Vztahy

Je mi čtrnáct let a čekám dítě


Zdravím všechny ženy-in,

na tento magazín se svým věkem opravdu nehodím, je mi totiž jen čtrnáct let. Soutěžit nesmím, články o nevydařených manželstvích se mě také nedotýkají, cestuji nerada. Ale začínám sem pasovat díky svému stavu. Požehnanému stavu. Ano, opravdu, je mi čtrnáct let a jsem těhotná.

A stalo se to přesně tak, jak popisují v dívčích magazínech, nad kterými jsem se podobným ubožačkám vysmívala. Jednou na odpolední diskotéce v klubu pro mladé jsem potkala úžasného kluka. Oblečený podle poslední módy, měl ty nejkrásnější modré oči, které jsem kdy viděla, a postavu kulturisty. Ohlížely se za ním snad všechny holky na sále.

Ale on si vybral, nevím proč, mě. Přišel pro mě tancovat. Ale za celou písničku mi neřekl ani slovo. Takže, když se na mě holky sesypaly a chtěly slyšet, kdo to je, jak se jmenuje a kolik je mu let, nemohla jsem sloužit. Nevěděla jsem to. A možná proto mě tak přitahoval. Sešli jsme se spolu na několika diskotékách a pokaždé se to opakovalo. První ploužák byl beze slov náš a já si ho užívala.

Jednou mi naznačil, abych s ním šla ven. Já husa hloupá, aniž bych o něm cokoliv věděla, jsem šla a nechala se zatáhnout na mejdan plný cizích lidí. Tančili jsem spolu a vůbec se mi můj neznámý hodně věnoval, ale na žádnou z mých otázek neodpovídal, vždy mi řekl, že je dost času a položil mi prst přes pusu.

A pak mě zavedl do cizího pokoje s velkou postelí. Ano, následovalo přesně to, co si myslíte. Vyspala jsem se s ním. On nevěděl, kolik mi je, já ani to, jak se jmenuje.

Menstruace mi vynechávala normálně, takže jsem při první pauze nepřemýšlela o ničem závažném a na těhotenství jsem přišla, až když jsem začala zvracet. Jenže to už bylo na přerušení pozdě.

Pan doktor i naši se ze mě snažili vytáhnout jméno toho kluka, ale copak já jsem věděla? Ani na diskotékách se už neobjevoval, marně jsem ho vyhlížela, abych mu podle svých romantických představ sdělila, že budeme mít miminko, a on by mi padnul kolem krku a nadšeně plánoval společnou budoucnost. Omyl.

Plánovala jsem já a naši. Mamka se z toho psychicky zhroutila, prohlásila mě za couru a téměř se mnou nemluvila, já se jí nedivím. V práci si domluvila, že nastoupí mateřskou dovolenou místo mě, abych mohla dodělat v klidu školu a chodí se mnou pravidelně na kontroly. Taťku jsem zklamala, takže se mou mluví spíš sporadicky, ale já věřím, že to společně zvládneme. Jen teď spíš patřím sem než na dívčí magazín, tam totiž probírají to, kdy se poprvé vyspat se svým klukem…

Katka

Redakci to samozřejmě nedalo a zajímal nás také názor Katčiných rodičů. Ta souhlasila, že je můžeme vyzpovídat a tady máte jejich pocity ze své nezletilé těhotné dcery:

Maminka Jitka

V průběhu rozhovoru s námi se snažila nenápadně utírat slzy…

“No, co vám na to mám říct,” krčila rameny. “Představte si, kdyby to bylo vaše dítě. Samozřejmě, že jí neodkopneme, ani nevyženeme z domu. Hodláme se o ní i to maličké postarat, jak jen to bude možné. Po porodu nastoupím na mateřskou a Katka pošupajdí do školy. Nebude to lehké, a i když nás hodně zklamala, pořád je to naše dcera a navždy zůstane.”

Tatínek Josef

Rozhovoru se zprvu bránil s tím, že neví, co k tomu dodat, ale nakonec přeci jen…

“Je pitomá!” rozhorlil se. “Nalítnout prvnímu ňoumovi, kterého potká. A navíc ani neví jeho jméno. Ale především se poučila ona sama. Přišla o bezstarostné dětství a začne jí to, co by měla poznat až o deset let později. Rozčílila mě teda parádně, nejraději bych ji přetrhnul, ale copak můžu? Vždyť ona sama je ještě dítě.”

 

 
   
24.02.2006 - Láska a vztahy - autor: Eliška

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [238] Miruška [*]

    Mně se to taky nějak nezdá... přijít na těhotenství (díky zvracení) až v době, kdy už nemůže jít na potrat je asi fakt blbost ne? nejvíc se zvrací pravě v prvních třech měsících :O(((
    Tak tohle mi fakt nesedí, ale jinak uznávám, že se to může stát, ale řešit to tady na zene-in i s rodičema - no to už vůbec ne!!!!!!!!

    superkarma: 0 28.02.2006, 23:38:07
  2. [237] markousek [*]

    Cetla jsem si reakce a damy pokud si myslite ze ve 14 ma clovek iq tykve,tak vas lituju.Ja mozna ve 14 vic premyslela nez ted.Mamince preji at se o mimco pekne stara a uzije si to.Deti rychle rostou.Pak hod fotky na Rimel do blocku,rada se prijdu podivat.

    superkarma: 0 28.02.2006, 16:37:29
  3. [236] markousek [*]

    Bohuzel uz budes muset rychle dospet/coz uz se asi i stalo.Vim,ze bys podobnou chybu uz nikdy neudelala.Preji tobe i tvym rodicum hodne stesti a lasky!!!Drzte se a at Vam miminko krasne roste a je zdrave.Hodne stesti pri hledani zivotniho partnera a hodne opravdove lasky a tolerance { :> }}

    superkarma: 0 28.02.2006, 16:27:26
  4. avatar
    [234] zonan [*]

    Co se stalo, stalo se. Mám vzkazík jen pro Katčiny rodiče. Vaše dcerka potřebuje ještě více lásky než kdykoli předtím. Prosím, milujte, milujte, milujte a dávejte ji to hodně najevo.

    superkarma: 0 27.02.2006, 13:53:17
  5. avatar
    [233] paviocko [*]

    Ono je sice hodně časopisů pro mládež, ale rodiče by měli taky trochu zasáhnout do osvěty. Kromě toho, pouštět holku ve 14 letech na diskotéku.... Ale je to každého věc.
    Kamarádčina ségra měla dítě v 16 letech, rodiče byli nejdřív na mrtvici, ale pak se holčička stala miláčkem rodiny a taky to zvládli. Myslím, že jsou fakt horší věci, kdyby chytla HIV nebo jela na drogách, je to asi tisíckrát horší než dítě.

    superkarma: 0 27.02.2006, 13:09:50
  6. avatar
    [232] Meander [*]

    X-Bella: Já ti tvoje přesvědčení neberu

    superkarma: 0 27.02.2006, 10:53:23
  7. avatar
    [230] Meander [*]

    X-Bella: Tohle není dobrej sloh chytré (?) čtrnátctky. To je průměrnej sloh středního věku

    superkarma: 0 27.02.2006, 09:17:36
  8. avatar
    [227] Kekka [*]

    Peeta: málo

    superkarma: 0 26.02.2006, 22:24:17
  9. avatar
    [224] jajynka [*]

    ... pardón...
    Nebýt zajímavá za každou cenu

    superkarma: 0 26.02.2006, 19:46:48
  10. avatar
    [223] jajynka [*]

    Nyotaimori: jojo a ještě lepší bude klíčky od něj hodit do kanálu Ono to chce taky trochu přemýšlet a být zajímavá za každou cenu. Pak ty starosti odnese máma s tátou - to je nejjednodušší řešení...

    superkarma: 0 26.02.2006, 19:45:33
  11. avatar
    [222] Libča [*]

    jeste me neco napadlo ...
    serezat ji poradne prdel...

    superkarma: 0 26.02.2006, 19:23:31
  12. avatar
    [221] Ivanka [*]

    Nekoukala redakce ve středu na Hallmark?

    superkarma: 0 26.02.2006, 19:22:35
  13. avatar
    [219] jajynka [*]

    No, když už jde 14-ti letá slečna na diskotéku a je celá lačná po intenzivních prožitcích - možná i proto, aby byla hooodně zajímavá mezi kamarádkama, tak by měla být od rodičů řádně poučená. Otázkou ovšem zůstává, jestli ty rodičovské rady po celou diskotéku dokáže v tý hlavičce udržet. Jde o to, aby pak neříkala:" říkal mi miláčku, jo a měl červený trenýrky ..." To je pak fakt prů*er

    superkarma: 0 26.02.2006, 17:41:18
  14. avatar
    [218] Meander [*]

    Koukám, že jsem ale blesk

    superkarma: 0 26.02.2006, 17:39:44
  15. avatar
    [217] Meander [*]

    Tohle nepsala čtrnáctiletá holka. Hotovo, dvacet. Redakce zase přehání.

    superkarma: 0 26.02.2006, 17:31:49
  16. avatar
    [216] Suzanne [*]

    eleonora.k 210: ale s tím jsem nepolemizovala
    Mischelinka: 211: Obávám se, že citová nezralost s výší IQ skutečně nesouvisí. Něco o tom vím

    superkarma: 0 26.02.2006, 17:27:00
  17. avatar
    [214] jajynka [*]

    Ahoj ženy-in. Jsem tu nová, ale už hodně dlouho vás čtu.
    Mám dvě děti - dceru 17 a kluka 13 a musím zodpovědně prohlásit, že jejich slovník skutečně neodpovídá tomuhle článku. Ke své spokojenosti však musím konstatovat, že s podobným sdělením "mami je mi 14 a jsem v tom" už za mnou dcera asi nepřijde

    superkarma: 0 26.02.2006, 17:02:01
  18. avatar
    [212] peguša [*]

    Eleonora.k: Ale já vím, že samy o sobě ty časáky tak úplně nepomůžou se v tom orientovat, ale může to tu holku přimět, aby se na podrobnosti zeptala někoho, kdo jí je blízký. Teta, učitelka, ale v první řadě by to měla být máma. Ale v tom je asi zakopanej pes. Možná vázla komunikace mezi matkou a dcerou. Pak se stalo to, co se stalo. Nicméně si myslím, že i ty časopisy můžou dát základní informace, kde se dozví, že není radno chodit s prvním, kdo se namane a ještě k tomu bet ochrany. Že může otěhotnět nebo chytnout nějakou nebezpečnou nemoc. A je-li partner starší 15-ti let, je to z jeho strany trestný čin. Je už pak jen na ní, jestli to riskne. Tolik rozumu by snad mít mohla, aby chápala, na jak tenký led se pouští.

    superkarma: 0 26.02.2006, 16:18:43
  19. avatar
    [208] Kekka [*]

    Mně se ten článek nějak nezdá. Za prvé je jak opsaný z časopisu Girl, za druhé už vidím , jak otec poskytuje rozhovor ženskýmu časopisu o tom, jak mu někdo spsknul dceru a za třetí tohle nepsala čtrnáctiletá holka.

    superkarma: 0 26.02.2006, 14:05:55
  20. avatar
    [206] peguša [*]

    carlo: Právě proto, že jsem o životě prd věděla, nelezla jsem s nikým do postele. Myslím, že v době, kdy si každá puboška může v "holčičích časopisech typu Dívka, Bravo Girl a podobně, přečíst, jak to v intimním životě chodí, jaká je vhodná antikoncepce. Může být nakonec ráda, že je "jen" těhotná. Taky mohla čapnout AIDS, nebo nějakou jinou pohlavně přenosnou chorobu. Ve 14 je opravdu na diskotéky hodně brzo, ale asi je jiná doba. Kde jsou časy odpoledních čajů, o kterých mi vyprávěla moje máti. Faktem je, že já šla na svou první diskotéku v osmnácti a do deseti jsem musela být doma. Nakonec jsem to ukecala do půl 11, ale víc ani ň. Je jiná doba, kámošky holka taky chodí na "diskošku" od 14 nebo 15 let. Kdyby jí máma nepustila, je mezi kamarádkami odepsaná, prostě OUT.

    superkarma: 0 26.02.2006, 11:27:40
  21. avatar
    [202] Suzanne [*]

    Mab: to by některé ženy začaly brát HA v padesáti

    superkarma: 0 25.02.2006, 22:06:28
  22. avatar
    [201] peguša [*]

    Mab: Myslím, že tak docela pravdu nemáš. Mě se cyklus neustálil do pětatřiceti let. Mezitím jsem povila dvě děti a pořád byl cyklus nepravidelný a s velkými bolestmi. Když jsem málem zkolabovala po zavedení tampónu (poprvé v životě jsem ho použila, jelikož jsme byli na horách s dětmi a já jako obvykle "lila" jako blázen), řekla jsem svému doktorovi, co se s tím dá dělat? Dostala jsem antikoncepci a od té doby naprostá pravidelnost téměř na hodinu, bez bolestí a daleko slabší krvácení. Neumím si představit, že bych musela HA přestat používat. Takže upravit se tím cyklus dá na 100% a co se týká plodnosti, tak u dnešních léků je tak nízká hladina hormonů, že není problém otěhotnět ihned po vysazení, i když se doporučuje tak 2 měsíce počkat.
    Já bych u mladých děvčat nebyla pro HA z jiného důvodu. Takové děvče si řekne, že je pod práškama a tak nepoužije prezervativ. A v tom je velké riziko. HA jí před pohlavně přenosnými nemocemi a neochrání, zato prezervativ ano. A k tomu ochrana před těhotenstvím. Čili jednoznačně se stavím za prezervativy. A pokud ho chlap nechce, ať si to udělá sám.
    Mimochodem, HA pomáhá i při horším průběhu akné u mladých dívek, i z tohoto důvodu bývá předepisována.

    superkarma: 0 25.02.2006, 21:23:30
  23. avatar
    [200] *Kotě* [*]

    Stes: ž-in není server určený k poučování puberťaček, od toho je tu Bravo girl a Super dívka

    superkarma: 0 25.02.2006, 21:23:02
  24. avatar
    [196] Jeremi [*]

    Vivian: Přesně - já začala brát HA v 21 letech a o pravidelnosti MC jsem si teda tehdy mohla nechat jen zdát.

    superkarma: 0 25.02.2006, 17:14:26
  25. avatar
    [195] Vivian [*]

    Mab: po ustálení cyklu? Kolik žen (natož mladých holek) má ustálený cyklus? Pokud má někdo problémy s nepravidelností MC, pak s mu srovná právě po HA.

    superkarma: 0 25.02.2006, 16:59:48
  26. [194] Tobbi [*]

    Mab: Částečný souhlas. Spíš by se měly dětičky (patnáct a víc) naučit, že "hubička nedělá Kubíčka". Když už chtějí sexovat, co je špatného na vzájemné masturbaci nebo orálnímu sexu? Spíš si myslím, že to ku prospěchu věci. Naučí se poznávat svoje tělo a první sexuální zážitek nebude pro leckterou holku tak traumatický.

    superkarma: 0 25.02.2006, 16:19:57
  27. avatar
    [193] Mab [*]

    Vůbec se mi nelíbí móda předepisovat mladým holkám HA. HA by se měla předepisovat asi až dva roky po ustálení cyklu. Protože dívky začínající menstruovat nemají zaběhlý hormonální cyklus, dostanou-li HA, tak se jim cyklus nesrovná a pak mají potíže, když vysadí (nemůžou otěhotnět, bolestivé a nepravidelné menses...)Kondom je fakt lepší, tedy když už to musí být. Nejlepší antikoncepce je žádný sex.
    HA může lékař dítěti napsat, je-li to pro jeho zdraví se souhlasem rodičů, ale měla by to být výjimka. Ale část lékařů se k tomu staví tak, že je lepší HA než těhotná dívčina.

    superkarma: 0 25.02.2006, 15:45:45
  28. avatar
    [192] Stes [*]

    Taky si myslím, že článek to děvče samo nepsalo, ale také nechápu, proč by se to nemohlo stát. Ale docela mi pobavily ty řeči o antikoncepci. Když si člověk na Ž-I přečte několik článků s tématem sexu, tak jsem se nikde nedočetla o použití kondomu či HA. Pisatelky většinou píší, že mají rády, když jdou na to pěkně zostra a pak možná tytéž "milovnice" tady dávají "ne"zkušené holce pěkně ostré rady. Nesouhlasím s tím, co udělala, ale neodsuzuju jí. Když se to vezme z jiného hlediska, pořád lepší to dítě mít dřív než pak do toho ne a ne spadnout. Hodně

    superkarma: 0 25.02.2006, 15:19:58
  29. avatar
    [190] narciska [*]

    Redakce, to myslite vazne?

    superkarma: 0 25.02.2006, 10:17:55

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [189] sahleb [*]

    DAn 188 se projevil presne jak se dalo cekat. A taky to dobre vyjadruje postaveni zen v nasi spolecnosti. Muzi mohou absolutne vse bez jakehokoli svedomi a zodpovednosti a zena (spis dite) je blba a popripade pobehlice. Jsme stale ve stredoveku. Jsem zvedava kolik takkovych pripadu ma ten pan na svedomi. V podstate se jedna o nedospeleho a zakomplexovaneho jedince. neumi si poridit ani tu nejlacinejsi a nejdostupnejsi antikoncepci. Zena a jeho vlastvni budouci dite mu z a to nestoji.

    Spravne by ten hoch mel jit do vezeni (doufam ze se na to dostane)a platit nejmin 5 tisic mesicne na dite. A to minimalne, pak se o nej povinne starat 3 dny v tydnu i v noci a v nemoci. Chodit pekne po praci do skolky ho vyzvednout A pak na nej prat ...atd.

    superkarma: 0 25.02.2006, 10:10:31
  2. [188] eve69 [*]

    dobře ti tak,můžeš si za všechno sama,a taky ve 14letech nemáš co dělat na diskotéce!Každý svého štěstí strůjce.

    superkarma: 0 25.02.2006, 08:29:26
  3. [184] Tobbi [*]

    Bóbika: Moji rodiče (policisté) mě vychovávali na fotkách feťáků ze soudních (pitevních) spisů a doteď jsem v životě na nic nesáhla. Jednu zvláště brutální fotku mám před očima ještě teď. Perníkář už neměl kam, tak si bodal pod jazyk. Jenže k tomu i hulil a kouřil a jeho sliznici se to moc nelíbilo... Ten nádor byl jak ořech

    superkarma: 0 24.02.2006, 23:04:35
  4. [181] Tobbi [*]

    Bóbika: Pouštěj mu ty děsivý filmy
    Ne, já myslím, že snad dneska už každý puboš chápe, co a jak. Leč důvěru bych vkláala spíše do holek. Známe svoje lidi, klukovi se splaší hormony a jdou nějaké ideály stranou.
    Na druhou stranu, nikdo z mých vrstevníků zatím mimi nemá, pokud vím. Vlastně jedna (22 let, to není zase tak hrozné)

    superkarma: 0 24.02.2006, 22:41:14
  5. [180] Tobbi [*]

    Bóbika: Když já poprvé spala s klukem, tak byl kondom + prášky. Tady nejde o nějaké poslouchání rodičů, ale o zbytek života. Po všech těch přednáškách, varování a osvětě bych to fakt na náhodě nenechala.
    Nejlepší varování byly ty filmy z osmdesátých let, které znázorňovaly mladá manželství uzavřená pod tlakem rostoucího břicha.

    superkarma: 0 24.02.2006, 22:37:31
  6. [177] Tobbi [*]

    Avilka: Ségra byla natáboře jako vedoucí a načapali jednu tábornici jak provozuje orál klukovi. Na tom by nebylo zase nic tak dramatického, kdyby jí nebylo patnác a jemu čtrnáct. To je totiž taky pohlavní zneužití, i když chlapec se asi znežit necítil Ale kde není žalobce, není soudce. Nikdo to nenahlásil. Kdyby jo, tak by se to taky šetřilo

    superkarma: 0 24.02.2006, 22:33:11
  7. [175] Tobbi [*]

    Akra: Hm, ti do toho tedy bouchli brzo. Mělas štěstí, že synkovi bylo taktéž pod patnáct, to mohl být ještě malér navíc (k tomu maléru)...

    superkarma: 0 24.02.2006, 22:30:03
  8. [174] Tobbi [*]

    Avilka: Policie obvykle není ani u toho, když se vraždí (krade, loupí) a přesto hledá vrahy (zloděje, lupiče)... Jednou je to trestný čin a to se šetřit musí. I když si lidi myslí, že stačí, aby holka řekla, že "neví, kdo to byl". Obvykle za to nejsou moc sazby, ale stejně by před soud šel. Kdyby se to tedy skutečně stalo...

    superkarma: 0 24.02.2006, 22:24:22
  9. avatar
    [173] danae [*]

    Jeremi:

    superkarma: 0 24.02.2006, 21:39:01
  10. avatar
    [172] Libča [*]

    me to prijde jako desne super vymysl.... tenhle pribeh.. sorry...

    superkarma: 0 24.02.2006, 21:34:20
  11. avatar
    [171] Jeremi [*]

    Biankkka: No, ono HA není jediný druh antikoncepce, víš?

    Avilka a ostatní nevěřící Tomášové: Mimo jiné mi přijde podezřelé, že slečna začala zvracet až v době, kdy už bylo na přerušení pozdě. Tj. tak zhruba v době, kdy se většině těhotných konečně udělá dobře.

    Libča: To prý byla ODPOLEDNÍ diskotéka.

    superkarma: 0 24.02.2006, 21:07:41
  12. avatar
    [170] Libča [*]

    kdyz date 14 lete holce antikoncepci aby si mohla uzit jeste par let detstvi a nezkazila si ho nekdo to tu psal.. sorry ale detstvi a sex me osobne k sobe nepatri..... tot vse
    to ze to tak dopadlo.. nevim ale 14 letou dceru bych na diskosku nepoustela... vsechno je ted nejak moc brzo.... nevim mam na tohle jiny nazor...

    superkarma: 0 24.02.2006, 20:36:41
  13. avatar
    [169] Akra [*]

    Katko,držím ti pěsti,ať to všechno dobře dopadne .Babičko Jitko a dědo Josefe ZVLÁDNETE TO!Stojí to za to!My jsme na to byly dvě rodiny,které táhly za jeden provaz ale vy to zvládnete-určitě i samy! A věřte,je nás víc mladých babiček a dědečků,nejste samy.

    superkarma: 0 24.02.2006, 20:16:14
  14. avatar
    [167] Akra [*]

    Dámy,věřte! Já mám doma 16,5letého otce 2.5letého vnuka s 16.5letou makou.Děti byly poučeny a pak z nich vylezlo,že si mysleli-napoprvé se to stát nemůze a já bláhová si myslela,ba ani ve snu mě nenapadlo,že by pomysleli na sex.Manžel se skoro zhroutil,bylo vyšetřování,soudy,matka maminky byla na mateřský.
    A dnes? Rodiče ráno do školy,potom starost o syna,škola a klape to!Prcek chodí do školky,rodiče předčasně vyzráli a my prarodiče pomáháme a v duchu jim fandíme AŤ VÁM TO VYJDE!!

    superkarma: 0 24.02.2006, 20:01:28
  15. avatar
    [166] Avilka [*]

    Tobbi: Myslíš, že polícia bola pri tom, keď súložili??

    superkarma: 0 24.02.2006, 19:57:31
  16. avatar
    [165] Avilka [*]

    Jeremi: Možná preto, že si to niekdo vymyslel, kdo nemá fantáziu. Úž vidím, ako tatko bude poskytovať interview ...

    superkarma: 0 24.02.2006, 19:56:13
  17. avatar
    [164] Tomíška [*]

    Já mám názor jako Jeremi

    superkarma: 0 24.02.2006, 19:17:50
  18. [162] Tobbi [*]

    Hm, až na to, že kdyby se to skutečně stalo, tak má doktor povinnost nahlástit pohlavní zneužití, což udělá. A tatínka by jim našla policie, vidět dítko by mohl u soudu.
    Představa, že když dívka nedá podnět ke stíhání nebo prostě řekne "já nevím, kdo to byl", žádné vyšetřování se konat nebude je veskrze naivní
    Měli si vymyslet patnáctiletou maminku, tam by tenhle problém odpadl

    superkarma: 0 24.02.2006, 19:07:04
  19. avatar
    [161] o. u. [*]

    No, taky mám pocit, že to nepsala 14 letá holčička

    superkarma: 0 24.02.2006, 18:17:39
  20. avatar
    [160] Jeremi [*]

    Proč jsem podezíravá a nechce se mi věřit pravdivosti toho článku? Do prčic, aspoň si to vymýšlejte trochu věrohodněji, redakce!

    superkarma: 0 24.02.2006, 17:55:29
  21. avatar
    [159] edith1975 [*]

    Chudák holka i rodiče. Tohle jim tedy nezávidím. Ale postavili se k tomu čelem. Mají můj obdiv. A držím jim palce, aby vše zvládli, protože to bude těžké.

    superkarma: 0 24.02.2006, 16:48:10
  22. avatar
    [158] Avilka [*]

    To je snaď inšpirované Fantucim, ktorého dcéru niekdo opr...odzadu keď utierala stoly v reštike a na dotaz, kdo je otec len odpovedala: Ja nevím, já jenom stírala.

    superkarma: 0 24.02.2006, 16:25:47
  23. avatar
    [157] peguša [*]

    gufca: 139 Aha, tak ono na tom není nic strašného, když čtrnáctileté dítě a v tomhle věku to jednoznačně psychicky dítě ještě je, čeká miminko? Tady jednoznačně selhala prevence, jsou prostě pořád ještě lidé, kteří se o sexu a věcmi s ním souvisejícími stydí mluvit. Pak to dopadne takhle. Není vždy jednoduché vzít na sebe roli maminky-babičky. Co když má Katčina mamka dobrou práci, kterou si teprve teď, když už si myslela, že je Katka rozumná a samostatná, může dovolit. Co když se chtěla teď, po letech starání se o dítě, začít realizovat a místo toho se třeba ve čtyřiceti znovu uváže k miminku. Já vím, jsou ženy, které si v tomto věku pořídí "benjamínka", ale ty se k tomu rozhodnou samy, ale tady není na rozhodování protor.
    Takže je to taková rodinná katastrofa, na které svůj velký díl viny nesou i budoucí prarodiče, ale nejde to zlehčit srovnáním s umíráním.
    Sama si neumím představit, že bych se v pětačtyřiceti měla znovu začít starat o mimčo, který by si někde "upícha" moje dcera. Nenechala bych jí na holičkách, to vím určitě, ale za velký problém bych to považovala každopádně. A taky za své osobní selhání ve výchově. Snad mě naše dcery do podobné situace nikdy nedostanou.

    superkarma: 0 24.02.2006, 15:59:10
  24. avatar
    [156] Ch.Z. Kochanská [*]

    Meander kde jsi??? 154. Ty to necháš jen tak?

    superkarma: 0 24.02.2006, 15:44:08
  25. avatar
    [155] femme [*]

    tak to jim teda nezávidím, ani jednomu

    superkarma: 0 24.02.2006, 15:36:31
  26. [154] yvet [*]

    Nechapu, ze tady jeste vubec nekdo uverejnuje svuj pribeh, trapeni, problemy. Ten, kdo to udela, musi byt zrejme masochista, protoze misto pochopeni, rady, povzbuzeni tady sklizeji jen posmech, pohrdani Zeny-in jsou prece dokonale, tem se nic takoveho stat nemuze, ty maji vse pod kontrolou a tak nemaji slitovani s temi, ktere dokonale nejsou
    Jinak jeste jednou ke clanku, je to blbe, co se stalo, dalo se tomu zabranit, ale zase to neni tragedie, muzou se stat horsi veci. Preji

    superkarma: 0 24.02.2006, 15:29:08
  27. avatar
    [147] Ch.Z. Kochanská [*]

    eleonora.k: a v neděli po kostele byste si v dederónových šatečkách a celé voňavé od indulóny šly sednout do cukrárny...
    krásnej život, fakt je co závidět...

    superkarma: 0 24.02.2006, 14:33:00
  28. avatar
    [143] pujka [*]

    Copak není všude dost prevence...prášky, gely,kondom...Já bych teda svoje potomstvo poučila co nejdříve. Poprvé jsem spala s kluke v 17ti letech a myslím, že jsem o nic nepřišla, táta mě na prázdniny od 15 vypravoval krabičkou kondomů abych s něčím nepřijela
    Podpora rodičú je strašně důležitá...budu fandit ať to vše dobře zvládnete

    superkarma: 0 24.02.2006, 13:58:15
  29. avatar
    [142] kareta [*]

    katka je zlatáááá

    superkarma: 0 24.02.2006, 13:13:12
  30. avatar
    [140] korytar [*]

    eleonora.k: ale práce topiče neobnáší sedět v kotelně a házet tam uhlí.Sedí u pc a hlída hodnoty na kotly.Někdy ho najede,toť vše.Tak nevím jestli vyměni práci za sklárnu však co,já ho donutím,když to přináši to ovoce

    superkarma: 0 24.02.2006, 12:48:29

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme