Zdraví

Jdu do toho. Kdo jde se mnou?

A je to tady. Nový rok. Předsevzetí si nedávám, protože vím, že je stejně nikdy nedodržím. Ale jednu životní změnu bych konečně chtěla nastartovat. Nekompromisně a se skálopevným rozhodnutím jsem dospěla k závěru, že letos se mi to opravdu podaří. Co? No přece zhubnout!

Po letech, kdy jsem si říkala, že od prvního … od pondělí … od zítřka … po nemoci … od září … od března … po Vánocích atd., jsem se dostala do stadia, kdy jsem si řekla, že začnu TEĎ HNED!

V první eufórii jsem si vytyčila smělé cíle. Nejsem zrovna troškař, a tak jsem se v duchu velkoryse rozmáchla. Musím říct, že mě vlastní představy docela vyděsily.
Naplánovala jsem si totiž tak radikální změnu svého životního stylu, až se mi podlomila kolena. Bylo mi jasné, že každý den hodinu cvičit a hodinu rychlé chůze spojené s tvrdou askezí stran příjmu potravy vydržím možná týden, dva a jako již milionkrát předtím skončím opět u tabulky s čokoládou a ukonejším sama sebe tím, že hlavní je, že jsem v podstatě hodná holka.

„Tudy cesta nevede,“ moudře jsem usoudila a podívala se na celý problém reálněji.

Ujistila jsem se, že nechci trhat rekordy, ani za dva měsíce oslňovat své okolí náhlým nabytím pružného, štíhlého těla. Chci něco jiného. Dostat se do formy, lépe se cítit a taky … koupit si v létě nějaké pěkné šatečky, ve kterých nebudu vypadat jako velryba.

A tak stojím na prahu tohoto velkého rozhodnutí a dělám první krok. Směle a odhodlaně a trochu i s obavami.

A jelikož vím, že s podobnými pocity a problémy nejsem zdaleka sama samotinká, napadlo mě, že bychom se zde mohly vzájemně podporovat. Jestli je na tom některá z vás podobně jako já, nestyďte se a připojte se.
Nebojte, nebudeme zveřejňovat své váhy ani míry. Naše snažení by mělo být zaměřené na postupné změny v našem stravování a /ne/pohybování se. Budeme se společně radovat z prvních úspěchů a podporovat se při případných neúspěších. Vzájemně si poradíme fígle, finty či recepty na nekalorická jídla a vypovídáme se ze svých pocitů. Protože hlavní je vydržet.

Každé úterý vám napíši, jak jsem si vedla v uplynulém týdnu a slibuji, že budu opravdu poctivá. Také mám v plánu oslovit odborníky, kteří se zdravým způsobem života zabývají, aby nám poradili, vysvětlili a pomohli orientovat se v našem nelehkém úsilí.

Takže hozená rukavice na tento týden zní: vynechání sladkostí, brambůrek a všelijakých jiných pochutin a poslední jídlo v 17:00 hodin. To jsem na sebe zvědavá. :o)) No, však se příští úterý dozvíte, jak se mi dařilo.

Ale, děvčata, nenecháte mě v tom samotnou, že ne? :o))  

       
   
06.01.2004 - Zdraví - autor: Jaroslava Machálková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [272] Dášule [*]

    Proti chuti na sladké je teď v lékárnách sprej. Nastříkáš, nepozřeš. Sladké je hnusným. Nemohli bz to dělat na jídlo vůbec?

    superkarma: 0 19.01.2004, 13:39:54
  2. avatar
    [263] k@tchabinka [*]

    Máňa-opice: byt vdana neni zadna vyhra mila monkey:) uzivej si svobody ve vetvich :)

    superkarma: 0 07.01.2004, 16:26:05
  3. avatar
    [262] k@tchabinka [*]

    237.Lotka: no to teda rika ta prava čeče průhledná :)

    superkarma: 0 07.01.2004, 16:22:40
  4. avatar
    [261] Kocicka [*]

    já jdu taky do toho!!!takže v uterý se budu těšit!!!

    superkarma: 0 07.01.2004, 15:42:43
  5. avatar
    [258] Exupery [*]

    Myslím, že nejíst po 17. hodině můžou akorát skřivani, kteří chodí spát v devět. Jinak je to blbost. Ale hlavně si myslím, že stačí nejíst odpoledne sacharidy, tj. přílohy, sladký, ani ovoce, ale zelenina a bíkoviny jsou v pohodě. Sice mi to řeklo, že mám přibrat 12,5 kg, ale naprosto chápu slabou vůli. Taky jsem si už tisíckrát řekla, že po půlnoci jíst nebudu, ale skoro denně to porušuju

    superkarma: 0 07.01.2004, 13:32:17
  6. avatar
    [251] Fifinka [*]

    Irena1: já nemusím ani čtyřky, ale takový úplně malý jedničky by mi úplně stačily

    superkarma: 0 07.01.2004, 09:43:14
  7. avatar
    [250] aninas [*]

    Za celou dobu pobytu v CR jsem pribrala 1 kilecko - zato TED je to daleko horsi
    A jeste porad je dost jidla, ktere se musi sporadat a ven se jit neda a ....

    superkarma: 0 07.01.2004, 04:04:22
  8. avatar
    [249] aninas [*]

    Merylusko - a do saticek uz se vejdes? Tak sup a je tu o duvod vic

    superkarma: 0 07.01.2004, 04:00:00
  9. avatar
    [247] Irena1 [*]

    Korálek: to je teda pech, takovej krásnej názor a vkus a taky zatraceně mladej

    superkarma: 0 06.01.2004, 23:23:19
  10. avatar
    [246] Irena1 [*]

    a taky vemte v potaz vaše ňadra, ony třeba čžtyřky určitě váží víc než nulky, ale přijít byste o ně kvůli BMI nechtěly, ne?

    superkarma: 0 06.01.2004, 23:22:04
  11. avatar
    [245] Ťapina [*]

    Shirly: Pohlaví - asi je to dělané na ženy, když je to tady. Ale věk je důležité kritérium, to máš pravdu.

    superkarma: 0 06.01.2004, 21:54:52
  12. avatar
    [244] Vivian [*]

    *Kotě*: souhlas (jak píšeš o tom procentu tělesného tuku a hmotnosti svalů)... i když, nemáš děti, tak co to tady vlastně plácáš?

    Ivanka: taky souhlas... i já jsem si BMI nechala jednou počítat i v jiném programu a tam je ta tolerance o dost jiná... ale ten prográmek se myslím ptal taky na pohlaví a možná ještě na něco... prostě zohlednil víc faktorů...

    superkarma: 0 06.01.2004, 21:54:02
  13. avatar
    [243] Léthé [*]

    Meryl, tak já se taky přidám. Vánoce a pracovní volno mě taky vykrmilo. Jsem se zrovna dnes zhrozila před zrcadlem ,to když jsem si na sebe natáhla plavky...holka,jde to semnou z kopce. Nutně potřebuji i posilovat ,což bude asi momentálně problém....v zimě se líná jak veš .Takže ještě si tu dopiji zrovna otevřenou láhev vína ,dojím své feferonkové brambůrky a od zítra "Už budu hodná dědečku" .

    superkarma: 0 06.01.2004, 21:52:55
  14. avatar
    [240] Lotka [*]

    Moje BMI je taky pěkně trapný, chce, abych přibrala 5 kilo

    superkarma: 0 06.01.2004, 21:36:28
  15. avatar
    [237] Lotka [*]

    Fifinka: katchabinka: co vy, zdechliny, tady vůbec děláte?

    superkarma: 0 06.01.2004, 21:21:56
  16. avatar
    [236] Ťapina [*]

    Ivanka: Je to tak a to rozmezí je tady docela široké. Mně to napsalo, že mám zhubnout sedm kilo a přitom jsem ještě v normě. Té potřebě hubnutí věřím víc

    superkarma: 0 06.01.2004, 20:20:31
  17. avatar
    [235] abru [*]

    mamina:
    Moc dík za odpověď, ani jsem si toho nevšimla, že najednou zmizel z reklam a tak, předtím ho přece bylo všude plno. Až teď mě to zarazilo, že se za ním chystala ta Růžičková do Kambodže.

    superkarma: 0 06.01.2004, 20:17:25
  18. avatar
    [234] Ivanka [*]

    Lorain: Fifinka: Máňa-opice:
    Ono vám to totiž napíše ideální váhu, kdy je vaše BMI přesně na polovině mezi nadváhou a podváhou. Mě to třeba při výšce 172 cm napsalo 64 kg, tedy mám zhubnout 13kg! Ale mám na BMI prográmek, kde mám normální váhu i při 73 kg!!!
    Při 64 kg, budu mít BMI necelých 22 a při 73kg mám BMI 24,68, což není nadváha.
    Myslím, že si to člověk taky musí přihlédnout k tomu jak se sám cítí. Já mám dost těžký kosti, takže už při 68 kg vypadám dobře, při 64 kg ze mě asi polezou kosti

    superkarma: 0 06.01.2004, 20:11:45
  19. avatar
    [233] mamina [*]

    abru: Středa tady před nějakou dobou všechno prodal, i když ten jeho ústav nese pořád jeho jméno a je v Kambodži, kde taky podniká "v sádle"

    superkarma: 0 06.01.2004, 19:43:39
  20. avatar
    [232] *Kotě* [*]

    Lorain: já jsem už dlouho přesvědčená, že BMI je velmi zkreslující měřítko toho, jakou má člověk postavu. Měření BMI nemá smysl bez doplňkového měření procenta tělesného tuku.

    Můj manžel se věnuje kulturistice (dřív naplno, teď už jen na udržení kondice) a vím od něj, že jsou kulturisté, kteří měří 170 cm a váží 100 kg. Podle indexu BMI trpí těžkou, rozvinutou obezitou. Je to samozřejmě nesmysl, protože svaly jsou zhruba 1,5 krát těžší než tuk a oni mají jen samé svaly a tuku minimum.

    Tentýž problém platí u člověka s těžší kostrou, než je obvyklé... mohla bych pokračovat ještě dál. Index BMI je dobrý orientačně, ale za autoritativní posouzení, jak na tom je, by ho nikd považovat neměl.

    superkarma: 0 06.01.2004, 19:10:28
  21. avatar
    [231] abru [*]

    Je to trochu mimo, ale svého času jsem párkrát nalítla dr. Středovi na ty jeho myostimulátory a Body fit a tak. Na jednu stranu mi to svaly trochu zpevnilo, taky byly tehdy mladší. Jen, že jsem v souvislosti s úmrtím té Růžičkové, která pro něj dělala reklamu, teď někde četla, že se ho chystala navštívit v Kambodži? Nevíte některá, kde se tam vzal? Nějak o něm už dlouho nebylo slyšet, jsem si uvědomila?

    superkarma: 0 06.01.2004, 19:10:26
  22. avatar
    [228] Vivian [*]

    Máňa-opice: no tak kéž by jí to vydrželo...

    medved: cvičení je pozitivní v každým případě. A i když neomezíš jídlo a cvičíš, má to vliv minimálně na zpevňování svalových skupin a příznivě to ovlivňuje stav srdečně-cévní soustavy, takže to rozhodně není k ničemu, ani když nechceš hubnout a neomezíš příjem potravy... podle mě.

    *Kotě*: no to teda koukám, že to není jen můj problém my jsme tady taky dvě sůvičky, přesně jak píšeš, chodíme taky spát nad ránem... taky ten režim máme upravenej podle toho... a vyhovuje, je nám fajn To s tím nejezením po 17 či 18 hodině je nesmysl i pro člověka s běžným režimem dne, jak už zde zaznělo, ale my, co máme ten režim úúplně jinej, si ho prostě musíme upravit tak, aby nám to vyhovovalo.

    superkarma: 0 06.01.2004, 18:49:46
  23. avatar
    [227] Lorain [*]

    No, ja ten BMI taky moc nechapu, vypocitalo mi to 18,52 a doporucilo pribrat 8,4 kila. Skutecne si nedovedu predstavit, jak bych potom vypadala. Ted jsem normalni, prijde mi stihlejsi - nahore vic, ale s vetsim rozsedenym zadkem a stehnama. Mam 164 cm a 50 kilo, konfekcni velikost nahore vetsinou 36, dole 36 nebo 38 (podle strihu) a myslim, ze opravdu lehky kosti, takze s osmi kilama nahore bych nebyla asi tlusta, ale rozhodne ne idealni...
    Mam kamaradku, ta ma asi 168 cm, ma pres sedesat kilo a kdyby nebyla vetsi, muzem nosit stejny veci - treba tricka, kosile a sukne jsme si na vejsce vesele pujcovaly. Proste ma tezsi kosti, ale je ji videt kazdy zebro a tenhle program by ji doporucil nevimco zhubnout...

    superkarma: 0 06.01.2004, 18:29:59
  24. avatar
    [226] Sonne [*]

    *Kotě*: Jsme na tom úplně stejně, taky by mě tohle zajímalo, protože i já dokážu bez problémů "ponocovat". (Nanilka mé noční brouzdání na Ženě-in může potvrdit. Viď, Nani?)

    superkarma: 0 06.01.2004, 18:26:54
  25. avatar
    [225] Sonne [*]

    Všem hubnoucím držím palečky, jde to, když se chce!!! A není to zase tak složité, jen to chce důslednost...

    superkarma: 0 06.01.2004, 18:20:44
  26. avatar
    [224] *Kotě* [*]

    Já bych taky potřebovala zlepšit kondici jako sůl... cvičit, cvičit a hlavně posilovat, mám svaly jak tvaroh... takže se k Merylce asi taky přidám a pokusím se dostat trochu do formy. Jen technický dotaz k tomu jídlu po 17. hodině: já jsem sova, největší mozková aktivita pro práci mi začíná tak kolem deváté večer. Pracuju většinou tak do dvou do tří, pak ještě hodinku čtu nebo tak, takže spát chodím klidně i ve čtyři ráno. Co s tím? Kdybych jedla naposled v pět, tak v jedenáct večer padnu vyčerpáním. Nedoporučil by spíš někdo, kolik hodin před spaním je potřeba nejíst?

    superkarma: 0 06.01.2004, 18:14:44
  27. avatar
    [221] Fifinka [*]

    Máňa-opice: to jsme na tom stejně...já měřím 172 a vážím 55 kg

    superkarma: 0 06.01.2004, 17:47:54

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [220] medved [*]

    Exupery: no ale ja nepsala, ze je to recept pro ty co maji 50 kg, ale pro ty, co jsou opravdu TLUSTI...tak proste nejist je prvotni...cviceni je fajn a ja sama sportuju hodne a rada, ale na hubnuti ma vliv jedine pri omezeni jidla...jinak je to celkem na nic

    superkarma: 0 06.01.2004, 17:42:13
  2. avatar
    [219] Exupery [*]

    medved: Hmm, tak já si spíš myslím, že je prostě potřeba spálit víc kalorií než přijmout. A čím víc se na tom podílí cvičení než hladovění, tím líp, páč hladověním se ti nedostává vitamínů a minerálů a cvičením naopak posiluješ svaly a můžeš se pořádně (tím nemyslím hodně) najíst. Já třeba vážím 50 kg, ale nejsem spokojená se svojí postavou, mám špek na břiše a nebudu ho přece schazovat nejedením, už tak mám končetiny jak hůlky. Prostě musím začít cvičit. Četla jsem kolik hubenejch modelek má hrozně velký procento tuku, a to nakonec , zblízka vůbec nevypadá dobře i když jsou štíhlé.

    superkarma: 0 06.01.2004, 17:33:03
  3. avatar
    [217] Eva_CZ [*]

    medved: kdyz behas, nezeres, kdyz hrajes squash, totez, kdyz cvicis, totez - jsou proste cinnosti, ktere se s jidlem neslucuji.
    Je pravda, ze nemocni lide ve spitalech hubnou - ale jak vypadaji, chudaci? Ochable svalstvo a tak...
    No a kdo chce byt nejen jako proutek, ale chce i nerozkydanou postavu, ten se hybe...

    NEKOURENI : uz je to na par auditkach - malem jsem se udusila. Takze moc na vyber nemam.
    Samozrejme jsem na naplastech, jako jsem na nich byla posledne, budu 3 tydny na 21 mg nikotinu a pak jdu na step 2, taky asi na tri nedele a zaver je posledni krok, tam uz jsou naplasti s minimem nikotinu a pak nic.

    Znam lidi, kteri mi rikaji, ze ONI to zvladli i bez naplasti, OK, ale ja nechci byt jeste vetsi uzel nervu.
    Mam abstak.
    Pak znam ty, kteri to vzali do svych rukou a NA CO 3 tydny krok 1 - no uz hulej.

    STOLY - ja jsem na ne chodila. Nikdy me nebolely vic zada, nez po par hodinach, nevim, jestli jsem se tvarovala, ale co vim, ty prachy byly totalne vyhozene.

    Co se mi osvedcilo krome aerobiku nazivo uplne nejvic : kazeta s Olcou, cvicila jsem doma denne a vysledek jsem i videla - a nejen ja.

    Ted se davam na power jogu, tak jsem zvedava, ale to cviceni je kdyz uz nic, prijemne ( na rozdil od kalanetiky, ktera mi lezla na nervy ).

    Brisni tance - noooooooo, kdyz vidim ty, ktere je uz leta delaji, myslim si, ze je to uzasnej relax atd., ale s hubnutim....

    superkarma: 0 06.01.2004, 17:32:15
  4. avatar
    [215] Lorain [*]

    No, ja ten BMI taky moc nechapu, vypocitalo mi to 18,52 a doporucilo pribrat 8,4 kila. Skutecne si nedovedu predstavit, jak bych potom vypadala. Ted jsem normalni, prijde mi stihlejsi - nahore vic, ale s vetsim rozsedenym zadkem a stehnama. Mam 164 cm a 50 kilo, konfekcni velikost nahore vetsinou 36, dole 36 nebo 38 (podle strihu) a myslim, ze opravdu lehky kosti, takze s osmi kilama nahore bych nebyla asi tlusta, ale rozhodne ne idealni...
    Mam kamaradku, ta ma asi 168 cm, ma pres sedesat kilo a kdyby nebyla vetsi, muzem nosit stejny veci - treba tricka, kosile a sukne jsme si na vejsce vesele pujcovaly. Proste ma tezsi kosti, ale je ji videt kazdy zebro a tenhle program by ji doporucil nevimco zhubnout...

    superkarma: 0 06.01.2004, 17:27:45
  5. avatar
    [214] Vivian [*]

    Morgan: bez pohybu ztrácíš hlavně svalovou hmotu... jedině s pohybem se ztrácí i sádlo

    superkarma: 0 06.01.2004, 17:25:32
  6. avatar
    [213] abru [*]

    medved:
    No to víš, že nežrat je odjakživa ta nejúčinnější metoda, ale když je tak nepřitažlivá

    superkarma: 0 06.01.2004, 17:25:12
  7. avatar
    [212] Susina [*]

    Fifinka: no vidíš, tak to vůbec nevím, moc dík!!!

    superkarma: 0 06.01.2004, 17:19:52
  8. avatar
    [210] medved [*]

    ted na radiozurnalu probiha takova akce tezka sazka...lidi se vsadili kolik zhubnou a jsou kolem toho ruzne relace jak to udelat a tak...no a ted rikali neco, co je podle me zcela zrejme, ale hrozna malo se o tom mluvi
    HUBNUTI SE DA ZARIDIT JEDINE SNIZENIM PRIJATYCH KALORII...A CVICENI S TIM SOUVISI JEN OKRAJOVE....ono jit si na hodku zacvicit je fajn...ale za tu hodinu vypotite sotva suchou housku....takze kdyz si nekdo zacvici a pak se doma nacpe, tak je to cele na pytel...proste jist min je zaklad a cviceni je doplnek

    superkarma: 0 06.01.2004, 17:06:23
  9. avatar
    [209] Fifinka [*]

    Susina: na břišní tance je tu přece celé auditko..tady: http://www.zena-in.cz/auditoria/auditorium_osobni.asp?stranka=1&id=192

    superkarma: 0 06.01.2004, 17:00:59
  10. avatar
    [208] Susina [*]

    marcela.cl: nejsi z Prahy?? pojď na aquaaerobic..

    superkarma: 0 06.01.2004, 16:55:14
  11. avatar
    [207] Vivian [*]

    Vanda: i takový blbové jsou... než takovýho mít doma, to ať se radši fakt rozvede...

    superkarma: 0 06.01.2004, 16:54:32
  12. avatar
    [206] Fifinka [*]

    Vanda: já se tu snažím napsat Merylce a ostatním už celý den a pak přijdeš Ty a napíšeš to v jednom příspěvku ..já nevím, copak jsme všichni krásní a štíhlí jako ze žurnálu ? Jak se to říká: až hubený budou studený atd...

    Něco jinýho je nadváha, která vede k nadměrnému zatěžování kloubů, vysokému cholesterolu apod..ale vážně si myslím, že tyhle případy, co tak chodím na srazy ž-in se nám tu nevyskytují...a když tak velice ojediněle...

    superkarma: 0 06.01.2004, 16:54:02
  13. avatar
    [203] Kájina [*]

    Merylko a udelas nam i nejakou foto dokumentaci

    superkarma: 0 06.01.2004, 16:36:12
  14. avatar
    [202] Irena1 [*]

    a jinak Vanda má pravdu, když jsem byla štíhlá, tak se za mnou otočil snad každej chlap, pak jsem přibrala, ale měla jsem delší vlasy, tak to taky ještě šlo. A co jsem okudlaná, tak je to bída - když už, tak na mě jdou akorát zajíčci

    superkarma: 0 06.01.2004, 16:31:59
  15. avatar
    [201] Susina [*]

    Korálek: tak zkus aquaaerobic v YMCA, určitě se tam sejdem, o břišních tancích mi říkala kamarádka, že jsou někde v Maislovce,, musím se jí přesně zeptat.

    superkarma: 0 06.01.2004, 16:31:09
  16. avatar
    [199] Irena1 [*]

    Korálek: to je taky hezký..není brácha svobodnej?

    superkarma: 0 06.01.2004, 16:28:06
  17. avatar
    [196] Vivian [*]

    Nojo, normální... každýmu se líbí něco jinýho, záleží na tom, co máte doma Ale extrémem, kterej je dost ohavnej, jsou ženský (mezi náma snad nejsou), kterým je úplně jedno, jak vypadají a naivně se domnívají, že je bude mít jejich partner rád, ať budou vypadat jakkoliv. Takže klidně tloustnou, je jim úplně jedno, co mají na sobě, nestarají se o sebe a po letech manželství (partnerství) jsou svému drahému nakonec úplně lhostejné, protože ho dávno přestaly přitahovat.
    Takže říkám, ať jsme jaký jsme, tlustý nebo hubený, nepřestávejme se o sebe starat. Je přece hezký, když se ženská líbí a má z toho sama příjemnej pocit. Pokud se vašemu milovanému líbíte i s prdelkou, proč ne? Ale tlustá ženská může být, stejně jako hubená, ošklivá nebo krásná. To není jen o hmotnosti... podle mě.

    superkarma: 0 06.01.2004, 16:22:56
  18. avatar
    [194] Irena1 [*]

    Susina: jojo, můj kamarád vždycky říkal, že ženská bez zadku je jako dům bez oken

    superkarma: 0 06.01.2004, 16:18:44
  19. avatar
    [192] Susina [*]

    Vanda: doteďka si pamatuju reakci spolužáka, kterej, když jsem si na fakultě stěžovala, že mám velkou p..., tak řekl:" co si stěžuješ? Máš si na co sednout, je tě kam plácnout, tak co bys chtěla??" tak vám řeknu, že mi to udělalo docela radost a zvedlo sebevědomí.. Kdyby takovejch chlapů bylo víc..

    superkarma: 0 06.01.2004, 16:12:31
  20. avatar
    [190] Susina [*]

    Korálek: ahoj, fakt můžu doporučit aquaaerobic, začala jsem na něj chodit po zářijové operaci kolene - pohyby, které bych normálně na "vzduchu"neudělala, jsem ve vodě normálně prováděla, byla jsem z toho nadšená. A ještě mě přestaly bolet záda... tak to zkus.. nebo ten břišní tanec, co jsem tady zmiňovala, teda jestli v tvém okolí nějaké takové kursy jsou...

    superkarma: 0 06.01.2004, 16:11:00
  21. avatar
    [183] Hanela [*]

    Toni...to BMI si ani neměř, mně vyšlo takové šílené číslo, že a kdybych měla, tak bych si hned dala

    superkarma: 0 06.01.2004, 15:48:45
  22. avatar
    [182] emma [*]

    abraka: tak moje macecha zkusila nicorettový špičky (inhaluješ ze špičky plný nikotinový náhražky - nehoří to)....
    a už má rok závislot na nicorettový špičce!

    superkarma: 0 06.01.2004, 15:47:55
  23. avatar
    [181] sarobrouk [*]

    Eva_Fl: Pojďme se spolu radši bavit jak nekouřit než nejíst.

    superkarma: 0 06.01.2004, 15:38:46
  24. avatar
    [178] Fifinka [*]

    Irena1: já ho nepomlouvám já, mluvím pravdu..tohle mi vážně říká

    Toniniella: já byhc volila tady, abychom to BMI měly všechny počítaný z jendoho zdroje: http://www.zena-in.cz/bmi.asp

    superkarma: 0 06.01.2004, 15:25:45
  25. avatar
    [177] Irena1 [*]

    Aja: to bohužel není tak úplně pravda, třeba česnek miluju, ale jsem po něm jak angorák, prskám, kejchám, teče mi z nosu, nsáledně i ochraptím...a fakt mi to teda vadí

    superkarma: 0 06.01.2004, 15:12:10
  26. avatar
    [176] Aja [*]

    Tonka, www.flora.cz

    superkarma: 0 06.01.2004, 15:10:33
  27. avatar
    [175] Aja [*]

    Ireně nevadí, co jí chutná...

    superkarma: 0 06.01.2004, 15:10:10
  28. avatar
    [174] Exupery [*]

    Teda nejíst po 17. hodině, to bych umřela hlady. NIKDY To spíš jíst až od 17 hodin

    superkarma: 0 06.01.2004, 15:09:20
  29. avatar
    [173] Irena1 [*]

    Fifinka: zobu zyrtec a je mi fajn - mě nejvíc vadí koření a česnek a alkohol a šlehačka

    superkarma: 0 06.01.2004, 15:04:40
  30. avatar
    [172] Fifinka [*]

    Irena1: a Ty na svoje potravinový alergie můžeš vlašák?

    superkarma: 0 06.01.2004, 15:04:00

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme