Vztahy

Jarka vyměnila milence kvůli špatné erekci

S dalším příběhem k dnešnímu tématu přispěchala čtenářka Jarka. Její vyprávění je krátké a svěřuje se v něm, že vyměnila staršího partnera za mladšího, protože mu „nestál“.

V odvážném příspěvku čtenářky Jarky se dočtete, že potence pro ni byla důvodem k výměně milence...


Můj příběh není tak láskyplný a možná mě budete odsuzovat. Ale před léty jsem coby svobodná chodila se starším mužem. Po dvou letech mileneckého vztahu mi začalo vadit, že mu nestojí. Nechtěl to se mnou řešit a navíc dělal, jako by to bylo normální. Pak jsem potkala jiného muže, kterému vše fungovalo na jedničku. Dlouho to netrvalo a toho s problémy jsem pustila k vodě. Asi jsem se zachovala hnusně, ale je fakt, že jeho nestání urychlilo rozchod.

Jarka

Pozn. red.: Text neprošel jazykovou korekturou.

Téma den 2. března 2012: Poruchy erekce

  • Setkala jste se u některého ze svých partnerů s poruchami erekce?
  • Jak se poruchy erekce odrazily na psychice vašeho partnera?
  • A jak na vaší?
  • Našli jste společně řešení tohoto problému?
  • Myslel si váš partner někdy, že má poruchy erekce, ale vy jste to tak nevnímala?

Téma ožehavé, leč velice závažné. Poruchy erekce mohou se vztahem pěkně zamávat. Zajímá mě, jestli jste se někdy s tímto problémem u svého partnera setkala a jak jste ho řešila. A abychom byli diskrétní, nemusí jít o stávajícího partnera, pochopitelně. Pokud si budete přát přispět, ale nechcete zveřejnit svůj nick zde v magazínu, podepište příspěvek svým nickem a do závorky za něj napište: Anonym. Nick uvádějte zejména proto, že pro vás i tentokrát máme přichystaný pěkný dárek za jeden z příspěvků. Tím je volně prodejný potravinový doplněk na podporu erekceLiderin® (18 + 6 tablet) od Walmarku a knížku Mystický sex od A do Z- průvodce spiritualitou Východu i Západu, milostná inspirace, meditace, nejstarší mystérium (vydalo nakladatelství METAFORA - www.metafora.cz). Abyste měla šanci tento přípravek získat, musí váš příspěvek býd alespoň tak dlouhý, jako tento odstavec a do redakční e-mailové schránky dorazit nejpozději 2. 3. 2012 v 15.15 hodin.

liderin

   
02.03.2012 - Příběhy - autor: Jakub D. Kočí

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [57] Ewfka [*]

    Katka848 — #56 Souhlasím, že  problémy by se měly řešit. Clavin doma taky velmi dobře známe a s účinkem jsme spokojení. Manžel dlouho vydrží a milování je zase nádherné..Sml67

    superkarma: 0 18.04.2013, 14:22:36
  2. [56] Katka848 [*]

    Můj přítel je o dost starší a nikdy bych ho kvůli špatné

    erekci neopustila. My jsme tento problém vyřešili Clavinem, který mu doporučil

    kamarád. Sex si užíváme jako nikdy předtím.

    1. na komentář reaguje Ewfka — #57
    superkarma: 0 29.08.2012, 08:37:22
  3. avatar
    [55] pecci91 [*]

    já nevim mno, jako kdyby to nijak nechtěl řešit asi bych ho taky vyměnila:) sex není důležitý, ale myslim si, že bez něj to taky nejde

    superkarma: 0 13.03.2012, 11:06:56
  4. [54] Stáňa.R [*]

    S opuštěním partnera kvůli špatné erekci taky nesouhlasím! Manžel má občas tento problém taky a přece se proto nebudeme hned rozvádět! Třeba když si vezme Clavin na podporu erekce, tak je hned všechno OK a je po problému.

    superkarma: 0 08.03.2012, 11:35:03
  5. [53] Reni [*]

    To se rozhodla ho opustit a neřešit problém? To je káča.  Život není založený jen na tom. Sml68

    superkarma: 0 04.03.2012, 20:38:23
  6. avatar
    [52] Suzanne [*]

    ToraToraTora — #34 Říká se. Ale rozhodně to neplatí vždy.

    superkarma: 0 04.03.2012, 11:39:42
  7. [51] Trefa [*]

    Trefa.neni lepsi nez byt neverna,radeji to resit u lekare.

    superkarma: 0 03.03.2012, 22:52:34
  8. avatar
    [50] Krupová [*]

    Taky si myslím, že není co odsuzovat. Sex do vztahu patří a musím říct už omšelé pořekadlo, že je až na .... prvním místě. Jak si dva nevyhovují radějí jít od sebe. Navíc jsi neměla závazky, tak proč se do něčeho násilím tlačit.

    superkarma: 1 03.03.2012, 00:03:10
  9. avatar
    [49] Kytinkak [*]

    není co odsuzovat

    superkarma: 0 02.03.2012, 21:04:26
  10. avatar
    [48] vmarta [*]

    Ja si myslím že láska vo vztahu nebyla...tak není co dodat.

    superkarma: 0 02.03.2012, 20:20:28
  11. avatar
    [47] Audrey [*]

    risina — #36 Taky jsem to pochopila takhle. Prostě ho nechtěla hned poslat k vodě, měl jiné klady a časem jí došla trpělivost Sml80.

    superkarma: 0 02.03.2012, 20:11:38
  12. [46] pinokio [*]

    cilani — #25 já jsem neřekla,že dva roky,myslela jsem tím,že se na sebe,sotva se poznali,hned nevrhli

    superkarma: 0 02.03.2012, 18:40:20
  13. [45] Jala [*]

    Vůbec bych neodsuzovala. Jen by mě zajímalo pokračování, ale to nám asi Jarka nesdělí.

    superkarma: 0 02.03.2012, 17:09:25
  14. [44] free [*]

    Je potřeba aby si dva vyhovovali a tato věc k tomu patří.  Taky bych se tak zachovala. Ona je to sranda jednou dvakrát no ale pořád je to stresující.

    superkarma: 0 02.03.2012, 17:07:15
  15. avatar
    [43] Vera.Macík [*]

    Pokud vím, tak dříve nebyly takové finanční možnosti, jako jsou dnes a většina mužů měla přibližně stejné možnosti na výdělek. Pokud někdo chtěl více peněz, zařídil si legální nebo nelegální "vedlejšák". Takže láska byla také jiná, víc jsme si možná "užívaly" i "užívali". Sml67 Ostatní už se nějak dalo zařídit, i když to šlo hodně ztuha. Sml68

    superkarma: 0 02.03.2012, 16:15:08
  16. avatar
    [42] nugyna [*]

    kazdeho vec. A je lepsi to ukoncit driv, nez pozdeji. Hlavne kdyz to nechtel resit

    superkarma: 0 02.03.2012, 15:55:04
  17. avatar
    [41] tepito [*]

    Raději dřív než později...

    superkarma: 0 02.03.2012, 15:49:09
  18. avatar
    [40] LudPa [*]

    Těžko se dalo čekat něco jiného, že? Moc milionářů u nás není.

    superkarma: 0 02.03.2012, 15:31:39
  19. avatar
    [39] ladouch [*]

    Rozhodně Tě neodsuzuji, neudělala jsi nic špatného, asi bych se zachovala podobně.Sml22Sml22

    superkarma: 0 02.03.2012, 15:24:26
  20. avatar
    [38] saruz [*]

    A právě proto mám manžela ode mě mladšího,aby mi stačil. Sml30

    superkarma: 0 02.03.2012, 15:22:59
  21. [37] magic11 [*]

    Existuje i spousta daleko banálnějších důvodů rozchodu, tenhle zase tak nepodstatný není a může vliv na celé další soužití. Já bych to schválila .Sml22Sml22

    superkarma: 0 02.03.2012, 15:07:31
  22. avatar
    [36] risina [*]

    cilani — #25 Dá se na to dívat i jinak - dva roky se snažila s tím vyrovnat, zvažoval apro a proti, ale pak se rozhodla,že kvalitní sex je pro ni důležitá podmínka dobrého vztahu. Na tom nevidím nic špatmého.

    1. na komentář reaguje Audrey — #47
    superkarma: 1 02.03.2012, 15:03:20
  23. avatar
    [35] femme [*]

    nemyslím si, že ses zachovala špatně Sml24

    superkarma: 1 02.03.2012, 15:00:50
  24. avatar
    [34] ToraToraTora [*]

    Suzanne — #30 No nevím, říká se, že jako ryze sexuální vnímají vztah jen muži. Žena do vztahu vždycky motá city a tu polívčičku okolo.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #52
    superkarma: 0 02.03.2012, 14:53:04
  25. [33] dadma [*]

    Myslím si, jestli že jsi byla svobodná ,tak není co řešit.Lidi se rozcházejí kvůli různým věcem.

    superkarma: 0 02.03.2012, 14:30:28
  26. avatar
    [32] PBD [*]

    Trochu se v tom neorientujuSml30 tak sním chodila a nebo jen spala?

    Každopádně je to každého věc..ale já bych se starším chlapem bejt nemohla..a ne proto,že by mu nestál nebo tak..Ale prostě jinek svět,jinej přístup ke světu..jiná generace..to není nic pro mě..A slečny,co "chodí" s třeba o generaci starším chlapem,ty to dělají z lásky..z drtivé většiny z lásky k penězum..

    Moje spolužačka je vdana za muže,který je o rok starší jak jeji otec..mají 5 letou dceru(ne spolu)..a ona se modí za jeho prachy pro milence..prostě je to obyčejná vypočitavá kurva,co sním je jen kvuli prachum..

    superkarma: 0 02.03.2012, 14:14:08
  27. avatar
    [31] Lukáš Čejka [*]

    enka1 — #26 jen kdyby byl ten trezor otevreny, u zavreneho je jedno jestli stojis celem bo druhou stranou Sml54

    superkarma: 0 02.03.2012, 14:04:09

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] Suzanne [*]

    ToraToraTora — #5 pokud to byl "jen" milenec, tak o to přece jde, ne?

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #34
    superkarma: 1 02.03.2012, 13:56:45
  2. [29] Klára Křížová [*]

    cilani — #25 Třeba to za dva roky nabralo klesající směr Sml80..

    superkarma: 0 02.03.2012, 13:56:01
  3. avatar
    [28] ekleinovka [*]

    To jsou dneska tedy diskuze =D

    superkarma: 0 02.03.2012, 13:47:01
  4. avatar
    [27] ekleinovka [*]

    To jsou dneska tedy diskuze =D

    superkarma: 0 02.03.2012, 13:46:12
  5. avatar
    [26] enka1 [*]

    Lukáš Čejka — #23 Přímo čelem k trezoru a bez skrupulíSml24

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #31
    superkarma: 0 02.03.2012, 13:41:43
  6. [25] cilani [*]

    pinokio — #16 že by si dva roky nevšimla, že nestojí? Tomu se mi nechce věřit..

    1. na komentář reaguje Klára Křížová — #29
    2. na komentář reaguje risina — #36
    3. na komentář reaguje pinokio — #46
    superkarma: 0 02.03.2012, 13:28:03
  7. avatar
    [24] ekleinovka [*]

    Prece si nebude kazit život uz za mlada,to by si ublizovala sama sobě,tady bych odhodila parita se nazory někam.......

    Oprava puritanske nazory

    superkarma: 0 02.03.2012, 13:18:01
  8. avatar
    [23] Lukáš Čejka [*]

    átéčko — #22 treba mel obligace a cenne papiry, jak se k tomu postavit pak?( postavit myslim jako postavit, ne jako postavit, aby si nekdo nemyslel, ze na neco narazim Sml57)Sml54

    1. na komentář reaguje enka1 — #26
    superkarma: 0 02.03.2012, 13:14:10
  9. avatar
    [22] átéčko [*]

    ToraToraTora — #5 Přesně! Ve vzahu jde jen o to, jestli erekce je, nebo není. Ale pokud třeba nemá ani peníze, takSml53

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #23
    superkarma: 0 02.03.2012, 13:05:03
  10. [21] Saritka [*]

    Správně, když se k tomu i tak špatně stavěl.Myslím toho chlapaSml30Sml30

    superkarma: 0 02.03.2012, 13:02:50
  11. [20] Rikina [*]

    Danulka K. — #17 nejsem - ale jak řečeno, byl by to jiný příběh, sem se nehodí. Máš vzkaz.

    superkarma: 0 02.03.2012, 13:02:39
  12. [19] jithule [*]

    nikdo není dokonalý

    superkarma: 0 02.03.2012, 13:00:35
  13. avatar
    [18] Žofie [*]

    A má to, ňouma jedenSml22

    superkarma: 0 02.03.2012, 12:53:28
  14. [17] Danulka K. [*]

    Rikina — #14 žE JSEM TAK SMĚLÁ, OSUD KDYŽ MÍCHAL KARTY, ZAMÍCHAL TAKÉ CO SE TÝČE PENISU? jAKÝ BYL TEN DALŠÍ A JSI S NÍM DOSUD?

    1. na komentář reaguje Rikina — #20
    superkarma: 0 02.03.2012, 12:52:51
  15. [16] pinokio [*]

    Podle mě to ze začátku nevěděla, a prostě po dvou letech zjistila,že to nejde.Plno lidí má mravokárné kecy,ale nikdo není dokonalý,že?

    1. na komentář reaguje cilani — #25
    superkarma: 0 02.03.2012, 12:52:37
  16. [15] Lidus2003 [*]

    Koukam, že v dnešním světě už jde skutečně jenom o to jedno. Co takhle porozumnění, prožívání spolu dobrých i zlých chvil, povídání si?Když má někdo někoho skutečně rád, tak ho neopustí jenom kvůli tomu, že už to neni v posteli jako to bývalo.....

    superkarma: 0 02.03.2012, 12:52:35
  17. [14] Rikina [*]

    Takové věci se prostě stávají. Celkem tomu i rozumím, též jsme měla intimní vztahy s pánem o cosi starším, který navíc měl v minulosti úraz a to mohlo být, ale taky nemuselo, to už se nedozvím, jednou z příčin, proč mu to nešlo jak zamlada. Sml80 Ale ten to řešit chtěl a moc, hodně mu záleželo na tom, aby se to zlepšilo... jenže veškerá snaha měla výsledek spíše záslužný, než skvělý. Doktoři byli toho mínění, že všechno je funkční a problém je pravděpodobně spíše psychologický... a že to možná už lepší ani nebude. No, jsem potvora, když jsem potkala jiného, který mě okouzlil na první pohled, ani jsem se moc nebránila podlehnouti. Sml57 Na přechodnou dobu nastal stav všeobecné spokojenosti. Sml30 Pak osud zamíchal karty a všechno je dnes jinak, ale to už je jinej příběh.

    1. na komentář reaguje Danulka K. — #17
    superkarma: 0 02.03.2012, 12:48:24
  18. avatar
    [13] hubajda [*]

    nebude prece s nekym kdo me nevyhovuje to pak ten vztah neni ono bud vztah na 100% nebo nic

    superkarma: 1 02.03.2012, 12:47:17
  19. avatar
    [12] Lukáš Čejka [*]

    Aspon je uprimna, teda pokud to tak rekla i tomu muzi.

    A tak si dovolim uvest hlasku z meho oblibeneho filmu: To se cení, todlencto. Sml57

    superkarma: 1 02.03.2012, 12:44:53
  20. avatar
    [11] kobližka [*]

    Když jsi byla svobodná holka,tak na tom není nic špatného,Prostě sis našla takového,který ti vyhovoval.

    superkarma: 0 02.03.2012, 12:41:20
  21. avatar
    [10] Lubička [*]

    nemůžu pochopit proč ste byli spolu dva roky,když si nebyla spokojená v posteli,tak měl asi jiný tvrdý argument.

    superkarma: 0 02.03.2012, 12:39:16
  22. [9] FAXÍK [*]

    když to nechtěl řešit a bral to normálně, tak co s ním? nejlepší je si najít druhého a ten první ať se chytne za nos..

    superkarma: 0 02.03.2012, 12:32:55
  23. avatar
    [8] Jeliska [*]

    Věrulinka — #2 Jsem na tom stejně, jako Ty, Věruš.

    superkarma: 0 02.03.2012, 12:32:23
  24. avatar
    [7] řinka [*]

    Jak má mladá holka o dost staršího chlapa,většinou jde o prachy.Tak to vidím já.Nemáš prachy, nestojí ti, tak co s tebou.Krutá pravda .Když je chlap blbej a leze na něj druhá míza,chce mladou aby mu něco neuteklo, dobře mu tak.

    superkarma: 0 02.03.2012, 12:31:43
  25. [6] Danulka K. [*]

    Bohužel nepíšeš, jak starý ten milenec byl, důvod,proč jste spolu měli vztah 2 roky,zda to byla láska nebo jen potřeba. Není možno nikoho odsoudit, ale myslím,že tam byl jeeště nějaký jiný důvod.

    superkarma: 1 02.03.2012, 12:31:26
  26. avatar
    [5] ToraToraTora [*]

    Je zajímavé, že žádné jiné argumenty nebyly brány v potaz Sml80 Stojí? Nestojí, tak pá páá.

    Doufám, že nějaký tvůj ex napsal do Maxima nebo podobného plátku: Chodil jsem s jednou o dost mladší holkou, ale byla v posteli uplně nemožná, tak když jsem potkal šikovnější, vyměnil jsem ji. O nic jiného přeci ve vztahu nejde. ne?

    1. na komentář reaguje átéčko — #22
    2. na komentář reaguje Suzanne — #30
    superkarma: 2 02.03.2012, 12:30:45
  27. avatar
    [4] Jindriska8 [*]

    V takovém případě starší muž a mladší žena se s tím musí počítat,ale třeba ani moc mezi vámi láska nebyla.Hlavně,že jsi teď spokojená.Sml22

    superkarma: 0 02.03.2012, 12:28:36
  28. [3] hanak [*]

    S tím se musí počítat, že to nebude klapat jako za mlada u mladých hřebců. Ale je to bohužel i obráceně. Kdo s tím bude počítat, nezklame se.

    superkarma: 0 02.03.2012, 12:26:34
  29. avatar
    [2] Věrulinka [*]

    Sml52 tomuto, se musím smát.A co jsi čekala u staršího muže, ono se to stává bohužel i mladším Sml52

    Dotaz, měl dost peněz?Sml30Sml33Sml30

    Neber to špatně, ale v mládí, bych nikdy nechodila se starším chlapem Sml23, bylo takových krásných mladých chlapů Sml67Sml30

    1. na komentář reaguje Marcela Jelínková — #8
    superkarma: 0 02.03.2012, 12:25:50
  30. [1] petulka132 [*]

    A co láska, ta nebyla?

    superkarma: 0 02.03.2012, 12:24:41

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme