biznis aona je v něm dobrá. Šéfové toho biznisu nejsou tolik na očích a vydělají na něm mnohonásobně víc.

    superkarma: 1 11.07.2014, 13:15:40
  28. avatar
    [63] gerda [*]

    secret — #52 ale ty já taky, to jsou všechno naše televizní klenoty, už sice s patinou, ale o to mají větší cenu.Sml16

    superkarma: 0 11.07.2014, 13:10:47
  29. avatar
    [62] átéčko [*]

    Huml to takhle neřekl, připadá mi to několikrát přežvýkané.

    můj názor je:

    Platit daně je povinnost. Platit je v zemi, kde žiju - slušnost.

    superkarma: 12 11.07.2014, 12:51:13
  30. [61] Nikar [*]

    Myslím, že bychom měli být rádi, že někdo takto perfektně naši republiky reprezentuje. Místo toho ji haníme. Buďme rádi, že je Češka, příště by Wimbledon mohla vyhrát pod hlavičkou jiné zeměSml15

    1. na komentář reaguje dadma — #83
    superkarma: 4 11.07.2014, 12:38:05

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Akce pro čtenářky: Velikonoční pečení a vaření s Globusem
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme