Každá žena je jiná. Jedna má ráda to a jiná zase ono. Některou vzrušuje něco, co jinou naopak přímo odpuzuje. Tak to prostě v životě chodí. Každý z nás je jiný… Jinak by to byla docela nuda, že?

 

Napadlo vás někdy, jak by asi vypadala taková klasická, průměrná a charakteristická žena-in? Žena, která je pravidelnou čtenářkou našeho magazínu, čte, diskutuje, vyjadřuje se k různým záležitostem, soutěží a v neposlední řadě se také aktivně účastní různých anket?

 

Nás v redakci to docela zajímalo. Co kdybychom projeli všechny ankety, které byly zaměřeny na sex, a podle nejčastějších odpovědí sestavili takovou normální, průměrnou ženu-in? Zkrátka jednu z vás?

 

Zajímá vás, jak tento náš malý průzkum dopadl? Ano? Pak čtěte dál, třeba budete překvapená.

 

Žena-in je slušná!

 

Hned v úvodu bych ráda uvedla, že žena-in je především slušná. Nekouří cigarety, alkohol pije jen v přiměřené míře a zásadně nechodí na nuda pláže. To je jistě chvályhodné. Ale slíbila jsem, že náš průzkum bude zaměřený konkrétně na sex. Taky tedy do toho.

 

Žena-in sleduje porno!

 

Taková nekouřící a alkoholu neholdující žena-in také nikdy nebyla svému manželovi nevěrná. A kdyby se náhodou dozvěděla o nevěře svého manžela, rozhodně by zachovala chladnou hlavu a hezky v klidu by si s ním promluvila. No – nevím, nevím. Výsledky ankety sice mluví za vše, ale nějak se mi tomu nechce věřit. Váleček na nudle by mi v tomto případě seděl lépe. V každém případě odhalení nevěry svého partnera ženě-in nějak akutně nehrozí. Ona totiž zásadně nekontroluje manželovi mobil ani mailovou poštu.

 

Místo tohoto ponižujícího jednání žena-in radši zcela otevřeně hovoří se svým partnerem o sexuálních praktikách a nestydí se říci mu svá přání. Svou náklonnost a pochopení dává partnerovi najevo i tak, že si s ním čte mužské časopisy, sleduje porno a ráda se dívá, když před ní onanuje. To ji dokonce velmi vzrušuje. Inu, proti gustu….

 

Žena-in má sexuální představy!

 

Úplná světice ale žena-in zase není. Je totiž velmi sobecká, protože při sexu vnímá především sama sebe! Navíc ji přitahují starší muži, u kterých by mohla načerpat nějaké životní zkušenosti a rovněž by nepohrdla mladým zajochem, se kterým by se vznesla až do bouřlivých sexuálních výšin. I když tyto výsledky vyznívají poněkud rozporuplně, myslím, že jsou celkem pochopitelné.

 

Nicméně – povětšinou zůstává jen u tajných snů a přání. Sexuální představy velmi odvážného ražení nejsou totiž ženě-in vůbec cizí. Oddává se jim ráda a na plné pecky.

 

 

A nic na tom nemění fakt, že tak čtyřikrát do týdne souloží se svým manželem, který má přiměřeně zarostlou hruď, dodržuje zásady tělesné hygieny, zajímá se o její přání a touhy a především – disponuje pohledem věrného basseta. Toho si totiž žena-in na svém partnerovi cení nejvíce. Se svým partnerem je žena-in také velmi spokojená a velkoryse mu promíjí i tak nepříjemnou vlastnost, jakou je nechuť k uklízení.

 

Žena-in masturbuje!

 

Pravda, je trochu zarážející, že i přes tuto idylu a bezbřehou spokojenost žena-in velmi často masturbuje a dokonce používá robertka! A víte, jaká sexuální představa ji nejvíce vzrušuje? Když se při milování cítí naprosto bezmocná. Splnění takové představy by se dalo velmi snadno s plnou parádou zařídit, kdyby ovšem žena-in tak nesmyslně a tvrdošíjně neodmítala skupinový sex! Něco takového rozhodně mít nemusí. Zrovna tak, jako ji neláká milování s černochem.

 

A tak si asi naše dobrá milá žena-in ponechá to, co má. Hodného partnera, který ji nikdy nezapomene před spaním políbit na dobrou noc, a ona si pak může slastně lehnout na bříško a krásně usnout.

 

Žena-in se neholí!

 

Jestli vám tento výčet výsledků našich anket připadá tak trochu ujetý, pak vězte, že to největší překvapení na vás teprve čeká.

Víte, že žena-in si nevyholuje intimní partie? Že dává přednost přirozenosti? Také vás toto zjištění šokovalo? Přiznám se, že i já jsem se na výsledek této ankety dívala několikrát. Je to opravdu tak….. A kdo mi ksakru teď vysvětlí, jak je možné, že články o „holení pipin“ bývají na našem magazínu vždy mezi nejčtenějšími?

 

 

Reklama