Bulvár

Janota chce sáhnout na plat poslancům...

Eduard JanotaÚřednická vláda premiéra Fischera přichází s dalším odvážným krokem. V úterý bude parlament projednávat balíček opatření, jehož součástí je i snížení platu ústavním činitelům o dvacet procent. Snížení by se tedy týkalo nejen zákonodárců napříč naší politickou scénou, ale také soudců.

Co ještě Janota ve svém protikrizovém balíčku navrhuje?

Návrh je součástí Janotova balíčku protikrizových opatření, který by měl deficit státního rozpočtu snížit z 230 na 157 miliard korun.

Konkrétně ministr navrhuje mimo jiné zrušení slev na pojistném za „nízkopříjmové" zaměstnance, které platí firmy (úspora 16,5 miliardy korun), zvýšení sazeb DPH o jedno procento (10 miliard korun), zvýšení spotřební daně (zhruba 11 miliard korun), ponechání sazby odvodů na nemocenské pojištění (8,3 miliardy korun), zkrácení mezd státních zaměstnanců mimo ústavní činitele o čtyři procenta (sedm miliard korun), nebo zdanění náhrad ústavních činitelů (0,1 miliardy korun).

Janota také doporučuje nenavyšovat platby státu na zdravotní pojištění za důchodce, studenty a matky na mateřské (přibližně osm miliard korun), snížení rodičovského příspěvku o 10 procent (2,8 miliardy korun), omezení porodného ze 13 na 10 tisíc korun (0,3 miliardy korun), snížení příspěvků na sociální služby (1,9 miliardy korun) nebo snížení příspěvku postiženým na provoz auta (0,6 miliardy).

Co si o snižování platů ústavním činitelům myslíte? Jsou podle vás vládní činitelé špičkovými manažery, kteří si zaslouží horentní sumy, anebo je snižování platů na místě? A co ostatní Janotovy návrhy - jak se vám líbí?

   
21.09.2009 - Blog redakce - autor: MediaFax, Jakub D. Kočí

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [49] magdulali [*]

    Tak, tak, kdo nás do těch sraček ve kterých jsme dostal? Ten, resp. "ONI" Ti nahoře, tak ať si šláhnou na své platy. Mají dost peněz za to co předvádějí.  Měli by si zkusit žít v panelákovém bytě 1 + 2 , kde neustále zvyšují nájem, vodu, elektriku s jedním děckem za 15.000 měsíčně. Když z toho jen holý nájem činí 6.000,- a kde je el., voda, škola, oblečení a jídlo. Člověk pořád šetří a šetří a nahoře se pakujou a pakujou. Dala bych jim ať si zkusí za ty peníze vyžít 1 měsíc, aby viděli.

    A ještě jim to co mají je málo, úplateček 1 milion, to je nic pro ně. A když se náhodou na to přijde, tak já nic já muzikant. A kdyby to prošlo, brali by dál.

    superkarma: 0 30.09.2009, 12:26:44
  2. avatar
    [48] Bugy [*]

    Chtít a moci. To je rozdíl!

    Bohužel, ti co mají hodně, tak o nic nepříjdou....

    superkarma: 0 24.09.2009, 15:28:18
  3. avatar
    [47] Evly [*]

    Když snižují platy nám, obyčejným daňovým poplatníkům, nebo nás rovnou vyhodí na dlažbu, na pracáku, socce a nikde nic moc nedostaneme, ještě vše zdraží, tak ať si taky utáhnou opasky. Stejně mají nehorázné platy za to, co předvádějí. Politici navíc mají bydlení zdarma, auto, telefony, atd, plno výhod, bych tak přála, ať si zkusí vyžít s 16 tis. měsíčně, ženu s mimčem na krku doma a platit nájem a další výlohy. By viděli

    superkarma: 0 24.09.2009, 12:44:55
  4. avatar
    [46] paníliška [*]

    fialinka — #36 Sml52Sml52Sml52 Svatá prostoto! Sml52

    superkarma: 0 22.09.2009, 12:36:05
  5. [45] lidicka [*]

    Když snižování platů tak všem bez rozdílu, a ještě za ty paskvily co schvalují by měli platit taky, jsou to většinou zmetky, které se musí hned po nabytí platnosti novelizovat.

    Vždyť kolikrát ani nevědí  co schvalují a pak se vymlouvají.Snížení platů - ale razantní ne 4% jak se včera domluvili je na místě.

    superkarma: 0 22.09.2009, 07:30:37
  6. avatar
    [44] Eva_CZ [*]

    L_B — #25 smekam. Fakt smekam pred takovymi, jako jsi ty, to se vidi jen malokdy.

    Sml67Sml67Sml67Sml67Sml67Sml67Sml67

    V te cizine neni materska a uz vubec ne porodny a mladi se maji taky co ohanet a holky chodej zpatky do prace i par dni po porodu, aby tu svou praci neztratily. A co ja vim, tady se v praci PRACUJE. Ne tlacha na z-in. Pracuje. Proto je daleko vetsi produktivita prace, za kterou jsou pak i lepsi penize, to da rozum.

    superkarma: 0 22.09.2009, 01:55:01
  7. avatar
    [43] vladka006 [*]

    fialinka — #36 Si děláš srandu, ne? Zvýšit daně? Jasně, ať mají politici zase co rozfofrovat, jinej efekt to mít nebude. A bude hned míň penízek na šetření.

    superkarma: 0 21.09.2009, 21:38:17
  8. avatar
    [42] haluška [*]

    fialinka — #36 a za ktorého poslanca by si dala ruku do ohňa, že keď sa mu ponúkne "odmena" v rádoch stotisícok, tak ti povie ďakujem, ale  NIE. Sml80

    superkarma: 0 21.09.2009, 19:20:07
  9. avatar
    [41] haluška [*]

    čítali ste to dobre??? Veď tam sa o znížení platu poslancom vôbec nehovorí a tých 100 melónov je ako volovi malinaSml68

    superkarma: 0 21.09.2009, 19:11:36
  10. avatar
    [40] marianaant [*]

    Jsem zvědá jestli k tomuto kroku dojde , vždyť ti poslanci pomalu nevědí co je běžný život. Pokud se jim to povede prosadit fakt dám na modlení.Sml59Sml59Nevím jak se to dělá a zjistím to.

    superkarma: 0 21.09.2009, 19:05:31
  11. avatar
    [39] Dante Alighieri [*]

    Kdejaká firma teď snižuje platy zaměstnancům, takže je úplně normální, že V DOBĚ KRIZE (že?!) bude snížen plat i poslancům. Když se všichni zaměstnavatelé včetně státu vymlouvají na krizi, tak ať je to se vším všudy! Nevím, proč by z toho měl být někdo vyjmut.

    superkarma: 0 21.09.2009, 18:37:52
  12. avatar
    [38] átéčko [*]

    1.dubna prý.Sml22

    superkarma: 0 21.09.2009, 17:45:25
  13. avatar
    [37] Lukáš Čejka [*]

    fialinka — #36 Nejake dane se maji take zvysovat.

    Jinak jen pro upresneni - jsi pro zvyseni dani i tvemu manzelovi, nebo pises o zvysovani dani jinym skupinam ?Sml57

    superkarma: 0 21.09.2009, 16:36:44
  14. avatar
    [36] fialinka [*]

    Chápu, že šetřit se musí, nicméně je škoda, že takhle to šetření postihne skupiny obyvatel, kteří k tomu přijdou jak slepí k houslím - tak třeba já jsem na mateřské a manžel je učitel, hmm...

    byla bych pro plošnější řešení - třeba ve směru zvyšování daní apod.

    A co se týká snižování platů úst. činitelů, taky bych to nepřeháněla - protože určitá výše platů jakž takž brání korupci a podobnému jednání, to je prokázáno...a mezi ústavními činiteli jsou poslanci, soudci, členové nejvyšších orgánů...tam si přece jen myslím, že nelze sahat na platy donekonečna (málokdo ví, že platy určitých úst. činitelů jsou už několik let zmraženy a nezvyšují se tak, jak by dle zákona měly). Je pravda, že takového poslance fakt asi může dělat každý, ale spousty dalších funkcí teda ne.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #37
    2. na komentář reaguje haluška — #42
    3. na komentář reaguje vladka006 — #43
    4. na komentář reaguje paníliška — #46
    superkarma: 0 21.09.2009, 16:25:45
  15. avatar
    [35] femme [*]

    co si myslím? že je to zase jen plácnutí do vody Sml80

    superkarma: 0 21.09.2009, 14:55:47
  16. avatar
    [34] Solei [*]

    ToraToraTora — #33 oprava.... v poslanecké sněmovně by měli být dobrovolníci poskytující své zemi bezplatné služby (vzpomeň kolik peněz potřebuje charita) no a senát bych rovnou rozpustila a pojmenovala tuto instituci správně tak jak se jmenovat má - domov důchodců. Místa tam by byla za odměnu a věrnou práci pro stát.

    superkarma: 0 21.09.2009, 14:21:07
  17. avatar
    [33] ToraToraTora [*]

    Milala — #31 Tak toho se nodožiju ani já a to jsem proti Tobě cucákSml52

    Jsem pro obě komory parlamentu registrovat jako charitativní organizace. Poslanci budou jako dobrovolníci pracovat za stravenky.

    1. na komentář reaguje Solei — #34
    superkarma: 0 21.09.2009, 14:01:07
  18. avatar
    [32] skolacka [*]

    Milala — #31 taky se mi ta úřednická líbí mnohem víc než politická... oni si totiž nemusí hrát na hlasy voličů... ale bohužel vláda jen navrhuje a ten proces schválení bude zas politickej :-(

    superkarma: 0 21.09.2009, 13:56:49
  19. avatar
    [31] Milala [*]

    Líbí se mi,že máme úřednickou vládu a jak jsem stará,tak nerozumím tomu,že musí být politická. Prosím někoho o vysvětlení,ale hezky česky ne politicky! Jnak s balíčkem taky souhlasím,i když mně bude ouvej,ale ráda bych se dočkala opravdu velkého snížení platů poslanců a ministrů!

    1. na komentář reaguje skolacka — #32
    2. na komentář reaguje ToraToraTora — #33
    superkarma: 0 21.09.2009, 13:38:16

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] Lukáš Čejka [*]

    Bébina — #29  A byly sexy, nebo byly jak klony Paroubka?Sml57

    superkarma: 0 21.09.2009, 13:35:39
  2. [29] Bébina [*]

    ToraToraTora — #28 Ja jen doufam, ze ty holcicky nabizejici jejich letaky to berou jen jako dobre placenou brigadu a nedelaji to z presvedceni. Onehda jsem vylezla z metra a tam staly holcicky v oranzovych trickach s napisem socdem is sexy. Tak jsem se zacala smat ze jako dobra recese, ale ona to byla vazna politicka kampanSml6.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #30
    superkarma: 0 21.09.2009, 13:33:13
  3. avatar
    [28] ToraToraTora [*]

    Lyoness — #26 Být jejich billboardy a letáky z měkčího materiálu, tak to recykluji na toaletní papír

    1. na komentář reaguje Bébina — #29
    superkarma: 0 21.09.2009, 13:26:18
  4. avatar
    [27] Lukáš Čejka [*]

    Lyoness — #26 Jen upresnim - na tech plakatech je zhruba: vraceni zisku CEZ rodinam ... Sml57

    superkarma: 0 21.09.2009, 13:23:33
  5. [26] Lyoness [*]

    Me posledni dobou nejvic dojimaji volebni plakaty oranzove strany, na kterych jsou hesla typu:

    Ze zisku CEZ budeme podporovat - mlade rodiny, duchodce, atd.... co ja vim, co tam vsechno je...

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #27
    2. na komentář reaguje ToraToraTora — #28
    superkarma: 0 21.09.2009, 13:18:37
  6. avatar
    [25] L_B [*]

    Bébina — #22 dadma — #23 jak vysoky maji manzele tech kamaradek plat jsem se nikdy neptala - kazdopadne obe dve, co maji deti, nastoupily do prace pul roku po porodu...jinak by o misto prisly...Sml22

    ...muj manzel by nas ze sveho platu uzivil (za predpokladu, ze bysme neplatili hypotekuSml30Sml57) - nebylo by to na vyskakovani, ale vyzit bysme vyzili...a to je radovy zamestnanec - zadny management...

    ...prece nikde neni psane, ze kdyz si poridim dite, ze se o mne ma stat postarat - mit deti bylo nase rozhodnuti a kdyz jsme se o tom rozhodli, tak se vsema dusledkama - ze bude potreba vetsi byt, ze nam pravdepodobne prasknou uspory, kdyz budu doma, atd...proste ze to bude financne velmi narocne...paklize mi stat k tomu prida rodicovsky prispevek, tak ho rada prijmu, pokud se rozhodne, ze se snizi, tak budu rada, ze mame aspon neco...:)

    ...krom toho i mezi detma i ted pracuju, aby jsme meli zivotni uroven aspon takovou, aby jsme si nemuseli stezovat...Sml80

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #44
    superkarma: 0 21.09.2009, 12:58:38
  7. [24] libík [*]

    L_B — #21 Tak v Praze oranžoví jen slibují. Ale na Vysočině dali správcům silnic volební prémie 10 tis na hlavu - vrátným, uklízečkám, řidičům, úředníkům - prostě všem. Teď volby padly, ale penízky zůstaly - no, letos nedostal nikdo nic, tak se takhle vyprázdnil fond odměn. Ale hlavně se zviditelnilo politické vedení kraje.

    superkarma: 0 21.09.2009, 12:18:03
  8. [23] dadma [*]

    Bébina — #22 Zrovna jsem se chtěla L B zeptat na to samé.Kolik vydělává její manžel.Možná tolik, že by mohla být doma zadarmo.Ale jestli máte muže s příjmem 10 -12 tisíc,tak těch 7 tisíc rodičovského příspěvku mně příjde ještě málo.Věci na malé děti jsou dnes opravdu drahé a výživa také.Já jsem důchodce,ale sama vím, že když jsem byla s dětmi doma ,tak jsem si taky nemohla vyskakovat a to měl manžel práci jistou a byt jsme dostali od podniku.

    1. na komentář reaguje L_B — #25
    superkarma: 0 21.09.2009, 12:05:37
  9. [22] Bébina [*]

    L_B — #21 A jestlipak ty kamaradky v zahranici nemaji manzely, kteri ty kamaradky uzivi, takze pak si klidne mohou zustat s ditetem doma zadarmo nebo jit pracovat a platit chuvu. Tady musi byt dva, aby si mohli koupit spolecne bydleni (ne kazdy zdedil byt po babicce), pricemz jeden plat padne na splaceni hypoteky a druhy na zivobyti, v pripade rodicovske dovolene se zije jen z ni a kdyby nebyla, sli by se lidi s malym ditetem asi past.

    1. na komentář reaguje dadma — #23
    2. na komentář reaguje L_B — #25
    superkarma: 0 21.09.2009, 11:58:59
  10. avatar
    [21] L_B [*]

    dadma — #20 tak ja zrovna tuhle davku jako jedinou pobiram a prijde mi i docela vysoka - celkove cele porodne a materska a rodicak mi prijdou vysoke - mam par kamaradek/znamych v zahranici a kdyz jsem se zminila o trech/popr. ctyrech letech statni podpory, tak se nestacily divit...Sml22

    .

    s uspornyma opatrenima souhlasim - cim driv se provedou, tim lip, protoze schodek 270mld. je desivy - on je teda desivy i ten schodek 157mld., ale precejenom o neco min...:)

    ...a fischerovu vladu bych tu nechala nejaky ten rok, at se to tu da aspon trochu dokupy a vecne se neslibuje volicum, ze se bude platit to a to a to a VSECHNO...a pak se akorat zadluzujeme...

    ...a nejvic me v posledni dobe dostal volebni plakat mistni (prazske) cssd, kde slibujou zajisteni prispevku k platu na dovolenou v cechach - se uz fakt uplne zblaznili...Sml28

    1. na komentář reaguje Bébina — #22
    2. na komentář reaguje libík — #24
    superkarma: 0 21.09.2009, 11:45:23
  11. [20] dadma [*]

    S Janotovým balíčkem bych se i smířila.Že se nepřidá důchodcům,že se zvedne DPH....atd,ale vadí mi že chce sebrat mladým rodinám 10% z rodičovského příspěvku.Sama tuto dávku nepobírám ,ale tohle mně přijde špatný.

    1. na komentář reaguje L_B — #21
    superkarma: 0 21.09.2009, 11:36:27
  12. avatar
    [19] Lukáš Čejka [*]

    libík — #18 Treba na Janotu muzou jen obtizne nadavat, protoze dela rozpocty uz 30 let - jak za levice tak za pravice - tak by bylo preci jenom podivne, kdyby mu ted jedni nebo druzi spilali do neumetelu. Sml80

    superkarma: 0 21.09.2009, 11:34:09
  13. [18] libík [*]

    ToraToraTora — #17 Taky si myslím že šlapou líp než političtí - myslím že nemají důvod přisluhovat jedné či druhé nebo třetí straně - z toho důvodu mohou dělat dobrá rozhodnutí. A nakonec, doma taky nemůžu utratit víc něž vydělám, taky musím dělat jakýsi rozpočet. Tak proč to nedělat i ve velkém? Fandím úředníkům i Janotovi. Vypadá že těmhle nejde o koryta.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #19
    superkarma: 0 21.09.2009, 11:28:52
  14. avatar
    [17] ToraToraTora [*]

    A to se pořád říkalo: vláda úředníků, letní vláda, dočasná... a ejhle, zdá se, že ta dočasnost se jim prodlouží a makajá líp, než vypadají a než se zdáli na začátkuSml67Sml67

    1. na komentář reaguje libík — #18
    superkarma: 0 21.09.2009, 11:23:59
  15. avatar
    [16] Lukáš Čejka [*]

    Nejlepsi je, jak vsichni vedi komu ma penize vzit, hlavne kdyz to nebude tykat jich samotnych. Proste sousedova koza ... Sml57Sml30

    superkarma: 1 21.09.2009, 11:23:46
  16. [15] libík [*]

    V podstatě souhlasím, není tam nic zásadně proti lidem. Příspěvky postiženým na auta - sousedé oba ID mají už třetí zcela nové auto. My oba děláme a máme druhé - ojetinu. Trochu mě to mrzí, zatím jsme nevydělali ani to na co oni "mají nárok". Rodičák a porodné - já měla MD půl roku, pak jsem byla doma zadarmo, dnes každý řve že "má nárok" . Co mě zvlášť se... je nemocenská poslanců a taky jejich docházka. Já musím každou hodinu v práci doložit a beru za to prd. Za nemocenskou mám prdy dva. A oni se prostě jen "omluví", někdy ani to ne. Co mě hódně vadí - jakési odchodné po skončení volebního období. když normálnímu člověku skončí pracovní poměr na dobu určitou, tak nedostane nic a táhne. Co jiného je doba v parlamentu - vždyť přece vědí jak dlouhé je volební období = doba určitá. Sakryš, to jsem se nějak rozjela, ale když oni se poslanci chovají jak banda kašpárků - napříč spektrem ( jak rádi říkají ) - štvou mě, ať se taky uskrovní.

    superkarma: 1 21.09.2009, 11:19:28
  17. avatar
    [14] skolacka [*]

    Já s panem Janotou souhlasím, konečně někdo řek nahlas, že je třeba šetřit a to všude! Zvýšit příjmy státního rozpočtu a zároveň sáhnout i na výdaje.

    On tohle ví i Paroubek a proto couvnul od předčasných voleb, protože je pro něj politicky výhodnější, když udělá někdo tuhle špinavou práci za něj (podle preferencí to opět vypadalo že národ se zbláznil a pude volit socany).

    superkarma: 0 21.09.2009, 11:06:15
  18. avatar
    [13] SENSITIVESKIN [*]

    prosím redakci, aby sem nedávala tyto články, protože nám tím kazí den....ano,je to realita ale mě osobně už je z politiky zle....asi by to chtělo novou revoluci - k 20.výročí by se šiklaSml24

    superkarma: 0 21.09.2009, 10:46:57
  19. [12] Lyoness [*]

    Solei — #4 souhlasim s tim, ze pokud chteji mit platy jako spickovi manageri, musi tak pracovat. Vzhledem k tomu, jak to tu vypada, nepracuji tak... Takze bych jim razatne sahla nejen na penize, ale i na jejich bonusy, nahrady a dalsi vyhody.

    Myslim, ze tam by se usetrilo hodne.

    superkarma: 0 21.09.2009, 10:20:49
  20. avatar
    [11] kebulkaevulka [*]

    Mautina — #9 Sml58

    superkarma: 0 21.09.2009, 10:20:04
  21. [10] zelda27 [*]

    už jim měli peníze stáhnout dřív..Sml31

    superkarma: 0 21.09.2009, 10:14:46
  22. [9] Mautina [*]

    kebulkaevulka — #1 přesně to mě napadlo po přečtení článku Sml31Sml31Sml31

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #11
    superkarma: 0 21.09.2009, 10:14:41
  23. avatar
    [8] kebulkaevulka [*]

    jiti — #7 A já bych jim nedala nic,beztak dělají ho..o

    superkarma: 0 21.09.2009, 10:11:38
  24. avatar
    [7] jiti [*]

    Konečně. Navrhla bych aby poslanci dostali průměrnou mzdu 21 000 dokud se stát nevyhrabe ze swaček. A pokud to nepůjde, každý rok bych jim plat ještě snížila.

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #8
    superkarma: 0 21.09.2009, 10:09:40
  25. avatar
    [6] Solei [*]

    V mnoha zemích je být členem vlády, prestižní záležistost, u nás bohužel hlavně dobré ryto.

    Škoda jen, že stáhnout peníze poslancům a senátorům náš stát nevytrhne a musí se pokračovat dál, jejich platy jsou bohužel jen kapička v oceánu.

    superkarma: 0 21.09.2009, 10:05:20
  26. [5] opička [*]

    Myslím, že je snížení jejich platů rozhodně namístě, hned bude více peněz na jiné potřebnější věci, beztak mají různých výhod již tolik, že s nimi neumějí ani rozumně nakládat a vážit si jich.

    superkarma: 0 21.09.2009, 09:56:01
  27. avatar
    [4] Solei [*]

    Má pravdu dědek jeden.

    Se svým podprůměrným platem sice nedosáhnu na koupi ani malé garsonky, ale mám práci, díky které mám co jíst. Jestli se něco neudělá nebudu mít ani to.

    Ano poslanci jsou špičkoví manažeři,  v tomto případě řídí náš stát. Když jde nějaká firma do kopru sahá majitel i k takovým opatřením jako je snížení platů a odměn manažerů. Takže je jen v pořádku aby byli za svou práci hodnocení. V tuto chvíli nedělají nic jiného než se jenom blbě haštěří takže snížení peněz je adekvátní. Až budeme mít příjmy jako saudská arábie můžou se platy ústavních činitelů klidně zase zvedat.

    A co se týká postižených? Ano je smutné, že se v plné míře nepostará stát a je nutné aby fungovala charita a solidárnost mezi lidmi. V tuto chvíli nemá stát dostatek prostředků na to aby podporoval lidi, kteří pro něj nepracují a tudíž mu nepomáhají udržet se nad vodou. Je tedy nuté o to víc doufat v ochotu lidí pomáhat.

    Ale já nemám co mluvit, kážu tady o solidaritě a přitom nesouhlasím se šrotovným a podobnými nesmysly.

    1. na komentář reaguje Lyoness — #12
    superkarma: 0 21.09.2009, 09:55:56
  28. avatar
    [3] myše [*]

    stejně to nakonec dopadne jaky vždycky - uberou zase těm, co už nic nemají...

    a budou to zdůvodnovat tím, že jim vzali jenom 1000kč to přece nic není...Sml23

    ale že pro nás je tícka jídlo pro celou rodinu na týden a pro ně jeden chod večeře - to už nevidí...Sml57

    superkarma: 0 21.09.2009, 09:54:05
  29. avatar
    [2] kebulkaevulka [*]

    To se jim to kecá,když o postižených lidech nic nevědí,hovada,to jsem se zase rozčílila,jdu pryč,nebo mě klepne pepka.

    superkarma: 0 21.09.2009, 09:37:17
  30. avatar
    [1] kebulkaevulka [*]

    Platy,at si klidně sníží,ale to ostatní,se asi posral!!!!!!!!!

    1. na komentář reaguje Mautina — #9
    superkarma: 0 21.09.2009, 09:36:08

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme