.

Je nevěra omluvitelná? Tyto ženy jsou v tom prý nevinně

Vztahy

Je nevěra omluvitelná? Tyto ženy jsou v tom prý nevinně

affair

Existují věci, které jsou ve vztahu neomluvitelné. Nevěra je jedním z nich. Nebo se v některých případech přece jen pochopit dá? Tyto tři ženy jsou si jisté, že zrovna v jejich případě mimomanželský sex omluvit lze.

Marika (38 let): Konečně jsme si kvit

Nikdy by mě ani nenapadlo hledat si nějakou bokovku. Dokážu být věrná a vždy jsem si na tom nesmírně zakládala. S manželem žiju už devatenáct let a nikdy mě hříšné myšlenky nenapadaly. I když šancí bylo dost. Točilo se kolem mě mnoho mužů a ne všichni se drželi kvůli mému prstýnku zpátky. Jenže já je vždy odmítla. To až před rokem a půl jsem manžela poprvé podvedla. Bylo to přesně týden na to, co jsem byla blbou náhodou svědkem jeho avantýry. Až moc důvěrně se bavil se svou kolegyní. Jeho ruka na jejím zadku byla dost výmluvná. V zoufalosti jsem mu pak projela mobilní telefon a zjistila, že s ní skutečně spí. A tak mu to teď oplácím stejnou mincí. Už se nebráním neslušným návrhům mužů, kteří se mi líbí. Prostě si taky užívám. Manželství rozbít nechci kvůli dětem. A tak mám takhle alespoň pocit, že jsme si kvit. Ale to víte, šťastná z toho nejsem.

Alena (53 let): Ať si chátrá sám

Zpočátku našeho manželství jsme měli sex celkem pravidelně, většinou dvakrát až třikrát do týdne. Jenže s přibývajícími roky se intimnosti postupně vytrácely. Manžel všechny mé výzvy k milování hrál do autu a já zjistila, že jdeme do postele s bídou jednou za tři měsíce. Jenže když se s ním snažím o tom mluvit, jen se rozzlobí. Prý už nejsme žádní puberťáci, takže sex k životu nepotřebujeme. Možná tak on, já tedy rozhodně ano! Stará se na to vážně ještě necítím, nehodlám vyhasnout! No a tak když neuspěju doma, našla jsem si náhradu. Je to mladý kolega od nás z práce. A řeknu vám, je to s ním jako v pohádce. Jestli svého rozhodnutí lituji? Vůbec ne, abyste věděli. Sex k životu potřebuji, takže když mi ho můj muž nedá, musím hledat jinde. Je to jeho volba.

Kateřina (32 let): Neměl být tak zatvrzelý

Náš intimní život zničila manželova autonehoda. Skončil na vozíčku a od té doby jako muž nefunguje. Nejdřív jsem byla přesvědčená, že se nám to nějak podaří zvládnout. Vždyť jsou přece i jiné možnosti intimního soužití. Jenže to by se on nesměl zaseknout na tom, že je mrzák, a já si mám na to najít někoho zdravého. Samozřejmě jsem jeho řešení odmítla a snažila se dostat ho k odborníkovi, aby mu pomohl psychicky se přes hendikep přenést. Jenže pro něj byla i jeho návštěva nepřekonatelný problém. Vydržela jsem to bez sexu tři dlouhé roky. Pak mé strádání vyřešil milenec. Manžel samozřejmě nic netuší. Zlomilo by ho to ještě víc, i když mi takové řešení sám nabízel. Ale já vinu necítím, za mou nevěru může jeho sobectví a zatvrzelost.

Čtěte také:

   
17.08.2017 - Ona s ním - autor: Julie Hájková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [60] spavec [*]

    kareta — #55 A víš že jo, máš pravdu. Taky mě to napadlo. Protože chlap, kterej neřeší, nechce. Sml67 MickeyMouse by mi asi poradil, a tutovka by mi řek´ máš, cos chtěla, ale já jsem totálně kdesi... no nic. Takovej je život.

    superkarma: 0 20.08.2017, 23:12:25
  2. [59] spavec [*]

    Wally — #54Si děláš legraci? Veselých príběhů takových víc? Sml14 Tohle ale vůbec nebyl a není veselý příběh. V mém věku a v mé situaci. To je moc smutný příběh. A miluje mě. A vůbec to nebylo pro mě lehký to utnout. Protože ho miluju. Kapišto?

    superkarma: 1 20.08.2017, 22:02:15
  3. avatar
    [58] peetrax [*]

    Wally — #54 nebude potěšena. Kdysi tady bývaly příběhy čtenářek a bývalo to docela fajn, ale redakce to zrušila. Zjevně o tyhle náměty nestojí a vystačí si s tím, co má.

    superkarma: 0 18.08.2017, 22:02:12
  4. avatar
    [57] danca79 [*]

    Suzanne — #38 Taky mam kamarada, ktery manzelcinu nechut resil jinde - ale bez jejiho svoleni - ona mu ze muze nerekla, a on nechtel riskovat, ze mu sebere deti a zmizi....prusvih je, ze jedna jeho bokovka snad 15 let doufala, ze az budou deti vetsi, dotycny se rozvede a bude s ni....misto toho on ji na ocich svadel jine....a s manzelkou je furt.

    No ale nesoudim nikoho z nich, protoze kdyz clovek proste v te situaci neni, tak mu do toho moc neni... Sml24

    superkarma: 0 18.08.2017, 20:24:00
  5. avatar
    [56] Gosi [*]

    kareta — #55Asi záleží, co kdo považuje za velký majetek. Lze vlastnit nemovitost, mít auta, mít na dovolenou a mít klidně hypotéku na dva tři další byty k pronájmu... Jinak se vracíme zpátky ke druhému případu v článku, buď jako partneři řešíme problém spolu a na nějákém řešení se shodnem, nebo se rozejdem. V jejich věku malé děti nepředpokládám a žádnej majetek není nedělitelnej. V posledním případě je to trochu nešťastná interpretace "v dobrém i zlém". Dá se říct, že určitým způsobem by mělo bejt samozřejmý, že se o partnera postarám v podobných případech. A je pravda že se s tím asi nedá srovnat za tejden, ale zase i kdyby nechtěl on, není zmínka o tom, že ona se o nastálé situaci radila s odborníkem. A pokud by všechno selhala platí to o společném řešení problému, není zase její povinností nechat se stáhnout. No a první případ, ten asi jako jedinej trochu chápu, asi proto beru nevěru jako konečnou... jasně, ideál to není, ale co v životě je...

    superkarma: 1 17.08.2017, 23:45:46
  6. avatar
    [55] kareta [*]

    spavec — #47velký majetek a hypotéka??Sml14 To je vcelku rozporuplné tvrzeníSml30 Buď má velký majetek, nebo dluhy. Hypotéka by při velkém majetku měla být malina, tak byl buď chamtivý, nebo majetek byl ženy, nebo kecal. O nic jsi nepřišla.Sml80 Kdyby o tebe fakt stál, tak si to vyřešíSml22.

    1. na komentář reaguje Gosi — #56
    2. na komentář reaguje spavec — #60
    superkarma: 2 17.08.2017, 22:05:08
  7. [54] Wally [*]

    spavec — #53Je o ženské nevěře, ne o milenkách. Takže by to chtělo další příběh "jak jsem se nestala milenkou" Sml59Sml59. Jestli máte víc takových veselých příběhů, věřím, že redakce bude jen potěšena, když je nabídnete k plodné diskuzi.

    1. na komentář reaguje peetrax — #58
    2. na komentář reaguje spavec — #59
    superkarma: 0 17.08.2017, 21:45:50
  8. [53] spavec [*]

    Wally — #49 Jak jsem si spletla chlívek? Je článek o nevěře? Je. Byl by býval můj „přítel“ se mnou své ženě nevěrný, kdybych bývala chtěla? Byl a jak rád by byl!

    Jinak stačí říct, já mám příběhů - skutečných příběhů - na román. Akorát nevím, jestli by to někdo čet´a kdo by to vydal.

    1. na komentář reaguje Wally — #54
    superkarma: 7 17.08.2017, 21:06:29
  9. [52] spavec [*]

    Suzanne — #51 Díky Sml67

    Jasně že si tu čtou i holky, co milenkami třeba jsou nebo budou. A já už teď moc dobře vím, jak jim je. Doufají, že se ON rozvede, že se něco stane, že mají právo na lásku...

    superkarma: 0 17.08.2017, 20:52:20
  10. avatar
    [51] Suzanne [*]

    spavec — #47 Dobře jsi udělala Sml22 Já roli milenky taky nerozumím, vždycky jsem na ženaté a zadané měla jasný program - zákaz. Odhaduju, že ve výše zmíněných případech to chce partnera se stejným problémem Sml80

    1. na komentář reaguje spavec — #52
    superkarma: 0 17.08.2017, 20:35:28
  11. [50] spavec [*]

    A jinak ta Alena a její muž: prý už nejsme žádní puberťáci, takže sex k životu nepotřebujeme... A Alena: stará se na to ještě necítím, nehodlám vyhasnout!

    Mým sousedům je 79 a 80 a to by teda Alena i její muž koukali (a i slyšeli, mít je za sousedy jako já) jak jim to dodnes klape. Sml22

    Což mě přivádí k úvaze, kdy je na sex člověk starý? A kdy se Alena bude cítit na to stará?

    Četla jsem zajímavou úvahu, kde se píše, že prý chlap může až do smrti. A že když prý nemůže, tak ne že nemůže, ale nechce.

    Tak chlapi, jak to s váma vlastně je? Sml30

    superkarma: 2 17.08.2017, 20:34:21
  12. [49] Wally [*]

    spavec — #47Nespleta jste si chlívek? Neměl to být zítřejší příspěvek na téma vztahy?

    1. na komentář reaguje spavec — #53
    superkarma: 0 17.08.2017, 20:29:15
  13. avatar
    [48] peetrax [*]

    spavec — #47 Sml67

    superkarma: 0 17.08.2017, 19:38:02
  14. [47] spavec [*]

    Už jsem dlouho sama, a nedávno jsem potkala muže, který o mě velmi usiloval. Ovšem při druhé schůzce vyšlo najevo, že tenhle muž je ženatý. Sice s manželkou už intimně nežije několik let, ale rozvádět se prý nikdy nechce, mají velký majetek, společný dům, hypotéka atd. A manželce by přitom vadilo, kdyby se o nás dozvěděla. Bylo mi to hodně líto, protože mě ten muž velmi přitahoval, a několik dní jsem přemýšlela, jestli chci žít v roli milenky. Sml80 Nechci. Ponižovalo by mě to.

    Nakonec jsem počínající vztah ukončila. Protože bych neustále jen čekala, až bude mít čas. Až mi napíše, až mi zavolá... A navíc mi té manželky bylo líto. A jak se znám, do toho chlapa bych se zamilovala a časem bych chtěla určitě mnohem víc než jen pár ukradených intimních chvilek.

    Chci tím říct, že nechápu, jak to ty ženské dělají, že jim na to ti manželé nepřijdou, že to nevycítí. Já vím, že mi tu nikdo nebude psát jak na to, ale myslím tím i to, že bych nedokázala s někým jen tak spát a pak doma jakože nic...

    1. na komentář reaguje peetrax — #48
    2. na komentář reaguje Wally — #49
    3. na komentář reaguje Suzanne — #51
    4. na komentář reaguje kareta — #55
    superkarma: 6 17.08.2017, 19:29:58
  15. avatar
    [46] rusalka2008 [*]

    Mickey Mouse — #45 To nemusí ani zdaleka muž souhlasit s manželčinou nevěrou, ikdyž jí odpírá sex... to je taky o jeho ješitnosti atd. Ale když celkem bez vážného důvodu odmítá intimnosti (z lenosti a pohodlnosti nebo nudy), je to kruté a zaslouží si nasadit parohy. Sml80 Sml24

    superkarma: 0 17.08.2017, 17:03:45
  16. avatar
    [45] Mickey Mouse [*]

    MARIE MATEJKOVA — #41 Odmítáním sexu i "souhlasu s nevěrou" lze partnera ve vztahu docela hnusně a účinně vydírat, že? Sml58

    Já bych tedy za "souhlas s nevěrou" považoval už to, že partner odmítá sex své manželce i přesto, že mu mnohokrát řekla, že jí sex schází. Oba jsou totiž dospělí a dobře vědí, že jiné řešení než nevěra nebo rozvod v takové situaci není. A rozvod nejspíš ani jeden z těch partnerů nechce. Sml80

    1. na komentář reaguje rusalka2008 — #46
    superkarma: 1 17.08.2017, 15:51:38
  17. avatar
    [44] Suzanne [*]

    kareta — #42 No, ona to prostě není sranda. Nejsem zastáncem nevěry, jsem věrná a totéž očekávám od manžela. Ale druhé nesoudím. Jasan, neschválím to někomu (teda ne že by se někdo ptal), pokud je to ze zpovykanosti a ješitnosti při lovení skalpů. Ale takhle respektuju život a starosti každého.

    superkarma: 1 17.08.2017, 14:32:00
  18. avatar
    [43] Suzanne [*]

    MARIE MATEJKOVA — #41 Oni to neřeší veřejně Sml80 Myslíš jako že on se svěřil kamarádce, tedy mně? Možná ví, komu se svěřit může a komu ne. Hlavně je to pro něj tak zásadní problém a tak dlouhodobý, že to se s tím asi sám nemůže vypořádat. A já ho chápu.

    superkarma: 1 17.08.2017, 14:28:23
  19. avatar
    [42] kareta [*]

    cilani — #39muži nedávají souhlas k "nevěře", prostě předpokládají, že se jim žena přizpůsobí, nebo k souhlasu dochází velmi, velmi vyjímečně.

    Suzanne — #38kamarádka po 7 letech takového života onkologicky onemocněla, ihned po léčbě vzala roha, aby neumřela. Není to sranda, ani to nelze bagatelizovatSml22.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #44
    superkarma: 3 17.08.2017, 13:18:37
  20. [41] MARIE MATEJKOVA [*]

    Suzanne — #38 se souhlasem partnera to není nevěra. Myslím si,že i ta nevěra by měla být řešena pouze mezi nimi a neměli by to řešit veřejně. Časem toho mohou litovat,že to nezůstalo za dvermi jejich bytu.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #43
    2. na komentář reaguje Mickey Mouse — #45
    superkarma: 0 17.08.2017, 13:06:06
  21. avatar
    [40] Suzanne [*]

    cilani — #39 Hm... Vidíš, v případě mého kamaráda je tam velmi moudrá a tolerantní žena, vyzrálá osobnost, která pochopila, že svého muže nechce dál týrat. Obávám se, že tento stupeň uvědomění je výjimečný. A i v tomto případě, že ví, že její muž někoho má, o tom oba taktně mlčí, dělají, jako by nic. Je to složité. Jestliže si tito muži neuvědomují, že svoji ženu tak trochu týrají, je to ještě složitější a rozhodně se mi to nejeví černobíle.

    superkarma: 1 17.08.2017, 13:01:12
  22. [39] cilani [*]

    Suzanne — #38v případě, že s tím souhlasí oba ve vztahu, tak není co řešit a za nevěru bych to ani neoznačovala. Odsuzuji však, když to jeden dělá za zády druhého, ať už z jakéhokoliv důvodu.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #40
    2. na komentář reaguje kareta — #42
    superkarma: 1 17.08.2017, 12:37:21
  23. avatar
    [38] Suzanne [*]

    kareta — #30 Naprosto chápu, o čem mluvíš. A kdo nechce pochopit, chápat nemusí, každý je tu sám za sebe. Jsem šťastná, že to řešit nemusím, ale rozhodně neodsuzuju žádnou z těch tří, neb v jejich botách jsem se (naštěstí) neprošla. První jde proti sobě, ale druhé dvě se oprostily od předsudků a vyřešily to pro ně nejlepším způsobem.

    Dřív bych to možná považovala za odsouzeníhodné, dnes mám víc nadhledu. Mám totiž kamaráda. Má svou ženu rád, opustit ji nechce, ona jeho taky ne. Mají velké děti, nějaký majetek, společnou minulost a v zásadě je jim spolu dobře. Jenže jeho žena nechce sex, prostě na to není. Dřív se občas "přemohla", dnes už to nechce. Ten kamarád je plnokrevný chlap, který třicet let opravdu strádal, měl sexu tak dvacetkrát míň, než by rád. Strádání dělá s člověkem divy, takže řešil srdeční slabost, cholesterol, vysoký tlak. Pak mu jeho žena řekla, že se sexem končí, ale že nebude proti tomu, aby si "na to" někoho našel. Inu, našel. Náhle je zdráv, tlak v pořádku, hodnoty srovnané, on šťastný jak blecha. Nedostatek intimity (ve smyslu, o kterém píše kareta) může člověka i zabít. Proto ty dámy dovedu pochopit.

    1. na komentář reaguje cilani — #39
    2. na komentář reaguje MARIE MATEJKOVA — #41
    3. na komentář reaguje kareta — #42
    4. na komentář reaguje danca79 — #57
    superkarma: 4 17.08.2017, 12:27:57
  24. [37] cilani [*]

    kareta — #34 nemohu souhlasit. Z osobní zkušenosti vím, že odmítání sexu nutně neznamená, že chlap ženu neobejme, nepolíbí, neřekne jí, že jí to sluší..

    superkarma: 3 17.08.2017, 11:58:53
  25. avatar
    [36] gerda [*]

    kareta — #30Ale ona nepíše o dotecích, ale o styku jako takovém.Sml80 Pohladit ho snad může, on ji zas poplácat po zadku...Sml30

    superkarma: 2 17.08.2017, 11:38:50
  26. avatar
    [35] lennulik [*]

    kareta — #34 No jo, tak jestli máš doma chlapa, co tě obejme jen při sexu, tak jsi chudák, o tom žádná...Sml79

    superkarma: 3 17.08.2017, 11:17:21
  27. avatar
    [34] kareta [*]

    lennulik — #33melu, že sex není jen koitus s penetrací, nýbrž zahrnuje i nekoitální aktivity, které mohou nahradit samotnou soulož, což ovšem předpokládá spolupráci obou partnerů. partner odmítající sex odmítá všechny tyto aktivity, proto má parohy. A dobře mu tak.Sml8

    1. na komentář reaguje lennulik — #35
    2. na komentář reaguje cilani — #37
    superkarma: 3 17.08.2017, 11:10:51
  28. avatar
    [33] lennulik [*]

    kareta — #30 Prosimtě, co to tady meleš? Tady se řeší sex, nikde nepadlo ani slovo o tom, že by se ti chlapi manželek ani nedotkli ani je nepolíbili nebo neobjali.

    1. na komentář reaguje kareta — #34
    superkarma: 1 17.08.2017, 11:05:13
  29. avatar
    [32] RenataMor [*]

    Sml80

    superkarma: 0 17.08.2017, 11:00:37
  30. avatar
    [31] kareta [*]

    gerda — #29ale vždyť o tom mluvím, MLHO!!Sml30 Doteky, objetí, atd, bez nutnosti zásunu, nebo náhradní techniky, ale to odmítání bývá prostě absolutní, prostě se tě chlap o samotě nedotkne, nepolíbí, prostě nic. Nevěřím, že takový tu ženu má rád.Sml3

    superkarma: 3 17.08.2017, 10:54:22

Další příspěvky

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa na téma osteoporóza
Anketa na téma: Zubní zdraví

Náš tip

Doporučujeme